Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Peti78 #8993 üzenetére

    Sajnálom ami veled történik, engem még soha nem hagyott ott egy Volvóm se. Még a régi, váltó hibás S80 is haza hozott 2000 kilométerén, mikor elő jött komolyabban a hibája.

    Ennek ellenére ez egy ilyen játék, tehetünk ellene amennyit csak tudunk, akkor is elő jönnek dolgok 10-15 éves használt autókon. Nagy bajom nekem mondjuk nem volt, mindig megelőzésre játszok, múlt héten csak 8-ból 1 park szenzor esett el a csatában az S80-on, hiába újszerű és csak 44e-t futott. Idei első költésem a kocsira ha jól emlékszem.

    Szerintem ez valami összefüggő hiba lesz, 2-3 dolog egyszerre. Viszont az olaj elfogyása semmiképpen sem jó jel.

    VIDA mond valamit?

    Kicsit olyan szaga van mint ha sok kezdődő hiba miatt eladták volna. Mennyit tettél bele vásárlás óta? Mindenképp olyan szervizbe vidd, ahol láttak már Volvót. Ez nagyon fontos.

    Amit fent linkeltem S60-at, az is hosszú távra lesz, ma kijött a vezető szerviz technikus a Volvótól és ingyen átnézte nekem. Fék pofák év végén cserések (erre én is rá jöttem), olaj és szűrők jók, hűtő, fék és szervo folyadék cserés. Illetve egy MAF szenzor hibát tárolt, ez lehet tömítetlenség vagy szenzor hiba, jövő héten rámér meg nyomás tesztel. + egy váltó olaj csere extrában. Alapos átnézés után azt mondta ennyiért ajándék volt. 3500 font. Memóriás ülés, prémium hifi, krém bőr belső, mindene működik.

    Elvileg kéne hogy jelezze az alacsony olajat, nekem eddig az összes jelezte, a V70-is, ami ugyan az csak a hátulja más...

    Azt viszont aláírom, hogy szerencsés vagyok a szerelőmmel. Hihetetlen nagy típus ismerettel rendelkezik, házhoz is jön akár. Mellesleg főállásban is Volvókat szerel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák