Hirdetés

2019. március 18., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-28 15:05:36

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15951) V/ válasza fireman123 (#15949) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az adott vásárlás View Detail-ra kattintás után a következő képet látod:

A Reminder: 1-es és 2-es pontja.
1. Az alap dátum a megérkezésre, ha addig nem érkezne meg, lehet dispute-t indítani.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here . Ez azt jelenti hogy ha a sor végén lévő linkre kattintasz akkor kérheted a vásárlói védelem idejének (az 1-es dátumtól történő) felemelését maximum 60 napra.
A kért napok számát kell beírni a Request to extend Purchase Protection by sorba a ...days előtti helyre.

Mivel akik megtervezték a képernyőt az Open Dispute gomb fölé tették szerintem abból a logikából, hogy késedelem esetén ez lenne az első logikus lépés.

Az eladó ha elfogadja akkor vagy a kért napot vagy többet fog beállítani, ez utóbbi nem korrekt, de megteheti, nem tiltja semmi sem

[ Szerkesztve ]

(#15952) Mr.Mercury válasza Mr.Mercury (#15910) üzenetére


Mr.Mercury
(fanatikus tag)

Egyelőre csak elméleti kérdés, de refund-ot csak dispute-on keresztül lehet kérni?

Mercury

(#15953) V/ válasza Mr.Mercury (#15952) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Hosszan válaszolok.
1. Ha elad valamit a kereskedő, akkor azért az AliExpress levon valamennyi jutalékot. Ha dispute keretében visszakerül a pénz a vevőhöz -refund-, akkor mivel nem jött létre az üzlet, a jutalék sem kerül levonásra.
Mivel a vételár az AliExpress kezelésében van, ők küldik vissza arra a bankszámlára amihez tartozik a bankkártya, nem a kereskedő intézi.
2. Ha azon kívül akarsz megegyezni az eladóval -írsz neki üzenetet hogy adja vissza a pénzt- akkor az üzenet látszik az AliExpressen, ha van veszíteni való pénze, akkor belemehet, hogy visszaküldi a pénzt, ha van neki és neked is PayPal fiókod. Simán nem tudja visszautalni.
De ott marad neki függőben egy nem teljesített vásárlás, amelyet nem tud megindokolni és a vételár ott pihen az Aliexpress számláján, nem az övén.
Ez utóbbiak -2. pont- ellentétesek az AliExpress vevőkre és eladókra vonatkozó szabályaival egyébként.
Ha szállítási probléma miatt indul dispute, amit a kereskedő nem tud befolyásolni mert nem ő végzi a szállítást és elsőre elfogadja a kérést, akkor az nem befolyásolja az ő AliExpress rangját, ami alapján számolják az AliExpressen fizetendő költségeit.

Rövid válasz: lehet, de szabályellenes.

[ Szerkesztve ]

(#15954) D4ni


D4ni
(őstag)

Sziasztok! Az összefoglalóban nem találtam pontos infót ezért megkérdem itt. Rendeltem aliról telefont, ami kifizetésre került hitelkártyával, viszont utána pár órával lemondtam. Mennyi idő kb mire vissza utalják az összeget?

"Fujigama? Nem ismerem ezt a márkát. - Csak kívül Fujigama, belül Sony "

(#15955) V/ válasza D4ni (#15954) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Azért nincs kiírva mert tartalmazza az értesítő e-mail amit kapsz. De 7-15 munkanap

(#15956) Mr.Mercury válasza V/ (#15953) üzenetére


Mr.Mercury
(fanatikus tag)

Értem, köszi a részletes választ! :R

Mercury

(#15957) D4ni válasza V/ (#15955) üzenetére


D4ni
(őstag)

Pardon, köszönöm:)

"Fujigama? Nem ismerem ezt a márkát. - Csak kívül Fujigama, belül Sony "

(#15958) Flashget válasza V/ (#15951) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

Nekem úgy adott 10 napot, hogy nem is mondtam meg neki mennyit emeljen.
de hol a francba van a csomagom 11.23. óta? ;]

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15959) atala válasza Flashget (#15958) üzenetére


atala
(PH! addikt)

de hol a francba van a csomagom 11.23. óta?
Ott ahol az enyém, meg sok mindenkié is 11.11 óta. :)

(#15960) A texasi válasza Flashget (#15958) üzenetére


A texasi
(senior tag)

01.23-ig még semmi sincs veszve!
:N

(#15961) pébé


pébé
(lelkes újonc)

Lenne egy rendelésem a Processing Time mai nappal lejár. Kérdeztem az eladót 2 nappal ezelőtt mikor tudja feladni és ma írt vissza ,hogy küldené de még nem tudja megmondani mikor lesz neki raktáron. Én meg nem akarok tovább várni, majd megrendelem mástól. Most már hagyom ,hogy leteljen a feldolgozási idő. Az lenne a kérdésem ezután kb mennyi idő múlva utalják vissza a pénzt amit levontak?

(#15962) A texasi válasza pébé (#15961) üzenetére


A texasi
(senior tag)

kb. 1 hét

(#15963) Turbobacsi válasza atala (#15959) üzenetére


Turbobacsi
(senior tag)

ma felhívtam őket (elvileg) utánanéznek (11.11-es cucc, 12.23-i beérkezési dátum, maláj post)
(azért az érdekes hogy egy 01.05-i beérkezésű, szintén 11.11-es másik maláj post-os csomagom ma átvéve!)

[ Szerkesztve ]

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#15964) do3om


do3om
(PH! addikt)

Két rendelésem is lejár így vitát nyitottam. Hogy tudok nekik hosszabbítást adni, vagy hova kell írni e miatt.
A védelmem szeretném ha maradna de kaphatnak mégy 30 napot. Van ilyenre lehetőség?

http://www.kephost.com/image/F37A

(#15965) V/ válasza do3om (#15964) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Hát egy kicsit feljebb a (#15951) 13 hsz. Bár lehet, hogy nyitott dispute-nál a link nem működik, akkor írd be üzenetként, hogy azt is meglépheti megoldásként.

[ Szerkesztve ]

(#15966) kirkri válasza do3om (#15964) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Ha nyitottál vitát, akkor miért szeretnél hosszabbítani?
A végén úgyis vagy az a döntés születik, hogy visszakapod a pénzed, vagy az, hogy várj még. Utóbbi esetben pedig meghosszabbítódik a védelem. :)

16 éve a Prohardveren!

(#15967) fireman123 válasza V/ (#15951) üzenetére


fireman123
(őstag)

Köszi a segítséget, legközelebb eszerint fogok eljárni.

Most viszont az alábbiakat látom, ......és 10 perce megérkezett az áru :B , így tényleg várni kellett volna.

Most mit tegyek, hogyan jelezzem e tényt és hogy (hol) zárjam az ügyet?

(#15968) vasi89 válasza atala (#15959) üzenetére


vasi89
(PH! addikt)

Vagy a kínai reptéren, vagy a OLK-nál vagy valamelyik sunyi alkalmazottnál :DDD a nyomkövetéseseket meg látni szóval gondolom azokra nem vonatkozott a kérdés :D

(#15969) V/ válasza fireman123 (#15967) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A Cancel Dispute-l lezárod a dispute-t, és majd a terméknél lesz a megérkezési igazolás gomb.

(#15970) fireman123 válasza V/ (#15969) üzenetére


fireman123
(őstag)

Köszönöm a segítséget! :R

(#15971) do3om válasza kirkri (#15966) üzenetére


do3om
(PH! addikt)

Holnap lejár a rendelés. Már rendeltem sokszor így azonnal visszaszoktam kapni a pénzt gyors elbírálásban.
Az egyik csomag úton van de legjobb esetben is 2-3 hét mire megkaphatom. A másik nem követhető de 11.11-es szóval érthető a késés. 1 hónapot adhatok még nekik de úgy hogy védve vagyok. Erre kérdeztem hogy van e lehetőség. Írtam nekik ugyan ezt, de azt válaszolták zárjam le a vitát, amit persze szóltam is nem.

[ Szerkesztve ]

http://www.kephost.com/image/F37A

(#15972) droti25


droti25
(senior tag)

Sziasztok

Megint fennakadt a vámon egy árum(3d szemüveg).
Már egyszer megjártam egy akksi töltővel, de akkor egyezett a TN szám, most viszont nem.
Probléma lehet ebből vagy ne foglalkozzak vele töltsem ki a vámnyilatkozatot, csatoljam a szükséges dokumentumokat és ennyi?

Köszi előre is

[ Szerkesztve ]

Intel i5 4590,Gigabyte GA-B85M-D3H ,8GB DDR3 Kingston HyperX KHX1600C9D3/4GX,Gigabyte GTX 1050 2g Windforce OC

(#15973) vasi89 válasza droti25 (#15972) üzenetére


vasi89
(PH! addikt)

A posta elvileg elküldi a csomagod számát ami fennakadt a vám-on, Azt a számot kell beírni.

(#15974) Flashget válasza Flashget (#15914) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

:DDD
beszarok..és tényleg igaz!

2016.11.23. | 15:00Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.09. | 13:43Célországba megérkezett / Arrived in the destination country

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15975) Mr.Pentele


Mr.Pentele
(újonc)

Sziasztok!
Dec. 6-án célországba elküldve csomagomat, a mai napon végre a kezembe vehettem. :)

(#15976) droti25 válasza vasi89 (#15973) üzenetére


droti25
(senior tag)

Igen azt küldte is. De az aliexpress rendelésnél más TN van megadva a delivery infóknál. Ez okozhat e gondot?

Intel i5 4590,Gigabyte GA-B85M-D3H ,8GB DDR3 Kingston HyperX KHX1600C9D3/4GX,Gigabyte GTX 1050 2g Windforce OC

(#15977) vasi89 válasza droti25 (#15976) üzenetére


vasi89
(PH! addikt)

jah az senkit nem zavar szerintem. Ők a képernyőképen csak azt nézik mennyibe került, de én amikor vámolni kellett csatoltam a bankkártya tranzakcióról is egy printscreent és úgy egy szavuk sem volt.

(#15978) SP!T


SP!T
(PH! addikt)

Nov 11-én rendeltem... Véééégre beérkezett a postára. Vajon ha ma bemegyek érte a főpostára oda is adják?
Hozzátenném, hogy renfudot kértem és a válasszal együtt jött ez a frissítés...

[ Szerkesztve ]

(#15979) vasi89 válasza SP!T (#15978) üzenetére


vasi89
(PH! addikt)

Ez még csak a reptérre ért be.

(#15980) A texasi válasza SP!T (#15978) üzenetére


A texasi
(senior tag)

Nem adják oda, mivel nincs náluk;
még nincs vége a történetnek:
Belföldi feldolgozásra továbbítva
státusz még a kanyarban sincs.

(#15981) SP!T válasza A texasi (#15980) üzenetére


SP!T
(PH! addikt)

És ilyenkor mit tegyek? Mert dispute-ot nyitottam full refund kérelemmel. Ezt elutasította 0 USD-al és arra kér várjak még 5 napot. Ha nem érkezik be ad teljes refundot. De hogy ad, ha addigra kifutok a dispute lehetőségből? Sőt ezt most vagy elfogadom 0 USD-al, vagy elutasíthatom. Egyik se jó, mert valóban igaza van várnom kell még pár napot ezek után.

(#15982) V/ válasza SP!T (#15981) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Hogy futnál már ki? Nyomd meg a Cancel dispute gombot, max 3 nap hogy tovább lépjen belföldi továbbításra és megkapod másnap.

[ Szerkesztve ]

(#15983) manu75 válasza V/ (#15951) üzenetére


manu75
(tag)

Pont ehhez lenne kérdésem. Mivel pár rendelésem még nem jött meg 3 nap volt hátra kértem az eladókat, hogy tolják ki az időt, nem akartam magam megtenni egyeztetés nélkül. Az egyik kitolta 50 nappal. Sehol nincs olyan opció, hogy én ezt nem akarom elfogadni. Két hetet írtam neki a többi normálisan megcsinálta kivéve ezt az eladót.

(#15984) droti25 válasza vasi89 (#15977) üzenetére


droti25
(senior tag)

Rendben. Köszi

Intel i5 4590,Gigabyte GA-B85M-D3H ,8GB DDR3 Kingston HyperX KHX1600C9D3/4GX,Gigabyte GTX 1050 2g Windforce OC

(#15985) V/ válasza manu75 (#15983) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nyugi, írtam én is kértem 10 napot kaptam többet, de másnap megjött a csomag. Ő is később kapja meg a pénzét.

(#15986) do3om válasza V/ (#15985) üzenetére


do3om
(PH! addikt)

de ha már a vita megnyitott akkor hogy lehet hosszabbítani?
Legközelebb én is a lejárat előtt pár nappal kérek hosszabbítást, mielőtt vitát nyitnék.

http://www.kephost.com/image/F37A

(#15987) V/ válasza do3om (#15986) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Pont neked írtam, hogy előfordulhat, hogy nem. De csak annyi, hogy belépsz a vásárláshoz és View detail Reminder 2. pontban ha él a link, akkor kérsz. Ha nem jön fel a nap beíró, akkor nem lehet.
De logikában akkor, Cancel dispute lenne a következő lépésed.

[ Szerkesztve ]

(#15988) do3om válasza V/ (#15987) üzenetére


do3om
(PH! addikt)

De később már nem kérhetem vissza a pénzt ha most kilépek.

http://www.kephost.com/image/F37A

(#15989) V/ válasza do3om (#15988) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Szerinted kárt akarok neked okozni?
Direkt beírtuk az Összefoglalóba is a vásárlói védelem futási ideje alatt lehet újból dispute-t indítani, főleg ha az előzőnél nem elfogadod az eladó ajánlatát, hanem Cancel-l zárod.
De ha kapsz, kaptál 30 napot mondjuk a vásárlói védelem eredeti idejéhez, akkor bőven benne vagy. Nem?

Ezt úgy értsd, ha tudsz kérni és kapsz:
[2. pontban ha él a link, akkor kérsz. Ha nem jön fel a nap beíró, akkor nem lehet.
De logikában akkor, Cancel dispute lenne a következő lépésed.

[ Szerkesztve ]

(#15990) do3om válasza V/ (#15989) üzenetére


do3om
(PH! addikt)

De már írtam hogy a védelmem holnap lejárna.
Nemcsak az eladón múlik hogy megkapom e a csomagot. Ilyenkor nem árt ha van kártérítés. Nem drágák a cuccok de biztos hogy amit kifizetek valamiért azt ott a tizedébe ha került.

http://www.kephost.com/image/F37A

(#15991) V/ válasza do3om (#15990) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Akkor továbbra is kérdezem, ha belépsz a vásárláshoz és rákattintasz a Reminder: 2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here . Az ebben a hsz-ben leírtak szerint nem tudsz napot beírni?
De ha már nyitottál dispute, ahogy kirkri is írta, akkor vidd végig.

[ Szerkesztve ]

(#15992) do3om válasza V/ (#15991) üzenetére


do3om
(PH! addikt)

Aha megvan. :R
Beírtam 30 napot. Na most közben van nyitva vita is azt majd be kell zárnom, vagy amikor elfogadja az eladó a 30-at akkor addig automatikusan bezáródik?

http://www.kephost.com/image/F37A

(#15993) Flashget válasza SP!T (#15978) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

Ugyanabban a kontenerben vannak a dolgaink...ha most ejjel jon a kov. uzi belfoldi feldolgozasra tovabb kuldve, magamhoz nyulok ha holnap hoznak mert nem lesz itthon senki. :)

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15994) V/ válasza do3om (#15992) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem záródik. Holnapra lépni fog, hogy ad többet vagy nem, ha látod a dátumon a növelést, akkor nyugodtan Cancel.

(#15995) V/ válasza Flashget (#15993) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Kapsz értesítést :), akkor már biztos megjött.

[ Szerkesztve ]

(#15996) Flashget válasza V/ (#15995) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

múltkor így volt...szombat délután jött az értesítést, hogy megérkezett, majd éjjel belföldi blabla, hétfőn hozta a postás.
de most ráérnek vele szerdán kihozni :D
na jó pénzeken is.

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15997) SP!T válasza Flashget (#15993) üzenetére


SP!T
(PH! addikt)

XV. ker mi? Puttó posta... ;]

(#15998) Flashget válasza SP!T (#15997) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

nem XV. ker, de nem történt változás az éjjel. :)

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15999) SP!T válasza Flashget (#15998) üzenetére


SP!T
(PH! addikt)

Nálam sem jött semmi új infó.

(#16000) Moncsa111


Moncsa111
(újonc)

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Még sosem kaptam holland postával semmit. 3 csomagom van (különböző eladóktól) ami nemzetközileg regisztrált küldeményként jön holland postával. Viszont semmi infót nem látok róluk. Ez a holland csomagok sajátossága vagy az eladók nem adták még fel? A többi 70 csomagról már mindről van infó, csak ezekről a drágákról nincs. :(

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.