- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
Hali!
Most először pórul jártam az Alival, nem érkezett meg egy csomagom 60 nap alatt. Két olcsó női óráról van szó, nem fizettem érte még 1000 forintot se. A nyomkövetés utolsó infója az volt, hogy november 15-én megérkezett a célországba, azaz ide. Vártam türelmesen, de semmi, ők már írták, hogy lezárták a rendelést, mert letelt az idő. Én nyitottam az egyik órára egy disputát (mind a kettőre nem engedte, holott egy csomagban jött volna), visszatérítést kérve. A mai napon jött a válasz a disputára, hogy elutasítják, merthogy a nyomkövetés szerint a célországba megérkezett, és a vevő nem hajlandó a vámot kifizetni, ami szerintük elfogadhatatlan. Hát mit ne mondjak, szerintem is az, mert egyrészt engem senki nem keresett vámügyintézés miatt, sem a posta, sem más, meg eleve párszáz forintos tételről beszélünk, ahol se Áfa, se vám nincs.
Elutasítottam a válaszukat, ilyenkor mi a következő lépés vagy lehetőség? Nyilván nem vág földhöz ez a pár forint, de annyiban sem akarom hagyni a dolgot. -
Voice24
őstag
Ez a nyomkövetési számom és a szállítási módom:
Tracking Number: LP00154212730738
Shipping Method: SUNYOU_ECONOMYA képeken látszik a válasz, szerintem az eladóé, meg a szerintük bizonyíték, ami ugyanazt mondja, amit én is, hogy az országba megérkezett, de egy szó nincs benne vámról vagy bármi
másról.
Ja, a képen általuk megadott magyar postás szám természetesen nem ad találatot.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Köszi a segítséget. Ezt az általad csatolt nyomkövetést hol tudom megnézni? És hogy tudom bizonyítani bármivel, hogy nem vettem át, azaz nem került kézbesítésre?
Az ő bizonyítékuk ott van a második képen, azon nem látszik az a portugálos krixkrax.
Ja, még azt kérdezném, hogy milyen módokon tudok az Alival kapcsolatba lépni? Mert a "contact seller" gombra egy üzenőfal-szerűség jön be, ott már kétszer írtam az eladónak, de mindkét üzenetem "unread", csak egy automatikus válasz jött rá ugyanazzal a szöveggel. -
Voice24
őstag
Olvasom itt a rendelések csúszását, pontosabban azt, hogy útba sem indítják a csomagokat a mindenféle ünnepeik miatt (a tájékoztatóikban meg sem említik a vírust). Nekem is van 7-8 elindításra váró rendelésem, de azért van néhány furcsa dolog is. Például az összes ilyen rendelésnél ugyanazt az időt írja, "will be shipped within 17 day". Holott lényegében mindegyik cucc más eladótól jön.
A másik, ehhez kapcsolódó furcsaság: van egy rendelésem január végéről, és mivel a fent írt időtartam folyton csak nőtt, nekem meg már lehetőleg tél végén, tavasz elején kellett volna a rendelt cucc, két nappal ezelőtt rányomtam a "Cancel order" gombra. Tegnap még az volt a státusz, hogy awaiting cancelling, ma délelőtt viszont újra élő volt a rendelésem, már awaiting shipment lett. Ráírtam az eladóra, hogy mégis hogy van ez, majd újból rányomtam a Cancel gombra. Erre délután jött az újabb meglepi, örömmel tájékoztattak, hogy már Shipped lett a rendelésem. Ez most hogyan van? Simán felülbírálják az én törlési kérelmemet, egyszer, majd még egyszer, aztán el is küldik a cuccot? Mindegy, visszaküldeni nyilván nem fogom jó pénzért, de mire ideér, valószínűleg pihentetve lesz következő télig, mert jellegéből adódóan hidegben használtam volna (hőmérővel kombinált okoskapcsoló, melléképület elektromos fűtésének kapcsolgatására). -
Voice24
őstag
Meglepődtem tegnap, mert megfogott a vám egy csomagomat, elindították a vámeljárást. Szúrópróba szerűen vesznek ki csomagokat? Mert ez egy bluetooth hangszóró, amiért kemény 4200 forintot fizettem, ingyenes szállítással, nem tudom, mi lett gyanús benne...
-
Voice24
őstag
Hali!
Ha már tapasztalatok a topik címe, akkor leírom. Sajnos van olyan üzlet (nyilván nem egy, hanem több) ami nem túl megbízható. Már februárban írtam itt róla, hogy rendeltem smart kapcsolót hőmérővel, aztán mivel csak csúszott a szállítás ideje, azaz nem adták postára, úgy döntöttem, törlöm a rendelést, mert ahogy közeledett a jó idő, okafogyottá vált a történet. Amikor először nyomtam az Order cancel gombra, másnap az eladó visszaállította "awaiting shipment"-re, mintha mi sem történt volna, majd amikor másodszor is kezdeményeztem a törlést, azt írta, hogy sajnálja, de már elküldték, és átváltoztatta shipped-re a státuszt.
Nos, én azóta is szorgalmasan nézegettem a dolgot, szállítási információ soha nem volt elérhető, és tegnap le is telt a 60 nap, a cucc természetesen nem érkezett meg. Most várom a visszatérítést, csak éppen két és fél hónapig náluk parkolt a pénzem. Biztos vagyok benne, hogy nem adtak ezek postára semmit, csak átállította a státuszt, hogy ne kelljen azonnal visszafizetnie a pénzt.
Az üzlet: TISHRIC ShenZhen Store -
Voice24
őstag
válasz walakyb #37863 üzenetére
Ilyet nem is írtam, még "awaiting for shipment" volt a státusz, amikor kértem a törlést. Az első kérés után az eladó visszaállította ugyanerre a státuszra, ott megint rányomtam a törlésre, és ezután állította át shipped-re, majd írta, hogy sajnálja, de már elküldték. Itt a képen a kért szám, fent ugyanaz a státusz látható, ami két hónappal ezelőtt is, azaz "shipment ready for dispatch", azaz készen áll a feladásra. Ebből gondolom, hogy ez bizony fel sem lett adva, csak engem hülyített az eladó.
-
Voice24
őstag
Egyik rendelésemmel most így jártam:
Február végén rendeltem, március 5-én jött az email, hogy örömmel értesítenek, mert "Shipped" lett a státusz. Eredetileg a terméknél 20-31 napot írtak szállítási időnek. A rendelésnél található szállítási infó szerint a cucc a feladó országból eljött. Ehhez képest meglepődve láttam, hogy most április elején megint jött egy email, ugyanerre a rendelésre, és ismét örömmel értesítenek, hogy "Shipped" lett, a rendelés lezárási dátuma pedig az újabb email szerint június 3-ra változott. Írtam az eladónak, hogy ez mégis hogy van, az első értesítés szerint már meg kellene kapnom a cuccot. Erre annyit válaszolt, hogy nyugi, úton van a termék, csak késik.
Ezt megteheti az eladó, hogy egy újabb "Shipped" értesítéssel újra indítja, vagyis meghosszabbítja a rendelés idejét? Úgy tudtam, ehhez nekem hozzá kellene járulnom. -
Voice24
őstag
Bocsi, most néztem rá az Alira, és az előzőt már nem tudtam módosítani.
Pár napja írtam itt egy másik rendelésemről, ami 12-én lejárt, a cucc pedig nem jött meg. Indítottam egy dispute-t, kérve a visszatérítést, mivel az eladó nem igazán mocorgott, ez most fog lejárni 18 óra múlva. Közben ráírtam az eladóra is, hogy mit kérek. Először azzal kezdte, hogy nézzem meg a postán, nincs-e ott a csomagom, majd a nemleges válaszomra már azt, hogy a vámosok visszaküldték, és ha akarom, ő újra elküldi. Mondtam neki, hogy hülyeségeket beszél, én ebből nem kérek, térítse vissza a pénzt Erre az üzeneteknél és a dispute-ba is azt írta, hogy adjam meg paypal accountomat. Ez furcsa nekem, eddig ha volt visszatérítésem, azt ugyanarra a bankkártyára megoldották, amivel én kifizettem. Nem ugyanaz a központ kezeli az összes fizetést? Itt is azt mondtátok, hogy az eladó addig nem kap pénzt, amíg én át nem vettem az árut. Akkor mitől függ, hogy hogyan térítenek vissza? Paypal-on keresztül nem lesz nekem ráfizetés? Ötezerpárszáz forintról van szó. És ha azt írom neki, hogy nincs paypal accountom, akkor mit csinálnak? (Alihoz nem kell)Ja, és a dispute-ban az ő válaszánál az szerepel, hogy proposal: Refund HUF 0,00
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Hali!
Nem egetverő probléma, de kezd egyre érdekesebb lenni (főleg mert a párom sürget, hogy már dobálhassa a nyilakat). Egy kis darts készletről van szó, 3 ezer körül volt az ára. Legelőször június 5-én láttam a nyomkövetésnél, hogy célországba érkezett, azóta ma már harmadszor kapok email értesítést az Alitól a jó hírről, hogy megérkezett az országba a csomagom. Minden nap várjuk a postást, de csak nem akar érkezni a cucc.
A tn a Magyar Postánál is látható, de ott május 14. az utolsó dátum, miszerint a küldemény átadva nemzetközi szállításra. A 17track oldalon pedig június 5-én, 8-án, 10-én és 15-én ugyanaz a státusz szerepel kínaiul, hogy megérkezett a célországba. Vajon a valóságban hol járhat szegény? Elakadt valahol? Vagy valami rendszerhiba miatt jöhet ennyi értesítés több napos eltéréssel ugyanarról a státuszról? -
Voice24
őstag
Köszi, de nem világos a dolog. Írod, hogy ha azt látom, hogy megérkezett, akkor az itt van, csak még van vele meló. Utána meg írod, hogy a 15-i bejegyzés az igazából Litvániába érkezésről szól. Akkor most hova érkezett meg? Azt hol látod, hogy Litvánia és Kazahsztán?
De ha ezekről az országokról van szó, miért arról értesít az Ali, hogy az én országomba érkezett meg a cucc? Az én országom, a célország Magyarország, nem a volt szovjet tagköztársaságok. "Your order has arrived in your country". És ezt írják nekem június 5. óta immár harmadszor.
De amúgy érdekes ez a nyomkövetés, a héten két olyan megrendelést is megkaptam, aminél a státusz az volt, hogy elhagyta az eredeti országot. Ez meg már papíron 11 napja itt van, és még mindig semmi. -
Voice24
őstag
Ez a te csomagod? Ugyanazok a júniusi dátumok vannak, tényleg egy vonaton utazunk. Azért kíváncsi vagyok, mikorra válik valósággá a "your order has arrived in your country". Ez amúgy május 2-i rendelés. De május 11-én rendeltem másik store-ból más nyilakat, azok a múlt héten megjöttek, holott azok még "depart from original country" státusz alatt futottak.
-
Voice24
őstag
Hát, ez a hetek kérdése nem túl jó hír a páromnak. Csak azt nem értem, miért kell ezt a "your order has arrived in your country" átverős értesítést kiküldeni minden egyes vasútállomásra érkezésnél. Nem hiszem el, hogy nem látják, mikor érkezik a csomag ténylegesen a célországba. Még Litvánia is erős kompromisszummal mondható célországnak, de Kazahsztánt végképp nem értem. Ennyi erővel már akkor is megküldhetnék ezt az értesítést, amikor Vuhanban fütyül a kalauz a masinisztának, hogy mehet.
-
Voice24
őstag
Hali!
Ma megérkezett egy csomag (nem az, amiről pár napja itt értekeztem). Egy személymérlegről van szó [link]
Direkt azért lett ez választva, mert Usb-töltésű, nem akartunk folyton elemet cserélgetni benne, mint a régiben. Erre ma kibontom, nézegetem, hát alul ott van a nyílás a 2 db AAA elemnek. Na, mondom, ez talán biztonsági dolog, keresem tovább az Usb csatlakozót. Az oldalán találtam is egy nyílást, megörültem, de rájöttem, az valóban csak egy nyílás, kicsikét nagyobb, mint a microusb, de üres. Nézegettem tüzetesen a termék leírását, ott bizony egyértelműen USB charging van írva energiaellátásnak, és még csak választható opció sincs, hogy esetleg rossz gombot nyomva rendeltem meg.
Írtam az eladónak ezekről a tényekről. Mire számíthatok? A visszaküldés gondolom elég macera és nem is olcsó mulatság, de nekem ilyen mérleg ennyiért nem kell, elemeset olcsóbban itthon is vehettem volna. Az már csak hab a tortán, hogy csak kínai leírás van hozzá, a hozzávaló app a qr kód alapján pedig egy megbízhatatlannak minősített webhelyről jönne le. A Play áruházban van egy hasonló nevű és funkciójú app, de az egyből bejelentkezést kér, miközben regisztrációs lehetőséget nem dob fel, így ördögi kör az egész. Nagyon csalódott vagyok, várom az eladó reakcióját. -
Voice24
őstag
-
Voice24
őstag
Ma válaszolt a mérleggel kapcsolatban az eladó. Vagy nem ért, vagy nem akar érteni angolul, mert azt hiszi, azt reklamálom, hogy nem volt usb kábel a dobozban, belinkelte a leírást, azt a részt pirossal bekarikázva, hogy a csomag csak a mérleget tartalmazza.
Én elég egyértelműen azt írtam neki, hogy nincs usb csatlakozás a mérlegen, ellenben van rajta elemtartó, ergo ez nem usb-töltésű, hanem elemes. Most már csatoltam neki fotót magáról a mérlegről és az üres nyílásról is az oldalán. [kép]
Ha holnap is értetlenkedik, indítom a disputát. -
Voice24
őstag
Április 27-i rendelésemről a postal ninja szerint május 6-i az utolsó bejegyzés: "Departed from Yanwen Facility", elvileg előző nap átadták a légitársaságnak. Ez vajon merre járhat másfél hónapon keresztül? S00000136167060
-
Voice24
őstag
Úgy néz ki, a mérleges problémám megoldódott. Miután az eladó nem válaszolt érdemben, csak húzta az időt, tegnap délelőtt elindítottam a disputát, 3000 forint visszatérítést kértem (a kifizetett ár 5890 volt). Ma reggelre már várt az email, hogy az Ali elfogadta a kérésemet, küldik a 3000-et.
A rendeléseknél amúgy van káosz rendesen. Egyik április végi cuccomnál két napja jött az email, hogy shipped lett, miközben a tracking info szerint már május elején elhagyta Kínát. A ninja szerint meg két napja eljött abból a Horgos nevű kikötőből, de ugyanazon a napon szerepel Litvánia, Vilnius bejegyzés is. Szerintem már ők maguk sem tudják, mi merre jár. -
Voice24
őstag
Hogy legyen egy kis pozitív tapasztalat is, ma megérkezett egy május 6-i rendelésem.
-
Voice24
őstag
Eddig nem nagyon mozgolódott a mérleges eladó, amíg vele próbáltam egyeztetni, csak húzta az időt. Most, hogy az Ali a dispute során úgy döntött, hogy 3000-et visszatérít, már tudott jelentkezni az eladó, hogy látja, mi a döntés, sajnálkozik a kellemetlenségekért, de szeretne 5 csillagot tőlem. Erre mondják, hogy ehhez pofa kell. Előbb nem azt a terméket küldi, amit rendeltem, utána hiába üzengetek neki, érdemben nem reagál, de az 5 csillagot elvárja.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Ma megjött két április 27-i rendelés. Az egyiket még a lejárat előtt, valamikor múlt héten meghosszabbítottam, így azt nem volt gond most lezárni. A másikra viszont az Ali küldte már a lejárat előtt az emaileket, hogy lezárult, indítsak disputát. Így azt nem hosszabbíttattam meg. Most hogy tudom lezárni a már lezárt rendelést, jelezve, hogy megjött a cucc? Az eladónak írtam, de mindenképp el kell indítani a disputát?
-
Voice24
őstag
Több csomagom is megérkezett az Ali szerint az országomba, ami szerintük most éppen Brest (Fehéroroszország). Akkor ez egy másik vonat lesz, az előzőről még mindig Vilnius az utolsó, június 15-i infó.
Ha valamire azt írja az infó, hogy shipped by air, akkor az már valóban repülőn van, vagy csak kint van a reptéren, és majd valamikor tényleg repülőre kerül? -
Voice24
őstag
Van egy csomagom, ami a ninja utolsó, május 27-i bejegyzése szerint "arrival at export hub", azaz export elosztóba érkezés. Erre vajon keresztet vethetek, ha még Kínát sem tudta elhagyni ennyi idő alatt?
-
Voice24
őstag
Úgy néz ki, a vilniusi vonatjárat elakadt valahol. Június 15-én már ott volt, azóta semmi újabb hír róla, pedig most már három hét eltelt azóta. Láttam, másnak is utazik csomagja azon a vonaton, így kíváncsian várjuk a történet végét.
-
Voice24
őstag
Van káosz rendesen. Nekem van egy csomagom egy vonaton, ami június 15-én Vilniusba érkezett, azóta nincs hír róla (az Ali szerint célországban van). Három csomagom egy másik vonaton van, ami június 30-án Brestbe (Fehéroroszország) érkezett. Egy további csomag a ninja szerint június 17-én leszállt repülővel Magyarországon, azóta nincs hír róla.
-
Voice24
őstag
Hali!
Írod ezt az átváltásos dolgot. Nem számoltam utána, de kb. mennyivel jár rosszabbul az emberfia, ha eleve forintban nézi az árakat és abban fizet, mintha dollárban tenné ugyanezt?
Mert úgy rémlik, még bankkártyánként is változhat, hogyan vált a bank egy valutát, nem mindegy, hogy Visa vagy Mastercard. -
Voice24
őstag
Köszi az infót.
Most vettem a fáradságot, és megnéztem ténylegesen. Rendeltem egy kis autóillatosítót utántöltővel, 2,51 USD volt. Ha forintban néztem, akkor 807,52-t fizettem volna, de inkább most dollárban rendeltem meg, az sms szerint a bank 787-ft-ot vont le (mondjuk ez változni fog, mert a lekönyvelés napja szerinti árfolyamot veszik figyelembe). Kiszámoltam, az Ali váltása szerint 321,7-ft 1 USD, a banki szerint meg 313,5-ft. Szóval van különbség, de igazából nagyobb értékű rendelésnél jelentős.Ja, K&H bank és Visa kártya.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Végre történtek változások a szállítási infókban, de némelyik kissé érthetetlen. Az a csomag, ami a június 15-i utolsó infó szerint Vilniusba érkezett, az elvileg ma megérkezett Budapestre a kicserélő központba. Az a három csomag viszont, ami június 30-án Bestbe (Fehéroroszország) érkezett, ma továbbment, mégpedig (ki hinné) Vilniusba. Ezzel csak annyi a gond, hogy Budapesthez képet ellenkező irányban van, ha valós az infó, nehéz logikát találni ebben a szállítási metódusban.
-
Voice24
őstag
Lassan, nagyon lassan, de csordogálnak a csomagok, az első vilniusi vonattal érkező dartsok hajnalban már a balatonszentgyörgyi logisztikai központban voltak, így az elvileg megérkezik ma hozzánk.
Viszont van egy olyan csomag, ami a ninja szerint június 17. óta Magyarországon van (arrived at destination country airport, Hungary), de semmi egyéb hír róla. Lassan egy hónap alatt nem tudják kihozni? Vagy még ez az infó is lehet téves? A Hungary az Hungary, az már nem Vilnius vagy Brest...[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Ma megérkezett egy május 23-i rendelés. Az Ali oldalán a track order gombra tartva az egeret, mutatott valami duisburgi köztes állomást, de a ninja ilyen sehol nem írt. Végülis a lényeg, hogy itt van. Valami LVS kezdetű hosszú számom volt.
-
Voice24
őstag
Na itt van, amiről beszéltem a Forintban vagy Dollárban fizetés kapcsán. Jó pár napja írtam, hogy 2,51 dolláros cuccért, ha forintra váltva fizetem, 807 forintot fizettem volna. Végül dollárban fizettem ki, ami az sms szerint akkor 787 forint volt. Most megnéztem a banki oldalamon, végül 803 forint lett lekönyvelve, azaz 4 egész forintot nyertem a dollárban fizetéssel. Persze másképp is alakulhatott volna, ha épp erősödik a forint abban a pár napban, de ez mostanában annyira nem jellemző...
-
Voice24
őstag
Ma megjött egy június 11-i rendelésem, valamit elnézhettek, hogy ilyen gyorsan megküldték
De múlt héten megjött az is, amire írtátok, hogy nem nyomkövetős küldemény, így nem lehet tudni, merre jár. -
Voice24
őstag
Hali!
Megint több csomagom csücsül egy vonaton, amiről július 9. óta (Vilnius, Litvánia) nincs újabb infó. Ezt elfogadtam, oké, minden Kínából jövő vonat arra tesz kitérőt, mert egyenesen jönni nem buli.
De van egy másik csomagom, amiről úgy tudtam, június 29-én repülőre tették, ami elhagyta Kínát (shipped by air, china post registered air mail). Erre most nézem a nindzsán, július 20-án ez is Vilniusba érkezett. Mi a jó fene van ott, valami Ali-átrakodó telep? Miért kell egy Magyarországra tartó repülős csomagnak Litvániába mennie? Azt meg már nem is firtatom, hogy június 29-től július 20-ig tartott repülővel az út Kínától Litvániáig? RV466986505CN -
Voice24
őstag
Ma meghozott a postás egy RE.....CN azonosítójú küldeményt, amit július 1-én(!) rendeltem. Két vagy három napja írta a ninja, hogy hazánkba érkezett, ma délelőtt pedig már a hajnali balatonszentgyörgyi elosztót mutatta, így tudtam, hogy ma megkapom. De érdekes, több szintén RE.....CN azonosítós csomag meg szanaszét kallódik, van olyan, amelyikről június 30-i vilniusi az utolsó infó. Egy másik meg elvileg kínai légipostával érkezik, június 29-én elhagyta Kínát repülőn, július 20-án Vilniusba mint tranzithelyre érkezett, és azóta semmi. Ez is gyanús, hogy két sínen jön az a repülő...
-
Voice24
őstag
Ma megjött egy Vilnius-kanyaros csomagom, kerek két hónapra. Ami furcsa, hogy egy másik csomagom ugyanakkor, július 9-én ért Vilniusba, ugyanakkor, július 28-án Pestre, legalábbis a ninja szerint, vagyis ugyanaz lehetett a szállítási mód és eszköz, de azt még nem kaptam meg.
-
Voice24
őstag
Hali!
Biztos volt már tárgyalva, de LT....NL azonosítós küldeményeknél mennyire valós az "airline arrived at destination country" ? Illetve van egy PR...YP rendelés, ahol az alternatív szám szintén NL végű, a ninja szerint az is az országban van. Örülnék, ha valós infók lennének, csak az a fura, hogy az egyik július 25-i, a másik július 21-i rendelés, és egyik sem európai raktárból. Miközben pl. egy másik csomag, ami elvileg repülőn (légipostán) június 30-án elhagyta Kínát, július 20. óta Vilniusban várakozik...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Automata kávégépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Napelem
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- További aktív témák...
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand