- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pibácsi
senior tag
Köszi a választ, így megnyugodtam. Biztos én hagytam úgy az utólsó rendelésemnél a pipát. Azért kérdeztem, mert még ilyet nem tapasztaltam a pár év során, ezzel a fizetési móddal (MIXEDCARD) nem találkoztam.
Köszi mégegyszer, majd figyelek, de ezek szerint nincs gond.Üdv. Pibácsi
-
-
Voice24
őstag
Én is így látom, kis túlzással az NL-es csomagok előbb érnek Kínából Hollandiába, mint Hollandiából ide.
Pár napja kérdezősködtem itt egy BE végű, elvileg belga postás csomagom miatt, ami a mai trendnek megfelelően repülő helyett vasúton döcög. 14-én elhagyta Malát, de nem ide jön, mert az túl egyszerű lenne, valószínűleg Belgium az elsődleges cél, és majd valamikor onnan ide is fog érni. Tegnap ugyanis "arrived in destination city, DUI", ami sejtésem szerint Duisburgot jelent. Az oké, ha egy légiszállítmány előbb Belgiumba megy, ha már belga posta, de hogy vonaton is megjáratják ugyanezt a kerülőt...
-
Topikgazda
válasz Voice24 #42309 üzenetére
Jelezni lehet az eladónak hogy a logisztikai megoldás nem jó, bár nem igazán tud mit csinálni, neki ezt a logisztikai céges lehetőséget adja az AliExpress.
De szerintem ez átmenetei időszak volt márciustól, előtte nem vonatoztak és már most is úgy néz ki hogy a BE-s, belga postás csomagok a szokásos úton közlekednek július, augusztustól. Kivéve néhány kóbor lelket. -
MarkusSchulz
aktív tag
válasz MarkusSchulz #41848 üzenetére
Sikeresen vissza kaptam a pénzt a korábbi megrendelési ügyemnél.
Az utolsó szállítási információ: "Returned to Sender" ha netán valakinek is ilyen problémája lesz, akkor indíthat dispute-t.
Steam: BRABUS113 ||| Uplay: BRABUS_113 ||| EAplay: BRABUS113
-
Voice24
őstag
Szerintem megjött az eddigi leggyorsabb csomagom az Alitól, ma vettem át egy augusztus 4-i rendelést, CN-es száma volt. Bezzeg a vonatok tovább zakatolnak szerte Európában...
-
Topikgazda
-
csibész35
tag
Sziasztok! Aliexpress premium shippingel van valakinek tapasztalata? Lassan 3 hete rendeltem nem kis felárral, 7-15 napos határidővel. Jelenleg is shipment dispatched, tracking: not found..
Reklamálni nem tudom hol lehet, nem találtam erre vonatkozó bejegyzést. Ha tudna valaki segíteni, megköszönném!
-
musli26
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni refund miatt.
P.Ü. intézném.
Aki segítene nekem írjon rám.
KöszönömDell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold
-
musli26
tag
Nem sajnos.
Nem érkezett meg a termék amit rendeltem.
Awaiting delivery :11nap múlva lejár.
Indítottam dispute
Végig vittem és a végén azt írják várjak augusztus 31.
És csak utána tudok vitát indítani.
De addig letelik Awaiting delivery.
Hogy fognak így megtéríteni?[ Szerkesztve ]
Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
[ennél] a terméknél a "spain" azt jelenti hogy onnan jön a cucc ? Vagy hogy kínából, spanyolországon keresztül ?
Mi a tapasztalat ?Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Topikgazda
válasz musli26 #42319 üzenetére
Azért segített volna a leírás. Ha nincs más ok, pl az eladó kéri hogy indíts dispute-t, vagy eltűnik az eladó és nem akarsz várni a védelmi idő végéig akkor a védelmi időn belül a meg nem érkezésre nem célszerű dispute-t indítani.
Két lehetőséged volt.
Ha tudod ellenőrizni a szállítást és látsz mozgást akkor a lejárat előtt 3-4 nappal kérsz védelmi idő hosszabbítást. A másik az hogy megvárod hogy leteljen és az azt követő naptól van lehetőséged reklamálni 15 napon belül.
Akár törölheted ezt a dispute-t aztán a második módszer szerint jársz el. -
Topikgazda
válasz rostiron #42320 üzenetére
Ez spanyolban lévő raktár lenne, onnan küldenék, ha tényleg van ott raktáron. De oda is Kínából ment, így Kínából a spanyolokon keresztül kapod meg.
De ez a szöveg: 7-day delivery nem a Kínából küldést igazolja mert az idő rövid lenne arra az útra egybefüggően.
Rá lehet kérdezni a fizetés előtt hogy van-e náluk annyi amire szükséged van. -
nihill
őstag
Sziasztok!
Jópár problémamentes rendelés után most gondba futottam, egyszerre kettőbe is.
Az egyik rendelésem státusza szűk 2 hónapja "shipped by air", ha air alatt egy léggömbre kötve feladást akartak érteni, már akkor is ide kellett volna érnie..
A másik rendelés "shipment cancelled" állapotban van már bő másfél hónapja.
Innen hogyan tovább? -
Topikgazda
válasz musli26 #42324 üzenetére
Ja, akkor nem kell törölni semmit, hiszen nem is nyitottál.
Ez a szöveg meg azért van, mert ez a kamu bejegyzés van a nyomkövetéshez beírva, de ez nem veheted igaznak: Jun 20, 2020 09:01 Arrived at destination country airport Hungary SunYou Logistics.
A reptéri kutya sem ír be ilyeneket, nem hogy ember. Mi van ha nem ott van a postai kicserélő központ és melyik reptér, mert nálunk is több van használatban.
Nyugodtan várd meg hogy szállítási védelmi idő lejárjon és azután már tudsz dispute-t nyitni. Bár az is lehet hogy megfogod kapni, csak később.[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Ma ismét megjött egy augusztusi rendelés, szóval beindulni látszik a dolog, csak valahogy a régebbi csomagok nem akarnak jövögetni. Vilniusban teljesen megállhatott az élet, július 9. és július 20. óta nincs hír az odaérkezett két csomagomról. Írtam az eladóknak, a szokásos elnézés-kérésen és a legyek türelemmel-en kívül mást nem nagyon írtak, bár igazából ilyenkor már nincs ráhatásuk a csomagokra. Ott még lett volna, ahol a repülő helyett vonatra pakolták a cuccot.
-
Digitalpimp
senior tag
válasz Voice24 #42328 üzenetére
Nekem is van úton két vonatos, hát elég lassan döcögnek. Volt egy előző is, az is majdnem 1 hónapot parkolt náluk, több, mint 2,5 hónap volt a rajt-cél.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz nihill #42330 üzenetére
Annál aminél ezt látod shipment cancelled egyeztetni kellene az eladóval hogy egyáltalán el lett-e küldve egy másik nyomkövetési számmal, ez akkor jegyzik be ha valamiért visszafordították az eladóhoz még a kiküldés előtt. Egyébként meg addig megy a szállítás amíg a számlálók le nem járnak, így a dispute-t elutasíthatják.
-
veze
őstag
válasz nihill #42325 üzenetére
shipment cancelled esetén én nem várok másfél hónapot, hanem amikor észreveszem ,azonnal jelzem az eladónak. Eddig még mindig sikerült megegyezni hogy vagy refund ,vagy ujraküldés uj trackingszámmal ami aztán már halad is.( és meg is kaptam őket) Mivel az ilyen küldemények a vásárlást követően már 10-15 nap mulva ebbe az állapotba kerülnek így bőven belefér az ujra feladott küldemény is a 90 napba ( és adott esetben még hosszabitást is kérhetsz)
Én azonnal észreveszem ha valami változás van a csomagok állásában ( akár óránként is) mert telora van telepitve a TrackChecker mobil verzio (v.2.25.3.b327) és ez napra(órára) kész állapotban értesít folyamatosan a küldemény állapotváltozásairól. én már jó pár éve használom, hasznos olyannak aki nem csak 1 csomagot rendel havonta[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
Hali.
Ali csak nálam rossz most?
Kéri újra a szállítási adatokat az összes fizetési mód elutasításra fut... -
lacoka55
aktív tag
Sziasztok ezt a csomagot RB992959325SG ki fogja szállítani míkorra várható az érkezése ?
-
-
Voice24
őstag
Köszi mindkettőtöknek, így már oké. (amúgy Posta oldala karbantartás miatt nem elérhető)
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz t72killer #42343 üzenetére
Nem lenne itt különösebben gond ha ezt a vonatos szállítást kihagynák. Egyértelmű hogy nem a Litvánokon múlik a dolog, a vasútvonal Fehéroroszországon keresztül vezet és most már egyre világosabb hogy miért van késedelem. Át kellene irányítani a szállítást Lengyelországba. A Vilnius-Minszk-Breszt-Varsó helyett a Vilnius-Kaunas-Białystok-Varsó lenne a célszerű, remélhetőleg rájönnek ők is.
-
-
jozsohaver
tag
Uraim! Már a DPD se gyors!
16408028020008 - ez a tracking és meg se mozdul. A másik csomagom CN-es, a postal ninja szerint Return... RV483697818CNDe még Magyarországon is belefutottam egy rendelésbe.. Egy hét alatt nem tudták postára adni!
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #42346 üzenetére
Ez a DPD ami lengyelből jönne?
A másik a kiviteli vámon van még, egy kicsit félreértelmezhető a szöveg, bekerül a vámra és visszaküldik a postásoknak az ellenőrzés után szállításra. Majd a következő bejegyzés lesz a megfelelő iránymutató.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Valami csak történik, 08.14-ám délelőtt megérkezett a vonatos küldemény Vilniusba, mos azt látom hogy 20-án 23.59-kor onnan elindították tovább. Remélem kikerüli a fehér o-kat, vagy dolgoznak ott normálisan..
-
Voice24
őstag
Nálam a ninja semmilyen mozgást nem mutat a két érintett csomagom vilniusi érkezése óta (júli 9. és 20.). Minden más csomagnál pár naponta van frissülés, azaz mozgás, ezeknél semmi.
Amúgy a fehérorosz balhé csak másfél hete kezdődött, előtte nem volt ezzel indokolható a vonatozás lassúsága.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!