- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TMhun
tag
Sziasztok,
új vagyok az Ali-n. Jelenleg a 6. vásárlásomat adtam le, de a fizetést nem teljesítette a rendszer, és személyi igazolvány+bankkártya+számlakivonatot kérnek tőlem...
Őszintén szólva én ezeket nem küldeném el nekik.Járt már így valaki? Nincs kerülő megoldás?
-
TMhun
tag
Nincs or. Kizárólag akkor enged tovább, ha feltöltöm.
Ezt írja ki, miután megadtam a bankkártyám adatait:
For security reasons this process can not be continued.To make sure your transaction is secure, please provide us with documentation by clicking My Appeal for further verification.
ISC_RS_5100102051Az appeal-ben pedig ennyi van:
In order to validate your payment, please follow the instructions below and file an appeal . We will respond to your appeal in about 1-3 working days. Once your card/account information has been validated, you may go shopping on our site.És csak akkor enged tovább, ha mind a hármat feltöltöm.
Szépen cenzúráztam a cuccokat, így szerintem az identitásom rendben marad. Egyedül a szig-en az aláírás meg az okmányazonosító zavar egy kicsit.
Tőled is kértek ilyeneket?
[ Szerkesztve ]
-
TMhun
tag
Sziasztok!
Eddig durván 30 rendelésem teljesült az Alin, gond nélkül. Most 4 cucc nem igazán akar megérkezni, 60 napon túl vagyok, vásárlóvédelemet kibővíttettem. Ha nem érkeznek meg ennek lejártáig, akkor kénytelen vagyok refund-ot indítani.
A kérdésem csak az, hogy ezt vajon hogyan fogja díjazni az Ali?
Van valami refund policy, hogy mennyi lehet a max.? -
TMhun
tag
Hmm...
A következőt vettem észre: Az aug. 16-tól leadott rendeléseim "View Delivery Detail"-jét megnézve a "Receiver address:" sor hiányosan jelenik meg. Így: ",Gyor,Gyor-Moson-Sopron megye,Hungary Nevem -" Tehát hiányzik az utca, házszám, ir. szám.
Ezekről a rendelésekről e-mail értesítést sem kaptam. Remélem, hogy nem ez alapján kapják meg a címadatokat az eladók, mert akkor gond lesz. Természetesen az adataim a Shipping Address menüpont alatt tökéletesen jelennek meg.
Egyébként a Receiver address eddig sem volt pontos, mert pl. az ir. szám mindig hiányzott belőle, úgyhogy reménykedem, hogy tényleg nem ez alapján kapják meg a címadatokat.Nálatok is ez a helyzet?
Illetve még annyi, hogy szintén azóta az International Shipping Company neve is kínai írásjelekkel jelenik meg, bár nyilván nem ez zavar.
[ Szerkesztve ]
-
TMhun
tag
Sziasztok!
Azt tudja valaki, hogy ma van-e postai kézbesítés (nem MPL, mert azt tudom, hogy van)?
-
TMhun
tag
Nekem az évben kétszer is előfordult, hogy telefonon hívtak, hogy itt van ám a postán a küldeményem, legyek kedves érte befáradni. Rá volt írva, hogy "Ért.: dátum", ami egy hónappal korábbi volt az éppen akkor aktuális dátumnál.
Természetesen semmi értesítőt nem kaptam. Ezt jeleztem is nekik, nem tudtak rá válaszolni, hogy miért nem kaptam meg az értesítőket...
Szerintem többeknél és több esetben előfordulhat, hogy ezért nem érnek célba küldemények. -
TMhun
tag
Győrben most azt játsszák, hogy a kevésbé leterhelt illetve nagyobb postahivatalokba kézbesítik a csomagokat.
Nekem is, és ismerősömnél is előfordult, hogy emiatt autóba kellett ülnünk.
Részemről ez nem panasz, mert az aktuális 60+ napos kézbesítési időknél örülök, hogy egyáltalán megérkezik... -
TMhun
tag
Közeledik a Spring Festival... Most rendeltem egy kütyüt, 24 napja van az eladónak, hogy feladja.
-
TMhun
tag
Elnézést, ha már volt, de most gondolkodtatott el a dolog: Vajon a Meest-en keresztül érkező csomagoknál is fennállhat vám/áfa fizetési kötelezettség?
-
TMhun
tag
válasz agroman #35289 üzenetére
Ez a "40$-os limit" ez nem csak egy magyar jogszabály? Vagy az Unió összes országában így van?
Mert ha magyar specialitás, akkor nem gondolom, hogy az összes uniós ország vám/áfatörvényével naprakészek, s azoknak megfelelően veszik át a pakkokat, hogy nehogy véletlenül megsértsék az adott ország törvényeit.
-
TMhun
tag
Lehet, hogy hamarosan hiába rendelgetünk, mert nem engedik felszállni a gépeket?
Vagy azért ettől még nagyon messze vagyunk?[ Szerkesztve ]
-
TMhun
tag
Febr. 6-án leadott rendelésemnél is ennyi a feladási határidő, de írja is az Order Details-nél az okot:
"please kindly be noted that your order might be shipped with a delay due to the extended holiday (Jan 19th PT-Feb 18th PT)"
Viszont természetesen ennél korábban feladhatja. Kíváncsi leszek, hogy ez mikor fog megtörténni.
Én egy nagy shop-ból rendeltem, ami garantáltan Shenzhen-ből postáz. -
TMhun
tag
Most kapott nemzetközi tracking-et a Shenzhen-ben bejegyzett, és onnan is postázó boltból rendelt termékem.
Más: Tudtok ajánlani boltot, ahonnan tutira megbízható microSD kártyát lehet rendelni jó áron? Első körben 16GB-os érdekelne.
-
TMhun
tag
válasz pulutodurumo #35993 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
TMhun
tag
Csak érdekességképpen: Egy éve durván 30 Ft-tal olcsóbb volt egy USD, mint ma...
-
TMhun
tag
válasz totika69 #36131 üzenetére
Febr. 6-án rendelt termékemet a mai napig nem adták fel.
Azonban az eladóval folyamatosan lehet kommunikálni, s Ő azt írta, hogy a posta nem fogadja be a küldeményeket, mert állítólag olyan sok feltorlódott, hogy nem tudják kezelni... A türelmemet kérte.
Mindez Shenzhen-ben van.
-
TMhun
tag
Neked legalább van esélyed egyszerűbben törölni.
Ugyanis esetemben az eladó febr. 10-én lekérte a tracking-et a csomaghoz (tehát a szállítás elindult), de fel nem adta. Tehát most várnom kell még 5-6 napot, és dispute útján tudom csak visszakérni a pénzemet.
De legalább ennél a dispute-nél tök egyértelmű lesz a helyzet...
-
-
TMhun
tag
válasz Meggyi001 #36213 üzenetére
Shenzhen-ben nekem 2 csomagot még csak feladni sem tudnak.
Most már azt játszom, hogy rendelés előtt megkérdezem az eladót, hogy rendelés esetén mennyi időn belül tudja eljuttatni a postahivatalba/logisztikai céghez a terméket.
Éppen 10 perce írt vissza egyikük, hogy 02.21-től tud postázni.
-
TMhun
tag
válasz MunezXBK #36242 üzenetére
Neked legalább van valamilyen/bármilyen kommunikációd.
Jól kieszeltem, hogy rendelés előtt ráírok minden eladóra, hogy kb. mikor tudja postára adni. Ennek eddig az az eredménye, hogy 4 nappal ezelőtt írtam 3 eladónak, a 3-ból eddig 0 választ kaptam. Az üzenetem is olvasatlan.
Tényleg nem lehet ott túl szép világ...
-
TMhun
tag
És igen! Van remény!
A 02.06-án rendelt csomagomat a mai napon postára adták.
Ebből a boltból legutoljára december közepén rendeltem, akkor Shenzhen-ben adták fel. Most Nanchang-ban, ami Csianghszi tartományban található, ami éppen Hupej-jel szomszédos...
Most arra leszek kíváncsi, hogy mikor sikerül kikeverednie Kínából.Illetve, mivel eléggé rizikós területről jön, a biztonság kedvéért kapni fog egy felületfertőtlenítést.
-
TMhun
tag
válasz KutyiHU #36515 üzenetére
Nekem is volt ilyen.
Sőt, volt már hozzá nemzetközi tracking. Kérdeztem tőle, hogy mikor adja fel, visszaírt, hogy már feladta. Tracking szerint felvételre várt a csomag. Ezt megírtam neki, mire elnézést kér, és igyekszik... Ennyit erről. Egyébként 7 nappal később sikerült neki feladnia.Illetve a mai napon az összes eddig feladásra váró csomagomat feladták (3 darab).
-
TMhun
tag
válasz Flashget #36537 üzenetére
Azta, ez nekem új.
Bár valószínűleg csak az MPL csinálhatja ezt, a kézbesítős posta nem. Azért ebben is van plusz kockázat, hogy pl. elírják a telószámot, de összességében biztonságosabbnak gondolom, mint a papír alapú értesítést, mert az több emberen megy át.
Más is kapott hasonlót?
-
TMhun
tag
Az is idegesítő, hogy abszolút nem tartják karban a raktárkészlet infót, most írt vissza a második eladó, hogy sorry, nem tudja küldeni, mert elfogyott, és egyelőre ismeretlen a gyártótól való beszállítás ideje. Ez utóbbit meg is értem a jelen helyzetben, de azt nem, hogy a "készletinfó" szerint majdnem 2000 termék van raktáron, a valóságban pedig elvileg egy sem...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!