- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
Gépre rádug, kiolvas, lehetőleg gyári gépre. Addig kb jóslás bárminemű dolog. Mivel alig gyorsul, ezért valószínűsíthetően vészüzemmódba került.
Tünetek alapján én üzemanyagrendszerre gyanakodnék A-Z-ig, de mint mondtam, gép nélkül halottnak a csók.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
veterán
válasz haxxika #12701 üzenetére
Elvittem egy szervizbe szinte egyből.
Szerencsére úgy tűnik nincs komolyabb baj, "csak" a cooler csőt vágta ki valami alulról és elvileg ma már meg is lesz javítva. Persze 50k nem kevés, de járhattam volna rosszabbul is!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
nesa
veterán
Sajnos ezek a mai csövek elég hitványak, vacak gumi vagy szar nejlon, nekem v50 2.0D először a nejlon cső robbant el , majd 2 hét múlva ismét, ekkor meguntam, lehet röhögni de vettem bele mezőgazdasági locsolócsövet ránézésre ugyan olyan mint a szilikonos turbó cső csak kicsit vékonyabb, de üvegszál erősítéses, azt hiszem 10 vagy 15 bar os 1,5 éve benne van hibátlan, egy darabot belőle áztatok fáradt olajba azóta hogy miként változik hogy bírja... jónak mondanám, miután ez a javítás is megtörtént alig élveztem újabb 2-3 hetet a kocsit autópályán nagy robbanás és az egyik gumicső is szétszakadt, az helyett meg olaj nyomó csövet vettem 50 bar repesztési nyomásút, egyrészt árban a tizede a gyári csőnek másrészt tuti örök életű lesz.
-
daninet
veterán
Tető csomagtartókkal van tapasztalatotok? V60 2011 integrált tetősínes a kocsim, erre kellene valami.
Mi a különbség mondjuk a 26 és a 76 ezres között?Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
jdaniel1993
újonc
Sziasztok!
Szeretnék a közeljövőbe vásárolni egy benzinest 1.6 150LE Volvo S60-ast. 3.5M ft-a max keret rá. A kérdésem, hogy mikre kell figyelni a vásárláskor? Mik a típushibák? Mennyire megbízható autó?
Köszi
Dani.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jdaniel1993 #12705 üzenetére
1.6 és 2.0 benzinmotorokat én kerülném. Akkor már inkább dízel, annál is lehet 1-2 drágább javítás (bár milliós számlára kisebb az esély), de közben kevesebbet eszik, esetleg kicsit többet V60 hibrid... Milyen használatra lenne?
[ Szerkesztve ]
-
jdaniel1993
újonc
válasz molnarpeter #12706 üzenetére
Főként városba használnám
-
troll81
addikt
Sziasztok erről kellene egy vélemény. [link]
-
haxxika
senior tag
válasz troll81 #12708 üzenetére
Ez bizony nem R, csak wannabe. Ennyiért már itthon is találsz normális állapotú T5-öt szerintem, lehet több lesz a km, de legalább használva is volt.
Km óra amerikai / angol autóból van, de legalább a Pegasus felni eredetinek tűnikOnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz troll81 #12710 üzenetére
[link] ez a rendes R.
Műszerfal tetején a ventilátor rácsok fölött mindig kell lennie komfort kapcsolóknak.
Viszont egy R fenntartása azért nem olcsó, ha bedöglik a four-c akkor azért igencsak kéri a pénztárcát a dolog.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
Volvo v50 1.8 as benzines motorral mennyire ajanlott/nem ajanlott?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
haxxika
senior tag
-
anorche1
őstag
válasz haxxika #12714 üzenetére
Lehet tudni mennyit szokott? Mert ha akkor kellene ratolteni, amikor mar ideje lecserelni, akkor nem gond.
Meg egy masik, altalanosabb kerdes:
Ezekben a fejegyseget nem lehet cserelni, mert egy csomo dolgot a gyariban lehet beallitani. De ezek a kis bluetooth -os okositok mukodnek? Pl:
[link]
azt irja, hogy csak olyanhoz jo, amiben van aux. Letezik olyan, amiben nincs?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
atee_13
őstag
Valaki nem gondolkodott maszekolni? Lehetőség most adott
-
haxxika
senior tag
válasz anorche1 #12715 üzenetére
Ha rákeresel neten a Ford / Mazda 1.8 oil consumption szavakra, szerintem bőven találsz annyi írást, hogy inkább más motort keresel, nem véletlen mondja mindenki, hogy ne.
BT okosításra ezt a fajta cuccost felejtsd el, ebben a szériában lévő C30/S40/V50/C70-hez ezzel lehet okosítani kultúráltan: [link]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
nesa
veterán
válasz anorche1 #12715 üzenetére
Ahogy olvastam a tapasztaltakat, minden tank benzinhez kell 5-6 deci olaj a motorba.
Az 1.8 és a 2.0 mazda L motorokat el kell engedni , ott van a kicsit vérszegényebb Yamaha által tervezett ford 1.6 benzin, vagy a 2.4, 2.5 volvo.Aux azokban van melyikekben van mode gomb, itt egy kép ezen ahol a CD gomb van ott kell lennie MODE gombnak akkor van aux.
[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
Volt már valakinek olyan, hogy csak menet közben hűt a klíma ha van szembeszél? Nemrég volt töltve, a ventillátor pedig forog tisztességesen. Létezik, hogy megdöglött a kompresszor?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
A hűtő szemből nem tűnik mocskosnak persze a lamellák között lehet retek.
Viszont a motor is ezt a radiátort használja, legalábbis gondolom van benne egy külön kör a klimának és motor hőmérséklet gondom az nincsenAgyalok rajta hogy lehetne kitakaritani, a ventilátort hátulról szerintem könnyen le lehet szedni.
Magas nyomású miért nem? Hátulról meg lehetne küldeni.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz BigBlackDog #12726 üzenetére
igen, azt gondoltam, de látszólag egy nagy blokk az egész több cső megy bele, szóval gyanitom szét van osztva több körre.
Megpróbálom kivenni a ventilátort, slaggal meg kefével kimosni valahogy aztán lesz ami lesz. Ha nem jó akkor meg szerviz
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
válasz daninet #12727 üzenetére
Nekem elől pl. 3 jó nagy radi van egymás mögött. Az legelől lévő szerintem kéne tisztítani.
Én a fogkefével kivakartam, és aztán porszívóval kiszívom (közben az újjaimmal a porszívó fejet leszükítem kisebb nyílásra, vagy ha porszívódnak van erre külön feje, akkor jó lehet)
Nyilván alaposabb munkával is lehetne kiszedni a koszt belőle (pl. kis pálcikával kivakarni)<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12728 üzenetére
az elejéhez egyáltalán nem férek hozzá csak a hátuljához. Alulról lehetne talán aknából ha leszedem a fenéklemezt
Egy V60ról beszélünk egyébként
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
válasz daninet #12729 üzenetére
Nálam is kb így néz ki (XC90), és előlről teljesen kényelmesen elférek, nem kellett szétszednem, hogy eltakarítsam onnan a sok odaragadt bogarat.
De nálad a fogkefével is eléred azokat a helyeket, próbáld ki![ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12730 üzenetére
mármint hol nyúlsz be? alulról fenéklemez, felülről a műanyag ami a képen van. Szemből pedig kb 15 centire van a rács mögött a hűtő
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
-
válasz molnarpeter #12733 üzenetére
Ilyen egyszerű azokat a patentokat kiszedni?!
Nálam gyakorlatilag kukába mennek, szét kell fúrni, hogy kijöjjenek, és újat kell venni helyükre, db-onként nem olcsó[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12734 üzenetére
Szerintem az a patent, aminek a közepén van egy rudacska, ott meg csak akkor van gond, ha elveszik, különben újra használható. Video elején mutatja, hogy csak ki kell nyomni.
-
válasz molnarpeter #12735 üzenetére
igen látom a videón. Nekem is ezek vannak, de a kivételük még sem olyan, mint a videón, és több helyen még a szegecsek is vannak
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
daninet
veterán
válasz FireFox1996 #12734 üzenetére
ezek ránézésre ilyen kinyomós patentos pöckök. Egyszer újra lett fényezve a lökháritó akkor leszedte nekem a karosszériás szerintem ugyanazokkal lett visszarakva.
Még alszok egyet erre a műveletre meg akarom-e csinálni. Láttam radiátor kiegyensitő fésűt is aliexpressen lehet az is kéne hozzá.
Köszönöm mindenkinek
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Met
nagyúr
Sziasztok!
Egy Saab 9-3(2007)-ban kellene váltó gombot és szoknyát cserélnem majd.
Találtam róla ezt a videót.
Jól értem hogy azért kell megfúrni a tetejét hogy aztán a csavart behajtva felemelje a gombot?
Mert miután leveszi mintha tömör lenne a váltó "bot" teteje, tehát nem a csavar tartja ott.
Egy másik videóban kifúrja a műanyag kupakot és behajt egy pozdorja csavart és az emeli le a kupakot.
Persze csak sejtem mert a videón nem látni mert kitakarja a csávó teste ahogy ráfeszül"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
S60 2.4i 2007-nél újabban mintha szokatlan hangot adna a klíma a motortér felől. Gázelvételre a Star Wars TIE-fighter-eire emlékeztető enyhe (egyelőre nem zavaróan hangos) süvöltő hang szűrődik be. Illetve mintha a fordulatszámmal párhuzamosan változna a hang.Döglődne a klímakompresszor? Mostanában nem jutok szerelő közelébe, leghamarabb csak augusztusban. Klímázzak amíg működik, vagy kíméljem addig, nehogy nagyobb baja keletkezzen?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Az előbb olvastam végig az utolsó néhány bejegyzést, amiben az 1.8 és 2 literes Mazda eredetű benzinmotorok problémájáról szólt. Tanulságos volt, de lenne egy kérdésem. Már bocs, ha nem ide való, ha így van lehet törölni. Szóval én is kinéztem egy ilyen motorral szerelt autót, bár az off itt Ford Fiesta ST 2007-es. Abban is a 2literes motor van, de 150Le-vel. Na most ez az olaj fogyasztás és gyűrű kokszolódás itt is megjelenik és inkább érdemes ettől a típustól is tartózkodni, vagy esetleg ez egy kicsit másabb verzió?
Előre is köszi!"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok! Az XC40 T2 és T3 motorjai között a való életben mekkora a különbség? Cégesként választanám, szeretnék automatát, és vagy T2 automata, vagy T3 manuális. A T2 nagyon gyenge ekkora autóhoz? Köszönöm.
-
kelekyle
őstag
válasz benczeb #12748 üzenetére
Válaszd a T2-t, ha automatát szeretnél, ugyanaz a motor csak a T2-nél szoftveresen limitálva van a teljesítmény és a nyomatékgörbe hamarabb van ellaposítva, máshogy van optimalizálva, nyomaték kb. ugyanakkora (265 vs 245nm) nem éreznél nagy különbséget a kettő között.
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
nesa
veterán
válasz benczeb #12748 üzenetére
Nagyon gyengének épp nem mondanám 129Le, nekem a nagyobb autóm az 128Le és vagy 300kg-al nehezebb, és lehet használni, ha kell megy, de nincsenek kirobbanó teljesítménybeli meglepetések, a forgalom ritmusát bárhol könnyen tudja, igaz az enyém dízel 350nm körül van, a T2 nem tudom hogy ál ezzel de biztos használható, ha extrább teljesítmény igényed van akkor inkább T5, én biztos el lennék a T2 vel is de nyilván én is szeretem ha erős az autó.
A gyenge autó az PL egy 69Le 1.9 szivó dizel scudo , pláne megpakolva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Óra topik
- VMware
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- alza vélemények - tapasztalatok
- nVidia tulajok OFF topikja
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest