Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Savaria61

    újonc

    Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni. Ha rendelek valamit, amiről másnap már írja nekem az eladó, hogy nincs az a szín, amit szeretnék. De: válasszák mást. És én nem választok mást. Kérem, hogy törölje a rendelésemet. Én nem tudom, valamiért nincs lehetőségem rá. Nem akarom az eladóra fogni, de egy ugyanakkor rendelt árunál még simán lehet. Azóta az eladó az írogatja, hogy írjam meg a Alipay számomat. Én úgy tudom, hogy az eladó akkor kapja meg ezt az általam utalt összeget,ha én átveszem az árut. (nem?) Ha nem akarom, hogy mást küldjön, ill. ha nem akarom az x napot megvárni, hiszen a kezdet kezdetén kiderült, hogy nincs ilyen áruja - akkor mit tehetek? Disputot nem tudok még nyitni. Pont úgy néz ki, mintha minden a lehető legnagyobb rendben menne, pedig nem. Én vagyok a türelmetlen? Köszönöm válaszotokat! :F :F

Új hozzászólás Aktív témák