- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuzda
aktív tag
Sziasztok!
Rendeltem egy bicskát a GanzoFirebird Store-ból még november 11.-én. November 19.-én kaptam egy emailt, hogy nincs az általam rendelt bicskájuk, jó lesz-e egy másik. Az üzenetet megnéztem, de elfelejtettem válaszolni egészen április 15.-éig. Akkor kérvényeztem az eladótól a refundot és azt a válasz kaptam, hogy "If a refund is required, please open the dispute".
Viszont nem tudok refundot kérni, mert meg van jelölve a termék, hogy megérkezett. Viszont én nem tettem meg, gondolom automatikusan X nap után megteszi a rendszer. Viszont már az a 15 nap is lejárhatott, mert semmit nem találok a refunddal kapcsolatban és a support bot is csak annyit ír, hogy vegyem fel a kapcsolatot az eladóval és következőleg a buyer protection alatt indítsak refundot.
A tracking csak ennyit ír. "2019.11.12 10:50 (GMT-7): The Item is at the shippers warehouse"
Gondolom akkor buktam a pénzemet, nemde? Vagy kérjem még szépen az eladót?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
autrcsab
csendes újonc
Sziasztok:-)
Kezdőként csak annyit szeretnék most kérdezni, hogy miből lehet azt tudni, hogy egy adott csomagot repülővel vagy vonattal küldtek-e el Kínából.
Előre is köszönöm a választ:-) -
Edit60
friss újonc
Sziasztok
Kérdezni szeretnék, régóta vásárolok már az Aliexpressen, de így még nem jártam. Rendeltem 9 dollárért fertőtlenítőt, már régebben, 03.28-án, nálunk nem lehetett kapni. Az eladó először kért 3 dollárt, hogy ki kell fizetnie szállítást, mert különben nem tudja küldeni, kifizetettem, bár már a fertőtlenítőhöz is hozzácsapott 2 dollárt. Utána miután elfogadta, hogy szállít még megzsarolt, hogy újabb 10 dollárt fizessek, mert különben nem tud szállítani, hát azt már nem fizettem ki, ezután még meg akarta hosszabbítani a védelmi időt, ekkor viszont már egy kicsit berágtam, és vitát kezdeményeztem, ezt mind arról a rendelésről küldte, ahol csak a 3 dollár szerepelt csak magába, azt vissza is kaptam, miután vitát kezdeményeztem. Viszont az eredeti rendelésem, ami ehhez tartozik maga a fertőtlenítő, ott hiába próbálok vitát indítani, visszavonni a rendelést, (kb.20-szor próbáltam) semmit se enged, mert azon meg az szerepel, hogy elérhetetlen a szállítási információ és gondolom ehhez számolják a 11 napot. Egy kis segítséget kérnék, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Már a 3 dolláros vitánál is leírtam, hogy szerintem az eladó nem akar szállítani és megzsarolt és kérem vissza a 11 dolláromat is, de nem foglalkoztak vele, mintha egy gép csinálnál Nem is írtak róla semmit. Hogy tudnám visszaszerezni a pénzemet? -
Topikgazda
válasz autrcsab #38154 üzenetére
Tegnapi bejegyzés.
És ezeknél láthatod, van amikor a Postal Ninja ezt írja, 多斯特克,哈萨克斯坦 = Dostyk, Kazakhstan fordítani kell.
Parcelsapp.com linkje. Pontos nyomkövetés, ha több szállító van a folyamatban akkor látható a másik nyomkövetési szám is.Postal.Ninja linkje pontos nyomkövetés
-
fairi
addikt
Eladók sokszor szarnak bele amit írok. 30 napot kérek, egyik ad 5 napot, másik akár 60 napot is. Kettőnek meg nagybetűs fenyegetés, hogy ha ne tesz valamit és nem jön a csomag akkor azonnal dispute és nincs zárás. és utána azonnal válasz és kérés teljesítve.
41 eladó küldeményét menedzselni fárasztó, szerencsére jönnek a dolgok, tegnap 5 csomag, de még így is van 24.Ez a dolgot központilag kellene rendezni, demokrácia nem működik még kicsibe se.
kereskedők egy része úgy tesz mintha semmi nem lenne, töredéke veszi komolyan és tájékoztat és foglalkozik veled normálisan. -
ZephX
senior tag
Sziasztok!
Átolvasva az összefoglalót, szeretnék megbizonyosodni az áfa kérdésről. Ali-ról még sosem rendeltem 20$ érték felett. Most szeretnék kínából egy objektívet rendelni 53$ értékben. [link] Tehát ha jól értem akkor vám nem lesz, de valószínűsíthető a 27%-os áfa különbözet? Vagyis 53+14$? Előre is köszi.
-
Topikgazda
Nem egészen. Az áfát ne $-ban számold. Ha májusban érkezne meg, akkor (52,31$) 17074 Ft-ra a 27% 4610 Ft, valószínű a postai szállítás ezért a még a posta 3500 Ft vámeljárási költségét add hozzá a bankod által majd levont forint összegéhez. Azért, mert bank más árfolyammal számol.
Pl: ebben a hónapban a vám, áfa számolása 318,48 Ft/$ míg mondjuk nekem Ertse Visa kártyához 331,52 Ft/$ lenne ma. 17342 Ft-ot kellene fizetni vételárként.
Vagy szerencséd lesz és csak annyiba kerül mint amit 52,31 $-ért levon a bankod.[ Szerkesztve ]
-
st3v3np3t3r
veterán
Vámkezelésre ugye 3 lehetőség van:
-személyes
-magyar posta
-vámkezelésre jogosult cégAz elsőről nem olvastam tapasztalatokat
A második 3500Ft ha a magyar posta intézi
A harmadik lehetőségnél egy céget kell megbízni, ami saját áron dolgozik, pl. a DHL Express is felkérhető, mely drágább mint a Magyar Posta.Én személy szerint mindenkinek a Magyar Postát javaslom, átlag 1-2hét mire továbbítják és átvételkor kell fizetni a postásnak. Anno volt szó róla, hogy utalással is lehet rendezni, de anno FB-s beszámolók alapján az utalásos fizetésre senki sem kapott lehetőséget
De javíts ki ha tévedek
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Inhouse
őstag
Mondjuk ahogy én láttam, amelyik termék ingyen szállítással volt, ott annyival drágább volt maga a termék, tehát a vége nagyjából egél volt. Én csak 1-10$ közöttieket rendelek, lehet, hogy máshol másképpen alakul.
Ma megjött egy február 2-es és egy 3-as rendelésem, ne adjátok fel!
[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #38162 üzenetére
A postai vámkezelés az első az A jelű. Ha valakinek ahol él azon a településen van a területileg illetékes NAV igazgatóság vám kirendeltsége a B verzió olcsóbb, hiszen ott akkor a postának csak 1100 Ft-ot kell fizetni, de neki kell a vámolást lerendezni személyesen, a nyomtatványon olvasható a lényeg, ez a B és van ha más céget bíz meg de akkor is kell a postának fizetni 1100 Ft-ot ez pedig a C lehetőség.
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #38165 üzenetére
2400 Ft megmarad és nem kell órákat várni.
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #38167 üzenetére
De csak akkor, ha ténylegesen kell az áfát fizetni , mert az érték 40 $ feletti. Amikor elfogják engedni a fizetnivalót akkor a posta az olcsóbb Mert hiába volt vámeljárás azt sem kell kifizetni.
-
-
Topikgazda
Amit linkeltél annál free shipping, ingyenes szállítás az alap.
Viszont ha a fizetős AliExpress Premium Shipping 10,91 $ vagy EMS 33,64 akkor azt hozzá kell adnod az 52.31 $-hoz és azután indul a számolás, mert az is áfa alap.Ha valamiért elkerüli a figyelmüket és nem vonják fizetős vámeljárás alá.
[ Szerkesztve ]
-
arcsin
senior tag
Sziasztok!
Elhatároztam hogy rendelni fogok mosható maszkot, meg pár pm2.5 filltert EU-n belülről mivel kb esélytelennek érzem Kínából. Ki is választottam hogy Franciaországból kérem a szállítást, mivel spanyolországból drágább lett volna 2-3 dollárral. Ma nézem, Yanven-hez szól a tracking ...ami ugye kínai posta. Kicsit csalódott vagyok, mivel 2-5 business days-t írtak, de mivel távolról jön lehet meg sem érkezik. De várok pár bejegyzést. Másnak esetleg hasonló tapasztalata van? -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék mi tévő legyek az alábbi csomaggal kapcsolatban.
Február 11-én rendeltem meg a terméket. A csomag elvileg ma hagyja el Kínát: [link]A Buyer Protection április 27-én jár le, 4 nap múlva. Tisztában vagyok a helyzettel, hogy mennyire akadozik a szállítás.
Szerintetek mit tegyek? Kérjem a határidő meghosszabbítását és várjak még türelmesen egy darabig?
Vagy várjam meg a határidő leteltét és indítsam a refundot 4 nap múlva? Mit tegyek szerintetek? -
arcsin
senior tag
válasz Andralin #38177 üzenetére
Ilyenkor én elszoktam már indítani a refund kérelmet a teljes árra vonatkozóan. Pár Beleírom, hogy nagyon régen rendeltem, de még sehol semmi. Esetleg hivatkozhatsz a jelenlegi helyzetre is. Logisztikai problémát szoktam bejelölni. Ha az eladó f@sz is, aliexpress judgementtel mindig igazam van
-
Topikgazda
válasz Andralin #38177 üzenetére
Ha szükséged van rá kérd a védelmi idő emelés, ha nem kell, akkor várd meg hogy leteljen és kérd vissza pénzed. De csak március 7-én tudta útba indítani és többször próbálták elküldeni, 03.14. és 04.23, de gondolom mindig visszatapsolták a az Európai sok milliós védőfelszerelés elküldések miatt, erről aztán biztos hogy nem az eladó tehet. Többen jártunk így.
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Andralin #38177 üzenetére
https://t.17track.net/en#nums=RV350013963CN
Ma frissült a státusza a csomagomnak, lehet ma végre kiadták az ukázt pár március elejinek, hogy indulás?
-
Topikgazda
Ezt is megpróbálták már elküldeni március 15-én, de abban az időszakban tényleg mást szállítottak. Sanghaj az évek óta 55-65 napos volt, akár 1 hónapig ott "raboskodnak" a csomagok.
Nekem is a vonatos csomagoknak is már itt kellene lenni, mert normál időben ennyi idő alatt ideért az is, sehol nyoma sincs még.
Nincs rálátásunk hogy mi a szállítási helyzet, ezért én inkább várok és kérem emelni az időket, ha ők nem teszik meg.[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
Rendben, köszönöm a tanácsokat.
Inkább kivárnám most már ezt, akkor első körben kérni fogok hosszabbítást. -
arcsin
senior tag
válasz agroman #38188 üzenetére
Hát remek. Köszi az infot, legalább tudom hogy nem csak engem basznak át módszeresen a sárgák. Valahonnan pedig illene szereznem még egy légbeömlős filterezhető maszkot, valamint extra filtereket. ebay-en offos, itthon meg...mindegy is kb, mert végtelenbe kerülne + áfa.
-
Golyobis
aktív tag
Kétlépcsős azonosítást sms-re be lehet álltani valahogy? Összefoglalót átfutottam és nem találtam ilyen alfejezetet.
-
Rainman05
tag
Sziasztok! Ez még Kínában lehet S00000123888340
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Rainman05 #38192 üzenetére
UA253205735SB
Kb ez a legolcsóbb TN, vagyis semmiféle nyomkövetési info nincs miután elhagyta yanwen szortírozó központját.
2 ilyen csomagom volt most, azokat mind 35 napon belül megkaptam. Ám volt tavaly karácsonykor és nyáron olyan hogy 60. napra jött meg ez a típus. magyarul csak a Jóisten tudja hol van. -
fairi
addikt
válasz Rainman05 #38194 üzenetére
Félig meddig. Elvileg még fogsz kapni egy üzenetet, hogy a magyar kicserélő átvette. Innen tudod megérkezett Magyarországra. (nem biztos bekerül majd, de egy ideje gyakran megtörténik) Az lesz az utolsó üzenet és 36 óra-30 nap* közt bármikor megkaphatod.
Pl ez az enyém [link] , még várom. Ezt kaptam most szerdán [link]
* akár több is lehet, de az már rossz előjel, vhol elkavarták és csoda történt.Ezt még ajánlottal is eljátsszák, pl havernek egy ajánlott levelét elhagyta a posta, az OLK-t március 12-én jelezte hogy kiküldte és még mindig nem kapta kézbe, OLK bejegyzés az utolsó!!! -
marontoni63
csendes tag
Üdv! Legyetek szívesek erre a számra RE018894508CN ránézni, konkrétan nem tudom ,hogy hol van , mi van vele, és adott helyzetben mit kellene tennem . Február 26.-án rendeltem, az érkezési határidő 3 nap múlva lejár. Kértem az eladót ,hogy hosszabbítsa meg a szállítási időt, visszaírta ,hogy rendben , de nem hosszabította meg. Tanácstalan vagyok ,hogy 3 nap múlva ha lejár az idő mit tegyek. Köszönöm!
-
vandor01
őstag
válasz marontoni63 #38196 üzenetére
nyugalom....
meg fogja hosszabbitani (inkabb mint disputolj)
nagyesellyel meg fog erkezni
nekunk is van hasonlo vagy szarabb helyzetben csomink
COVID19 van.... minden lassabb csak a virus terjed gyorsanCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
marontoni63
csendes tag
Köszönöm, de ennél valamivel konkrétabb választ várok. Hol lehet a csomag ?- a csomaginfók számomra nem egyértelműen mutatják a státuszt. Mit tegyek ha mégsem hosszabbítja meg a szállítási időt? "V" ha esetleg Te is mondanál rá valamit . Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #38196 üzenetére
-
Robez88
tag
Sziasztok,
az alábbi helyzetben vagyok, ha van javaslat a továbbiakról nagyon megköszönném.Rendeltem két terméket, egy rendelésszám alatt, $70 összértékben.
1. Kértem az eladót külön csomagban küldje el.
2. Az egyik csomag, valami probléma miatt visszament az eladóhoz, nyomkövetésben is látszik és az eladó is elismerte hogy visszakapta.
3. Ekkor a visszaérkezett tételre nyitottam egy dispute-ot. Ott csatoltam a nyomkövetési adatot és az eladó elismerését. Kértem $35 visszatérítést.
4. Erre az alábbi indoklást kaptam, $0 refund-dal.Eladó azt mondja, vissza fogják utalni a pénzt. Az a kérdésem menjek e vissza reklamáni?
Köszönöm szépen[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Fallout 76
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Stellar Blade
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)
- Ps5 Slim 1Tb közel 2 év Media Markt garancia