Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz agroman #39469 üzenetére

    Az igaz amit írsz, a problémákat amelyek felmerülnek azt az eladóval kell tisztázni. De az AliExpress vásárlói védelme előre meghatározott okok alapján vehető igénybe.

    Csak azt áruld el ha a megvett termék megérkezik a szállítási védelem időn belül és nincs vele probléma, akkor ezt a problémát ha az elado kamu trackingel es kesoi feladassal operalt,
    melyik dispute okkal kell orvosolni?

    Ezek a fő okok, ha pénzt kérünk vissza és megérkezett a megvett dolog:
    Item not as described, Nem felel meg a leírásnak
    Quality issues, Minőségi probléma
    Damaged item, Tönkrement, törött
    Quantity shortage Mennyiségi probléma
    Conterfeit item , A kapott termék hamisítvány
    Item accessory issues, Hiányzó tartozék vagy azzal probléma

    A nem felel meg leírásnak ezen alopciói vannak:
    Style not as described
    Color not as described
    Size not as described
    Material not as described
    Model not as described
    Functions not as described

    Itt nem az első mondatodban írt problémáról van szó.

Új hozzászólás Aktív témák