Hirdetés

2019. március 21., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-28 15:05:36

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16301) V/ válasza Sinisi (#16300) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az angol a tizedes törtekben pontot használ: 0.9; a számjegyekben az ezreseket, milliókat pedig nem ponttal, hanem vesszővel választja el, vagyis fordítva, mint a magyar.

(#16302) juhlaci


juhlaci
(kvázi-tag)

Remélem sikerült elküldeni . Jan. 14 2017
Open a Dispute
Jan. 14 2017
AliExpress Steps In
If you and the seller can't come to an agreement, we will step in and help.
Jan. 14 2017
Negotiation Finished

Dispute Finished
Order No:
79862616826073
Dispute Reason:
No tracking information
Status:
Agreement reached. Please wait for us to process the request.
Reminder:
My Proposal

Buyer's Proposal (Preferred)
Proposal: Refund Only EUR € 8,71
Comments:
2016 11 11 ordered the price path. The package has not arrived! I ask my money back! 60 days passed I do not wish to wait longer, and order another shop.
Seller’s/AliExpress’ Proposal Írd meg légyszíves, hogy jó így? Köszönöm a segítséget!

Please wait for the seller/AliExpress to respond to your request

[ Szerkesztve ]

Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"

(#16303) V/ válasza juhlaci (#16302) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Minden piros csillagoshoz van választás és beírás?

Firefox van a gépeden? Azzal lépj be és próbáld úgy.

[ Szerkesztve ]

(#16304) Sinisi válasza V/ (#16303) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Eddig csak az FF és a Chrome volt ajánlva, én operát használok amikor alizok, ennek van valami hátulütője?

(#16305) V/ válasza Sinisi (#16304) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nincs, a Chrome vacakolhat néha.

(#16306) juhlaci


juhlaci
(kvázi-tag)

Ami a lényeg, hogy a felső vonalon három körben pont van az utolsóban még nincs de el tudtam küldeni miután elég szöveget írtam, hogy miért kérem vissza a pénzem :R

Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"

(#16307) Tod_5


Tod_5
(újonc)

Üdv!

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.
Rendeltem kemény 1,5 €-ért egy kis vacak hőmérőt, még november 16-án.
Eddig nem érkezett meg, és láttam hogy mindjárt lejár a buyer protection.
Indítottam egy dispute-t (itt hibáztam, mert mint most átolvastam, először illett volna írnom az eladónak).
Most írt az eladó egy ilyet: KÉP
Erre mit kellene tennem? Töröljem a dispute-ot? Tényleg megérkezhet még?
Mik a tapasztalatok?

(#16308) Sinisi válasza Tod_5 (#16307) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Mi a nyomonkövetési szám?
Bár nekem furcsa az a 80 nap... mármint ilyet még nem láttam semelyik terméknél feltüntetve.
Jelenleg mennyivel tolta ki a védelmiidőt?

(#16309) Tod_5 válasza Sinisi (#16308) üzenetére


Tod_5
(újonc)

Nem látom mennyivel tolta ki, csak ennyit látok: KÉP
A trackingről meg ennyi infóm van: KÉP
A szám: LP00064269684451
A konkrét termék meg ez: [link]

(#16310) szunya1 válasza Tod_5 (#16309) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Hát nem is tudom, azért az ilyen kvázi ingyenes dolgok némi gyanút azért kelthetnének, pláne, ha még ingyen posta is van hozzá.Ennyi léért egy hóember répaorra se jön ki. :D

(#16311) Sinisi válasza Tod_5 (#16309) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Ezt már nem is forgalmazza.
De a szállítási idő még kiolvasható a Shipping & Payment-ből:
China Post Ordinary Small Packet Plus
US $0.48 Free Shipping
23-45 days

Az első képen kattints a View Detail-sre. Ott fogja írni ,hogy mennyi a védelmi időd még.
Ha ráhúzod a kis teherautó szimbólumra (nem kattintasz, csak rajtatartod az egér mutatóját) mit ír ki?

(#16312) Sinisi válasza Tod_5 (#16307) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Szóval az, hogy már Mo.-n lenne a csomag (az eladó szerint) nem stimmel. Mert ez alapján az látszik, hogy a csomagod még mindig a levegőben repked 2016-11-29 óta.

[ Szerkesztve ]

(#16313) Tod_5 válasza Sinisi (#16311) üzenetére


Tod_5
(újonc)

Rákattintottam, ezek szerint meghosszabbította egy hónappal: KÉP
A kis teherautós szöveg pedig: Full refund if product is not received in 60 days.

#16310:
Máskor már rendeltem ilyet, csak más eladótól. Ezenkívül más termékekkel együtt túl vagyok kb. negyven rendelésen, ez az első ami nem jött meg.

(#16314) r0by


r0by
(PH! addikt)

Van most valami ünnep Kínában?
Január 6-án rendeltem egy cuccost, de még mindig Processing Time az állapot. Még 2 nap van hátra. Így még sosem jártam, és most már idegesít is, mert ennyi idő alatt már lassan elhagyhatta volna kínát :)

(#16315) Sinisi válasza Tod_5 (#16313) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Én arra tippelnék, hogy kamu a nyomonkövetési számod, de ez nem jelenti azt, hogy nem fog megérkezni!
Azt viszont igen, hogy az eladó kamuzik, hogy megérkezett az országba (ha akarod izzaszd egy kicsit azzal, hogy rákérdezel, hogy Ő ezt, honnan látja, mert neked a nyomonkövetés azt mutatja -linkelheted neki- , hogy még a közelébe sincs az országodnak).

Kitolta a védelmi időt, ez jó, szóval akár zárhatod is a dispute-ét és várhatsz még.
Azért ez eddig még nem egy extrém hosszú várakozási idő.

Személy szerint nekem az nagyon unszimpatikus, hogy kamuzik a 80 nappal és azzal, hogy szerinte már az országban van.

De mielőtt bmit tennél azért várd meg, hogy valaki hozzá értőbb még megerősítsen.

[ Szerkesztve ]

(#16316) V/ válasza r0by (#16314) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Hónap végén indul az Újév, ünnepek az Összefoglalóban is benne vannak.

(#16317) Tod_5 válasza Sinisi (#16315) üzenetére


Tod_5
(újonc)

Rendben, köszönöm az eddigi segítséged.

(#16318) Sinisi válasza szunya1 (#16310) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Amúgy jah! Kb. mint a gyógyszerbiznisz előállítják 0,0005 ft-s tabiáron és eladják párezer százalékos haszonkulcsal. Csak itt valahogy lemaradt a haszon. Lehet, hogy ezért nem elérhető többet a termék nála mert észrevette, hogy nem vastagszik a pénztárcája.

(#16319) szunya1 válasza Sinisi (#16318) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Tavaly vettem egy ilyen órát bringázáshoz, kutyázáshoz. Meg is jött, ennek ellenére ez volt az első és uccsó ilyen értékű rendelésem, ugyanis fél óra alatt random késik vagy siet a cucc legalább 20 percet, hulladék a négyzeten. :D

(#16320) Sinisi válasza szunya1 (#16319) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Hát itt ezt sem érhető már el :DDD

Én viszonylag olcsobb (pár dolcsitól 10-20 ig) merek elmenni. Fölött nem tudom, hogy megéri e. Főleg, hogy mostanában azt zengik a userek, hogy csak visszaküldésesen lehet fullrefund-ot kapni. Pedig van egy-két jobb márka amiblől vennék pl. xiaomi power bank, vagy a szobamérlegén is megakadt a szemem...

(#16321) Werkly


Werkly
(őstag)

A refund visszajön úgy is, hogy Visa Virtualról ment a lóvé vásárláskor? Vagy az már macera? Gondolom számlaszám megjelenik az eladónak amiről ment a fizetés? Mennyi idő a refund? 10-15? Nem PP-s vásárlás volt! Kösz!

(#16322) dugynok válasza szunya1 (#16310) üzenetére


dugynok
(senior tag)

Pedig ezeket ennyiért lehet venni itt és ebay-en is. Többször rendeltem ilyeneket semmi gond velük. (Nyilván kis eltérés van a mérésbe)

(#16323) Sinisi válasza Werkly (#16321) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Mi az a Visa Virtual?
Szerintem az eladó nem látja első körben a számlaszámodat.

(#16324) V/ válasza Werkly (#16321) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mindezekre a válaszokat beírtuk az Összefoglalóba.
Mivel kártyával fizettél, a refundot az Aliexpress küldi vissza arra a bankszámlára amihez tartozik a bankkártyád, a Visa virtual.
Ha a vásárlásnál az Aliexpress beírja a Refund dátumát onnan számítva 3-5 banki munkanap.
Mivel ez Aliexpress, és itt csak kártyával tudsz fizetni, nincs jelentősége a PP-nek.

[ Szerkesztve ]

(#16325) tobias40 válasza V/ (#16324) üzenetére


tobias40
(PH! addikt)

Basszus, tényleg bosszantó hogy legtöbben képtelenek elolvasni az összefoglalót,pedig a válaszok 80-90%-ban ott vannak leírva! :W
Naponta jönnek vissza uanazok a kérdések,igaz nem én válaszolom meg de nem irigyellek bennetek hogy bírjátok még idegileg uanazon válaszokat naponta leírni! :R

Annyit kellene tenni talán hogy mindig csak odalinkelni az összefoglalóhoz őket és akkor kénytelen volna elolvasni,nem szemetelnék össze folyton egyazon kérdésekkel a topic-ot..

Vagy egyáltalán nem válaszolni rá 1-2 napig és hátha rájönnek hogy van összefoglaló,amit szintén nem kevés idő és energia összeszedni! :K

(#16326) Exelsior24


Exelsior24
(fanatikus tag)

Sziasztok!
Mit csináljak akkor, ha egy alliexpess-es rendelésemet a feladó valaki tök másnak adta fel, eddig csak megrendelés és fizetés visszaigazolás alatt volt a rendelés, de ma délelőtt jött az e-mail hogy shipped, vagyis feladta. Rámentem a Track order-re, és alul a receiver address-nél egy full ismeretlen ember nevét, címét és telefonszámát látom. Írtam is egyből az eladónak, de egyelőre semmi reakció a részéről. :(

Huawei Mate 10 Pro Dual 9.0.0.206, Sony PS4 Pro

(#16327) A texasi válasza Exelsior24 (#16326) üzenetére


A texasi
(senior tag)

Rendszerhiba.

(#16328) V/ válasza Exelsior24 (#16326) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha a saját oldaladon lépsz be és ott nézel szállítási infót ott a te adataidnak kell lenni, ő nem tud más címet oda beírni.
De ha nem neked küldött számot ír be, akkor persze előfordulhat, hogy nem a te adataidat láthatod, mert a nyomkövető rész az máshonnan szedi az adatokat, de ezt csak ő tudja ellenőrizni.
Nézd meg a címtáradat (My Orders, Shipping Address) ellenőrzésként és nézd meg mobil kliensen, vagy ha azon látod ezt a más címet, akkor böngészőben.
De azt is nézd meg hogy a View detail, Order Contact name, Address a tied.
Ha így is más cím akkor, majd reagálni fog.

[ Szerkesztve ]

(#16329) Exelsior24 válasza V/ (#16328) üzenetére


Exelsior24
(fanatikus tag)

Aha köszi, hát ezeken a helyeken mind az én adataim vannak bent helyesen, megnéztem böngészőből és mobil appból is. Akkor valószínűleg csak rossz számot adott meg, és azért látom valaki ismeretlen ember minden adatát, ami mondjuk nem túl biztonságos dolog, de akkor talán majd visszaírnak vagy megérkezik a csomagom ennek ellenére is. :D

[ Szerkesztve ]

Huawei Mate 10 Pro Dual 9.0.0.206, Sony PS4 Pro

(#16330) Makifeju


Makifeju
(kvázi-tag)

Sziasztok!
A mai kérdés:
Adott egy alis vásárlás,motyó szar,indítás vita.
Eddig ok,viszont most is mint minden alkalommal ír a csóka hogy változtassam már meg a vita okát erre meg arra,mert hogy ez neki milyen jó és hogy akkor küldi a lét.
Változtassam? Ne? Miért igen és miért nem?
Mik a tapasztalataitok?

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#16331) V/ válasza Makifeju (#16330) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Van ami a te hibád, van ami az övé és van amiről egyikőtök sem tehet. Mit kért és akkor pontosan megtudom mondani, hogy az melyik.

(#16332) Makifeju válasza V/ (#16331) üzenetére


Makifeju
(kvázi-tag)

Természetes nem az én hibám,van bizonyíték videó meg minden.
Egyébként teló érintő a probléma oka,ami 10-ből 5 átlag fos.
Nem is vitatja a fickó az igazam,csak azt akarja hogy írjam át a vita nyitásának okát.
Vagyis ne az legyen az ok hogy szar a cucc,hanem hogy fogy az idő és hogy még nem kaptam meg.
A poén ugye hogy a terméklapon ott van hogy már át is vettem. :))

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#16333) V/ válasza Makifeju (#16332) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Változtassam? Ne? Miért igen és miért nem? Erre akartam válaszolni, hogy mit írt, azért kértem.
De ha már átvetted és leigazoltad, akkor annak tényleg nincs értelme hogy nem érkezett meg. De a terméklapon csak az igazi nemzetközi postai nyomkövetési számos átvétel tekinthető igaznak.

[ Szerkesztve ]

(#16334) Sinisi válasza Makifeju (#16332) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Honnan tudod, hogy 10/5 a hibás? és ha tudtad akkor miért rendelted meg? mármint én nem mertem volna ha azt látom, hogy egy termékenek (akár csak az adott eladónál) rossz statisztikája van az értékelséek alapján.

(#16335) Makifeju válasza Sinisi (#16334) üzenetére


Makifeju
(kvázi-tag)

Onnan tudom hogy évek óta rendelgetem őket.
Az eladói feedback kutyagumit sem ér,mert érdekes módon a terméklap tetején azt olvasod hogy 5 csillagos a cucc,a tényleges visszajelzéseket nézve viszont ott egy rakat negatív értékelés hogy szar az egész úgy ahogy van. Ezért minden rendelés lutri gyakorlatilag,akkor derül ki a pontos helyzet ha már a kezedben van a cucc és teszteled. Régebben nem volt ekkora a szórás,kevesebb dolgot kellett refundoltatnom mint manapság. Nem igen foglalkoztam ezekkel az eladói kérésekkel vitanyitás után,mivel mindíg írok előtte a fickónak hogy mi a helyzet,és ha nem válaszol csak akkor nyitok disputot. Viszont mostanában ha nyitok egy vitát,ez a "változtasd meg az okot erre meg arra" dolog szinte azonnal előkerül a tarsolyukból.
Csupán mások tapasztalataira lennék kíváncsi ezzel a dologgal kapcsolatban.

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#16336) Makifeju válasza V/ (#16333) üzenetére


Makifeju
(kvázi-tag)

Írtam is,röviden ennyi a dolog lényegi része. Ha esetleg van valami tapasztalatod,magyarázatod a dologra,szívesen veszem és köszönöm! :)

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#16337) Sinisi válasza Makifeju (#16335) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Gondolom pontosan azért mert nem szeretnék ha mások számára is kiderülne, hogy nagy a szórás.
Erre a jelenségre az jó stratégia lehet ha az ember több db-t rendel, hogy hátha a statisztika jó oldalára is jut belőle, a többit meg refundolja.

(#16338) Makifeju válasza Sinisi (#16337) üzenetére


Makifeju
(kvázi-tag)

Igen ez elég evidens lenne,viszont ma már akkora a választék a különböző készüléktípusokon belül,hogy csak ritkán kell ugyanolyan készüléket javítanom x időn belül. Ezért rendelem csak az épp kellő mennyiséget,hogy ne porosodjon a polcon feleslegesen ha esetleg mégiscsak működik mindegyik.

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#16339) Sinisi válasza Makifeju (#16338) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Igen, menet közben újragondoltam. Hogyha többet rendelsz és pl. mind vagy több jó mint amire neke szükséged van akkor az rajtadmarad. + ha kéri az eladó, hogy küld vissza mert csak akkor fizet akkor az kellemetlen...

(#16340) pimmi


pimmi
(senior tag)

sziasztok, rendeltem egy terméket, ezt 2016/12/14 postázták, a várható szállítás 25-45 nap, még semmi nyoma a http://trackitonline.org/ szerint
07.12.2016 19:54
Elhagyta a postázót
Shēnzhèn City International Bulk Mail Sorting Center 51810302
az alin ez látszik:
Magyarország
Célország 2016/12/07 18:24:37 Kapott vonaljáratok sikeres
Kína
eredeti Ország 2016/12/07 18:22:14 Kimenő válogatás központ
2016/12/07 18:20:24 Bejövő válogatás központ
2016/12/07 17:44:12 Elfogadta fuvarozó
2016/11/24 07:34:43 delta

mi a teendőm? az eladónak most írtam, ... egyéb? továbbiakban,
köszönöm

(#16341) Makifeju válasza Sinisi (#16339) üzenetére


Makifeju
(kvázi-tag)

Igen,pontosan.
Igazából csak az érdekel hogy miért akarják annyira hogy változtassam meg a vita okát.
Hisz ha egyszerűen csak elfogadja a visszatérítést ugyanott volnánk....érdekes.

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#16342) Sinisi válasza Makifeju (#16341) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Passz, arra gondolok, hogy számára valami hátrányt jelenthet ha azért fizet mert hibás a termék, ellenben ha nem érkezett meg az nem az Ő sara. De majd valaki tapasztaltabb megmondja.

(#16343) regos válasza pimmi (#16340) üzenetére


regos
(tag)

Több lehetőséged van.
1 mély levegő
2.mély levegő és Összefoglaló kinyitása
3.elolvasod amit majd szegény V/ kolléga csilliomodszorra leír
4.vársz türelmesen míg van protection a rendelésedre
5.leparasztozol amiért ezeket leírtam,de átlagosan 5-10 hozzászólásonként kérdezgetik ezeket kisebb változtatásokkal és sok topiktárs másból sem áll ki csak leírja ugyanazt....
Ne vedd támadásnak . Köszönöm .Peace :R

(#16344) kirkri válasza pimmi (#16340) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Itt találod a választ.

Én a négyes pontot választanám.

Vagy az ötöst a móka kedvéért. :D :D

[ Szerkesztve ]

16 éve a Prohardveren!

(#16345) pimmi


pimmi
(senior tag)

köszi, igazából elolvastam az összefoglalót már többször is de nem igazán értettem, lehet csak nekem nem egyértelmű ,,,?
egyébként menjetek a pi...ba, a móka kedvéért :K :DDD :)
egyébként köszi :R

(#16346) pimmi


pimmi
(senior tag)

aha megtaláltam a fórumon
Világosan, egyértelműen ott van az Alin a Buyer protection idő, szépen számol vissza. Ha már csak pár nap (3-4) van hátra és a csomag sehol majd akkor lehet szirénázni és jajveszékelni,
szóval a visszaszámláló a védelmi idő, így ok. bocs a kérdésért :R
még annyi hogy ebben van egy automatikus claim, ez hogy értendő? mert ezen az időn már túl vagyok de automat nem volt...ha jól nézem ez a 29. nap én valahol 31 körül járok,, ha nagy hülyeséget kérdeztem nyugi azért :)

(#16347) Sinisi válasza Makifeju (#16338) üzenetére


Sinisi
(őstag)

Még az jutott eszembe, hogy mostanában többen írták, hogy a full refund esetében vissza kellett küldeni a terméket. Így lehet, hogy neked is megérős lehet ha változtatsz a vita okán. Bár így a többiek esnek el az értékelésed lehetőségétől.

(#16348) kirkri válasza pimmi (#16346) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Ha már nyitottál dispute-ot (nevezzük vitának), akkor automatikusan átalakul egy idő után claim-re (ügyre).
Erről szól az az idővonal amit linkeltél. Te még nem nyitottál dispute-ot, így rád nem vonatkozik.

(#16345) pimmi: "egyébként menjetek a pi...ba, a móka kedvéért" :D :D

Egyébként vérmérséklettől függően lassan megnyithatod a dispute-ot, ha nem akarsz tovább várni, de ez még bőven megjöhet. Én várok november 13-án rendelt csomagot is. Mivel van hozzá hivatalos TN és látom, hogy az eladó a rendelés másnapján feladta, így várok rá még akár 1-2 hetet is, mert tudom, hogy nem az eladó akar átverni. A nem követhető csomagokra a 6. héten meg szoktam nyitni a dispute-ot jelzés képen.

[ Szerkesztve ]

16 éve a Prohardveren!

(#16349) pimmi válasza kirkri (#16348) üzenetére


pimmi
(senior tag)

:R

(#16350) Zoty4


Zoty4
(őstag)

Hol tudok videos bizonyitekot mellekelni a disputomhoz? Sajnos mobil appban es pcn is csak kepet enged

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.