Hirdetés

2019. március 22., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-28 15:05:36

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15251) szunya1 válasza beg (#15250) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Zárjuk le szerintem, csak uncsi volt már nagyon, hogy micsoda gyalázása megy itt a célországok illetékes nemzeti postáinak. A példám arra próbált rámutatni csak, hogy tök mindegy milyen nemzet szervezete fogadja az árút, a kínai ( alis ) postai szolgáltatás függetlenül a szezonális terhelésektől egy nagy rakás szar. Ennek ismeretében kell rendelni onnan és nem a pontosságot várni tőlük és ha esetleg hónapok múlva jön a cucc, nem a fogadó reptéri személyzetet, hivatalokat, szállítókat fikázni. Peace. :)

(#15252) hzsolee Mint látod fentebb, minden postát fényezek a Kínaival szemben. ;) Azt meg hogy hová írok, remélem nem gondolod komolyan, hogy te írod elő nekem. :))

[ Szerkesztve ]

(#15252) hzsolee válasza szunya1 (#15248) üzenetére


hzsolee
(senior tag)

Nekem meg a te dumád unalmas. Nem kell itt fényezni az osztrák postát. Ha ott laksz, akkor irogass valami labanc topikba....

(#15253) veze


veze
(őstag)

Én egyszer kaptam TN számot, ( de csak akkor , miután ráírtam az eladóra hogy 50 napja nem kaptam mega cuccot. akkor nagyhirtelen lett egy TN szám a küldeményemnek)
és..
a TN szám valós volt, ebbe a városba szólt ahol élek itt át is vette a címzettje, csak az nem én voltam.
Tehát én kaptam egy kamu TN számot, ami valós volt, amivel másnak küldtek küldeményt, és az át is vette. Ebből kifolyólag hiába nyitottam ügyet, az eladó igazolta hogy kézbesítve lett, és elutasítottak, lezárták az ügyet.
Azzal már nem törődtek az elbírálók, hogy az eladónak abban az egy hónapban már három olyan értékelése volt másoktól. (pont ugyanarra a termékre) hogy hamis TN számot kaptak a megrendelők már előttem is.
A postán itt Mo-on azzal elintézték a dolgot, hogy azza a ragszámmal nem nekem volt címezve küldemény, bár ebbe a városba volt a címzett ( az átvevő nevét is tudom,és igazolvány számát is mert megmutatták az átvételi elismervényt amin kiadták neki.
Na az ilyet hogy lehet kivédeni..?
(később az eladó törölt user lett, sok sara lett, az utolsó honapban már több negatívot kapott mint pozizívot )

[ Szerkesztve ]

!!! ....édesnemes és csípős őrölt szegedi paprika termelőtől ..

(#15254) Flashget válasza Norbi29 (#15239) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

én először is most ráírnék az eladóra, hogy wtf nézzen már rá ő is...
aztán ha nem reagál semmit, de még nem telt le a 60 nap akkor dispute.
az a puding most a fő szopató és a TN szám ;]

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15255) V/ válasza veze (#15253) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha még van lehetőséged -7 napon belül történt az elutasítás- akkor lehet fellebbezni. Amikor nekem volt hasonló szituáció én leírtam, hogy másnak szóló számot adott meg, így nem nekem lett átadva, azt is leírtam, hogy írásban a posta csak 2 hét múlva igazolja le azt, hogy nem nekem szólt a küldemény, de elfogadták és visszakaptam a pénzt.

(#15256) szunya1 válasza veze (#15253) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Szerintem van olyan szabály, hogy a TN-t az alin keresztül kell kapnia a vevőnek az eladótól, azokon meg rajta van a név és a cím is.( ha meg esetleg mégis azon kívül utólag adta meg, az eleve szabálytalan, de ha mégis, az alinak semmibe nem kerül bekérni a TN-feladóvevényét a kereskedőtől, nem kell emiatt igazolást kérni a célország postájától. :N )

(#15257) V/ válasza szunya1 (#15256) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nincs ilyen szabály. Hely csak a nyomkövetési számnak a van a felületen, oda meg azt ír be amit akar az eladó.
Azt hogy nem nekem kézbesítették csak az én postámtól tudom igazolásként kérni. És nekem írja elő az igazolást, bizonyíték benyújtást dispute során az AliExpress, ez lényeges bizonyíték a döntéshez.
No ez nem igazán működött az ő esetében: az alinak semmibe nem kerül bekérni a TN-feladóvevényét a kereskedőtől,
Ha így lett volna, akkor egyértelműen kiderül, hogy annak a neve, aki átvette az adott nyomkövetési számú küldeményt, nem egyezik azzal aki indította a dispute-t és így nem az ő küldeménye lett kézbesítve.
Most nem írná, hogy nem vették figyelemebe, mert akkor a javára született volna döntés.

[ Szerkesztve ]

(#15258) szunya1 válasza V/ (#15257) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Akkor mea culpa mindenkitől. :R Pár hónapja variáltam az egyik eladóval, hogy 6db ventit fizetek, de csak 3-at rakjon a csomagba, mert tartoztam neki egy dispute-os, de végül megérkezett cuccal. Akkor azt mondta, az ali mindent lát, nevet. címet, súlyát a csomagnak a TN alapján és küldjem máshogy a pénzt neki. Ezek szerint nem volt valós amit mondott.

[ Szerkesztve ]

(#15259) V/ válasza szunya1 (#15258) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Sajnos nem, mert többen is panaszolták itt hogy el lettek utasítva.
Olyannal is találkoztunk, hogy az eladó minden meg nem érkezett dispute-ra igazolásként ugyanazt a nyomkövetési számot adta le az AlieExpress felé teljesen más vásárlók esetén. Akkor a harmadik személynek gyorsan a javára döntöttek, amikor el lett küldve az első kettő vásárlási azonosító és az hogy miként lehetséges 3 különböző személynek menő 3 különböző időpontban feladott, 3 különböző terméket tartalmazó küldeménynek ugyanaz a száma?

[ Szerkesztve ]

(#15260) szunya1 válasza V/ (#15259) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Hát ez sajnálatos, nem is jó gyakorlat az alitól. Tévedtem, köszi a felvilágosítást. :R

(#15261) Lauda válasza szunya1 (#15258) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Azt megis hogyan latna az ali, hogy hany ventilator van a csomagban? Honnan tudna a sulya alapjan, hogy hany ventilator van a csomagban? Ez biztos marhasag amit az a kereskedo irt neked.

(#15262) szunya1 válasza Lauda (#15261) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Jó jó, beláttam már hogy baromságot mondott és én írtam le ide . :) Ellenben , ha már a ventik szóba kerültek, , egészen jól néznek ki és csendesek is. [link] Uppsz, most ahogy nézem, lehet mégis mi vagyunk a hülyék és nem az eladó? :D Ahogy növeled a rendelési darabszámot , úgy változik a küldési díj darabonként ( tessék kipróbálni ) szóval mégis tudhatóak a fentiek. :Y :D

Kedves Stefanie Wang, ezúton kérek elnézést, mind a magam, mind a kételkedő fórumtársaim nevében. :R :))

(#15263) Lauda De hát, ha minden darab egyesével hozzáadva növekedik a postázás díja, akkor a végösszegből pontosan csekkolható, hogy hány darabnak kellene lennie a csomagban. :)

[ Szerkesztve ]

(#15263) Lauda válasza szunya1 (#15262) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Jo hagyjuk, az ali tud mindent. En lezartam. Kar a szoert.

(#15264) Toše


Toše
(senior tag)

Ha nem kaptam meg a terméket, de még pár napig érvényes a Buyer Protection, mit érdemes tenni? Vitát nyitni vagy meghosszabbítani a Buyer Protection-t?

"A közgazdász az a szakértő, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amiket tegnap jósolt, miért nem következtek be ma..."

(#15265) V/ válasza Toše (#15264) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Vedd fel a kapcsolatot az eladóval, ő mit gondol, de ha pár napod van kérhetsz hosszabbítást, vagy ha már nem bízol abban, hogy megérkezik akkor inkább dispute.

(#15266) Zoty4


Zoty4
(őstag)

Ha letelik a 60 nap de az elado a protection timet kitolja 75-90napra akkor el a vedelem? Szoval 73-88. Napon is tudok disputot inditani? :R

(#15267) V/ válasza Zoty4 (#15266) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Igen, nekem van egy márciusban lejáró 11.11-es rendelésem, annyira tódotta meg az eladó, nem is kértem. Majd februárban indul a dispute.

(#15268) Zoty4 válasza V/ (#15267) üzenetére


Zoty4
(őstag)

Koszi, akkor megnyugodtam. Van par akciosan vett termekem ami sanszosan kicsuszik a 60 napbol

(#15269) sbe561


sbe561
(tag)

Üdv!
Valahogy sikerült németre állítanom az ali oldalát, de sehogy se tudom vissza állítani. Illetve ne tudok bejelentkezni, mert azt írja ki hogy be vagyok jelentkezve, de közben mégse! :(
Mit csináljak?

Jiayu G2F, Xiaomi Redmi 2 Pro, Xiaomi Redmi 3

(#15270) roller0123 válasza sbe561 (#15269) üzenetére


roller0123
(tag)

Szia.Itt nézd meg: ali nyelv

HTC U11 / TENNMAK IE800 / SanDisk Extreme usb3 64GB (na ez kib@szott gyors :D)

(#15271) maj-viktor válasza sbe561 (#15269) üzenetére


maj-viktor
(őstag)

cookie törlés... nekem oroszra szereti átállítania magát! :D

JunkieeeBoy.blog.hu - bit.ly/EBAYkezdoknek & bit.ly/ALIEXPRESSkezdoknek http://bit.ly/RendelesKulfoldrolAFAVAMterhek_1resz & bit.ly/banggoodkupon2018 FaceBook.com/SJ4000HUN & FaceBook.com/DronHUN & FB.com/MadeInCsajna

(#15272) Toše válasza V/ (#15265) üzenetére


Toše
(senior tag)

Dispute mellett döntök szerintem, de mindenesetre írok az eladónak, ha nem jön meg szerdáig. Köszi :)

"A közgazdász az a szakértő, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amiket tegnap jósolt, miért nem következtek be ma..."

(#15273) twine


twine
(PH! addikt)

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni...

Azt hiszem "rossz" topicban kérdeztem :B

(#15274) internetezoo


internetezoo
(senior tag)

Akkor én is megszólalok:
Black Friday előtt átlag 15 nap alatt jött meg a csomag China Postal, Yanwen stb. free shippingel.
Nem kell fényezni, pocskondiázni egy postát se. Érthetően sok a csomag.

(#15275) V/ válasza twine (#15273) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Majd átvált a Refundra és attól a dátumtól számítva 3-5 munkanap és a számládon lesz.

(#15276) twine válasza V/ (#15275) üzenetére


twine
(PH! addikt)

:R :R

"Majd átvált a Refundra"
Ez mikor várható? MI szabályozza , hogy mikor vált át?

Illetve akkor gondolom értelmetlen a kérdésem, hogy jól gondolom e, mostantól semmi dolgom, nem kell semmit pipálni, semmit értékelni, vagy elfogadni, mostantól "automatikussá" vált a folyamat, és "működik magától", csak idő kérdése a visszautalás!?

(nem a saját pénzemről van szó, egy barátomnak rendeltünk volna, ezért vagyok ennyire izgatott! A saját pénzem kevésbé zavar,,,,nem szívesen játszom más pénzével :( )

Köszönöm a türelmet, és a segítséget :R

[ Szerkesztve ]

(#15277) Lauda


Lauda
(PH! félisten)

41 centes kutyu es free shipping. Ez mar tenyleg no komment. :DDD

(#15278) szunya1 válasza Lauda (#15277) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Ha most megrendelem, karácsonyra megjön ? :D

(#15279) adise válasza szunya1 (#15278) üzenetére


adise
(őstag)

érdemesebb a jövőévire rendelgetni már :O

(#15280) V/ válasza twine (#15276) üzenetére


V/
(Topikgazda)

18. volt a döntés, elméletileg 1-2 nap.

(#15281) twine válasza V/ (#15280) üzenetére


twine
(PH! addikt)

Köszönöm a türelmes segítséget :R :R

(#15282) Flashget válasza Lauda (#15277) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

ez a kütyű benne volt abban a csomagban is amit a RJ45 csatlakozók krimpeléséhez, teszteléséhez vettem ebayről vagy 2 éve, 3000Ft-t ;)

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15283) Lauda válasza Flashget (#15282) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Most talaltam rj45 adaptert ami csak 37 cent es free shipping [link], kivancsi lennek mi a legkisebb osszegu vasarlas amit kepesek ingyen elkuldeni kinabol. :DDD

29 centes toldo [link] :P

[ Szerkesztve ]

(#15284) dave0 válasza Lauda (#15283) üzenetére


dave0
(újonc)

Gearbest például nyáron a $0.01-es cuccot is elküldte ingyen postával :DD

(#15285) Lauda válasza dave0 (#15284) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Nane. :DDD :DDD :DD

[ Szerkesztve ]

(#15286) roller0123


roller0123
(tag)

Sziasztok. 11.11-es sokat várt csomagom végre megjött:
TENNMAK IE800

Ezzel nincs is több ami jönne Aliról.

HTC U11 / TENNMAK IE800 / SanDisk Extreme usb3 64GB (na ez kib@szott gyors :D)

(#15287) 206 cc


206 cc
(őstag)

Sziasztok!
Az biztos hogy a 11.11 rendelésekkel megrakott konténer valahol a sor alján lehet ,mert azokból még semmim nem érkezett meg!! Ellenben néhány 11.25-27-én rendelt termékem ma megérkezett Aliról??!! :Y :F

[ Szerkesztve ]

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#15288) szunya1 válasza 206 cc (#15287) üzenetére


szunya1
(PH! addikt)

Ne csodálkozz, ennek a hidroplánnak hiányoznak a szárnyai. :D

(#15289) Flashget válasza Lauda (#15283) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

:DDD

ilyesmi csomag volt és +10db csatlakozó. [link]

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15290) Flashget válasza 206 cc (#15287) üzenetére


Flashget
(Jómunkásember)

tuti az én cuccom is ezen hintázik 11. 25. óta ;)

Xiaomi Redmi Note 5 4/64

(#15291) V/ válasza 206 cc (#15287) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A hajós szállítás minimum 58 nap, 42-45 nap Rotterdamig és a többi onnan. De inkább a légi utat választják, ha megnézed a legtöbb küldeményeden ott virít az air szó. És inkább a 20 kg felettiek úsznak.

[ Szerkesztve ]

(#15292) 206 cc válasza V/ (#15291) üzenetére


206 cc
(őstag)

Igen tudom- tudom,meg látom is az "air" feliratot csak már kicsit türelmetlenebb vagyok így 50 nap táján! Mert van pár cucc ami azért ideérhetne mivel ajándék lett volna :R :O

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#15293) V/ válasza 206 cc (#15292) üzenetére


V/
(Topikgazda)

101 napos légipostás csomagom is volt :)

(#15294) ANOka válasza Flashget (#15289) üzenetére


ANOka
(senior tag)

A krimpelő fogó hogy vált be? Használat során milyen a minősége? (Avagy nem "nyom" mellé sose?)

[ Szerkesztve ]

(#15295) ANOka válasza V/ (#15293) üzenetére


ANOka
(senior tag)

Azt első világháborús, bambuszból és papírból épített kétfedelűvel szállították? :D

(#15296) 206 cc válasza V/ (#15293) üzenetére


206 cc
(őstag)

Hmmmm.hát egy szeptember 26-i csomagról azért már kezdek lemondani... :F :C ....bár azt biztos vasúton hozzák! :DD :C

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#15297) V/ válasza ANOka (#15295) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mivel valami dobozba, zsákba, konténerbe teszik a kivámolás után, összeszoktak várni küldeményeket, akár 14-21 napig ott dekkol a reptéren, ugyanúgy a konténer kinyitás is a megérkezés után nem azonnal történik meg.
Ha szerencséd van, akkor 48 órán belül ideér Pekingből és Shenzenből, mert gyakorlatilag annyi a repülős szállítás.

(#15298) nyogo83 válasza V/ (#15297) üzenetére


nyogo83
(senior tag)

Nekem is van 3 csomagom amit nov 25., 26 illetve dec 1.-en kuldtek el repulovel, de meg annyi frissites sincs, hogy beerkezett az orszagba. Tuti itthon dekkol, ha csak nem sarkanyrepulovel hozza a kinai.

Szerintem amugy szandekosan visszatartanak csomagokat. Legalabbis eleg gyanus a dolog, mivel most kaptam 3 turnusban tobb csomagot is egyszerre.

Meg oktoberi rendelesek voltak(rendelesek kozott 3-4-5 nap telt el), mindegyik kulonbozo sebesseggel jott meg tracking szerint. Rendszerint ugy ment, hogy valamelyik csomag mar 1,5-2 hete itt volt, majd egy masik csomag is bejott az orszagba es a ket csomag egyszerre kerult belfoldi feldolgozasra, majd kezbesitesre.

Ilyenbol volt 3 eset az elmult 1 honapban. Ha igy van, akkor vegulis logikus amit csinalnak, mert feleslegesen nem jaratjak a postast egyenkent a csomaggal, csak a kerdes, hogy tudjak-e ilyen szintent "csoportositani" a csomagokat bizonyos cimzettekhez :F

(#15299) V/ válasza nyogo83 (#15298) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Jól gondolod, mert fizikailag képtelenség lenne az, hogy egyszerre különböző helyekről, különböző időben feladott küldemények egyszerre érkezzenek. Volt hogy a csomagos postás 9 db-ot hozott ki egyszerre, olyanokat amit egyébként a leveles kézbesítő szokott hozni.
Más tudom hogy már a benti postán van a 3 csomagom, kérdezem a postást, hogy miért nem hozta ki? Ő is látta, de nem adták oda neki. Másnap hozta. Ő sem kérdezte meg, hogy miért nem adták oda neki, csak egy egyszerű dolgozó ő is.
Lehetnek véletlenek és csak összefutnak a csomagok. :F
Nincs név szerinti nyilvántartásuk egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#15300) nikpeti86


nikpeti86
(újonc)

Helló! Érdeklődnék, mint Aliexpress-et elsőként használó vevő...
Ha egyszerre több eladótól szeretnék termékeket vásárolni és rákattintok a kosárnál a "Vedd meg mind - Buy all"-ra, az esetben minden eladóhoz eljut a megfelelő vételár??? Érdekelne az is, hogy tudok-e az oldalon paypal-al fizetni, amennyiben nem, úgy milyen biztonságos fizetési forma van helyette? Azt szeretném még tudni, hogy fizetéskor van-e bármiféle kezelési költség (pl. HUF/USD átváltás, stb.)? Köszi előre is a válaszokat!!!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.