- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
internetezoo
senior tag
Megjött a január 2-án ebayen rendelt termékem. (China Post Small Packet by Air)
Az alin rendelt 11.11-i még sehol. Egyáltalán várható?[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
-
bulek
tag
válasz internetezoo #16954 üzenetére
Én pont ma kaptam meg egy 11.11-s csomagomat, 78 nap alatt ért ide. Eszerint még van rá esélyed.
[ Szerkesztve ]
-
KutyiHU
tag
RE: RS808948631CN
Köszönjük, hogy megkeresésével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.A küldeményt 2016 november 25-én indították el Kínából, amely a Magyar Posta kezelésébe még nem érkezett be, így annak a jelenlegi hollétéről nem rendelkezünk további információval.
A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi. Javasoljuk, hogy a feladó a feladóvevény bemutatásával kezdeményezze a küldemény hivatalos kerestetését (Inquiry). Amennyiben a keresés alapján a China Post nem tudja kimutatni a küldemény hollétét a feladót erről írásban tájékoztatja, melyet követően a feladó tud kárigényt érvényesíteni a China Post szabályzatának megfelelően.
Szíves megértését köszönjük.
Tehát még az országban sincs ....
-
vityax82
tag
Sziasztok!
Megakadt a szemem ezen a 10" tableten!
Azt látom hogy az aksija nem valami izmos de azt leszámítva elég erősnek tűnik!
Van esetleg valakinek ilyen, kérhetek róla valami tapasztalatot/ észrevételt? -
ádám1889
újonc
sziasztok! sokszor rendeltem már Aliról, de ilyen még nem fordult elő és tanácstalan vagyok.
először próbáltam megrendelni a cuccokat, de nem volt elég pénz a számlámon, így nem tudtam megrendelni, de az eladók látták a rendelést, aztán 5 perccel később elutaltam nekik a pénzt (32 000ft), ami el is ment, de azt írták többen, hogy látják a rendelést, de küldjem a pénzt is, hogy postára adhassák. Ebben kérnék segítséget, mi ilyenkor a teendő? előre is köszönöm.
-
Topikgazda
válasz ádám1889 #16963 üzenetére
02.02-ig ünnep, nem adnak postára semmit. Ha megkapod a fizetésről az értesítő emailt: Your order xxxxxxxxxxxxxxx has been paid successfully azt ők is megkapják.
Ha terméknél 24 óra után is az van hogy fizetetlen, akkor az nem lett kifizetve.
Amíg nem igazolod le megérkezését annak, amit megvettél, a pénz addig az AliExpress kezelésében, nem szoktak az eladók fizetést kérni, de egyébként 20 napig kell kifizetni.
Teendő? Vár meg amíg végig fut a fizetés. Ami nem lesz kifizetve azt majd rendezed.[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
Sziasztok.
Inkább visszaküldöm a lapbookot, az eladó elfogadta és várja a TR-t.
Elolvastam az összefoglalót, de a biztonság kedvéért megkérdezem, ami nem tiszta.1) Kell CN 23-as lapot kitölteni, ha nem jön vissza a termék? Vagy bármilyen hivatalos papírt ezen kívül.
2) A Magyar Posta a legolcsóbb?
3) Kb. mikor utalják vissza a pénzt?
4) A befizetett vámot hogy tudom visszaigényelni?
Válaszokat előre is köszi. -
Sancza
tag
Köszi, várok 10 napot, úgyse tudok mit csinálni
Csak nagyon furcsa ez az eljárás, mert a reason-re azonnal jött a válasz, hogy nem valós (invalid) az ok amit megadtam. Ezek szerint az újévben inkább automatikusan 10 napot várakoztatják a dispute-okat?Egyébként ha nem érkezik meg a csomag, akkor még a vevővédelem lejárata előtt kell dispute-ot nyitni?
Azért kérdem, mert az általam megadott reason azonnali invaliddá tétele elbizonytalanított, főleg, hogy az invaliddá tétel indoklásában ALI azt írja (ha jól értem), hogy a vevővédelem még aktív, és elég időm van a csomag megérkezésig, miközben a védelem lejárta előtt 9 órával nyitottam a disputot. Ráadásul most fog 2 napon belül lejárni egy másik termék vevővédelme (ami már szintén hosszabbított)(11.11-ből még 5 csomagom továbbra is úton valamerre ...)
Más kérdés:
Rendeltem egy 15w -os GU10-es led-es lámpát, kaptam egy 4W-os ! totál karcos lámpát (a termék oldalon nem is volt 4W-os lámpa, 9W-os volt a legkisebb amit rendelni lehetett, ráadásul a termék dobozán is 5W a legnagyobb ami lehetséges abba a típusban amihez a doboz tartozik). Egyértelműen átverés amit küldött. A bolt csak 30%-ot akar visszaadni, vagy 100%-ot ha visszaküldöm.Szerintetek mennyi az esélye 100%-os visszatérítésnek disput esetén ha nem akarom visszaküldeni, mivel a visszaküldés díja több lenne mint maga a termék ára (4.81$), azaz még többet buknék ebben az esetben rajta (ha az eladó állná a visszaküldést, akkor ő bukna még többet).
-
wentworth
tag
Sziasztok.
Kaptam egy ragszámot: RFxxxxxCN
Miért van ennyi célországba elküldve?
A dátum is hülyeség... Még nincs 31-e sem. Ha rászámolnám a kinai időzónát, akkor sem...
A posta oldala hozza ki.2017.01.14
21:57
Küldemény információ:
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.01.15
10:57
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.15
11:22
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.16
03:21
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.19
14:54
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.20
02:24
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.30
12:20
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.31
22:11
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroadVi10 32G Q32G221510...
-
peestike
senior tag
válasz wentworth #16970 üzenetére
volt már nekem is hasonló.
valószínűleg jól megjáratták pár reptéren még kínán belül. a 31 az meg azért valós, mert a posta néha már hozza, hogy mikor is lesz a tényleges indulása a járatnak, így az sem kamu.
esetleg nézz valami külföldi követős oldalt, már nem emlékszem mit néztem anno, ami kirészletezte a kínai mozgást, így abból derült ki, hogy mi is a helyzet valójában.42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Zoty4
őstag
az létezhet hogy 1.21-i dispute ami vége refund lett, még nem jött meg az újévjük miatt?
[ Szerkesztve ]
-
P.mini
aktív tag
Ilyenkor a posta is ünnepet tart? Tehát amit még a nagy szünet előtt átadtak a postának, az pihenget, vagy úton lehet?
-
kmisi99
addikt
Heló! Ismerős rendelt egy telefon LCD kijelzőt, hibásan érkezett, 90% os halott volt. Nyitott case-t én nem tudom, hogy s mi történt de huza vona után azt írja a Case nél, hogy a vevő elfogadta az eladó 0$ os ajánlatát. Nem tudom ez hogy történt.
Valamit még lehet vajon tenni? Van valami aliexpress contact? Neten nem találtam semmi elérhetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kmisi99 #16978 üzenetére
Be kellett volna dispute indításkor írni a teljes összeget.
Azért lett az Összefoglalóba beírva, hogy ilyen hibát ne kövessen el senki. Lehet a dispute-nál fellebbezni a döntést. Az elérhetőségi chat ott van az oldalon alul, Help, Customer Service, ott tudod akár tematikusan (feljebb a linkek közül választva) elérni őket[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
válasz szemmelver #16982 üzenetére
Normális esetben igen.
Ám mivel Magyar Posta, sok szerencsét hozzá.Sajnos tényleg a jövő hét a valószínű csak...
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
szemmelver
aktív tag
válasz MittuDomain_ #16983 üzenetére
Amúgy a posta oldalán azt írja már, hogy sikertelen kézbesítés....
Ez most akkor mi?? -
Topikgazda
válasz szemmelver #16984 üzenetére
Azt, hogy ma 8:41-kor nem voltál otthon és nem tudták átadni. Ha te Kétújfalu-n laksz. De az előző hsz-ben a képen ezt volt a vége: Belföldi feldolgozásra továbbítva így csak arra tudott reagálni MittuDomain_
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #16986 üzenetére
Ha ez csomag méretű, akkor lehet, hogy holnap viszik az értesítőt, mert nem szoktak ott hagyni a gjműves kézbesítők.
[ Szerkesztve ]
-
A texasi
aktív tag
válasz Criminal017 #16989 üzenetére
A héten a számládon lesz az összeg; szerintem.
-
Topikgazda
válasz Criminal017 #16989 üzenetére
Nem jól saccolsz, azután lesz belőle valami, ha a Refund-nál is lesz dátum és onnan számítva 5-10 nap.
-
Moncsa111
csendes újonc
Sziasztok!
Lehet emlékeztek, múltkor kérdeztem a repülőgépes baleset TN bejegyzéssel kapcsolatban és most nem teljesen tudom mit kéne csinálnom. Akkor mondtátok ne foglalkozzak vele, mert ezek nem valósak, ami tényleg valószínű, mert azóta már kaptam olyan csomit, ami ilyen bejegyzést kapott. Ma beléptem a fiókomba, hogy megnézzem hol tart a többi csomagom és visszajelzéseket írjak ahhoz amik megjöttek, erre azt látom, hogy három ilyen rendelésem mellet is a 'closed' - 'ordered completed' felirat virít és várja hogy visszajelzést írjak. Mindegyik másik eladótól van és lett volna még vissza több mint egy hónap a számlálóból. Elvileg január 29-én lett lezárva a rendelés, de én aznap nem is voltam gépközelben, így kizárt az egyszeri félrenyomás veszélye is, nemhogy háromszor. (Az ünnep előtt direkt megnéztem nehogy kifussak a védelmi időkből, ahol kellet kértem hosszabbítást, bár ezeknél pont nem kellet.)
Most nem látok semmilyen lehetőséget csak visszajelzés írását. Ezt most az eladó zárta le, esetleg a bejegyzés miatt? Ha igen, ilyenkor automatikusan visszakapom a pénzem vagy van valami varázsgomb amivel tudok disputot elővarázsolni? Ahogy nézem amit én igazoltam vissza ott 'finished' felirat látható nem 'closed'. Előre is köszönöm ha valaki végigolvasta és egy kicsit segít mit kell ilyenkor tenni. -
Sinisi
senior tag
válasz Moncsa111 #16994 üzenetére
Nálam is volt korábbról egy closed termékem, amit a feladó zárt mert nem fizettem érte ki a váltságdíjat (dupla rendelés esete forgott fenn). Szóval jó eséllyel az eladó zárta nálad is és nem az volt, hogy valaki feltörte a fiókodat . Azt a részét nem tudom, hogy mi ilyenkor a metódus a pénzedet illetően, mert ugye én nem fiztettem... Írtál már az megérdeklődő üzit eladóknad a jelenséggel kapcsolatban?
-
Tomek0108
csendes tag
válasz Moncsa111 #16994 üzenetére
Szia!
Szerintem kifizetett, postázott, folyamatban lévő szállítást nem tud lezárni az eladó.
Én inkább arra gyanakszom, hogy ha van mobil appod, akkor abban mókolt valaki és leigazolta a csomagok megérkezését.A dolgok bonyolultsága abban áll, hogy nem bírjuk felfogni egyszerűségét...
-
Topikgazda
válasz Moncsa111 #16994 üzenetére
Lejárt a vásárlói védelem. A rendszer automatikusan zárja.
De a vásárlásnál középen ez olvasható: Confirmation Received vagy Confirmation Timeout
Ha ez látod Order Cancelled és rányomsz a View Detail-ra kiírja hogy ki zárta le. Pl: Reminder: The buyer has cancelled this order.
Visszanézve jó pár vásárlást, a csalásos esetben találtam ilyet: Suspicious Order Closed.
Reminder: Order has been closed by the system, due to suspicious seller.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
És erre az esetre ezt írják:
Dont worry, it seems Aliexpress found something suspicious about the seller.
You will be refunded by Aliexpress to your card usually in 7-10 days.
If you have waited more days, email directly to buyer@aliexpress.com and ask them.
Hasznos lett volna, a closed szó előtti részt is beírni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!