Hirdetés

2019. március 18., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-28 15:05:36

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11051) V/ válasza Molk (#11050) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Jó ez is.

(#11052) Regnaron


Regnaron
(újonc)

Sziasztok
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy megéri-e Aliexpress-ről új kijelzőt venni a telefonomhoz.
Ugyanis a napokban sikerült betörni, és mivel itthon elég drágán cserélik, arra gondoltam, hogy rendelek egy újat készletben, és kicseréltetem az egyik ismerősömmel aki jobban ért az ilyen dolgokhoz.
(Mellesleg egy Lenovo P70-em van, csak azért írom ide hátha valaki tud ajánlani eladót.)
Előre is köszi a segítséget!

(#11053) WOT-H-A-C válasza Regnaron (#11052) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Megérheti, de tutira kell menned. Először a telefon topikjában érdeklődj.

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#11054) LyonnaisFan1


LyonnaisFan1
(senior tag)

Sziasztok!

A magyar posta milyen időközönként szokta frissíteni a nyomkövetési információkat?
Jelenleg van egy Kingdian SSD rendelésem RF392963010SG TN-el, és a MP szerint a legutolsó információ az, hogy már az országon belül van.
A rendelés ~38USD összegű volt.

Viszont a 17tracken a legutolsó jegyzet az, hogy a vámon megfogták. Most a magyar posta nem frissít ennyire napok óta, vagy a 17tracken hibásnak tűnik a vámos bejegyzés?
SMS-t meg levelet sem kaptam még a mai napig, hogy vámmal kapcsolatos ügyeket kellene rendeznem. A telefonszámot a csomagra elvileg rávésik, az alapján küldhetne az MP SMS-t, hogy hé köcsög megfogódott a rendelésed, intézd a vámot. Persze irodalmibb stílusban.

[ Szerkesztve ]

As I sit here and slowly close my eyes. I take another deep breath. And feel the wind pass through my body. I'm the one in your soul. Reflecting inner light. Protect the ones who hold you. Cradling your inner child ((Godsmack - Serenity))

(#11055) V/ válasza LyonnaisFan1 (#11054) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Minden Unión kívülről érkező csomag a vámosokon keresztül lép be az országba, annál is olvashatod a
25.05.2016 11:19 Vámon szöveget ami után nincs fizetési kötelezettség. De akár 1 hétig is ott dekkol és jön simán tovább, sok a csomag, kevés a dolgozó.
Figyeld az információt, lehet hogy nem sokára a Belföldi feldolgozásra továbbítva vagy Elhagyta a feldolgozót szöveget fogod látni, nem pedig ai okmány bekérést. Türelem.

[ Szerkesztve ]

(#11056) LyonnaisFan1 válasza V/ (#11055) üzenetére


LyonnaisFan1
(senior tag)

Köszi :R

As I sit here and slowly close my eyes. I take another deep breath. And feel the wind pass through my body. I'm the one in your soul. Reflecting inner light. Protect the ones who hold you. Cradling your inner child ((Godsmack - Serenity))

(#11057) Molk válasza V/ (#11051) üzenetére


Molk
(tag)

Üdv,
Tegnap egy dispute-al kapcsolatbak kérdeztem és ez most annak lenne a folytatása.
Meg tudnátok válaszolni, hogy miért változott meg a Purchase Protection? Az elején valami 5 vagy 4 napról indult és most felment 18 napra.

Aztán tegnap azt írtam az eladónak újra, hogy full refund-ot kérek és hogy nem fogadom el a 10$-os ajánlatát (+leírtam az indokokat, a képeket pedig már megkapta).
Erre most kapok egy ilyen választ:
...Usually we full refund the buyer, need them to return the display back us,
we need show the problems to our supplier, asking for replacement or compensation.
since the international shipping fee is very high, and may cost some time.
would you mind us refund you $10, and you don't need to return the display back us.
Is it Okay?
what do you think?...

Ez most egy játék, hogy húzza az agyamat, hogy majd csak elfogadom az ajánlatát? Vagy mi történik? (a kijelzőért 32$ fizettem)
Esetleg küldjem el neki a képet arról, hogy ebayről már megrendeltem egy másikat? Az megnyugtatná?
Ezek lehet triviális dolgok, de én eddig dispute szűz voltam.... :B

(#11058) V/ válasza Molk (#11057) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Elolvastad amit írtak?
Ha visszaküldöd a kijelzőt akkor full refund, de mivel magas a szállítási költség -neked- ezért kapsz 10$-t és nem kell visszaküldened.
Ha visszaküldöd kapsz 32$-t, de 250g-ig 2840 Ft, 500g-ig 3845 Ft a postaköltség, ami mai árfolyamon úgy 10 és 13,6 $, ezt neked kell fizetni, mivel általában nem vállalják, a szabályok szerint sem kötelező az eladó általi fizetés.

(#11059) kirkri válasza Molk (#11057) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Azt magyarázza, hogy vissza szokta kérni a termékeket a vevőtől a full refund-hoz (ehhez joga is van). Tőled nem kéri vissza, de csak 10 dollárt fizet.

Három dolgot tehetsz.

1; Elfogadod a 10 dollárt és zárod a dispute-ot.
2; Nem fogadod el a 10 dollárt és eszkalálod az ügyet az Alinak. Valószínűleg az Ali sem fog neked full refundot ítélni visszaküldés nélkül, de 10 dollártól szinte biztosan többet.
3; Visszaküldöd neki a kijelzőt és visszakapod a teljes összeget. (Ha emellett a megoldás mellett döntenél, azt is érdemes az eszkaláció után tenni, mert így a teljes visszaküldés is az Ali felügyelete alatt zajlik.)

16 éve a Prohardveren!

(#11060) lehella


lehella
(senior tag)

Sziasztok!
Többször is rendeltem már aliról, viszont most is több dolog van a csőben, de rendeltem egy 3$-os selfie-botot, amiről az utolsó tracking infó 04.23-ról van, akkor postázták /shipped by air, China Post Ordinary Small Packet Plus/, azóta semmi új hír nincs róla, nem is érkezett meg. Írtam az eladónak hogy 2-3 hét alatt azért megszoktak érkezni a holmik, erre kitolta a Purchase Protectiont +15 nappal, ez szokványos dolog?
Másik, hogy ennyi idő után mennyi esély van arra, hogy megérkezzen? Én nem sokat látok, a bot meg kéne mert utaznánk..

[ Szerkesztve ]

(#11061) HGabor89


HGabor89
(PH! addikt)

Sziasztok! Refundolt a kínai aliexpressen 50 dollárt, viszont nem látom sehol? Ez hova érkezik? Számlára? Ali levásárlás?
Refundnál complete van, de a pénzt sehol nem tudom megnézni.

(#11062) Molk válasza kirkri (#11059) üzenetére


Molk
(tag)

Köszönöm mindkettőtöknek a részletes válaszát. :R

Akkor el fogom fogadni az ajánlatát. Egyébként azért kérdeztem, hogy mi tévő legyek, mivel végigolvasva az értékeléseket nem én vagyok az első aki ilyen problémával szembesül (Volt aki úgy adott öt csillagot, hogy leírta ugyanezeket a problémákat.). És tudom, hogy nem ők rakják össze, de azt kétlem, hogy ne lennének tisztában azzal kapcsolatban, hogy milyen minőségű kijelzőket is árulnak... :U
Ez a húsz dollár legyen a legnagyobb bajom.
(majd kisírom magamat az értékelésénél)

(#11063) dugynok válasza lehella (#11060) üzenetére


dugynok
(senior tag)

Tegnap kaptam 04.09-es bélyegű csomagot, 04.05-én rendeltem.

( #11061 ) HGabor89:

(Jó) Pár nap és vissza megy a számládra.

[ Szerkesztve ]

(#11064) V/ válasza HGabor89 (#11061) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Majd a bankkártyádhoz tartozó számlán lesz, a refundos e-mail 7-10 napot ír, de a magyar bankok azért 5 napon belül könyvelik.

(#11065) V/ válasza lehella (#11060) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A 60 napban még benne van a szállítási idő. Türelem.
Az hogy kitolja ilyenkor az természetes.

[ Szerkesztve ]

(#11066) lehella válasza V/ (#11065) üzenetére


lehella
(senior tag)

Köszönöm a megerősítéseket :R

(#11067) HGabor89


HGabor89
(PH! addikt)

Köszi a válaszokat!

(#11068) kirkri válasza Molk (#11062) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Én nem fogadnám el, hanem eszkalálnám.

Beleírva, hogy utólag vetted észre az értékeléseknél, hogy más is írja ugyanezeket a problémákat, szóval az eladó tudja, hogy hibásat árul.

Az Ali döntése ugyanazt a két opciót fogja tartalmazni:

1; Küldd vissza és kapsz 100%-ot
2; Nem küldöd vissza és részleges visszatérítést kapsz.

A második opció biztosan magasabb lesz 10 dollárnál, ami az eladó jelenlegi ajánlata. (Személyes tapasztalataim szerint 70-80% között lenni) Szóval majd csak ott érdemes elfogadni a partial refund-ot. :)
Bízom benne, hogy esetedben sem változtatnak a gyakorlaton, eddig én mindig ilyen döntésekkel találkoztam, ha eljutott idáig az ügy.

[ Szerkesztve ]

16 éve a Prohardveren!

(#11069) lukdov válasza V/ (#11042) üzenetére


lukdov
(újonc)

Köszi! Végül maradtam az általam linkeltnél, válasza megfelelt, remélem nem lesz kifogásom vele, 40$ alatt kijöttem, 38,15$ lett. Remélem minden okés lesz, ha lesz még kérdésem feltétlenül írok. Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#11070) Linda1 válasza V/ (#11044) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Nem akar refundolni, még mindig arra kér, hogy módosítsak, mert ez fontos neki, de én nem fogok ő miatta hazudni, hogy megkaptam,csak már nem akarom.
Mi az az eszkalálás? Még 21 óra van hátra a disput végéig, ha nem egyezik bele akkor is visszakapom a pénzt, vagy eszkalálnom kell az alinak ( bár nem tudom, hogy az mi) ?

(#11071) A texasi válasza Linda1 (#11070) üzenetére


A texasi
(senior tag)

Kattints az "eszkalálás" opcióra,
utána már az AliExpress foglalkozik az üggyel!

A vita végéig, ha nem egyezik bele vagy nem sikerül megállapodni,
akkor lezárul és nem kapod vissza a pénzed;
ezért kell az Escalete Dispute!
:K

[ Szerkesztve ]

(#11072) kirkri válasza A texasi (#11071) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

A második felét nem igazán értem annak amit írtál.

Attól, hogy nem egyeznek meg még nem bukja a pénzét. Sőt, ha nem utasítja el az eladó a dispute-ot, akkor a határidő lejártával automatikusan visszakapja a pénzt a fórumtárs.

(#11070) Linda1: Készíts kérlek egy képernyő mentést, hogy lássuk kire vár most a folyamat. Ha rád, akkor érvényes az amit TeXaSeee fórumtárs ír, amennyiben az eladóra, akkor nincs probléma.

[ Szerkesztve ]

16 éve a Prohardveren!

(#11073) Linda1 válasza kirkri (#11072) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Szia.


Azt kéri módosítsam, azt írtam nem tehetem és ez volt az utolsó üzenete,hogy módosítsam,mert neki ez fontos.
Én erre már nem reagáltam, mivel megmondtam neki, hogy nem tehetem.
Amúgy nem találom sehol az escalete gombot...???

[ Szerkesztve ]

(#11074) A texasi válasza Linda1 (#11073) üzenetére


A texasi
(senior tag)

Apa, kezdődik!
:Y

(#11075) V/ válasza Linda1 (#11073) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A mobil app-on nem minden van ott, ami szükséges, de amit feltettél képeket ott még nyitás előtti szövegeket látok :F
Eddig az írtad, hogy meg van nyitva.
Bocsi, most jutottam el ide.

[ Szerkesztve ]

(#11076) Linda1 válasza A texasi (#11074) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Apa még nem tud róla, csak anya van itthon. :U

(#11077) Linda1 válasza V/ (#11075) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Még 4 óra van hátra, mielőtt zárul.
Fiúk, akkor eszkaláljam, vagy sem?

(#11078) V/ válasza Linda1 (#11077) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Na most akkor meg van az escalate?
De amit kirkri kért azt nem látjuk, a status oszlop tartalma kellene, ha az van ami itt awaiting seller's.... akkor nem kell neked escalate.

[ Szerkesztve ]

(#11079) Linda1 válasza V/ (#11078) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Igen, végül megtaláltam. Ez a második disputom, az első lezárult hamar, ne piszkáljatok már!!! Ha nem lennénk mi kezdők, Ti unatkoznátok egész nap. :D

(#11080) Linda1 válasza V/ (#11078) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Csak az a baj,hogy nekem másképp jelenik meg.

(#11081) Vertigo18 válasza Linda1 (#11080) üzenetére


Vertigo18
(PH! addikt)

"...but package still in transit"?

Miért ezt jelölted be? Van TN? Ha nincs, akkor honnan tudod, hogy "still in transit"? Ha nincs TN, akkor miért nem azt jelölted be, hogy "no trackong information"?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#11082) Linda1 válasza Vertigo18 (#11081) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Ne tudom. Small packet plussal jött, Kínában láttam míg feladták. Úgy látom már nem tudom kijavítani arra amit írtál. Akkor ennek annyi?

[ Szerkesztve ]

(#11083) kirkri válasza Linda1 (#11080) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Egyelőre nincs vele feladatod. Ha nem utasítja el a hátralévő 4 óra alatt, akkor visszakapod a pénzed.
Ha esetleg elutasítja, akkor megbeszéljük a folytatást.

16 éve a Prohardveren!

(#11084) Linda1 válasza kirkri (#11083) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Köszönöm fiúk a segítséget, na meg a türelmet, majd jelentkezem.

(#11085) chatran


chatran
(őstag)

Sziasztok,

Rendeltem egy tokot, tegnap került shipped státuszba. Erre ma jön egy üzenet az eladótól, hogy nincs abban a színben, amit rendeltem, válasszak másikat. :Y
Most akkor mi van? Mi a jó francot küldött akkor? Vagy csak bekamuzta, hogy shipped?

(#11086) Vertigo18 válasza chatran (#11085) üzenetére


Vertigo18
(PH! addikt)

szerintem teljesen egyértelmű... :B

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#11087) kirkri válasza chatran (#11085) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Igen, bekamuzta.

16 éve a Prohardveren!

(#11088) chatran válasza kirkri (#11087) üzenetére


chatran
(őstag)

Ez esetben felmerül a kérdés, hogy refund-ot kérjek, vagy egy másik színt, válaszolva az üzenetre? Refund után meg egy új rendelésben másik színt. Mert jó a portéka, jó áron is adja.
Hogy járok jobban?

[ Szerkesztve ]

(#11089) LyonnaisFan1


LyonnaisFan1
(senior tag)

2016.06.01
10:54
Küldemény információ:
Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting

Istenem csak holnap reggel 10:00 elött csöngessen a postás, és akkor személyesen én tudom átvenni a csomagot :D

As I sit here and slowly close my eyes. I take another deep breath. And feel the wind pass through my body. I'm the one in your soul. Reflecting inner light. Protect the ones who hold you. Cradling your inner child ((Godsmack - Serenity))

(#11090) V/ válasza LyonnaisFan1 (#11089) üzenetére


V/
(Topikgazda)

6 munkanap, de legalább akkor megfelelő lesz az ár.

(#11091) Linda1 válasza Linda1 (#11084) üzenetére


Linda1
(fanatikus tag)

Na végre, elfogadta és zárult a vita, előtte fél órával. :K

(#11092) Oroszlánom


Oroszlánom
(tag)

Sziasztok!
Hogyan működik? Rendeltem árut, melynek fele sérült. Nyitottam vitát és felajánlottam, hogy vagy küld a rosszak helyett jót, vagy visszafizeti az érték felét. Ez utóbbit találta az eladó is jónak.Ebben megegyeztünk. Ilyenkor arra a bankszámlára utalnak, amelyikről fizettem? Mennyi idő ez kb? Kell még tennem valamit? Köszönöm!!!

(#11093) WOT-H-A-C válasza Oroszlánom (#11092) üzenetére


WOT-H-A-C
(MODERÁTOR)

Ha megeggyeztetek és elfogadta az eladó , akkor nincs más dolgod mint várni a refundot. Ez általában 3-5 nap. (munkanap)

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#11094) chatran válasza chatran (#11088) üzenetére


chatran
(őstag)

Végül a refund mellett döntöttem. Erre ezt írta az eladó:

"Dear buyer
so sorry the truble
please open a dispute and must be make Dispute Reason:Purchase Protection is running out, but package is still in transit.I will agree refund to you.
thanks for your understanding"

Ezt így megtehetem, ahogy írja? Nem tud átverni valahogy?

szerk, : "You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."

ezt írja az Aliex

[ Szerkesztve ]

(#11095) kirkri válasza chatran (#11094) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Nem átverni akar, csak a pénzed csak dispute során tudja visszaadni. Azt pedig azért adja meg, hogy mit válassz ki, hogy ne az jöjjön le a dispute-ból, hogy hibás lenne valamiben.

16 éve a Prohardveren!

(#11096) chatran válasza kirkri (#11095) üzenetére


chatran
(őstag)

Köszi.
De akkor most várhatok még nyolc napot mire megnyithatom a dispute-ot. :W
Pedig kellene a cucc, mondhatnám, hogy akkor küldjön egy más színűt, de inkább már nem csinálok s*gget a számból.

(#11097) lukdov válasza chatran (#11096) üzenetére


lukdov
(újonc)

"You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."

Amikor ő feladta, onnantól lehet 10. napon nyitni. Tehát ha május 1-kor adta fel, 11-étől bármikor nyithatsz dispute-ot, amíg tart a vásárlási védelem. Amint leokéztad a terméket, hogy megkaptad, lecsökken ez 15 napra a vásárlási védelmed.

(#11098) chatran válasza lukdov (#11097) üzenetére


chatran
(őstag)

Értem én, köszi. De itt az a gond, hogy tegnap adta fel a cuccot, ma meg írta, hogy nincs is neki olyan színben, amit rendeltem. Kamuzás ellen miért nincs valami védelem? Most várhatok 8-10 napot, mire pénzemnél leszek. :((

(#11099) molvany válasza chatran (#11098) üzenetére


molvany
(senior tag)

Jelenleg én is " hasonló " cipöben járok.
1. Nyolc napja jelezte a feladást. Ez a mai napig még sehol sem látható ( ennyi idö után már talán lehetne valamit látni ).
2. Eleve nem is olyan szállítási formában adta fel, amit hirdetett. CN helyett Szingapúri lenne, ha minden igaz, de mivel még a követök nem látják, csak találgatás.
3. Megvárom még a maradék két napott és ha akkor sem lehet semmilyen rendszerben látni ( hogy küldve is van ) akkor én is " nyitom rá az ajtót " :K

molvany felhasználónak 404 Pozitív értékelése van a HardverApró -n. Továbbá 3 Rétegű Kijelzővédő Fólia gyakorlatilag minden létezö Mobltelefonra,Táblagépre, Navigációra,Fényképezőgépre. Raktárról azonnal. WhatsApp :+491737182060

(#11100) peestike válasza molvany (#11099) üzenetére


peestike
(senior tag)

ugyan ez van nekem is, AliExpress Standard Shipping, ami svéd posta.
ekkor került shipped állapotba: 2016-05-22
ma még sehol sem látni. oké, hogy a svéd lassú, volt már hozzá szerencsém többször, de egyik sem tartott eddig, hogy ne jelent volna már meg valahol...
írtam neki, kíváncsi leszek válaszol e, aztán nyithatom a dispute-ot, vagy akár már most is?
most itt tartok: 49days 19hours 38minutes 50seconds Purchase Protection will end.
simán csak: No tracking information?
azért kérdezem, mert így még nem jártam.
köszönöm!

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.