- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #03969024 #8042 üzenetére
Ha bele is fér az automata felújítása, mégis olcsóbb egy power flush (vagyis kb 3 ), és könnyebben is szervezhető dolog, lehet vele tervezni egész korrektül (persze a geartronic lassabban romlik, mint a Lambo E-Gear, hogy egyszer csak eldobja magát, és nem tudod sebességbe tenni ). Motorolaj - ha már említetted, HTHS előnyére lehet érdemes eltérni, de 100 fokon mért viszkozitást kb. tartva. A low saps olajok csak DPF mellé jöttek be, szóval még ha helyettesítőnek is mondja a legtöbb gyár az újabb szabványt a részecskeszűrő nélküli motorokhoz, én sem erőltetném. Illetve a 10W30-at illetően szvsz nyáron jó lehet, de télre inkább állófűtéssel vállalnám be, meg a munkagép-olajnál felmerül az üzemóra és eltérő mennyiségű töltet kérdése is. Valószínű a Volvo többek között a skandináv éghajlatra gondolva használ 0W30-at, de ott elég elterjedtek a motormelegítők - kérdés, hogy itthon a 10W olajjal mekkora többletkopás jelentkezne egy kemény tél alatt. Ha véletlen beletöltenéd télire az említett munkagéphez valót, egy laborvizsgálat érdekes lenne néhány (vagy 10) ezer km után Mondjuk kérdés az is, hogy milyen kenést tud alacsonyabb hőmérsékleten, lehet ellensúlyozná valamelyest a sűrűségét hidegben. Csak egy saját tapasztalat, 10W-15W40 olajak után nekem úgy tűnt, mintha könnyebben indult volna (nagyobb fordulaton tudott tekerni az önindító) az 5W40-nel az őskövület Citroen 1.9TD télen, de ezt mérés nem bizonyítja, kellett volna hangfelvételeket csinálnom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI Mobil
- Autós topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Ez a mondat angolul?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Microsoft Excel topic
- OLED TV topic
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jané Quartz isofix gyerekülés (15-36 kg)
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!