- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KeFer
tag
válasz Ixion77 #29708 üzenetére
Valószínűleg valami történhetett Hahn repülőtéren az Észt Posta szállítmányaival. Az RO396976141EE számú küldeményem nekem sem mozdul már egy hete.
A különböző nyomkövető oldalak eltérő információkkal szolgálnak, de akár egy nyomkövetőeben is teljesen logikátlan bejegyzéseket találni. Pl. május 16.-án küldemény előkészítése Hahn repülőtéren, majd 3 nappal később, május 19.-én megérkezés Hahn repülőtérre. A Parcels applikáció ráadásul az információk alapján Németországot tekinti rendeltetési országnak. Gondolom, ez is sokakat megzavar, akik hasonló cipőben járnak, mint én. Ők most szidják a Magyar Királyi Postát, hogy miért késlekednek. Ebben az egy esetben nem az ő saruk.
Még várok a jövő hét elejéig. Ha továbbra sincs mozgás, akkor jelzem az Észt Postának. -
KeFer
tag
válasz anonymus89 #29722 üzenetére
Köszönöm a bíztatást. Hatásos volt, mert a mai napon az én csomagom is megérkezett Budapestre. Most már csak ezt az akadályt kell leküzdenie.
-
KeFer
tag
Sziasztok!
Segítséget/információt szeretnék kérni.
Már jó egy éve rendelgetek Kínából, legfőképpen Ali-ról. A múlt hétig a megelégedettségem maximális volt. Minden szállítmányom időben (kb. 3 héttranzitidővel) megérkezett mindennemű sérülés nélkül, minden termék megfelelt a leírásnak, és tökéletesen működött. A kifogástalan megérkezésben valószínűleg az is szerepet játszott, hogy szinte kivétel nélkül minden szállítmányt nyomkövetéssel rendeltem. Nekem megérte az 1-2 EUR felárat egyrészt, hogy követhettem az árú mozgását, másrészt nincs vita arról hogy megérkezett, vagy elveszett-e a csomag.
Múlt héten rendeltem 2 db LED izzót fillérekért. Több Eladót is találtam ugyanarra a termékre, de szinte senki nem biztosított nyomkövethető szállítási módot. Nagyon megörültem, amikor ráakadtam egy Eladóra, aki alapból China Post Registered Airmail szolgáltatással kínálta a portékát. Gondolkodás nélkül őket választottam. Másnap döbbentem láttam, hogy Yanwen Economy móddal kívánja feladni (a feladás még nem történt meg). Rögtön küldtem egy üzenetet, hogy azonnal módosítsa a megállapodás szerintire. Erre elindult a szokásos koreográfia. Magyarázkodás, hazudozás, és két nappal később a tények közlése, hogy már feladta az árut. Tehát, ha tetszik, ha nem, jóval lassabban, és nyomkövetés nélkül érkezik meg (ha egyáltalán megérkezik) a csomag. Kérdezném a tapasztalt fórumozó kollégákat, hogy van-e valami hatékony lehetőség az Aliexpress értesítésére, hogy vegye el az ilyen Eladók kedvét a jövőben a hasonló cselekedetektől. Nem hinném, hogy az 1* értékelés nagyon meghatná az ilyen cégeket. Ismétlem, hogy ez nem pénzügyi kérdés. Egyszerűen nem tudom elviselni, hogy a pofámba hazudjanak, és így szerezzék meg a megrendelést. Kizárólag azért rendeltem tőlük, mert ők ajánlották a nyomkövetéses szállítási módot. Ha ezt hagyjuk, akkor hamarosan hiteltelenné válnak a felületen megadott információk. Az eddig tisztességes cégek is kénytelenek lesznek hasonló módszerekkel dolgozni, mert különben nem lesz megrendelőjük. -
KeFer
tag
válasz FerNandor #30112 üzenetére
Hol érhető el a chat felület? A legfelső sorban levő "Help" menüre gondolsz, és azt követően a legördülő "Customer Service" almenü? Félek, hogy ebben az esetben egy automatával beszélgetnék. Az én esetemben mondjuk tökéletesebb lenne egy egyszerű üzenetküldés a chat helyett, mert érdemben azonnali választ úgysem tud adni. Ismersz a menüben egy olyan pontot, ahol üzenetet lehet küldeni Ali részére?
-
KeFer
tag
Ha az általad megadott feltételt kiírja, az lett volna a korrekt. Rögtön elfogadom a felárat, és akkor mindenki boldog. De nem ezt tette, hanem hazudozott. Megírtam neki (még jóval a feladás előtt), hogy vagy a megállapodás szerinti szállítási móddal küldi, vagy visszautalja a pénzt. Egyiket sem tette. Kizárólag azért szeretném jelezni a történteket Ali részére, hátha megindul a részükről valami az ilyen cégekkel szemben.
A szerencsémmel kapcsolatban valószínűleg igazad van, mert egy másik rendelésemnél ugyanez történt. Elfogyhatott a szerencsém.
Ismétlem a felháborodásom elvi, és nem pénzügyi eredetű. -
KeFer
tag
Ezen már túl vagyok. Többfordulós levélváltás volt. Nem hiszem, hogy meghatotta volna a felháborodásom.
Utolsó mondatodat nem értem. Arra gondolsz, hogy Ali olvassa az Eladóval folytatott levelezésemet, és ez alapján esetleg megkeresnek engem? Mert erre azért nagy összegben nem mernék fogadni. -
KeFer
tag
Szeretnék tanácsot kérni a nálam tapasztaltabb fórumozó társaktól. Rendeltem egy terméket "Delivered before 07/14 or full refund" feltétellel. Valószínűleg egy szélhámossal akadtam össze, mert az ígért 12 órán belüli (HaHaHa) feladás helyett ma az utolsó pillanatban (9 nap után) jelölte feladottnak az árut, hogy ne legyen azonnal refund. Azt nem értem, hogy az eredeti 07/14 dátum helyett most 24 napról indult a visszaszámlálás. Ez hogy lehet? Biztos vagyok abban, hogy a TN csak blöff. Időt akar nyerni. Bár nem tudom, hogy ebben neki mi az üzlet.
-
-
KeFer
tag
Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem egy terméket, amit az eladó nem tudott szállítani. Kért 30 nap hosszabbítást, amibe bolond módjára beleegyeztem. Ma - 1 nappal a határidő lejárta előtt - magkaptam az értesítést a feladásról. Örömöm nem tartott soká, mert a feladási cím több mint egy 300 kilométerre lévő helység. Rögtön írtam a feladónak, hogy hamis nyomkövetési számot adott, és kérem vissza a pénzt. Tudom, hogy ezt nem fogja megtenni. Van lehetőség arra, hogy jelezzem az Ali felé a dolgot? Ők látják, hogy a két cím nem azonos. Nem szeretnék várni 90 napot, hogy a szokásos módon kérjem a visszatérítést. A visszaszerzett pénzen inkább mástól most megrendelném a terméket. Van valami lehetőség kapcsolatba lépni Alival?
-
KeFer
tag
Nyomkövetési szám: RB996065739SG. Még semmi konkrétumot nem látsz a tracking-en. Szerintem csak lefoglalta a fuvarlevél számot, de fizikailag nem adta fel. Azért siettem, mert a fizikai feladás előtt még talán nagyobb esélyem van Ali-nál a refund-ra.
Applikáció nem mutatja, de PC-n az 'Order' menüpontban a 'Tracking' gombra kattintva a megjelenő ablak utolsó sora: Receiver address. Itt a címzésen kívül megadja a címzett e-mail címének egy töredékét is. Jelen esetben ebből a töredékből ki tudom következtetni a címzett nevét is. -
KeFer
tag
Sejtettem, hogy ez lesz. Csak egy halvány remény élt bennem, hogy valamit lehet tenni. Magam részéről biztos vagyok abban, hogy átvert a feladó. De akkor nincs más, mint kivárni a 90 napot. Viszont nem merem megrendelni mástól, mert esetleg lesz raktárkészlete, és valamikor feladja, akkor két darab boldog tulajdonosa lennék.
Én abban a logikában bíztam, hogy holnap letelik a' processing time' és mivel az én címemre faló feladást nem tudja bizonyítani, akkor automatikusan 'refund'-ra ugrana. Ha Ali-nál egy hús-vér ember pár másodpercet foglalkozna a dologgal, akkor látná, hogy az én címemre nem történt feladás. Azért még van mit javítani az Ali rendszerén. Egy programozónak ujjgyakorlat lenne, hogy a rendszer hasonlítsa össze a megrendelő címét azzal a címmel, ahová feladták az árut, és eltérés esetén ne fogadja el a feladás lejelentését tényként. De egyenlőre ez még várat magára. -
KeFer
tag
Nehogy félreértsd, nem vitatkozni szeretnék veled, mert az egy akadémikusi vita lenne. Szerintem erre jelen állásban nincs befolyása a postai nyilvántartásnak. A mai napon az Eladó csak lefoglalt egy fuvarlevélszámot. A Szállítóval még semmi adatot nem közölt. Csak megnyitotta az én 'Order number'-om fájlját, és megadta a nyomkövetési számot, amit már előzöleg hozzárendelt egy más 'Order number'-hez. Valószínűleg ő nem is tudja, hogy az Ali rendszere a részemre küldött visszaigazolásban feltünteti a szállítási címet is amihez hozzárendelték a fuvarlevél számát. Szerintem a mai levelem hatására lepődik meg, hogy megtudtam azt, amit nagyon nem szeretett volna. Szerintem azt a gyakorlatot folytatja, hogy egyszerűen nem válaszol az üzenetemre. Így csak akkor derül ki az igazság, amikor kiszállítják a csomagot a címzett részére. Ha nem terhellek, akkor majd megírom a végkifejletet.
-
KeFer
tag
Ez nem az értesítőben látható. Aztali gépen bejelentkezve a jobb felső sarokban legördítem a menüt, és a ,My Orders'-t kiválasztva megjelenik az összes megrendelésem. Ha még nem kaptad meg a szállítmányt, akkor az adott megrendelés jobb szélén van két gomb.
'Track Order'
' Confirm Goods Received'
A 'Track Order' gombra duplán kattintva megjelennek a logisztikai információk. Itt megtalálod az animációt , hogy hol tart éppen a csomagod, TR number, Log. Company, Shipment time.
Azt követően nagyobb betűkkel a fejezetcím: Order information
Alatta 3 sor:
Order number (az én megrendelési számomat mutatja)
Shop name
Recceiver addressEbben az utolsó sorban mutatja a másik címnek a töredékét (gondolom személyiségvédelmi okokból nem látszik a név). Egyértelműen az Ali Express regisztráció alapján. Jelen esetben egy falu neve végig nagybetűvel (gondolom így lett megadva regisztrációban), megye neve, Hungary, valamint az e-mail név töredéke pontosan olyan formában, ahogy te megadtad.
A többi megrendelésnél természetesen mindig az én adataim szerepelnek, de itt nem.
Nem tudom, hogy publikus-e az e-mail címed. Ha igen, akkor szívesen elküldöm a képernyő másolatát. -
KeFer
tag
válasz Voice24 #42117 üzenetére
Sajnos ez a gyakorlat Vilniusban, bár V/nem ért vele egyet. Az első csomagom 32 napot dekkolt ott, és hirtelen, minden jelzés nélkül megjelent Budapesten. A második küldeményem ma ünnepelte a 21. ott eltöltött napját. Kérdés, hogy mikor kezdenek el foglalkozni vele. A fórumon már többen jelezték ezt az állapotot, tehát nem egyedi eset. Szerintem borzasztó nagy kupleráj van Vilniusban.
-
KeFer
tag
Sajnos igazam lett. A bolt szélhámos. Azt hazudja, hogy a csomag elveszett, és a PayPal számlaszámomat kéri a refund miatt. Mi a véleményed? Garantálható, hogy a bankszámla számomra jön vissza a pénz, és nem a PayPal számlán landol? A közeljövőben nem tervezek PayPal-on keresztül fizetni.
-
KeFer
tag
Ez így nem tetszik neki. Mégis inkább közvetlenül nekem utalna. De ehhez azt kéri, hogy igazoljam az áru átvételét (amit persze fel sem adott). Ígéri, hogy eltekint az áru visszaküldésétől, stb. Mi a tapasztalat? Meg lehet bízni egy ilyen arcátlan emberben? A levelezés az Ali felületén zajlik, tehát látható az ígérete. De esetleg el tudom-e érni, hogy Ali foglalkozzon az üggyel, ha átverne.
-
KeFer
tag
Nem PayPalra utalná, hanem Alin keresztül rendezné. Persze olyan feltételekkel, hogy ő az egyetlen, aki nem hibás.
Még nem tudok dispute-t nyitni, mert a megadott, más részére küldött szállítmánytt csak pár napja adta fel. Még 85 nap védelmi időt mutat. Persze, ha megérkezik a valódi címzett részére, akkor valamivel rövidül. Nem írta le pontosan, hogy miképp képzeli a folyamatot, de szerintem azt akarja, hogy akár ma igazoljam le az áru megérkezését (amit fel sem adott a részemre), és az általa megadott okra való hivatkozással álljak el a vásárlástól. Ő majd nagy kegyesen eltekint attól, hogy kérje a visszaküldést. És ez az amitől félek, mert nagyon jellemtelen. Egy szavát sem merem elhinni. Eddig is folyamatosan hazudott. -
KeFer
tag
válasz galaxys80 #42153 üzenetére
Én gyenge 4 hétig vártam, és elkezdtem írogatna a China Post részére, míg az Eladó Alit presszionálta. Minden alkalommal semmitmondó válaszok jöttek, de érdekes módon néhány nap múlva minden jelzés nélkül megérkezett a csomag Budapestre. Lehet ez egy fatális véletlen is, de talán valaki lépett Kínában.
China Post web-es felületén láttam, hogy nagyon sokan voltak kiakadva Vilniusra.
A második csomag ügyében még várok egy hetet, és megint elkezdek írogatni. -
KeFer
tag
Nagy valószínűséggel igazad van. De szerintem itt nem gyorsasági probléma van. Mert azt még megérteném, hogy néhány napig, akár egy hétig nem foglalkoznak a csomagokkal kapacításhiány miatt. De hogy egy hónapig!!!! Mintha Vilniusban nem is lenne ember. Egy nagy sötét verem. Semmi szkennelés, semmi csomagkezelés. Szerintem ledöbbennénk, ha meglátnánk a valóságot.
-
KeFer
tag
válasz Voice24 #42179 üzenetére
Nem a távolság a probléma, hanem az, hogy Vilniusban megáll, és hetekig nem mozdul. A július 22. óta Vilniusban parkoló csomagom nyomkövetésében ma délben egy Magyar Posta általi érdekes bejegyzést találtam aznapi 23:59 időponttal: 'Küldemény átadása nemzetközi szállításra''. Ez gyakorlatilag semmi nem jelent. Az időpont a furcsa. Már délben olvastam egy 12 órával 'későbbi' bejegyzést, amit még az időeltolódással sem lehet megmagyarázni. Gyanús, de majd meglátjuk mi fog történni.
-
KeFer
tag
Természetesen itt is!!! nézem. Vilnius és Bp között nincs bejegyzés semmiféle köztes állomásról, ha a Magyar Posta egy teljesen hiteltelen megjegyzését figyelmen kívül hagyom.
Gyakorlatilag ez a két bejegyzés követi egymást.
Jul 22, 2020 12:49 Arrive at the destination processing center Vilnius, Lithuania
Aug 19, 2020 15:55 Arrived at destination country BudapestNehogy félreértsük egymást. Kínától Vilniusig tökéletes a nyomkövetés, de Vilniust követően nincs bejegyzés addig, míg Budapestre nem ér.
-
KeFer
tag
Ha nem hiszel nekem, akkor talán hiszel a saját szemednek. Eddig 2 küldeményem jutott el Budapestig:
RV435447262CN
RV467499703CN
Nézd meg a nyomkövetéseket. Vilnius és Bp között egyetlen egy bejegyzés sincs. Mint ahogy az előbb írtam, a Magyar Posta bejegyzése hülyeség. Már jóval a feltüntetett időpont előtt mutatta a rendszer. -
KeFer
tag
Akkor azt nézd meg, hogy honnan indult el a beszélgetésünk. Te írtad, hogy a vonat Vilnius - Minszk - Breszt - Varsó úton megy. Én rákérdeztem, hogy a te nyomkövetéseid mutatják ezt az útvonalat? Azt kellett volna írnod, hogy IGEN. És akkor nem indult volna ez a levelezés. Bár én teljesen logikátlannak tartom, hogy a Kínából induló vonat áthaladva Minszken, belép az EU-ba, elmegy Vilniusba, Majd kilép az EU- ból és Minszken ismételten áthaladva újból belép az EU-ba. De ha te ezt így tudod, akkor elfogadom.
-
KeFer
tag
válasz Gabesz25 #42369 üzenetére
Ez valami zavar a Magyar Posta rendszerében. Az utóbbi napokban én is sorozatban kapom az ilyen valótlan belyegyzéseket a könyvelt szállítmányok esetében is. Az egyik már tegnap (aug.21.) mutatott aug. 24.-re, azaz holnaputánra vontkozó bejegyzést. Ezen bejegyzések jelentős részére jellemző, hogy 23:59 időponttal történnek.
-
KeFer
tag
Én is csak az utóbbi egy hétben tapasztalom ezt a jelenséget. És nagyon gyanús a 23:59 időpont is. Gabesz25 szállítmánya is ezt mutatja. Az én eseteimben a 3 napos előredátumozás pedig végképp érthetetlen. Már nem is veszem figyelembe ezeket a bejegyzéseket. Csak érdekességként említettem meg.
-
KeFer
tag
Szeretném kérni azon fórumtársak segítségét, akik az utóbbi időben vásároltak ''Cainiao Standard For Special Goods'' szállítási móddal. Kérem, mondjátok el a tapasztalatokat, hogy mire számíthatok. Következő rendelésemnél csak akkor van esélyem ÁFA határ alá kerülnöm, ha ezt az ingyenes (de nyomkövethető) szállítási módot választom. Kicsit félek tőle.
-
KeFer
tag
A kérdéses szállítmány ma érkezett meg Budapestre. Néhány napon belül eldől, hogy milyen címre szállítják ki. De mindenesetre felkészülök a dispute megindítására. Ezért elolvastam az összefoglalóban leírt tanácsaidat arra az esetre, ha a csomagot más címre szállítják ki. Egyetlen kérdésem lenne. A leírás végén látható kérdőívhez olyan módon jutok el, hogy a My orders listában az adott szállítmány Order ID-ja mellett a View detail-ra klikkelek, és a felugró képernyőn a jobb oldalt található Open dispute gombra kattintok? Nem szeretném elrontani, ezért kérdezek inkább.
-
KeFer
tag
Ez a vonatos szállítósdi egyre nagyobb rejtély. A régebbi csomagjaimnál pontosan ugyanígy mutatta a nyomkövetés. Jelenleg is van úton egy küldeményem, amiről az utolsó bejegyzés:
Aug 20. 7:32. Arrived at Dostyk station
Azóta se kép, se hang. Már ezeket a közbenső állomásokat sem rögzítik? Igaz ez Yanwen szállítás. Persze nem Yenwennel kértem, de a feladó így kedveskedett. -
KeFer
tag
Újabb csavar. Mai időponttal megjelent egy újabb bejegyzés.
Arrived at Malasevic station. Ez Pöstyén, Szlovákia, és a station alapján vasút.
Dostyk és Pöstyén között nincs bejegyzés, csak 10 nap.A helyhiány azért nem valószínű, mert az előző vonatos csomagom brutto súlya 49 gramm volt, alig nagyobb, mint egy gyufás doboz. Ez bármelyik konténerben elfért volna. Közben a vele egyidőben rendelt nagyobb súlyúak simán jöttek repülővel. Én inkább a kapzsiságra gondolok. Szerintem az eladó már eleve vonatos szállítást rendel, hogy szert tegyen pár cent extra profitra. De persze ez csak tipp.
A 49 grammos szállítmány esetében dispute-t indítottam, és Ali 5 percen belül megítélte nekem a teljes szállítási költséget az Eladó megkérdezése nélkül. -
KeFer
tag
Én ugyanebben a helyzetben vagyok. China Post Registered Air Mail kérve, Yanwen-nel szállítva, és a mai napig ugyanez a belyegyzés volt az utolsó.
Miből gondolod, hogy Bpost lesz? Az én szállítmányomnál nem látok erre utaló információt. Bár remélem, hogy elkerülöm a Bpost-ot, mert az is egy rémálom. Van két csomagom velük. Mindegyiknél 3 hetes az utolsó bejegyzés, miszerint Kínában beérkeztek a gyűjtőpontra. -
KeFer
tag
Van egy kis baj. Ma a valódi címzett tőlem 300 km távolságban átvette a szállítmányt, tehát a részemre adott nyomkövetési szám hamis. Az általad megadott leírás alapján meg akartam indítani a vitát, de a ''did you receive the item'' kérdésre adott NO választ követően azt írja ki, hogy várjak november 4.-ig. Szerinted mit lehett tenni?
-
KeFer
tag
Igen, tegnapi dátummal van írva. Az időpont szinte percre megegyezik a te szállitmányod átvételi időpontjával. Érdekességképpen nekem ''delivery successful'' van írva, de a lényeg ugyanaz.
Tennél egy próbát a dispute-ra? Csak addig, amig a ''No'' választókapcsolóra kattintasz. -
KeFer
tag
Most teljesen ledöbbentem. Tettem egy próbát egy másik küldeményemmel, ami kb. egy hete érkezett, és természetesen azonnal leigazoltam az átvételét. Ennél megengedi a dispute nyitását.
Az lenne a megoldás, hogy ennél a kérdéses szállítmánynál is le kellene igazolnom az átvételt? Ez logikátlan, mert épp az a dispute oka, hogy nem kaptam meg. És ha leigazolnám az átvételt, és mégsem engedné a vitát, akkor már nincs visszaút. Mi a véleményed? -
KeFer
tag
Sikerült elküldenem, de azonnal jött a válasz a 0 összegű visszatérítésre a szokásos blablával (beszéljek a Postával, családtagokkal, nyútsak be bizonyítékokat,stb.) Mindez annak ellenére, hogy világosan megírtam nekik, hogy a Posta visszaigazolta, hogy nem én vagyok a címzett, csatoltam az általad javasolt dokumentumokat. 3 napot adtak, hogy válaszoljak, de nem tudom, hogy milyen módon tudnám megtenni. Semmiféle válaszgombot nem találok sem a Web felületen, sem az email-ben. Kérlek, navigálj el, hogy hol találom a válasz gombot, amire rákattinthatok.
-
KeFer
tag
Mivel AliExpress Shipping volt, közvetlenül ők kezelik az ügyet, kihagyva az Eladót.
Ott nézem, ahol mondod. Az email-ben lévő link is ideirányított.
A My Proposal fejezetben megtalálható az a szöveg, amit eredetileg írtam. Alatta van egy ''Edit'' gomb. Erre kattintva folytatni tudnám a szöveget, de így is az 512 karakter közelében vagyok már. Vagy most már több is lehet? Ez alatt találhatóak a Cancel Dispute és az Uploading Evidence gombok. Törölni egyáltalán nem akarom a vitát, újabb bizonyítékot nem akarok feltölteni, mert az eddigiek egyértelműek.
Ez alatt van az '' Order Details'', majd a '' Dispute History'' fejezet, ami azzal fejeződik be, hogy 0 EUR refundot javasolnak.
Az még furcsa, hogy nics az egész felületen egy gomb sem, amivel el tudnám küldeni az esetleges módosításokat. Szerinted hogyan lehetne ezt megtenni? -
KeFer
tag
Nyomkövetési szám: RB996065739SG. Erről már beszéltünk. A feladáskor már láttam a gépemen, hogy más a rendeltetési hely. Furcsáltad is, hogy ilyen létezik.
Én győri vagyok, az átvétel pedig hivatalosan Siklóson történt. A címzés pedig egy Siklós vonzáskörzetebeb lévő kis falu volt szerintem. Itt csak mobil posta van, ezért Siklós a hivatalos átadási pont. Erről persze nem írtam Ali részére, mert még jobban megkeverednének.
Engem a legjobban az zavar, hogy nincs olyan aktiváló gomb, amivel el tudnám küldeni az esetleges válaszomat. -
KeFer
tag
Ezt sikerült kimásolnom a döntés elejéről:
Because your order was sent by AliExpress Shipping, your refund request will
be automatically handled by us instead of the seller.
Please select if would like to 'Accept' the proposal we provided, or if you
prefer to 'Upload Evidence' of the product to support your case. Please note
that if this request is determined to be unrelated to logistics, we will
hand over the refund request to the seller. For more information, please
check the 'AliExpress' Judgment Details' or your email inbox.A legszebb az egészben, hogy nincs 'Accept' gomb, így akkor sem tudnám elfogadni a javaslatukat, ha akarnám.
Úgy beszél, mint ha nem töltöttem volna fel a bizonyítékokat. -
KeFer
tag
Ali válaszából látszik, hogy el sem olvassák az általam írtakat. Valószínűleg egy robot válaszolgat. Addig kellene eljutnom, hogy egy élő ember foglalkozzon az üggyel. Ő egy pillanat alatt megértené. De egyszerűen nem tudok reagálni a válaszukra, mert nem találok küldési parancs gombot.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!