- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Netfone
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Furcsa processzorrészt kap a Lunar Lake
ph Az Intel látványosan az AI-ra fókuszál, ami nem feltétlenül baj.
-
The Wolf Among Us 2 - Érkezett néhány új kép
gp Elviekben még idén megkapjuk a régóta készülő folytatást, de a pontos dátumot még mindig nem ismerjük.
-
Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
ma Mármint szó szerint, de nem egészen. Kézbe vettük az ár/érték bajnok Fusiont és a fahátlapos Ultrát.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tranceplanet
addikt
Sziasztok! Az alábbi robotporszívót szeretném megrendelni. A Spanyolországból történő szállítást választom. Lesz ennek még járulékos költsége? Katt
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
eron009
tag
Sziasztok
Szeretnék rendelni aliexpress-től egy hátizsákot. Ez lenne az első rendelésem innen. A bankkártyás fizetés mennyire biztonságos? Ha nem kapom meg a terméket így is meg tudom reklamálni?
Illetve az alipaybe OTP webKártyát be lehet regisztrálni vagy ezzel lehet közvetlenül fizetni?Köszi előre is a válaszokat
-
Schimi070
tag
válasz tranceplanet #22601 üzenetére
Spanyolország EU ország, nem lesz rá egyéb költség, nyugodtan vedd meg. Hozzátenném még elég sokan vásárolták ezt a porszívót és aránylag kevés rossz értékelés van.
-
-
Topikgazda
válasz tranceplanet #22601 üzenetére
Ha majd a lesz a spanyol raktárban akkor nincs rá más költség, ha tényleg onnan küldik. Most épp nem vásárolható. Feltéve ha nem te vitted el az utolsó darabot
[ Szerkesztve ]
-
tranceplanet
addikt
(#22603) Schimi070
Köszönöm mindkettőtök válaszát, ez jó hír! Sajnos nem én vittem el azutolsó darabot, csak február elején lesz rá keretem. Pár napja néztem még volt raktáron, elég jó áru, szinte csak jókat olvastam róla. Esetleg, ha nem lesz EU raktáros, akkor a kínából rendeléssel kapcsolatban van kiskapu a plusz költségek elkerülésére?
Erre gondoltam, DHL express:
" Buyer Attention:
* Customs duty/Tax/VAT is NOT included in thr price,Buyer will need to assist shipping company to do the customs clearance,we will declare the product value as USD80, if you have special requirement, please leave a message. "[ Szerkesztve ]
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Topikgazda
válasz tranceplanet #22608 üzenetére
Mindig van náluk vámeljárás és az hogy csalni akar az eladó nem lényeges, ha 80 $-t ad meg nem vagy kisegítve.
Úgy 25,5-26 $ az áfamentes határ és a ténylegesen kifizetett összegről szóló AliExpress vásárlási igazolás és a bankkártya tranzakció igazolását fogadják el, nem azt amit az eladó ráír a csomagra vagy "nyilatkozik" róla.
Egyébként az ilyen jellegű javaslatok tiltottak az Aliexpressen, hivatalosan a szerződési feltételek szerint ezt jeleznünk kellene feléjük. -
pulutodurumo
őstag
válasz tranceplanet #22608 üzenetére
Bármit nyilatkozik a kínai, a DHL tőled igazolást fog kérni, hogy mennyit fizettél. És 6000 Ft a díja.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Werkly
őstag
Valakitől kérdezném, hogy mi a fene van olyankor, hogyha vásároltam valahonnan és a Skrill fizetésre nyomtam? Paying pending van. De Card-os fizetéssel egyenlítettem ki mivel
skrill-em nincs. A gond viszont, hogy netbank 2X terhelte az összeget! Mivel nincs Skrill így a zárolás meg fog szűnni vagy mi a teendőm? Kösz! -
Topikgazda
válasz Werkly #22612 üzenetére
Még nem terhelte, ez csak zárolás, ha nem emelik le, akkor visszakönyvelődik. Egy vásárláshoz, egy fizetés tartozik, így a másik sztornózva lesz valamikor.
A pending-et nem értem, nem ilyen üzentet kaptál:
Payment successfully made
Payment for Order no. 88769283633934 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.Minden alkalommal ez a normál üzenet, ha fizetünk náluk.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Az Asszonynak rendeltük az alábbi 3,5 dolláros cuccot. Ma megérkezett, bőven időben, de a doboz egyik záró füle le van törve! A csomagolásban benne van egyébként. Az összefoglaló szerint kérjem vissza a pénzt, vagy küldjem vissza lehetőségből választhatok. Megéri ilyen kis összegnél a herce-hurca? Vissza nyilván nem küldöm! Használni lehet végül is, csak jobban kell vigyázni, szét ne szóródjanak majd a gyöngyök belőle. Bontásról videó van, kibontás után fotót is készítettünk. Ti, gyakorlott "alizók" mit tennétek? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz herrká #22617 üzenetére
Semmit. Kapsz fél dollár részleges refundot, boldogabb leszel? Kár az elvesztegetett időért.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Imi1981
veterán
Sziasztok! Nemrég új kártyát kaptam (otp maestro) és mindig vásárláskor a régi kártyát adja ki! Ott van, hogy csere és be írom az új kártyám adatait és fizetek de legközelebb mikor megint vásárolok megint a régi kártyát akarja használni és az új kártya adatait megint be kell pötyögni. Hol tudom ezt véglegesen átállítani? Sehol nem találom. Ja android alkalmazásban próbálom megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Imi1981 #22619 üzenetére
Összefoglaló, 10. Gyakran ismételt kérdések,
5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
1. Az Alipay-n regisztrált kártya törlése:
Belépés, az egérrel a jobb szélen a név fölé állni a felbukkanó menüben a legalsó My Alipay pontra kattintás, felső menüsor Settings, Manage your cards, Remove
2. Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,
My account
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben
az adott kártyánál REMOVE[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz Digitalpimp #22618 üzenetére
NEM boldogabb akarok lenni fél dollárral! Ezért kérdeztem, megéri a herce-hurcát? Mi a teendő ilyen esetben? Mivel a fórumot olvasva, elég sokszor van szó hasonló esetekben reklamációról! Mi még keveset rendeltünk, ezért inkább kérdeztem, kértem véleményt...
-
herrká
senior tag
Olvastam, köszönöm! Csak azért érdeklődtem, hogy ilyen kis értékű vackot nyilván nem küldök vissza. Érdemes egyáltalán szóvá tenni? Ehhez kértem tanácsot. Elég sokat olvasom a fórumot, és sokszor olvasom, hogy aprónak tűnő dolgokért is disputot indítanak páran. Nekem sok kedvem nincs hozzá, de ha ez esetleg a jövőben jobb csomagolásra, körültekintőbb küldésre ösztönözheti az eladókat, akkor talán érdemes lenne? Csak ennyit kérdeztem... Köszönöm!
-
Madycsa
tag
Még mindig nem válaszolt ez a szállításiköltség csaló jómadár. Nem igazoltam még vissza, hogy megkaptam a terméket, vártam, hogy mit ír. Január 12-én írt utoljára, azóta semmi.
Igazoljam vissza, hogy megkaptam és nyissak "dispute"-ot? Még 7 nap van a védelemből. -
Topikgazda
válasz herrká #22625 üzenetére
Az eladó nem mindig ragaszkodik a visszaküldéshez, amikor elküldöd neki a dispute-t, akkor reagál rá valami javaslattal, a sima üzengetésnek nincs értelme.
Olyan sokszor írtam már, hogy amíg a vevő nem igazolja vissza a megérkezést, addig nincs az eladónál a pénz az AliExpress kezeli.
Így nem is tud mit "ajánlani", mert nincs nála a vételár ami fedezné az ajánlatát.[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
csak én vagyok ekkora szerencsétlen, hogy totálisan idiótának néz minden eladó? rendeltem 20/20as szemüveget. tracking meg sem mozdult, de annyira nem izgultam, 9$ helyett 4ért vettem meg. eltelt 2 hónap, írtam, hogy miújság. várjak. mire? hát hogy majd megjön. mondtam neki, hogy várok, de ha nem jön meg 2hét múlva akkor küldje újra (ugyanis 9$ért már nem vennék egy olyan szemüveget ami vagy jó a fejemre vagy nem). letelt a 2hét, írtam neki, válasz: I help to track you.
[ Szerkesztve ]
-
barna E
újonc
sziasztok!
már irtam ezzel kapacsolatban nektek. Rendeltem egy cipőt, amelyhez elméletben nyomonkövethető nyomonkövetési számot kaptam. De nem az. Itt azt irtátok, hogy simán adta biztosan fel. Irtam az eladónak, aki egy teljesen más rendelt termékemről kezdett el irni, miközben külön odairtam a rendelési számot. Az utolsó üzenetemre már nem is válaszolt. Majd ma láttam, hogy maga a termék sem rendelhető már. Ilyen esetben van egyáltalán rá esély hogy megkapom? Előre is köszi -
Topikgazda
-
-
Janaboy
veterán
Hali,
Pont to kupon mennyi ido utan váltható ugyanarra a boltra?
Ugreent váltottam használtam 2 napja de nem enged ujat.Koszi,
UdvJanaboy
-
Topikgazda
válasz Janaboy #22643 üzenetére
Írbni szokták, mert az eladó meghatározhatja az időt és a darabszámot is, összesen mennyi és egy vásárló mennyi
Pl: Spend US $1.00 to get US $1.00 off.
(includes shipping costs)
From 2018/01/03 00:00 to 2018/01/31 23:59és a másik idő (az igényléstől számolva) és db szám
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Janaboy #22645 üzenetére
Arról én sem hallottam még hogy napi vásárlási darab szinten lenne korlátozás.
Az hogy 1 kupon 1 vásárlás, nem minden termékre használható, lejárati időn belül kell felhasználni, nem vonható össze más kuponnal, egy meghatározott összeget el kell érni a vásárlásnak, vagy szállítási költséggel vagy anélkül, ezeket ismertem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!