Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MittuDomain_

    őstag

    Sziasztok!

    Nem szokott ebből alapvetően problémám lenni, de most egyszerre 3 rendeléssel is befürödtem, mind nevetségesen olcsó horgászkellék.
    Az olcsóság viszonylagos, olyan 1,40-1,50USD értékű cuccok, de ezeket mind egy szálig olcsósítottam 1/1,01USD kuponnal az app-ból. A három különböző eladó is ugyanazt játszotta el: minden oké, rendelés kiküldve, majd mielőtt elhagyná Kínát, "shipment cancelled by the Seller".
    Gondoltam feladja újra, kapok új nyomkövetési számot, etc. Kisértékű cuccok, nem is sürgős megkapnom, ritkán néztem a státuszt.
    Mikor feltűnt, hogy azóta semmi, de szépen ketyeg a 60 napom, írtam nekik többször is, de válaszra sem méltattak. Oké, jöhet a dispute.
    Nekem ítél az Ali, ez nem is kérdés, de elveszik az 50coin-om vagy a még értékesebb kuponom - azóta már nem is lehet ilyet szerezni tőlük az appban - , és rendelésenként bebukok 40-50-60 napokat, ami így együtt mérhetetlenül bosszantó.Kisértékű, de azért használnám, így az elveszett idő kezd fájó lenni a tavaszi szezon indulásával...

    Ugyanezek az eladók korábban rendesen kiküldték ezeket a rendeléseket, és a kicsit értékesebbektől felfelé azóta is küldik. Értem én, rájöttek hogy ez így nekik nem business, valsz. kevesebb kompenzációt kapnak az 50 beváltott coin-ért az Alitól annál a dollárnál, de ha az ő piacterükön árulnak, csak lehetne rájuk hatni fentről.

    Semmi egyéb jogorvoslatom nincs attól kezdve, hogy visszakapom a centjeimet?

    Köszi! :R

    [ Szerkesztve ]

    Si tacuisses, philosophus mansisses.

Új hozzászólás Aktív témák