Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti78

    őstag

    válasz FeRRaR1 #8999 üzenetére

    Végül is hazahozott mindenhonnan, ha nem, akkor nem is volt rá szükség, mert itthon voltam. Végre dobott check engine-t is, ebből talán kiszednek valamit.
    10 ezer ment bele mióta nálam van. Májusban vettem, augusztusban jött alambdaszonda, októberben a folytóselep tisztítás, januárban az önindító, de ez kitartott március közepéig. Hogy ez meddig lesz jó, nem tudom. Tegnap meg jött ez tünet. VOltak apróbb, nem hiba miatt elvégzett dolgok, mint turbotakaritás, anyósülés központi javítás, egyebek. Ezeket önszorgalomból javíttattam meg. Most ezzel a hibával elviszem a debreceni Belméhez. Ez márkaszervíz volt 2011-ig. Akihez eddig hordtam is márkaszervízben volt sokáig, szinte csak Volvo-kat csinál. Azt gondolom ért hozzá, de azt érzem, hogy most mást is ki kell próbálnom.
    Megnézem mit mondanak. Esedékes az olajcsere, minden szűrő csere, jön a nyár tehát klíma, 60 ezerrel ezelőtt volt gyertyacsere, azt is cseréltetem. Feltéve, ha nem azt mondják, hogy 500 ezer az olajprobléma, mert akkor ott gyújtom fel a szeméttelepen.
    Azt azért hozzá kell tennem, hogy nem füstöl, gyönyörű az alapjárat (ha beindul) nem ketyeg nem kattog, csak összefossa magát melegen.
    Azt azért még mindig nem értem, hogy ilyen kevés olajjal miért nem jelzett a computer, hogy haver valami nem oké.

    (#8998) Rivaul AZt gondolom, hogy nem egy fenntarthatatlan autó "átlagparasztként" sem, engem az jobban zavar, hogy már rettegek minden indításkor, hogy oda- és /vagy visszajutok-e. ;)

    Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

Új hozzászólás Aktív témák