- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz autrcsab #39247 üzenetére
Köszi a választ, ezzel a tapasztalattal kiegészítettem az Összefoglalós leírást, a 11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.
-
ecaddsell
aktív tag
Mostanában nekem az összes Alistd shipping holland postás, szóval nem tudom a többiek hogyan csinálják, hogy még mindig meest van nekik.
Egyébként azért ez a shipping mert sokszor ez van most értelmes árban (esetleg a kinai posta ami jobb is mert most gyorsabb), sajnos az alinál nagyon megugrottak a szállítási költségek. Én azt kezdem unni, hogy tizenx dolláros csomagra rájön a 3-4 dollár szállítás, szóval több cuccot amit normál esetben az alin vettem volna most inkább ebayen vettem ali helyett mert ott gyakrabban van free shipping.
Régen a legtöbbször az ali volt az olcsóbb, ma már sajnos pont kezd visszafordulni. -
Soulfly842
addikt
Most beszélgettem az egyik omv kutassal, hogy az összes kínai csomagot szerinte hozzájuk rakják be, mert a posta most alapban el van lehetetlenedve. "Ha a postán múlna most akkor sose menne ki".
Egy valami gyakorlatilag biztos, hogy nem az ali újított, hanem a magyar posta szervezte át így szerintem, hogy tartható legyen minimális erőforrással a mostani helyzet
Ilyet még nem pipáltam: ~2-3 hete se levél, se szórólap nem került a postaládámba
-
veterán
válasz Soulfly842 #39255 üzenetére
Én egy vidéki kis faluba kérem a cuccaim a munkahelyemre. Ide kb még azt is áthozza a postás, ami nem levél méret, mert 30 méterre van szembe a posta. Szóval engem ez kevésbé érint, meet-es cuccom még nem volt, de mivel nekem kb Tapolca lenne a legközelebbi hely ahol van PPP (egyébként ott élek) így nekem az se lenne gond, de szerintem ide kihozná ez miatt a futár.
-
Topikgazda
válasz Soulfly842 #39255 üzenetére
A Postánál nincsenek elhavazva, Szegeden biztos nem, folyamatosan kézbesítik azokat amiket megkapnak. Az Ali standard szállítás legtöbbje októbertől nem posta, így ők semmit nem szerveznek át, hozzájuk sem kerül és nem úgy van hogy gebinbe kiadták a Sprinternek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor egy szállítási off az U-val kezdődő postai számokhoz, hogy könyvelik nálunk vagy nem könyvelik nálunk, ma érkezett a postától az e-mail.
A minőségbiztosítás az a Posták belső szabályozása lehet.
Akkor a levél:
Elektronikus nyilvántartásunk alapján a megadott azonosítószámú küldeményről (UJ222555888CN) nem rendelkezünk információval, mivel az nem postai azonosító.
A postai szabvány azonosítószámok első két betűjele:
postacsomag esetén: CA-CZ tartomány
könyvelt levélpostai küldemény esetén: RA-RZ tartomány
EMS gyorsposta küldemény esetén: EA-EZ tartomány
ezt követi 9 számjegy, majd a végén ismét két betűjel, mely a feladó országot azonosítja.
Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a fenti szerkezetű postai azonosítót, úgy a Magyar Posta nyilvántartásba vétel nélkül kezeli és az életútjáról sem rendelkezik információval.
Az "UA-UZ + 9 számjegy + 2 betűs országkód" ugyan ISO szabványnak megfelelő azonosító, azonban kizárólag a küldemény tartalmának megkülönböztetésére szolgál.
A küldemény feladása során a feladó szerződött a küldeményt felvevő külföldi postai szolgáltatóval. A külföldi szolgáltató a szerződési feltételek alapján azt vállalta a feladó felé, hogy a küldemény címe szerinti országban már nem nyomon követhető a küldemény.
A https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal elérési útvonalon található nyomkövetési adatoknál megjelenhet a küldemény beérkezése, azonban ez kizárólag belső minőségbiztosítási célokat szolgál, tekintettel arra, hogy a küldemény feladási díja a nemzetközi nyomkövetést nem tartalmazza.
A jelzett küldemény postai kezelési folyamatairól további regisztrált adat nem áll rendelkezésünkre.
A témával kapcsolatban a honlapunkon található tájékoztatás a következő linken: https://posta.hu/tudta-e_on_azonosito_20181116[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Jó, de azért ez egy sok tényezős, több feles átalakítás volt itt és könnyen meglehet, hogy a posta kezdeményezte ezt így, mert nem tudta volna ellátni, nem? Az csak egy spekuláció, hogy az ali standard-en múlik és kész'.
Így is úgy is vicces, hogy randomba dobálják ki a közeli pick-packokra, ami nekem mondjuk ~600méter, de van olyan is, akinek 20-60 km méter távolságot jelent így.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Soulfly842 #39259 üzenetére
Nem, az Aliexpress szervezte át, keresett egy másik EU-s partnert mert lett sok lengyelből, németből és más EU-s szállító eladó, a spanyol vonali szállítók más régiót használnak, így célszerű volt ilyen kapcsolatot keresni északon is.
-
Soulfly842
addikt
Meglepő mindenesetre. Van erre vonatkozó forrásod esetleg?
Azért egy ilyen metódus egy adott országban rengeteg problémát is jelenthet neki. A házhozszállítás és a megszokott kiszállítással szemben. Ha ezzel tisztában volt (márpedig miért ne lett volna), akkor furcsa.
[ Szerkesztve ]
-
ace22
tag
Egy február 20.-i RExxxxxxxxxCN-es számú, nyomkövetett küldeményem, ami négyszer volt a tracker szerint "Send Item Abroad", aztán visszament, most "expired" státuszba került a t.17track.net-en. Az Ali-n 60 nap múlva zárják le, de én már nem hiszek benne. Érdemes három hónap után disputát nyitni, vagy várnom kell még kettőt?
-
Topikgazda
válasz Soulfly842 #39261 üzenetére
Ezt tavaly októberben-novemberben többszörösen áttárgyaltuk, az hogy a Cainao aki az AliExpress logisztikai dolgait intézi és miként az nem igazán tartozik ránk, piaci tevékenység jönnek-mennek a partner cégek, ha bővül valahol az eladási tevékenység oda is tervezni kell a szállítási dolgokat.
Nincs egyébként ezzel gond, mert ha kivonjuk a vírus helyzetet a képletből ez gyorsabb szállítás mint a postai, ahol van PPP akkor ott vehető át, ha nincs akkor házhoz viszik.
Nem vacakolnak a vámolással és ha valami 24 mm-nél vastagabb azt ha posta szállítja akkor azért is menni kell, úgy hogy vagy kapsz értesítőt vagy nem.
Itt mindig van értesítés. Az hogy nem postára mész hanem egy benzinkúthoz nem annyira nagy változás.
Gond az, hogy a PPP pontok száma csökkent a járványügyi védekezés miatt, az előtt Szegeden 28 pont volt, most 8 db van. Az, hogy eddig a szállítása a különböző "lezárások" miatt lassúbb lett az is a járványnak köszönhető.
A tavalyi bevezetéskor is az volt a gond, hogy erről a változásról az AliExpress nem tájékoztatott a magyar vonalon senkit, csak amikor az "első fecskék" megjelentek akkor tudatosult a változtatás bennünk is. Egyébként sem erényük a tájékoztatás, böngészős felület és az app változásait is csak látod, de semmi előzetes infót nem küldenek.[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Érdekes ez azért (köszönöm az információkat)... de továbbra is tartom azt, hgy ez így nem ok.
Én egyébként nem érzem, hogy gyorsabb lenne (április 14-n rendelt csomag beérkezés után 3 héttel ért ide hozzám).
" Az, hogy eddig a szállítása a különböző "lezárások" miatt lassúbb lett az is a járványnak köszönhető."
Ez mondjuk igaz lehet.
És a legjobb slussz poén' kb 3 nap eltéréssel érkeztették, de mind a kettő ma jött... az egyik egy OMV-re a másik meg teljesen máshova... (az egyikről reggel küldték az infót, a másikról 11-kor)
Jött a második csomagról a tájékoztató elindulok, hogy na akkor átveszem OMV, csomag sehol.... Remek... akkor teljesen össze-vissza dobálják. Átrakták a helyi MÁV állomás Relay üzletébe, ahol sokkal rosszabb parkolni, több időt elcseszni. Megyeszékhely vasútállomás, tábla kint, hogy rögtön jövök majd 10 perc múlva befut az újságos... Jó, kötetlen vagyok munkámat tekintve, de lett volna dolgom és egy csomó időt elszórakozhattam ezzel.
1, Komolyan, ha egy napon jön akkor miért mégis így??
2, Legalább előzetesen kaptam volna infót nem csak a beérkezéskor.De legalább megvannak a komolyabb maszkjaim, a kb 100 cserélhető filterrel és az UGreen packom
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Soulfly842 #39265 üzenetére
Amit írtam nem a vírusos időszak tapasztalata volt, amíg nem oldják fel mindenhol a korlátozásokat addig nem lehet normál körülményeket elvárni. Amíg nem állítják vissza a PPP hálózatot lesznek kézbesítési problémák. Ha el akarod kerülni akkor nem ezt a szállítást kell választani. Persze van ahol nincs más. Nem mindig ideális a Meest pont választása sem.
Mennyi volt az érték amit fizettél a csomagokban lévő dolgokért szállítási költséggel? -
Topikgazda
válasz Soulfly842 #39267 üzenetére
Nekem nem jöttek össze a "védekezési" maszk dolgok, négy különböző helyről vásároltam és egyik sem érkezett meg, egyet vissza kellett mondanom mert Kínából akarta küldeni és akkor már áfás lett volna az értéke miatt, kettőnél más nyomkövetési számot kaptam, egy meg elveszett.
-
walakyb
aktív tag
Ismételten nem vitatkozás, max kiegészítés, illetve saját meglátás.
Óbudán lakom, nagyon közel a flóriánhoz. Még tavaly volt egy PPP csomagom, a bogdáni útnál lévő OMV kutra rakták a csomagomat. Majd most az elmúlt kb 3 hétben jött 4 újabb, és hogy is mondjam... Az első április végén jött, az szintén ugyanarra a benzinkútra, majd az elmúlt 1 hétben szépen megjött a többi is. Az első kettő a flóriánba, örültem is neki, hogy végre nem kell bumlizni érte, viszont a harmadikat meg az Auchanba vittek, ami még macerásabb megközelítésileg, mint az OMV kút, és bőven messzebb is van.
Nekem ezek alapján eléggé ad-hoc jellenűnek tűnik a PPP kiválasztása, ami azért nem túl jó...
De ami szerintem még mindig az igazi probléma a PPP-s csomagokkal, hogy amikor leteszik őket az adott helyre, meg is kapja a delivered státuszt. Ha meg véletlenül eltűnik a csomag, akkor futhat az ember a pénze után, mert az ali egy petákot sem fog adni, hiszen delivered... -
xy.zsolt
őstag
Na, nekem pont nem az aliexpress-es rendelésemmel van szívás....holland webshopban akkut vettem...német posta elkobozta és egy levelet tett a helyére, hogy ezt így nem lehet. Mintha nekem kéne tudnom, hogyan postázzák helyesen.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
walakyb
aktív tag
Külön írom, mert nagyon külön téma.
Van egy csomagom, re****cn TN-nel.
Parcelsappon eléggé meghökkentő az utolsó bejegyzés rajta:
15 Apr 2020 14:01 Handed over to airline Jinhua, Zhejiang China Post
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.Ez mi a fene akar lenni? Ez egy (pár hsz-el korábban V/ leírásában is szereplő kritériumoknak megfelelő csomag...
-
Topikgazda
-
-
cidalain
veterán
Üdv
Valami nem oké nekem most. Van egy március közepi rendelésem. Most azt látom a track ordernél, hogy order completed. De hát nem érkezett meg, nem confirmáltam (a gomb még mindig aktív).
Ezen még nem lepődnék meg, ha ott lenne az Open dispute, de nincs ott. Most akkor mi a fene van?Van most kettő másik márciusi rendelésem még ami lóg a levegőben, jövő héten van a "pease contact our support team", be fogok tojni, ha az is complete-re változik, és nem tudok dispute-olni.
[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #39276 üzenetére
Senki sem mondta hogy nem lehet indítani, ha zárul a vásárlás vagy azért mert rányomsz megérkezés gombra vagy azért mert lejár a szállítási védelmi idő és zárja a rendszer, lesz 15 napod dispute indításra, ugyan az első képen csak az első verziót írja, de ugyanaz vonatkozik ha az idő telik le.
Azért a hosszabbítási kérést célszerű 2 nappal előbb elküldeni a lejárat előtt.[ Szerkesztve ]
-
Sumptuous
senior tag
Igen, de sajnos nem néztem. Köszi a választ!
Csak azért kérdeztem, mert volt olyan, hogy egy nem megérkezett cikknél az szerepelt, hogy tökéletesen kézbesítve lett. Se dispute, se confirmed nem volt részemről. Egyszerűen csak lejárt valamelyik idő, és ezt dobdta a rendszerük. Ezt szeretném elkerülni most.
-
Andralin
aktív tag
Szia!
Követtem a tanácsodat és a 15 napos határidő lejárta előtt kértem a refundot.
Az eladó nem fogadta el, de közbelépett az AliExpress és megítélték a refundot, vissza is kaptam a pénzt.Rá egy hétre, tegnap megérkezett a csomag.
Írtam az eladónak, hogy megkaptam a csomagot és szeretném kifizetni neki az értékét. Számomra a Paypal lenne a legkényelemsebb, ezt írtam is neki, így küldött egy e-mail címet hálálkodva, hogy arra küldhetem a pénzt. 28 EUR-ról van szó.Csak azt szeretném kérdezni, hogy ez így rendben lesz, ha Paypalon-on küldöm át neki? Vagy van esetleg valami ennél hivatalosabb megoldás ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz jozsohaver #39282 üzenetére
Nekem is dettó az.
Április 18 vagy 19 óta mutat április 29, 18:00-át.
De igazából már nem érdekel, vagy megjön, vagy nem.
Még jövő héten 29.-én megengedek egy telefont a posta felé, megkérdezem, hogy mi van, aztán annyi.
Pénzt meg visszakérem.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zoli-bácsi
senior tag
Sziasztok,
ha egy csomagban (ami nem érkezett meg) 4 db termék volt, akkor disputot csak egyesével tudok nyitni? Nem lehet egyben, csak a csomagra?
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #39286 üzenetére
Igen, úgy van hiszen mindegyik külön tétel volt.
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #39289 üzenetére
Mi van akkor ha egy vagy két tétel marad ki és a többit megkapod? Akkor is az egészre indítanád? Azért nem az 5-nél több a jellemző, persze rendeltem már én is 12-15 tételes növényimag csomagot, de szerencsére mind megvolt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz pulutodurumo #39287 üzenetére
Köszi!
Magyarán akkor egy hónapig szingapúrban napozik.
Csodásどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
torma99
aktív tag
Rendeltem egy terméket, amelyet Hong Kongban a vám visszafordított az eladóhoz. Ezt ő meg is kapta. 6 hétig ment a huzavona, amelyben kértem, hogy adja vissza a pénzt. Sablon válaszokat küldözgetett és arra akart játszani, hogy leteljen az protection ideje.
A vége előtt dispute-ot indítottam, mindent szépen feltöltöttem, megindokoltam. Az eladó nagyon trükkös volt. Felajánlott 0 refundot, majd a leírásban meg full refundot ígért, gondolom azért, hogy óvatlanul rákattintsak. Persze nem tettem.
Az Ali is belépett a körbe és elfogadta az indokaimat és felajánlotta a full refundot, amelyet el is fogadtam. Az eladó viszont nem törődik a disputetal.
Jelenleg itt tart az ügy. Az eladóra ráírtam korrekt hangnemben, hogy ennek az időhúzásnak semmi értelme, de továbbra is, beír egy OK-ot a chatbe, oszt jónapot.
Jelenleg 4 napja áll így a helyzet. Csak olyan kérdésem lenne, mert nem találtam meg egyértelműen, hogy most majd valamikor az Ali levonja az eladótól az összeget és visszaindul felém a pénz? Vagy bizonyos idő elteltével írjak az Alinak a chatjére?
Az eladó egyébként a 3C Digital Online Store, többször vásároltam már tőlük, mert amúgy gyorsan szállítanak és jó áron a DHL-lel (Bár a DHL vámügyintézése meg kriminális), de eddig minden rendben volt, igaz nem is volt semmi hiba a korábbi szállításokban.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mi ez az új farmos játék az alin?
-
torma99
aktív tag
válasz agroman #39295 üzenetére
Én meg ezerszer gondolok rá, milyen jó lenne, ha lenne itt a ph fórumon egy normális kereső. (Vagy van, csak én nem találom?)
Ugyanakkor nem a kérdésemre válaszoltál. Tehát az Alis ajánlat elfogadása után még mindig azt írja: "Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond "
A kérdés arra írányul, hogy és akkor pontosabban megfogalmazon, ha itt tart az ügy szükséges-e az eladónak is tovább foglalkoznia a disputetal, vagy a várható lezárás ideje után automatikusan fog történni a refund, így nekem sem kell az Ali üsz-ét megkeresnem ezzel összefüggésben?
-
vandor01
őstag
válasz INGJOKE #39294 üzenetére
mi lenne? háát parasztok leszunk!
ma mar parasztnak lenni is tanfolyamot kell vegezni vizsgaval a vegen!
a parasztvizsganeked van? nekem tegnap volt...mara eltunt!
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Topikgazda
válasz torma99 #39296 üzenetére
A dispute listában látod hogy miként áll a dolog. My Orders, Refund & Disputes és az adott dispute sor Arbitration ID View details
Adtak egy ajánlatot, azt elfogadtad és van lehetősége még reagálni az eladónak, azután lesz végleges döntés. Neked most nem kell semmit sem csinálni, nem kel írogatni az eladónak, sem az AliExpresnek. A döntés után automatikusan küldi az AliExpress a pénzt.,
De leírva az Összefoglalóban is a dispute téma. -
agroman
senior tag
válasz torma99 #39296 üzenetére
van kereso..a felso sorban a jobb oldalon a 4. ikon.
megvarod amig az elado eldonti mit akar lepni. aztan az ali dont veglegesen.
ezeknek mind van egy idolimitje..egyebkent az osszefogalaloban ezek mind el vannak irva sokkal reszletesebben mint ahogy itt leirnank..
------
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!