- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Macrodroid
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Befutott a Xiaomi 12 Lite is
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Andralin #17286 üzenetére
Nem szokott ilyen lenni normál fizetésnél.
Beírod fizetésnél a a kártya adatokat és kész, köze nincs a dolognak bankszámlához, személyazonosság igazoláshoz.
Ha az Alipay-re regisztráltál kártyát az más tészta. Az nem vásárlási dolog.
Az Összefoglaló AliExpress regisztráció leírásban az utolsó két képen szó van arról, hogy fizetéskor ha nem akarod a kártyát Alipayre regisztrálni, akkor milyen pipa jelet vegyél ki.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Andralin #17289 üzenetére
Még egyszer leírom, nem szokott ilyen lenni.
A vásárlás nagyon egyszerű, egyáltalán nem macerás.Ha a kártya megadási oldalon kiveszed a Save card to Alipay-nél a pipát, azután simán fizetsz és kész.
Ez lett volna azután a rendes képernyő, te bejelölve hagytad és el indult a hitelesítési folyamat.
Egyébként is 24 óra a fizetés jóváhagyása.
Az általad idézett oldalakon is kell igazolni magad előbb-utóbb.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
-
Topikgazda
válasz Andralin #17324 üzenetére
Még nincs kifizetve a dolog azért nem vontak le semmit. Ki kellene fizetni, azért van az első tételnél a Pay Now gomb
A második tétel az a törölt.
Ha nem törölted volna ki a semmi személyes információt nem hordozó vásárlási számot, akkor látható lenne, hogy az Appeal a törölt vagy a fizetendő tételre vonatkozik.
Ez a vásárlás nem egészen a normális rendben folyt le.
Nem említetted hogy 2* egymásután akartál valamit megvenni és az első törölve lett.[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #17326 üzenetére
Ma telik le a saját maguk által kitűzött 1-3 napos határidő az ellenőrzésre.
Az előbb felmentem a live chat-re ahogy fentebb Sinisi javasolta és rákérdeztem, hogy mégis mire számítsak. Megadtam a rendelés és az ellenőrzés sorszámait, a hölgy azt ígérte, hogy megsürgeti a dolgot az illetékes osztálynál és 24 órán belül válaszolni fognak.
Kíváncsi vagyok, hogy ez egy sablon lekoptató válasz volt-e, vagy tényleg intézkedik-e valamit akivel beszéltem.
Ne haragudjatok, de azért mégiscsak egy nagy röhej ez az Aliexpress oldal! Regisztrál az ember, hogy költse náluk a pénzét és napokon át szívatják? Majd a végén még én érezzem magam megtiszteltetve, ha lesznek kegyesen engedélyezni, hogy a nagyságos Aliexpress ügyfele legyek és vásároljak tőlük, vagy mi?
Ha ennyire nem kell nekik a megrendelő, hogy napokig nem engedik használni az oldalukat, akkor minek nyitnak online boltot, húzzák le a redőnyt aztán foglalkozzanak valami mással...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Andralin #17343 üzenetére
Nem a normál módon vásároltál ezért van a hercehurca.
Többen megtudják itt erősíteni, hogy simán regisztrál, figyelembe veszi azokat a dolgokat amit a topikban írtak a hozzászólásokban a többiek, esetleg elolvassa az Összefoglalót és vásárol probléma mentesen.
Így a véleményed nem egészen megalapozott, de olvassuk.
2012 óta vásárolok az AliExpressen és nem volt semmi nehézség benne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Andralin #17347 üzenetére
Nem személyeskedés a módi. De te az AliExpressről leírt véleményedben szintén "személyeskedsz". Nincs igazad egyébként.
Mielőtt más fórumokon olvasgatnál, célszerű lenne megismerni az AliExpress szerződési szabályait.Mivel én alapból a szabályok szerint regisztráltam, megadtam minden szükséges információt. Mind az AliExpress profilom, mind az Alibaba profilom teljesen kitöltve.
Amikor az Alipay-hez beregisztráltam a kártyámat elküldtem nekik az igényelt okmányokat, így megtörtént a teljes biztonsági ellenőrzésem.
Mivel szabályosan használom és vásárolok, így soha nem volt visszatartás.
Így nincs tapasztalatom, elnézésedet kérem, hogy illetéktelenül válaszoltam a kérdésedre. Tekintsd tárgytalannak.
Nincs személyes tapasztalta senkinek, mert szerintem nem lesz olyan, akit már a regisztráció utáni fizetés pillanatában a rendszer a biztonságát veszélyeztetőnek érzékelte.[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
válasz Andralin #17351 üzenetére
Nem hiszem, hogy megnyugtatlak ezzel, de nekem is egy napon belül ment a dolog. Jogsim scannelt példányát küldtem be nekik, semmi zökkenő nem volt.
Nem tudom nálad mi lehet a gány... Remélem, kívánom, hogy mielőbb megoldódjon!
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
-
Topikgazda
válasz Andralin #17459 üzenetére
Tényleg hasznos információ amit megosztottál, bár egy csomó hsz-t megspórolhattunk volna.
Ugyanis az az Aliexpress a kártyáknál ezt írtja:
AliExpress currently supports Visa or Mastercard debit card.
We will accept prepaid Visa or Mastercard credit card. Nonetheless, we have more stringent security measures to protect consumers who use prepaid credit cards.
More time is needed to verify prepaid credit cards with the bank, we may come back to you within 24 hours and reject your transaction upon bank verification. Also, due to more stringent requirements from banks on prepaid card refunds, it will take a longer time for refund requests.Te csak azt írtad, hogy Mastercard-al akartál fizetni.
Így egyikünknek sem jutott eszébe, hogy azért megy ez a here-húrca veled, mert te prepaid kártyával szeretnél fizetni.
Ennek megfelelően amit írtam az ellenőrzésről, a kártyákról, azok az információk nem vonatkoztak a te esetedre, mellékzöngék lettek így.
Legtöbben normál kártyát használunk.
Alipay-re pl. nem lehet Maestro kártyát hozzáadni, fizetni mint sima kártyával viszont meg lehet vele.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Andralin #25138 üzenetére
Majd a Posta viszi, de magyar viszonylatban nem igaz hogy a Cainiao logisztikai cég hasonló teljesítményt nyújt mint a DHL vagy as FEDEX.
packages are delivered within 8-15 days with AliExpress Premium Shipping which is comparable to DHL an FedEx shipping options.
Eddig inkább 20 nap felett volt és majd erre adódik a mi postánk lassúsága. -
Topikgazda
válasz Andralin #25221 üzenetére
Akkor DHL szállításnak tűnik a kiírástól függetlenül, nem véletlenül utaltam arra: de magyar viszonylatban nem igaz hogy a Cainiao logisztikai cég hasonló teljesítményt nyújt mint a DHL vagy as FEDEX.
Szóval nem ők nyújtják a szolgáltatást, hanem a DHL és ezért nem 20 nap. így igaz a következtetésem ez a része.
Akkor jó ez ha a DHL-es szállítást választva az drágább lett volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Andralin #29954 üzenetére
8 éve használom de találkoztam még ilyennel, nem is hallottam hogy ilyen történt volna bárkivel is.
A böngészős verzióban az adott Order View detail-nál az Order és a Financial fülnél látod az adat módosulást?
Ha a kártyádat hozzáadtad az AliPay-hez ott is más összeg van ehhez a vásárláshoz?
Amit kaptál e-mailt a fizetésről, a szállításról a vásárlás száma egyezik (Order ID)? -
Topikgazda
válasz Andralin #29957 üzenetére
Írj neki, hogy már türelmetlenül várod hogy elindítsák, itt is nézz rá mert lehet hogy van másik nyomkövetési száma és azzal már mozog.
Az is lehet hogy tőle már elvitte a szállító csak még nem könyvelték le.
Nem lenne érdemes, mert az fenyegetésnek tekinthető, az ilyen vevőket jelenteni lehet az AliExpress felé, majd értékeled amikor ott az ideje, nem kell előzetes tájékoztatás. -
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #29959 üzenetére
Még mindig semmi, kezd nagyon dühíteni ez a helyzet. Tudok ilyenkor lépni valamit? Vagy nem tehetek semmit, amíg le nem jár a hivatalos határidő?
1. A hivatalos nyomkövetés szerint a csomagot még fel sem vette a futár. 13 nappal a Shipped státuszba kerülés után! Ezt kapom a 20 eurós premium shipping díj kifizetése után.
[link]2. Végig próbáltam az itt tanácsoltak szerint udvariasan kommunikálni az eladóval és nem fenyegetőztem semmivel, inkább könyörgök neki, hogy adjon valami infót mi van a csomagommal, mert nagyon sürgős lenne. Ennek ellenére már 6 napja nem reagál az üzeneteimre semmit!
Az utolsó üzenete ez volt 6 napja:
Dear friend, I will ask the warehouse for this order and check the logistics situation.3. A megrendelésemnél a Reminder alatt ezt írja: "Your order should arrive within 7-15 Days", ez holnapután letelik és még át sincs adva a futárnak a csomag.
4. Panaszt csak július 14 után nyújthatok be.
Most ilyenkor mi van? Nem tehetek semmit július 14-ig? Nyugodjak bele, hogy meg lettem keményen szívatva és ha esetleg egy hónapon belül mégis megjönne a csomag, kidobtam 20 eurós prémium szállítási díjat az ablakon?
-
Topikgazda
válasz Andralin #30063 üzenetére
Sajnálatosnak tartja hogy pénzt kérsz vissza. Én inkább így értelmezem.
Neked kell kérni a törlést, azután tudja elfogadni, ezért utalt a dispute-ra. Annyi bajuk szokott még lenni hogy az jobb nekik ha azt választod hogy nincs már rá szükséged. Neked ebből nem lesz hátrányod.
Bár most nem tudom hogy így milyen lehetőséget tudsz majd választani hogy a logisztika visszaküldte, lehet hogy az működik. -
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #30144 üzenetére
Egy kis érdekesség.
Közben kicsit keresgéletm a neten AliExpress és EORI ügyben.Találtam egy reddites topikot, amiben azt írják, hogy Romániában az alis és egyéb kínai csomagok esetén az ottani DHL magászemélyeknél is kéri az EORI-t minden esetben!
A leírtak szerint a DHL ilyenkor vállalja, hogy gyorsított eljárásban megigényli és megszerzi a magánszemély címzettnek az EORI számot (ami egyébként magán úton sokkal hosszab idő lenne). Ez 5 nap szokott lenni, ilyenkor felszámolnak még egy rakat pénzt az EORI igénylésre + még az 5 napos tárolás költségét is rá szokták verni a szerencsétlen címzettre.Ezek szerint nagyon nem egységes az EORI kezelése az EU-s országokban. Valószínűleg ezért kekeckedik az eladóm. És mi még örülhetünk, hogy a magyar DHL normális a románokhoz képest.
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #30144 üzenetére
Fantasztikus!
Írt az eladó, hogy megpróbálta feladni, de a DHL nem vette fel a csomagot EORI szám hiányában!
Mégis mi köze van a kínai DHL-nek ahhoz, hogy van-e európai vámkezeléshez szükséges azonosítóm? Hogy jönnek ahhoz, hogy Kínában ilyet kérjenek?Szerintetek elképzelhető, hogy kamuzik az eladó? Lehet, hogy valamiért nem akarja DHL-el küldeni?
Felajánlotta, hogy fogadjam el, hogy sima alis standard shippinggel küldje. Ha elfogadom, akkor a különbséget hogyan fogom megkapni? Automatikusan, azonnal, vagy majd csak a csomag megérkezte után tudok majd ezügyben dispute-ot indítani?
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Andralin #30152 üzenetére
Pont a különbséggel akar lehúzni valószínűleg, kamu a duma amit tol, érdekes mindenki más fel tudja adni EORI szám nélkül?! Valószínűleg tudja mivel lehet "csőbehúzni" a népet...
Dispute és adja vissza a teljes árat az ilyennel én már nem egyezkednék.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP Pavilion Laptop 14
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs