Hirdetés

2019. március 20., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-28 15:05:36

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15451) hzsolee válasza V/ (#15445) üzenetére


hzsolee
(senior tag)

Hát ha a linkelt oldal tetején megnézed milyen appot reklámoz, akkor pont célban vagyok ;) Egy adatbázisból dolgoznak szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#15452) veze válasza veze (#15253) üzenetére


veze
(őstag)

Fellebeztem a disputa dönteset amelyben elutasitottak amiatt hogy a nyomkövetési szám tanulsága szerint a küldemény kézbesített lett, nincs jogom reklamacióra, hogy nem kaptam meg.
(de az a nyomkövetési szám hamis volt, másnak küldtek azzal csomagot, aki azt át is vette)
Válaszban kértek egy igazolást beküldeni arrol hogy nem nekem lett lett kézbesítve az adott ragszámú küldemény..
A helyi posta ezt rekord gyorsasággal 3 nap alatt kiadta nekem, még az ünnepek előtt, elküldtem , és már született is döntés arrol hogy megkapom a visszatérítést ennek nyomán mégis. (vagyis már meg is jelent a paypal szlaban)
Ilyen is lehetséges..

[ Szerkesztve ]

!!! ....édesnemes és csípős őrölt szegedi paprika termelőtől ..

(#15453) Sancza válasza szunya1 (#15444) üzenetére


Sancza
(lelkes újonc)

n+1 db cikk van már a témában, itt az egyik újabb:
Zűrzavar a postánál: otthagyták az irodát az igazgatósági dolgozók (frissítve)
de a lényeg, hogy a Magyar Postánál minden rendben van, a kínaiak a hunyók a késésekért

Korábban írtam, hogy a Holland postával szállított cuccom nov. 24-én megérkezett az országba s a Posta dec. 4-én kezdett el vele foglalkozni, és még onnantól kellett 9 nap hogy kiszállítsa ...
[link]
Biztos a kínaiaik miatt tartott a csomag kézbesítése az országba való beérkezéstől számítva 19 napig

A belföldi levelek, csomagok, MPL szállítások is a kínai posta miatt késtek ...

Senki nem mondta, hogy más ország postájánál, csomagküldő szolgáltatásnál ne lennének problémák. Senki nem mondta, hogy a kínai posta pikk pakk szállítana. A lényeg, hogy a jelenlegi késésekért jelentős mértékben az MP a felelős (és ott is elsősorban a dilettáns vezetőség)

[ Szerkesztve ]

(#15454) 206 cc válasza szunya1 (#15450) üzenetére


206 cc
(őstag)

Olvasom itt a bejegyzéseidet és inkább tűnsz a Magyar Posta alkalmazottjának.... :DD ...de az én példám is minősítí az itthoni szolgáltatásukat! ...miszerint tegnap bementem az itteni helyi postára ami kb 100 m2 területű,és 6 alkalmazottból áll,mutatván hogy a hivatalos nyomkövetés szerint ide megérkezett a csomagom ekkor és ekkor!...erre még nekik ált feljebb hogy miért csak most keresem ,néhány napra rá???!!!...mondom ,mivel most èrdeklődtem utána igaz még van kb. 20nap a 60 -ból de a megküldte "kis kínai" elmarasztalt barátunk,hogy átvették a csomagot már az ő visszajelzései szerint itt nálunk!
Szóval teljesen felháborodtak,hogy kértem mutassák meg ki ,mikor vette át,hol??? Mivel a főnök nem volt bent így erre nem tudtak mit mondani majd ünnep után menjek be és előkeresik a nyomtatványokat,iratokat!
Érdemes tudni hogy kb a külföldi rendelések 80% az én csomagjaimból adódik itt.....

[ Szerkesztve ]

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#15455) szunya1


szunya1
(PH! addikt)

Az, hogy az MP szar ( volt / vagy / lesz ), az mennyiben zárja ki, hogy a kínai posta szintén szar ? ;)

(#15456) beg válasza szunya1 (#15455) üzenetére


beg
(MODERÁTOR)

Legalább ebben a pár napban szállj le végre a témáról ;)

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#15457) V/ válasza veze (#15452) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Persze hogy lehetséges, ezért írtam.

(#15458) Marci79 válasza Sancza (#15453) üzenetére


Marci79
(fanatikus tag)

Az lehet, hogy miattuk késik, de az biztos, hogy néhány szájbatekert enyveskezű alkalmazott miatt meg nem érkezik meg. De egy ilyen retkes c.... országban nem is kellene csodálkoznom ezen (se).

++++++Hirdetéseimben az ár kritizálását NEM veszem üzletrontásnak!++++++ Burkolást vállalok.

(#15459) A texasi válasza Marci79 (#15458) üzenetére


A texasi
(senior tag)

minden másra ott a Media Markt

(#15460) szunya1 válasza beg (#15456) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Letelt a karácsonyi tűzszünet, jöhetek végre ? :D Nyugi csak vicceltem, nagy nagy türelemmel várom a csomagjaimat és addig is csak kínai kaját eszek, hátha így felgyorsul a kézbesítés. :)

(#15461) Flashget válasza Breki (#15415) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

magnet bankunk van és dolláral fizettünk. nem számoltak fel semmit. :)

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15462) Flashget válasza V/ (#15446) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

Mint minden állami cégnél úgy a postánál is 300-400 ezres fizetéseket kapnak fideszesek kölkei a nagy semmiért, nem értenek semmihez nem is kell érteniük nem ez a feltétel ott létüknek különböző irodákban...csak őket is el kell tartaniuk a kevés fizetésért dolgozóknak és ez már nem megy. Akik dolgoztak éjjel azokat sem fizették ki ennek tükrében, persze, hogy leléptek a csomagok meg szaporodtak. Asszony munkahelyén detto ugyanez van állami cég, többen vannak ilyenek mint akik eltartják őket. Szélnek ereszteni minden ilyen eltartott "diplomás kölköt" a felszabadult bérből dolgozókat megfizetni és felvenni még embereket akkor nem lenne ekkora baj a MP-nél.
Éveken át dolgoztam posta vezérben a régi helyen is tudom hogy mennek a dolgok...

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15463) V/ válasza Flashget (#15462) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem fórum téma, ment PÜ.

(#15464) gyuri81


gyuri81
(PH! addikt)

Milyen power bank-ot ajánlotok? Sztem elég számomra az olyan 5000mAh körüli is, mert nem akarok nagy bankot cipelni... Köszi

Note 8+ Gear S3 Frontier

(#15465) attiati


attiati
(PH! kedvence)

ali-n már nincs webmoney ugye?
úgy egy éve még simán lehetett használni.
Vicces, de még a leírásukban is ott van.
egyáltalán hol lehet még webmoney-val fizetni?

[ Szerkesztve ]

(#15466) kippedli válasza attiati (#15465) üzenetére


kippedli
(fanatikus tag)

orosz webshopokban leginkább, én úgy tudom ők szeretik igazán :)

(#15467) Lauda válasza gyuri81 (#15464) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Legutobb ketten is szivtak kinabol jott akkuval, inkabb vegyel itthon.

[ Szerkesztve ]

(#15468) Nooeca válasza gyuri81 (#15464) üzenetére


Nooeca
(őstag)

mennyit szánsz rá? MM-ben van 5000-ért elég normális 8000-es akku. Olcsóbban még kisebb is van.

[ Szerkesztve ]

(#15469) lacuska74


lacuska74
(tag)

Az mit jelent, hogy felajánlja, hogy Russian Federation vagy Kínából szeretném rendelni a terméket?
Ha az Oroszoktól rendelem, az jelent valami előnyt vagy hátrányt?

(#15470) Csabee.


Csabee.
(PH! félisten)

Aliról rossz tapasztalataim vannak. 10csomagból 5 nem jött meg, és ami nem jött meg azt se nem küldték újra se nem fizették vissza, ellentétben az Ebay-el ahol minden korrekt. Én befejeztem az alit. Olcsó húsnak híg a leve, ez itt is előjött nálam.

Üdv: Csabee.

(#15471) szunya1 válasza Csabee. (#15470) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Milyen indokkal nem fizették vissza a meg nem érkezett cuccok után a lét?

(#15472) V/ válasza szunya1 (#15471) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Csatlakozom hozzád a kérdésben, ilyet még én sem tapasztaltam, ami nem érkezett meg annak mindig visszaadták az árát.

(#15473) szunya1 válasza V/ (#15472) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Én meg ebben csatlakozom hozzád, nekem is maradéktalanul mindent visszafizettek eddig mindig, ahol valami gond volt a rendeléssel. :K

(#15474) Sanki válasza Csabee. (#15470) üzenetére


Sanki
(PH! addikt)

Egy ilyen ügyem nekem is van most, védelem előtt 1 nappal jeleztem, hogy nem jött meg, postán sincs, nem találtak a nevemre csomagot. Erre visszautasította a dispute-t, hogy az ott van a postán mert biztos nem talált meg a postás, viszont semmi tracking nincs.. Én meg szépen ezt utasítottam vissza.

Képeim: https://www.flickr.com/photos/150171133@N05/

(#15475) szunya1 válasza Sanki (#15474) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Azért ez más dolog, hogy az eladó nem akarja visszafizetni, de az alis döntés a vitáról az teljesen más tészta.

(#15476) Sanki válasza szunya1 (#15475) üzenetére


Sanki
(PH! addikt)

Ez igaz, bár a mi ügyünk még nem jár az alinál, gondolom a vicces kínai próbálkozott. Még egy leírást is küldött, hogy hogyan kell lezárni a dispute-t. :D

Képeim: https://www.flickr.com/photos/150171133@N05/

(#15477) Csabee. válasza szunya1 (#15471) üzenetére


Csabee.
(PH! félisten)

Olyan indikkal hogy jaj biztos a posta és várjak.. a bankkártyám megszűntettem az aliexpressz miatt mert egyszer véletlen sikerült hozzáadnom. De egyáltalán nem volt szimpatikus egyik eladó sem.

Jnkább a 4-5ezret elbukom de elegem kett az elég alis kinai szemét bagázsból..

Üdv: Csabee.

(#15478) V/ válasza Csabee. (#15477) üzenetére


V/
(Topikgazda)

:F
Szóval nem egészen az amire gondoltunk, az igényt be kell nyújtani, ha nem tudja igazolni az eladó a kézbesítést, akkor a pénz visszajár.
A kártya téma összefüggését nem értem, illetve igen, nem kell elmagyarázni.

(#15479) szunya1 válasza Csabee. (#15477) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Nem értelek, a folyamat közepéről mondod azt, hogy véglegesen kár ért. :F Én nem mondom, hogy nincsenek gondok az alinál, de szerintem kellő körültekintéssel ( az értékelések és a rendelési darabszámok tanulmányozásával ) jórészt elkerülhetőek. Ráadásul én már számtalan segítőkész, rugalmas, teljesen korrekt eladóval is összefutottam. Akik meg a zavarosban halásztak, azok a végeredményben megszívták, mert a refundokat mindig megítélte az ali. Nálunk most Ausztriában az az urban legend megy a fórumokon, hogy " tömeges refundra " hivatkozva az ali megtagadja a visszatérítést, pedig ez ( is ) egy ostobaság. :K

(#15480) Csabee. válasza V/ (#15478) üzenetére


Csabee.
(PH! félisten)

Minden esetben bejelentettem azt hogy elveszett a csomag, de nem zarult le a folxamat az elado reszerol. Mindenesetre nem a vilag vege az a penz ami ott eluszott csak a hozzaallasol nem voltak megfeleloek. Lehet en fogtam ki a szerencsetlen kinaiakat..

Üdv: Csabee.

(#15481) szunya1 válasza Csabee. (#15480) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Nem az eladó részéről zárul le egy vita, sőt semmi köze a végleges döntéshez. Dispute escalate után az ali mondja ki a véglegeset. Szóval továbbra se értem, hogyan is "úszott el " bármilyen pénzed is. Ezzel, amúgy az a baj, hogy ha valaki betéved ide és meglátja, hogy téged 10 csomagból 5-ben megkárosítottak az nagyon rossz és hamis következtetéseket fog levonni ( miattad ).

(#15482) tobias40 válasza Csabee. (#15480) üzenetére


tobias40
(PH! addikt)

Ez nem azt jelenti hogy nem kapod vissza a pénzed!
Ha jelezted (dispute nyitás)akkor az ali kivizsgálja hiába tolta ki az eladó esetleg a védelmet,és ha nem kaptad meg a termékeket akkor visszakapod a pénzed!
Valós TN számok voltak?

Ne add fel 140 vásárlásnál járok kb. de sosem veszett el a pénzem!(kb 3 dispute volt és rendben volt minden ezekkel is!)

(#15483) attiati válasza kippedli (#15466) üzenetére


attiati
(PH! kedvence)

megnéztem, kösz, csak ők meg az angolt nem bírják :D

[ Szerkesztve ]

(#15484) Csabee. válasza szunya1 (#15481) üzenetére


Csabee.
(PH! félisten)

Persze ezt látja aki ide téved. De ez is egy tapasztalás.. Mindig vannak pozitív és negatív tapasztalatok. De ebayen sokkal sokkal gördülékenyebb a vásárlási/pénz visszafizetési folyamat. Elkölteni ellehet a pénzt itt is, csak ha galiba van akkor nézhet az ember.. nekem az ali rendszere nem segített. Ettől lehet másnak jobb tapaszalatai vannak.
Az is lehet hogy a környékemen a magyar posta dolgozói húzzák le a csomagjaimat, mert volt hogy rajtakaptam őket is..

Üdv: Csabee.

(#15485) MittuDomain_


MittuDomain_
(senior tag)

Sziasztok!

Ha van egy rendelésem, amit az eladó nem hajlandó teljesíteni arra hivatkozva, hogy elárazta, és ha kell, fizessek még 9USD-t (kb másfél-két órán át lehetett a csökkentett áron megvenni), van lehetőségem mégis kiszállíttatni azt?
Hogyan véd az Ali ilyen esetekben?
Lassan lejár a shipping time, esetleg nyújtsam meg pár nappal, hogy ne törlődjön, míg a végére jutunk?

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#15486) V/ válasza Csabee. (#15484) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem tudom mikor intéztél ilyet az eBay-n de a nyáron változtattak a rendszeren, hamarabb átpasszolják az embert a PayPal-hez, még akkor is ha kamu adatok voltak az eBay hirdetésben -egyértelmű hogy nekik kell intézni- és emiatt nem azt kapta a vevő amit kifizetett, simán figyelmen kívül hagyták és csak a PayPal-on keresztül lehetett lerendezni, mert nem foglalkoztak vele. Már nem annyira "barátságos" a vevői védelem ügyintézése és nem csak az én tapasztalatom ez.

[ Szerkesztve ]

(#15487) Csabee. válasza V/ (#15486) üzenetére


Csabee.
(PH! félisten)

Azóta nem volt ilyen gondom ott

Üdv: Csabee.

(#15488) Met


Met
(PH! nagyúr)

Holnaptól működik megint a posta ugye? 11.03-as rendelésemnek a trackingje feléledt 12.22.-én hogy beérkezett az országba. A rendelés zárásáig van még 3 days 2 hours 27 minutes, a múltkori rendelésem amikor megjött a tracking szerint az országban van viszont a postás már bedobta a cetlit.
Remélem megjön még a zárás előtt.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#15489) A texasi válasza Met (#15488) üzenetére


A texasi
(senior tag)

Igen; holnap már munkanap.

(#15490) baandii


baandii
(senior tag)

ha A3 a vásárlói szintem ez mit jelent? jár ezzel vmi előny? vagy mi értelme van?

(#15491) V/ válasza baandii (#15490) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Belépsz, My Aliexpress, rákattintasz a A3-ra és kiírja a My Rewards sorban.
Ezek a lehetőségek:
AliExpress Member Level
Price Cut Notifications
Fast Refunds
A4-nek Fast-Track Claims

[ Szerkesztve ]

(#15492) szunya1 válasza baandii (#15490) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Itt mindent leírnak, mikkel jár. Amúgy szerintem igazán semmivel, szóval felejtős ez a rendszer. :K

(#15493) baandii válasza V/ (#15491) üzenetére


baandii
(senior tag)

köszi a választ, szunya1 neked is! tényleg nem sok haszna van...konkrétan semmi :DDD

[ Szerkesztve ]

(#15494) V/ válasza baandii (#15493) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A Fast Refunds a 25 $-os értékig az működik, nem kell megvárni amíg megkapja az eladó a visszaküldött terméket, a pénzt vissza adják, ha élő nyomkövetési számot adunk meg.

[ Szerkesztve ]

(#15495) Mr.Pentele


Mr.Pentele
(újonc)

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Egyik terméknél a szállítási lehetőségek között szerepel az aliexpress standard shipping. Mi a különbség e között és a China Post Registered Air Mail között? Ugyanúgy követhető nemzetközileg is?

[ Szerkesztve ]

(#15496) A texasi válasza Mr.Pentele (#15495) üzenetére


A texasi
(senior tag)

Észt postát takar;
követhető, nemzetközi, regisztrált TN-nel.
(ROxxxxxxxxxEE)

[ Szerkesztve ]

(#15497) peestike válasza A texasi (#15496) üzenetére


peestike
(senior tag)

Vagy belgát, hollandot, svájcit. Logikát még nem találtam benne, észt nekem sosem volt, legtöbbször holland lett. Viszont tényleg regisztrált volt.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#15498) Mr.Pentele válasza A texasi (#15496) üzenetére


Mr.Pentele
(újonc)

Rendben köszönöm mindenkinek! Időben ez gyorsabb a china post-tól?

(#15499) szemmelver válasza V/ (#15434) üzenetére


szemmelver
(fanatikus tag)

A mai napig nem jelent meg az adott termeknel az ertekelesem. Talan offline volt az elado, vagy csak nem igazolta vissza?

SAMSUNG EVO+ Micro SD kártyák eladók! Érd. Privátban.

(#15500) americanidiot válasza Mr.Pentele (#15498) üzenetére


americanidiot
(PH! addikt)

Az észt tapasztalataim szerint lassabb.

fckBP

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.