- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz herrká #39099 üzenetére
Ez azt jelenti hogy azzal a számmal amit beírt nem jön tovább a csomag, vagy beírja az újat, vagy nem, de a szállítás alatt állapot az nem változik, a 75 napba belefér ha csak a jövő héten küldi el. Még az országból való kilépés előtt, több okból is megszakadhat a szállítás.
-
herrká
senior tag
Köszönöm! Csak az a baj, hogy ezt a bigyót a motoromhoz rendeltem. 3,5 dolcsi. De kettő kellene. Ekkor viszont már van szállítási költség, ami majd a két darab együttes értéke. Ezért a másikat máshonnan rendeltem. (ott is ez lett volna a képlet) Így a 75 nap nagyon sok... Főleg ha mégsem jön..., ha még akkor rendelek helyette, vége a szezonnak mire megjön. Itthon nem találtam ilyen cuccot sajnos. Ez a nyomkövetési szám: LVS10060000018788696 Háha ebből hozzáértőnek több kiderül.
Köszi fairi, Neked is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem biztos hogy törölték, sőt egyértelmű mert akkor a számláló semmit nem mutatna.
Nem megfelelő a csomagolás és nem vették át, nem megfelelő a vámolási okmány, nem engedik ki, a logisztika nem tudja átvenni és más módon küldik.
Te mennyi olyan vásárlást láttál ahol az eladó törölte úgy, hogy nem a te kérésed volt? -
Space marine
aktív tag
Kb mennyi idő telik el a cancel order gomb megnyomása után? Mármint lezárás, kifizetés.
-
Topikgazda
válasz Space marine #39107 üzenetére
72 órán belül kell reagálni az eladónak, így természetesen legkésőbb onnantól számolandó a pénz visszaküldése, ami nemzetközi banki utalás és annak jóváírási ideje a fogadó banktól is függ, attól is hogy hétvége, ünnep beleesik. Én azt mondanám hogy az egész 4-12 nap.
[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
Üdv! 17 track és Alliexpess szerint átvettem a csomagom,pedig nem kaptam meg.Mit lehet csinálni ilyenkor?
A logikában semmi sem véletlen!
-
Topikgazda
válasz hoby36 #39112 üzenetére
Olyan sokat írtuk mostanában ezt is. Pont ma mentem el egy ilyenért, kaptam e-mailt és sms értesítést is. Te semmit?
Tehát vedd át, itt van: Pick Pack Pont: MOL 21283 Mór Cím: 8060, Mór, Nemes utca (81-es út), a benzinkút.
Ez az azonosítója: MST00508088590
Lásd Összefoglaló 11. pont[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hoby36 #39114 üzenetére
Sajnos bevezették ezt újféle dolgot ha ilyen észt postás számot kapsz és a magyar postánál csak 1 db bejegyzés hogy átvéve vagy ez van írva A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot akkor ez a fajta szállítás lesz. Ha nem kavarja az eladó akkor ez általában AliExpress Standard Shipping
-
Flashy
veterán
válasz herrká #39099 üzenetére
kikért egy csomagszámot vagy jelezte a postánál hogy lesz egy csomag, majd nem adta fel, a nyomkövetés a postától ezt a szöveget adja vissza az aliexpress weboldal lekérésére. ez nem az ali rendelésre vonatkozik, az aliexpress számára a rendelés megy tovább, számol vissza 60 (vagy épp amennyi) napig. az ali weboldalnak ez csak annyit jelent, mint egy sima menet közbeni üzenet hogy "XY városban átrakodva". kérdezz rá, de valószínűleg azt fogja válaszolni hogy nyugi, my dear friend, úton van a csomag. kis értékűnél én nem szoktam ezzel foglalkozni, ha nem jön meg, majd reklamálom. persze idegesítő, de én nem is szoktam nézegetni a nyomkövetést. a legutóbbi valódi, matricás, könyvelt, regisztrált, aláírós, satöbbi csomagom úgy jött meg hogy a hivatalos nyomkövető weboldalakon 1 hónapja áll valahol Kínában...
-
fairi
addikt
"Nem biztos hogy törölték, sőt egyértelmű mert akkor a számláló semmit nem mutatna."
mikor ilyen jelzést kaptam az mindig törölve volt, lehet megy a visszaszámlálás, de ezek a csomagok sose érkeznek meg. ha security return akkor még megkapható(az csak visszadobás várja a javítást), ha cancelledet ír a cainiao akkor annak a csomagnak vége. Ennél a jelzésnél még U-s csomag esetén is elismeri az Aliexpress hogy törölt rendelés. Tudom, volt belőle vitám. Eladó állította kamu jelzés és várjak,én nem hittem, Ali nekem adott igazat, csomag sose jött meg. -
Topikgazda
Nem egyről beszélünk. A szállítás törlése után én több csomagot megkaptam egy másik nyomkövetési számmal. Olyan nem volt hogy ez volt látható és nem jött meg. Nálad meg az volt amit írtál, a te tapasztalatodat nem tudom írni, csak az enyémet. Azt nem kell megcáfolni.
Az AliExpress nem ismer el semmit, nem is értem ezt, az eladó törölte a szállítást és ha akarja akkor beírja az új nyomkövetésiszámot. Hogy elküld újból vagy nem, ebből a bejegyzésből nem következtethető ki -
fairi
addikt
"AliExpress nem ismer el semmit"
AE ítéletéből látszik mi van. Eset egy sima untracked yanwen csomag volt. Nyomkövetők szerint elvileg úton, de cainiao azt írta cancelled.
60. napra vita lett, mert eladó nem ismerte el a cainiao üzenetét.
Eszkaláció, de AE azonnal cainiao üzenetét vette alapnak és vita záródott visszatérítéssel, szállítás törölve indokkal (pedig nem is azzal indítottam).
Pont emiatt is aggódik picit, mert LP00165226874062 csomagom sztük már földet ért hazánkba. 120. napig biztos várni kell. -
Topikgazda
Nem tudom miről beszélsz.
Ahonnan indult a dolog az ez volt: A Track Orderben erre ezt látom: 05. 14. 13 óra..., Seller shipped your order. Alatta: Shipment cancelled.
Te ere azt írtad hogy a rendelés törölve, pedig nem az.
Eről a Shipment cancelled arról írtam hogy miként értendő. Te viszont elindultál egy másik irányba.
Cancel order a rendelés törlés szöveg. -
vandor01
őstag
válasz Caliber92 #39122 üzenetére
nekem is van egy hasonlo.... de nalam ment a vedelem hosszabbitas...
ez az aprilis 24 vmi fekete luk lehet az NL postanal?? LT003876255NL
lehet egy kontenerben vagy zsakban vagyunk mert 10perc a kulonbseg
de szerintem jonni fog ez..... csak kesikCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Kumblee88
csendes tag
Hát én egyenlőre nem biztos hogy merek rendelni Alirol sajnos elég durván késnek vagy meg se jönnek a cuccok! Pedig kéne jópár cucc 😄
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Szia/sztok! Írtam neki, tegnap, hogy akkor mi a valós helyzet? Törölte, más számot kapott stb? Erre ma az üzenetek között megjelent a szokásos kis kék keretes ablak, amelyben látható az order number, a termék képe és megnevezése, ára és, hogy Shipped. Ennyi az egész reakció... A szállítási infóknál továbbra is számol vissza, de a törölve az utolsó bejegyzés.
A hónap elejei másik ügy, amikor járt le a védelmi idő és hosszabbítást kértem, eredmény nélkül. Lejáratkor elindítottam a vitát a refundra. Ezt meg is ítélték. Az Ali is azt írta, az eladó nem reagált. Erre most ők is írtak egy üzenetet, hogy ők igen is egy megbízható bolt! Ők feladták a terméket! Ha nem kapom meg május 25-ig, akkor saját maguktól megadják a refundot! Csak töröljem a vitát! Bízzak bennük! :-)
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
"Seller shipped your order. Alatta: Shipment cancelled."
Legritkább eset, mivel ez kimondottan gyakori
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=LVS10060000014121414Ám,
"Status:The seller has shipped your order Reminder:Holiday notice: Please note that seller response times for disputes opened between January 20 and February 3 (PT) will be extended from 5 to 12 days due to the Chinese New Year holiday. Your order should arrive within 30-50 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2020-07-01 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here ."Lehet bug, de sokszor nyomkövetés szerint cancelled, de AliExpress úgy kezeli mintha mi se történt volna. Ám refund igény esetén elismerik a Cainiaoban megjelenő cancelled státuszt akkor is ha kereskedő letagadja.
Ilyen ügyből volt nekem majd 6 napig tartó dispute. kereskedő azt állította már magyar postán van, cainiao szerint meg cancelled.
Sose kaptam meg.Egész rendszerük integrációja kimondottan bugos!
-
Topikgazda
Nem értem mit akarsz bizonyítani. Egyáltalán nem sokszor van ez, kivéve ha nálad többször előfordul, nálam 1000 vásárlásból 6 db volt és az eladó vissza is igazolta az okát. Mert mindig rákérdezek.
A szállításnál az van a hogy megszakítva a szállítás 2020-03-25 14:14:41-kor.
A vásárlás még élő, nem lett törölve, mert július 1-ig él a szállítási védelem így az eladó elküldheti újból. Ha ugyanerről van szó. Ezért nem is hiba. Az eladó mit válaszolt a kérdésedre?
Egyébként erre az LVS-re hiába írná valaki hogy megérkezett ide mivel nem könyvelt küldemény, a Magyar Posta által semmi bizonyíték arra hogy ténylegesen igaz az az állítás egy dolog de akkor lesz nálam a kézbesítés megtörténik ha azt látja akkor visszaadom pénzét de addig jöjjön az a refund. Persze megszoktam kérdezni a postát mert maradt már el értesítő és csak azután reklamálok.Az össze nyomkövetési oldal képes téves adatok közlésére. A Cainao meg ha nem igazi nemzetközi postai nyomkövetési számról van szó akkor nem számít ha azt írja hogy itt van nem az arrived, hanem a delivered státusz számít.
Ha akarsz további szállítási információt akkor írj neki hogy mi az új nyomkövetési szám vagy nyilatkozzon hogy mikor fogja elküldeni és adja meg az új számot.
Ha azt válaszolja hogy nem küldi el, (ír valami indokot) akkor indíthatsz valamit, általában azt javasolják hogy kérd a vásárlás törlését.
A normális eladó esetén ezt láthatod, volt egy cancel shipping mert hiányzott a vámpapír, de ezt csak új küldéssel lehet megoldani, a régi szám áthúzva és az új megadva.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
4 ilyen problémám volt, először nem küldte újra hanem kérjek refundot .
Második esetben nem ismerte el a problémát, és ekkor lett a vitám
Harmadik esetben elismerte és új számot adott meg, és olyan lett mint amit mutatsz a képen."A vásárlás még élő, nem lett törölve, mert július 1-ig él a szállítási védelem így az eladó elküldheti újból. Ha ugyanerről van szó. Ezért nem is hiba. Az eladó mit válaszolt a kérdésedre?"
Mostani mutatott negyedik esetben: elismerte, adott új számot, de nem javította ki, nem került bele az Ali rendszerébe, csak pm-be küldte el. kaptam egy sunyou követést, persze követés szerint már nálunk van 25 napja.
Amit te mutatsz kb 4-ből egyszer történt meg. és csak 160 rendelésem van eddig.
"Ha akarsz további szállítási információt akkor írj neki hogy mi az új nyomkövetési szám vagy nyilatkozzon hogy mikor fogja elküldeni és adja meg az új számot."
legtöbbször szarnak bele, nagyon kevés eladó foglalkozik a bajoddal becsületesen, valami sablonnal elintézi. Még a 98.5%-is a képedbe hazudik. Legrosszabb még komoly official store-ok is tudnak látható problémára magasról tenni, max akkor írnak vissza ha már dispute-ot nyitottál."A Cainao meg ha nem igazi nemzetközi postai nyomkövetési számról van szó"
Alibaba logisztikai cége, kezdetben csak neki van infója a csomagról. Csomag elindul vagy sem, esetek egy részébe tudnia kell. LVS.... csomagokat kezdetben legtöbbször a 4px kezeli ami szintúgy Alibaba alatt van. -
autrcsab
csendes újonc
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy merre járhat most ez a csomag, elméletileg május 13.-án megérkezett Magyarországra: SYAE000442612
Előre is köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz autrcsab #39133 üzenetére
Én most próbálok közvéleménykutatást csinálni, hogy a SYtrack (Sunyou) küldemények megjönnek-e időben és eddig mindenki problémát jelentett.
Nekem kettő van, egyik márc 20 másik ápr 21 és nem jött meg közben 38 csomagot kaptam más szállítóktól összesítve. Vagyis nagyon kamu adat ez.Korábban is volt 2 ilyen csomagom és mindig 60. napra kaptam kézbe, sose akkor mikorra ígérték.
Ez még a Yanwennel is olcsóbb lehet így most lelkesen osszák, de sokkal rosszabb logisztikai cég ez a sunyou.
Jó lenne páran leírnák mi a tapasztalatuk ezzel a szállítóval. Kapott bárki időben csomagot?
Volt olyan 50. napra már kezében volt?Mikorra jött meg legkésőbb, 70. nap, 80. nap, 100. nap??? Sok néven fut, van mikor csak egy számsor, 13 darab és csak a sunyou ismeri fel. Van mikor cainao super economy for special goods néven fut,ekkor egy LP.... csomag, de sytrack adja az infókat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz autrcsab #39133 üzenetére
Lásd amit fairi is és a többiek is emlegetnek, ezt is a SyTrack - SunYou szállítja. Akárhol lehet. Részemről minden bejegyzésük az ide megérkezésről kamu.
De ha tényleg igaz lenne akkor az NPKK-ban is eltölthet időt (2 óra - 8 nap) meg a helyi postán is pár nap.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz aliens1900 #39143 üzenetére
Ez az RM jelzésű, valszeg az a csomag mikor valami ajánlott küldeményt kezelnek. Mi volt a csomagon levő tracking number?
Ha futár hozta akkor egy drága csomag lehetett, valódi nyomkövetéssel.
Kirgiz posta küldeményeit címkézik át, amikor nekem megjöttek,kirgiz postafiók adatai álltak rajta.Ezek a logisztikai cégek postai küldeményt kezelnek, de elég változatos hogy mit. Állandó probléma a SYAE jelzésűvel, super economy for special goods nevűvel vagy, sima számsorossal van.
-
Topikgazda
No amíg ezen a vírus járvány után nem állnak helyre az országok gazdasági dolgai nagyon képlékeny az összes szállítás időtartam. Kell jó pár hét mire visszarázódik az egész és közben a szállítási költségek is növekedni fognak, ha a Magyar Posta április 1 után megint emel június 1-től az azért jelzésértékű.
Szóval nem igazán célszerű tapasztalatokat gyűjtőgteni a z élet úgyis felülírhat mindent., a pillanatnyi helyzet az amit tapasztalunk. -
Digitalpimp
senior tag
Sziasztok!
LP+sok szám azonosítójú csomagok jönnek valakinek? Nekem elég sok csomag ilyen, március vége-április eleje feladásúak. Vannak amiket később rendeltem és már megérkeztek. (Tajvani meg rendes regisztrált kínai postás.)
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
hevizms
addikt
Bocsi még az alin nem volt ilyen ügyem azért kérdezem Ha a termék mellett ezt látom a Dispute Finished fülre kattintva akkor az tényleg elutalásra kerül/t ugye?Ezzel nem trükközött az eladó hogy csak megigérte hanem ez már okés? Mi a tapasztalat,mennyi idő szokott lenni míg visszakerül a számlára(bankkártyára)?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Használt monitorok
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T