- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LTE frekvenciák
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Fr3eWar #13399 üzenetére
Olaj kaja, jelentősebb szivárgások vannak, ilyenkor szereti a szíjat is eláztatni és így vezérlés csere… Régi bevált Bosch után Denso befecskendezésre váltottak. EGR rövid életű.
Világból kimenni 20 éves motorcsaládoknál jobbak az esélyek TDI ha még nem volt magasnyomású szervizelve, CP4 van benne, érdemes ilyen futással preventív jelleggel felújítani, hogy ne darálja le magát, vagy ha újabb 300k a terv, akkor CP3 átalakítás… olajpumpával volt foglalkozva?[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
Mk2 focushoz képest milyenek a fenntartási költségek, alkatrész árak?
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
-Maci-
addikt
-
Fr3eWar
őstag
válasz FeRRaR1 #13400 üzenetére
Köszi, akkor inkább a D4 felé nézegetem, az volt egyébként is a szimpatikusabb, nincs annyira "kiélezve".
#13401molnarpeter
Ezek nem tűnnek vészes dolognak, nem ilyen "200K után turbó csere, vagy ilyesmi". EGR-re oda kell figyelni, meg nézni a szivárgást olajfolyást?TDI nem volt még magasnyomású szervíz, egyedül egy kettőstömegűt evett meg 200K körül. nincs újabb 300 tervben, az van, hogy max fél év és jön helyette valami városi villanyos szerintem. V90-re is azért terelődtem, mert olyan felszeltséggel GTE passat amivel "elviselném" nincs jelenleg a piacon. És már piszkosul unom is a belteret. Főleg, hogy egy MK7 golfot adtunk el a héten, és a helyett jönne valami "új".
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz -Maci- #13403 üzenetére
Nem egyszerű a csere, nem fogja elfogadni a cseredarabot az autó, hacsak nem pontosan ugyan az a felszereltség, de mindennek egyezni kell, ha 1db extra valamelyikbe még be lett rendelve búrul az egész.
Vigyétek el javítani a megégett panelt, PL vdash tud segíteni, ők idegen panelt is feltudnak tanítani, talán...
Beázott a kocsi vagy mi történt?
Az még a baj az ilyen csatlakozókkal hogy ezek általában csak 1x működnek, ha valaki 1x széthúzza lehet soha nem lesz már jó a kontakt. -
nesa
veterán
válasz Wiz Khalifa #13406 üzenetére
A pollenszűrő a másik oldalon van, hidd el ezek az elektromos csatlakozok nem arra lettek tervezve hogy ki-be szerelgesse az ember.
Konkrétan a gázpedál 3 csavarját kell kiszedni a pollenszűrő cseréhez, a kábelt már nem feltétlen kell lehúzni, elég kicsit félre lökni a pedált.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Wiz Khalifa #13408 üzenetére
Ez nem csak a jobbkormányos esetén van így?
-
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz BigBlackDog #13409 üzenetére
Este még rálestem YT. Dede. Jobbkormányosban van ez a megoldás.
Smoke some weed nigga!
-
-
nesa
veterán
válasz Wiz Khalifa #13408 üzenetére
Azért mert rossz helyen van a kormány
(#13413) -Maci-
Haverodnak mond meg hogy úgy lesz a legolcsóbb ahogy mondtam. vdash
[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
Még pár kérdés az 1. generációs s60-ról.
Mennyire problémás a 140 pacis 2.4i mellé szerelt 5 sebességes automata? Ha jól tudom valami Aisin váltó.
És ezzel mennyire megbízható és dinamikus?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
FeRRaR1
őstag
válasz milkabrams #13417 üzenetére
Problémásabb mint a 6 sebességes geartronic. A 140 ló és 220 nm nem fog elbánni vele, ellenben az idő és a szervizelés hiánya igen. Nem lehet megmondani 20 év körüli autóknál. Találhatsz lógó belűt aminek bontóban a helye és olyat is ami megkapta ami jár és boldogan elvagy vele még hosszú éveket. Itt már tényleg állapotot veszel mert ennyi idősen már semmi sem golyóálló. Kipróbálod hidegen, melegen, átnézeted, ha minden jó akkor olajat cserélsz benne és használod.
Annyira megbízható amennyire a kiszemelt célszerszám karban volt tartva.
Dinamika is nehezen megfogható. Valakinek a 6 másodperces 0-100 a dinamikus, valaki boldog a 12-essel is. Manuálisra ír 10,2 secet, mivel régi fajta automata azzal gondolom még komótosabb.
A 140 lovas szívó benzin volt az egyik leggyengébb motor amivel szerelték.
Nyilván így is gyorsabb lesz a korabeli opel / suzuki és társainál.
Így itt azt tanácsolnám hogy nézd meg a mostani / korábbi kocsijaid hogy gyorsultak. Ha a Volvo gyorsabb akkor sokkal jobbnak fogod érezni a kis javulás miatt is.
-
milkabrams
őstag
válasz FeRRaR1 #13418 üzenetére
Akkor tényleg nem tudom, a mostani mk2 focust kezdem megutálni, mindig a legrosszabbkor van vele valami és hiába nem drága a javítás akkor is k...a idegesítő.
Az 1.6 benya+4 sebességes automata miatt nem egy versenyautó, amivel együtt tudnék élni, de nem úgy, hogy 3 havonta szinte biztos, hogy van valami, most épp valószínűleg ac pumpa. Mintha a fordnál elcsúszott volna valami a minőségbiztosításnál.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
FeRRaR1
őstag
válasz milkabrams #13419 üzenetére
Ezt éreztem én is a transit connectel amit idén adtam el. 4 éves, 33k mérföld és mindig valami elfosta magát a folyamatosan szervizelt és karbantartott retken.
Csak automatában gondolkozol?
Annál a fordnál biztos gyorsabb, de jó példányt találni kihívás lesz. Illetve ennyi idős autónál nem reális a költség mentes közlekedés. Előfordulhat, de a 15 használt autós tapasztalatom alapján eddig mindegyikre kellett költeni valamennyit, bár jól forgattam a gépeket mert az utolsó 10-ből 9-et profittal adtam el. Volt V70 T5-öm, 2001-es, olyan amit nézel csak kombi, meg a turbós változata az 5 hengeresnek. ABS szenzor, csatlakozók, kábelek már el el fáradnak. És akkor még az nem volt sok, mert rengeteg embernél ment el az ABS vagy fékmodul, váltó, óra csoport, blokk repedés, turbó, különböző folyások...
Nem elriasztani akarlak, de soha nem tudod garantálni hogy ezekbe nem fogsz bele futni.
Most lehet megköveztek itt, de nézzél rá a Lexusokra is. Azon csak egy elrohadt hővédő lemezt kellett cserélnem, 2 másik van ismerősi körben, soha semmi nem ment tönkre egyikben sem. Mondom ezt ezt úgy hogy RX helyett most vettem XC60-at. Viszont azt elismerem bármikor hogy az a költségmentesebb konstrukció a tapasztalatom meg statisztikák alapján.
-
milkabrams
őstag
válasz FeRRaR1 #13420 üzenetére
Elfogadom, hogy költeni kell rá, a fordot sem hagyom lepusztulni, itt a gyakorisággal van gond.
Mindenképp automatára gondoltam, viszont a keret nem túl nagy és még vagy 5 évig nem is lesz.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz milkabrams #13421 üzenetére
Nekem 2007-es S60 volt (185 lovas D5). 2017 decemberében került hozzám ?170-179?e kilométerrel, kb. másfél év és 20-25e km után váltak szét útjaink (céges autó érkezett). Alapvetően meg voltam elégedve vele, de ugyanaz volt a gondom nekem is, mint amit írtál; 3-4 havonta volt mindig egy köröm a szervizben. Pedig megvétel után mindent cseréltettem, ami problémásnak tűnt, illetve előző tulajnál is volt egy-két méregfog kezelve. A motorral, részecskeszűrővel, kuplunggal nem volt gond. Cserébe apróságok folyamatosan jöttek. Ellenben a következő tulajnál eltöltött két év alatt nem volt semmi problémája.
Előtte egy UFO Civic volt, ami 10 évesen, 39e kilométerrel került hozzám. Annál nem voltak váratlan körök az együtt töltött 15-20e kilométer alatt. Céges autók is viszonylag fiatalok, kevés méterrel, azoknál sem voltak váratlan szervizlátogatások műszaki meghibásodások miatt (szoftveres bugok viszont halmozott mértékben előfordulnak sajnos).
Ezek alapján azt mondanám, hogy próbálj meg minél fiatalabb ÉS folyamatosan karban tartott példányt keresni. Sajnos az idő sincs jótékony hatással az alkatrészek többségére, de azért odafigyeléssel lehet csökkenteni a váratlan meghibásodásokat.
-
milkabrams
őstag
válasz BigBlackDog #13422 üzenetére
Akkor még egy darabig gyűjtögetek.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
TheMarci
addikt
válasz milkabrams #13423 üzenetére
Az a baj, hogy nekem is hasonlo tapasztalataim voltak egy 2007-es V70III-al. Mondjuk abban rettentoen sok km volt, de valami mindig akadt. Kozpontizar, ablak nem ment fel, klima hisztizett, fogytoszelep, turbo, fek beallt, csomagter ajto tarto ize. Sok kis aprosag, ami azert zavaro volt. Motorral persze nem volt baj.
Do You Dream?
-
milkabrams
őstag
válasz TheMarci #13424 üzenetére
Ha így áll a helyzet, akkor még vagy 5-7 évig nem lesz annyi pénzem autóra, ami egy jóval fiatalabbhoz kellene.
Akkor egy darabig szopok vele.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
milkabrams
őstag
válasz milkabrams #13425 üzenetére
Másfelől, ha mindenképp költenem kell egy tragacsra, akkor az lehet egy csendes volvo is.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
aneda
aktív tag
válasz milkabrams #13425 üzenetére
Az elmúlt 10év alatt ritkán volt olyan alkalom, amikor két olajcsere között ne kellett volna szervizbe vinnem az autókat...
Folyamatosan karbantartva, ha kell (márpedig meglepően sokszor kell) gyári alkatrészeket használva.
Ha nincs ingered a folyamatos szervizekre, érdemes 2014-2016-tól fiatalabb Volvo-t venni.
Csodák persze vannak, nem rossz a szívó 2.4, de kifejezetten jó állapotú autó vétele esetén se lepődj meg pár darab félmilliós szervizlátogatáson.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
milkabrams
őstag
A folyamatos szervíz adott, de a random felbukkanó előjel nélküli hibákat bem szeretem. Azt, hogy leállítom, minden rendben, majd nem indul...
Pénzem jelenleg és az elkövetkezendő 5-7 évben nem lesz pár éves autóra.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
aneda
aktív tag
Ezt nálam nehéz szétválasztani. Az hogy tudom orvosolni, az nem jelenti sajnos azt, hogy van is rá időm, lehetőségem.
Utoljára megellett a Haldex szivattyú, előtte szíjhajtás szabadonfutó görgő (ismeretlen eredetű nyikorgás miatt), előtte stabpálca, előtte klíma kompresszor, stb...
És ez egy kifejezetten jó állapotú autó a piacon, igaz van benne 390k km.
Annyi, hogy nálam az nem opció, hogy valamit később javítunk meg, nekem üzembiztos autó kell. Ott nem hagyott sosem, kivéve egy hete, mikor egy hónapon belül a második Pirelli Scorpion gumi ment tönkre és a defektjavítónak lejárt a szav.ideje.[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
nesa
veterán
Öcsémnek olyan Xc70 van mint a tied, 2012 es ha jól rémlik, több mint 150k km et belerakott és semmi baja nem volt még vele, mikor vette egyből ráment 800 körül hogy minden frankó legyen, és tavaly őszig semmi nem is volt vele, akkor nagy szervizre megint ráöntött 1 milliót, kettestömegű meg ami ilyenkor kell, mert szereti ha rendben van, meg szerintem le is húzták... ez egy ilyen sport sajnos, de más autóra is kell költeni, Rohangálósnak vettem egy pug partnert rögtön motortartóbakok lengőkarok... de ahoz olcsó minden, motortartó valamelyik 1800ft volt a nagy hídrós bak volt 4500ft a lengőkarok meg 7500/ oldal (szillent+gömb fejel), fel is hívtam a boltot hogy ezek valós árak-e vagy 15 éve beragadt az árlista de valós volt, mondjuk ezek után drágának éreztem a tolóajtó kilincs 3600Ft os árát.
-
Vegha
senior tag
Sejtettem hogy ilyen valasz jon majd. Nem irigyellek :( Mondjuk a 390e km mar nem a vigan elvagy vele kategoria, es egyetertek, amit kell azt en is szeretek rendezni ASAP. Lassan csere erett lesz az az auto, nemde ?
En az Octavian tobb apro hulyeseget meg tudtam eddig csinalni (ablaktorlo motor csere, generatorcsapagy csere stb.), de amiket Te irtal az nalam sem a DIY kategoria. -
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
A C70 MK2-re vonóhorgot akarok rakni. Két kérdésem lenne. Első hogy a csati hozzá merre van a csomagtérben?
Illetve minden esetben kell-e a control modul vagy nem? Nekem csak sima horog lesz fent nem fékezhető. Szóval csak a lámpákat kell megoldani hogy világítsanak.
Én horoggal sose foglalkoztam így külön ezért kérdezek most. Köszönöm aki tud segíteni.
Smoke some weed nigga!
-
milkabrams
őstag
A 2.4-es benzinmotor olajfogyasztásával mi a helyzet?
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
FeRRaR1
őstag
válasz milkabrams #13437 üzenetére
Előélet függő, nálam egyik sem evett semmit, volt szívó és turbo is. Így ha eszik azt kínozták / nem szervizelték időben vagy megfelelően / hidegen rúgták.
Nincs csoda recept, a legmegbízhatóbb autóból is kifoghatsz rosszat, és a legmegbízhatatlanabból is jót.
Esetleg vegyél megbízható(bb) kereskedésben, és akkor él a 12 hónap szavatosság. [link] Mert ha eszi az olajat azt senki nem fogja neked a helyszínen megmondani, használni kell esetleg kompresszió tesztelni a hengereket, de azt szvsz senki nem fogja vállalni, se te se a kereskedő.
Annyit tehetsz hogy legjobb tudásod szerint választasz, viszel vagy elviszed olyan helyre ahol igazi hozzáértő / szakértő van. Igen, ezért fizetni kell, de a "befektetésedet" véded vele.
Ismerek olyat aki úgy vesz autót hogy fel se nyitja a motorháztetőt, sokszor rá is cseszett. Ismerek olyat aki mindig elvitte komoly átvizsgálásra vásárlás előtt, értsd márka specialistához, súlyos pénzért. Na ő még nem járt rosszul egyik vételével sem ellenben beszélték már le autóról.
Illetve nem kell meglepődni ha költeni kell egy használt autóra. Kopó fogyó alkatrészek, folyadékok, szűrők...
-
milkabrams
őstag
válasz FeRRaR1 #13438 üzenetére
Ha lecserélném a fos focusom, mindenképp viszek helyszíni autóátnézőt, pl. Varga Mihály vagy valami hasonlót.
A jelenlegire is elszórtam ezen hónaban 230 ezer forintot, de már megint szar valami, anno ezt is átnézettem.
Olajcserét 10 ezrenként és váltóolajcserét 60 ezrenként sem hagytam ki.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
nesa
veterán
válasz milkabrams #13439 üzenetére
Tibor?
Akiről te beszélsz az lehet egy izzót nem tud kicserélni, és tankolnak helyette.
[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz milkabrams #13445 üzenetére
Az 1.4 80 lovas is az amúgy. Ha valakinek elég.
Én nekem sose volt még Volvo-m amúgy ez a C70 az első de nagyon jó választás volt. Szerencsére semmi bajom a motorral, váltóval.
Egyedül arra nem tudok rá jönni hogy kapott vadi új futóművet előlre és hátra és egy kopogó hang megmaradt. Mikor a hátsó futómű "bakkan". De amiko egyszerre a két hátsó kerék akkor nem. Csak akkor ha az egyik. És nem jövök rá az istennek se mi lehet az. Van amikor fémes hangja van van amikor műanyagos.
Smoke some weed nigga!
-
milkabrams
őstag
válasz Wiz Khalifa #13446 üzenetére
Bocsi a macskaköröm lemaradt. A tulajdonomban van egy 1.6 mk2, 4 sebességes automatával. Mostanában nehezen indul, ha egyáltalán beindul, egy jó szervíz 3 napja próbálja kideríteni mi a f@sz van azzal a vödör csavarral, 3-4 havonta megpusztul benne valami, nemrég klímakompresszor csere volt, most meg ez. Ja meg a "világbólkimegy" motor is elkezdett csattogni, azt is meg kell nézetni.
A büdös életbe többé nem veszek Fordot.
Igazából eddig csak az automatával nem volt bajom, mindezt úgy, hogy bármi van az autóval, mindenki azzal jön, hogy váltóhiba. Persze a következő biztosan az lesz.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
egyre inkább úgy tűnik, hogy el fogjuk adni a jelenlegi Opelünket, mert már elegünk van belőle, és veszünk egy másik használt autót, de most (újra) Volvot. Tudtok ajánlani a következő paraméterekkel, hogy mi az, amit nézzek, mi az amit felejtsek is el?
- Évente 8-9000 km-t megyünk, ennek kb. 95%-a autópálya, autóút
- Örülnék neki, ha tudná az Android Autót, de legalább navigáció legyen benne
- Legyen nagy csomagtartója, leginkább azért, mert gyereket tervezünk a közeljövőben. Mivel eddig nem volt gyerekünk, nem tudom ez méretben mit jelenthet, de mindenki azt mondja, hogy nagy csomagtartó kell
- Szeretném, ha minél modernebb legyen, de a keretet azt 6M-ben határoztuk meg (ez majd változhat, ha készen lesz a mostani autónk és már tudjuk mennyiért tudjuk eladni)A benzineseket jobban szeretem, de nem zárkózom el a dízeltől sem, ott nagy félelmem, hogy drágább a szervíz, nehogy olyan autót fogjak ki, ami hónapok múlva derül ki, hogy nem volt gondos gazdája és nálam jön ki minden hibája (mint a mostani autónál). Lényeg, hogy minél megbízhatóbb legyen.
És ne legyen XC70 v. V70, azok nagyon nem tetszenek nekünk.köszi,
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz milkabrams #13447 üzenetére
Jah értem. Én amiatt gondoltam hogy bátyámnak egy 1.6 101 lovas Fiesta Sport MK6 volt. Azzal semmi baja nem volt. Most meg 1.4 80 lovas MK7-es Fiesta van neki és azzal sincs semmi baja emiatt írtam.
De persze minden márkában van jó-rossz példány.
Smoke some weed nigga!
-
nesa
veterán
válasz TrollBalint #13448 üzenetére
v70 nem tetszik, akkor mi tetszik? minden Volvo tök egyforma, az újabbak meg PL V90 7 milliónál kezdődik. V60 újabb sem olcsóbb, ennyi pénzből pont a v70 XC70 legdrágább darabjait lehet venni, és még marad szervizre is, xc nél megcsináltatsz egy nagy szervizt hogy minden fasza legyen az lehet túlmutat az egymillión és akkor még nem volt baja a kocsinak.
Esetleg XC60 alsóbb fele fér bele, de az ugyan annyi lesz szervizbe.
Drága sport ez az autózás manapság.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen