Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius75

    aktív tag

    válasz V/ #39470 üzenetére

    Azért azt nyilván te is tudod, hogy ekkora távolságból közvetlenül az eladóval lehetetlen megoldásra jutni. Mivel teljesen biztosra nem tudom, ezért nem is állítom, csak feltételezem, hogy ő pontosan tudta, mikor bevállalta, hogy nem fog beleférni az időbe.....de másokkal ellentétben gerinctelenül azt hazudta, minden rendben lesz.
    Mivel egy ilyen kereskedési modell csak úgy tud jól működni, hogy az üzemeltető "helyt áll" a felületét használó kereskedői után, így azt gondolom, igenis van felelőssége az alinak ebben az esetben.

    Jelen esetben az vélt igazamat rendes angol nyelvű magyarázattal, screenshotokkal alátámasztva próbáltam igazolni. Szándékosan kiemeltem, hogy a termék rendben van (nem említettem például, hogy az összeszereléshez és a távirányító programozásához adott leíráson egy normális betű sincs, csak kínai ákom-bákom), és csak egyetlen dolgot kifogásoltam:
    - az eladó által üzenetváltásokban vállalt, kvázi "egyedi" szállítási idő haladta meg a megbeszélteket, a megvásárolt extra költségű dhl szállítástól függetlenül.

    Tehát fizettem egyszer 85USD-t a feláras szállításért, valamint közvetlen károm lett, konkrétan 120USD a késői kézbesítés miatt.
    De mivel a szállítás felárát belekalkuláltam az üzletbe, csak a 120USD-t szerettem volna, ha valaki más "állja" helyettem, ha már így alakult.
    Hárman voltunk szereplők:
    - az eladó, aki késve adta fel,
    - a szállító cég, aki szerintem nem hibázott, 4 nap alatt elhozta a világ "másik" végéből
    - és én, aki rendeléskor azonnal fizettem

    Lehet, hogy nincs erre keretbe foglalt dispute, de azért én azt gondolom, ilyenkor igenis lépni kellene az alinak.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák