- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Wiz Khalifa #13598 üzenetére
Ha magyar igazolvánnyal vezetik a külföldi autót, akkor az egész kocsit elvehetik, akkor is ha a kocsival minden rendben, haver is 1,5 évig pereskedett mire visszaadták a kocsit, mert tőle valóban jogtalanul vették el, külföldön volt cége és a kocsi a cégé volt... szerintem a világon máshol ilyen nincs.
-
piny
tag
Sziasztok!
Segítséget/tanácsokat kérnék:
Autó vásárlás elött állok, 2db Volvo van jelenleg képben, mindkettő: V40 2.0 D [D2], Momentum, diesel, automata, 2018, kb. 120e km futás. Magyarországi,, első tulaj.
Mit nézzek meg (specifikusan), gyerek/sorozatbetegségek?
Napi használatra lesz, kb. 2*35 km pálya, néha egy kis város, hosszabb út nincs tervezve.[ Szerkesztve ]
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Mennyire boldogul városban az 1. generaciós s60?
Olvastam, hogy igen nagy a fordulóköre, találtam egy 10,8m-es adatot, de az mk2 sedan focusomhoz képest, ami 10,4m, nem tűnik rettenetesnek.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz milkabrams #13604 üzenetére
Elvagyok városban az XC90-essel is. Gondolom S60-al is simán lehet közlekedni.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
haxxika
senior tag
válasz milkabrams #13604 üzenetére
Belvárosban használtam jó ideig pesten (6 ker), mindenhol elfértem, de meg kellett tanulni vele centizni. Ami más autónak Y, az ennek W, erre mindenképp készülj. Ha nagyon akarod befér bárhova parkolásnál, de a régi swiftünket azért jobban szeretem, ha a belvárosban kell parkolni.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Peti78
őstag
válasz milkabrams #13604 üzenetére
Szia!
Volt nekem is, nem volt vele problémám.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
válasz milkabrams #13604 üzenetére
Nem egy Merci
Én nem szerettem a fordulókörét, de meg lehet szokni -
milkabrams
őstag
Gondolkodom még toyota avensisen is, vagy meghagyom a fos focust és elköltöm másra a pénzt.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
válasz milkabrams #13609 üzenetére
Ha a fordulóköre miatt akarod lecserélni, akkor költsd másra a pénzt!
Én csak egyetlen 1 dologért mentem ár XC90-re: a biztonság.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
milkabrams
őstag
válasz FireFox1996 #13610 üzenetére
Nem azért. Csend, kényelem stb.
A fordulókör csak egy a sokból, amit figyelembe veszek.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Koterly
újonc
Igazából nagyon szép az angolnak a kasznija. Nem tudom a pontos szín megnevezést, de az a nyagyon szép világosabb kék. Nem polestar kék, de szép. És szép fekete bőr belső van benne. A Cseheknél voltam megnézni egy S60 XC Cross Countryt. Egy S60 ból építették. A neten még sok kép van fent róla. Olyat szívesen építenék egyet. Kellene egy 4x4 S60 hozzá alapnak.
-
2ozzmexy
aktív tag
Sziasztok! V50 1,6D mennyire vállalható 300k+ futással?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz 2ozzmexy #13614 üzenetére
Esetleg ezt is véleményezhetnétek: [S80 2.5T AWD automata]
Elinduljak megnézni hogy megmentsem a bontótól/"lerugósbandától" vagy csak az időmet égetem vele?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tvrobi
csendes újonc
Üdvözletem!
S80, 2002-es, alján 2 db megnyúlt akármi, ez kézifékbowden lehet?
Elengedhette valami tartó, vagy esetleg mi a megoldás? Csere?
Fényképet mutatok, a kocsi eleje balra van, az első ajtók vonalában van a jelenség. -
tvrobi
csendes újonc
-
tvrobi
csendes újonc
válasz 2ozzmexy #13615 üzenetére
Az a baj ezekkel, hogy elég csúnyán öregszenek valami miatt, az s60, v70 kevésbé.
Nekem is s80, igaz már 20 éves, itt-ott azért látszik a kor, állandó karbantartást kér, állapotmegőrzést, aki nem ezermester annak sokba is kerül, de hát ez van, a kényelem, biztonság győz mindig. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz tvrobi #13618 üzenetére
Köszönöm, sajnos fogynak az utakról és ez még az "életrevalóbb" példányok közé tartozik. Hobbi autó lenne, és pont ilyet keresek noha az AWD nem feltétel, nem lesz napi használós és egyben van a belseje is, ami ritka ebben a korban. Főleg találkozókra járnék ki vele...
A többiek ezúttal hallgatnak, bár az ő véleményük is érdekelne.
Ami lelógó az bármi lehet, kézifék kötél? Lehet, de akár kábel is ha van rajt vonóhorog. Az üzemanyag csövet sem zárnám ki, nem látszik. Emeld meg és bújj alá ha tudsz, akkor eléggé egyértelműen látszani fog hova megy... sőt, talán a törött műanyag klipszet is megtalalod. Advanced level: vigyél pár kötegelőt magaddal, hátha meg tudod oldani. ott nincsen jó helyen, ez fix
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #13619 üzenetére
Nem tudok érdemben hozzá szólni sajnos. Volt 2001 V70 T5-öm, imádtam, S60, imádtam. S80 az még jóval korábbi volt és nagyon orr tolós így annyira nem szerettem de kényelmes volt az 100%.
Igazából 3 dolog megy hátra. Fékcsövek, kézifék bovden, üzemanyag cső és vissza tápláló. Fékcső az fém és fix, így azt kizárnám. Kézifékre tippelnék de akármelyik is, ahogy kolléga írta irány alá pár gyors-kötözővel illetve én vinnék locktite-ot is (menet rögzítő, kék). Volt hogy leesett műanyag patentet bekenve tettem vissza a menetre hogy ne essen le még egyszer.
Találkozókra én az S80 V8-al megyek nyilván, már 7 éve megvan. Viszont egy V70R vagy 850R még mindig megdobbantja a szívemet.
De egy rebel blue V60 3.0 Polestart is szívesen elszállásolnék
Számomra külön külön a V50 és 1,6d sem vállalható együtt meg... így nem írtam rá inkább.
Egyébként minden ár és előélet függő. A legtöbbször a karbantartás hiánya, kontár kókányolás eladás előtt... Ezek szokták kiverni nálam a biztosítékot.
[ Szerkesztve ]
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Adott egy 2010 végi D5 V60, amiben egy 4 éves gyári akku van [link]
És van egy CTEK MXS 5.0 akkutöltőm [kép]
Ez a töltő tudja tölteni külön programmal a hagyományos savas és külön programmal az AGM akkukat is, sőt van egy "Recond" (kvázi felújító) programja is.
Arról viszont nem találtam sehol infót, hogy a gyári Volvo akku milyen típusú, azaz a töltőn milyen programot indítsak el.
Érdemes egyáltalán tölteni ezt az akkut? Működik (bár néha kiírja az autó komputere, hogy alacsony akkufeszültség), csak gondoltam, hátha így meg tudom növelni az élettartamát, ha már van egy ilyen jobb töltőm.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13621 üzenetére
Nekem lassan 8 éves a CTEK töltőm. Mindegyik autómon van hozzá gyors csatlakozó. Kb évente 2x re-kondicionálom, hideg idő előtt 10 fok kb, ugyan ez a hideg idők után. Közben ha áll az autó vagy tudom hogy nem sokat használtuk néha rádugom simán egy estére.
Van értelme, illetve jelzi hogy ha az akksi a vége fele jár. A jövőben ajánlom mindenkinek hogy AGM akksit vegyen, nekem Varta van mindegyik kocsimban. Akár start stopos akár nem. Az AGM felépítéséből adódóan nem lehet vagy csak nagyon különös esetben cella zárlatos. Szóval jelzi jó előre ha gyengül, illetve jobban bírja a strapát.
Programokra vissza térve egyébként volt hogy sima savasat AGM programmal csináltam.
A kettő program 8 lépéséből 7 csutkára ugyan az. Csak az egyik lépésbe van pártized volt különbség szóval nem kell nagy csodát bele látni hogy AGM vagy savas program fut.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #13624 üzenetére
Szvsz nincs semmi más különbség. Savasat 14.4 voltal, AGM-et 14,7 el tolja, de ez a különbség is csak az adott lépésen belül és ott sem állandóan csak rövid időre ahogy emelkedik a töltő feszültség. 95%-ban tök ugyan az a program, a maradék 5% meg amikor nem 14.4 voltnál vált a következőre ha nem 14.7-nél. Azt a 0,3 volt különbséget leszámítva ugyan az a kettő, ugye az meg csak az adott ciklus leges legvégén jelentkezik. Ha véletlenül nem a rá való programot használod, semmi baja nem lesz se az akksinak se a töltőnek.
[ Szerkesztve ]
-
tibor.sz
tag
válasz molnarpeter #13624 üzenetére
Flooded, azaz hagyományos savas (tehát nem AGM)?
Mellesleg én egyszer egy motorkerékpár akkuval jártam úgy, hogy nem a megfelelő verzióra állítottam a töltőt (most már nem emlékszem, hogy savas helyett AGM-re vagy AGM helyett savasra, de az eredmény miatt inkább az előbbi) és bizony tönkrevágta a vadiúj akkut. Először csak azt vettem észre, hogy az akku mellett letett dobozos sör kilyukadt, kifolyt a sör, tiszta dzsuva lett minden. Aztán később rájöttem, hogy az akkuból kijövő sav ette meg. Az akkunak meg annyi volt. Játszottam a hülyét (illetve, annyira nem is kellett játszani) és visszavittem gariban. Tehát fontos, hogy melyik programot használja az ember, ezért is kérdeztem, mert nem szeretnék még egyszer így járni.
-
Micha3l
tag
Sziasztok kedves Fórumtársak!
Szeretnék csatlakozni a csapathoz. 2 éve van nálam használatban egy V60 PHEV, 2015 év végi R-Design (Polestar software) gépsárkány. Az eddigi tapasztalataimmal, meglátásaimmal szeretnék segíteni, eszmét cserélni veletek. A környezetemben (baráti körben) több ilyen autó fut, így lesz tapasztalat bőven. Köszönöm
-
FeRRaR1
őstag
válasz Micha3l #13629 üzenetére
Üdv itt,
Majd lehet hogy jövőre aktuális lesz. XC60 D4 ami most van euro 5, London külváros, de ha bevezetik az ULEZ kiterjesztést akkor kénytelen leszek eladni, bár lassan ott tartok hogy inkább kiköltözök teljesen. Klíma problémáról tudok, több Volvóm is volt P3 platformon, most is van kettő.Mivel szereltem fel napelemeket múlt héten és ez egy nagyon hasonló autó mint az XC60 erre gondoltam mint egyetlen lehetséges Volvo alternatíva. Saját árammal töltöm, közeli boltokba, iskola körökre be se kéne indítani a kályhát. Hosszabb utakra meg ott a diesel, sok nyomatékkal, alacsony fogyasztással.
Ami zavar hogy nem találtam annyira jól felszereltet mint az XC-m, illetve kicsi és rondácska a kínálat.
-
Micha3l
tag
válasz Vismajor01 #13289 üzenetére
Szia, megoldódott a probléma?
10 mp eleg sok, AWD ben is 8 sec korul kell lennie, Power mode 6 s, de ehhez 1 fő, ideális út, tapadás, jó gumi, prémiumabb üzemanyag, feltöltött akkumulátor is kell.
VIDA -val meg kellene nézni milyen a turbónyomás, attól hogy még nem ír ki hibaüzenetet, (általában nem dobja rögtön, de ha igen akkor motorszerviz szükséges feliratot és check enginet is ad) ) elképzelhető a turbó vezérlőszelep rosszalkodik nálad is. -
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #13632 üzenetére
Kicsit mondjuk én is tartok tőle hogy az ismert hibák ellenére ne egy probléma halmazt vegyek a nyakamba ha nem egy napi közlekedő edényt. (kényelmes, biztonságos, valamennyire pakolható és viszonylag olcsón fut...(már ha ezek a buz!k tényleg meglépik a zóna kiterjesztést))
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #13634 üzenetére
Láttam mindet meg ismerem is a típus gondjait valamennyire. Mindegy, most Volvótól más nincs radaron ha XC eladásba kényszerítenek. Csak egy rendesen felszerelt és vizuálisan is szép példányt kell majd vadásznom. (mondjuk remélem nem mert szeretjük az XC-t)
-
ferzoli
Ármester
Sziasztok!
Az autóm (S80 II 2012) vezetőoldali ajtó külső kilincse megadta magát. Nyitásnál hallottam, ahogy belülről letörik/leesik valami az ajtóban.
Mire lehet számítani ilyenkor a szervízben javításnál? -
-
Márk
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy 2000-es évjáratú Volvo V70 II-ben, amiben Aisin AW55-50SN automata váltó van, a váltó olajszintet azt járó motor mellett kell megnézni, vagy pedig álló motornál?
Köszönöm.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
2ozzmexy
aktív tag
Aisin automata váltónál rá szokás tölteni melegen is. Tehát hidegen túl kell folynia, aztán beinditod, járatod, 40fok körül pedig megint túl kell folyni, de szakaszosan. Ha jól emlékszem, de majd a többieknek hátha van kézikönyve a V70 ii automatájához. Ha nincs akkor így csináld, ha csak a szint érdekel akkor 40fokosan kell ellenőrizni. Keress rá youtube-on, elég sok autóba szerelték ezt a váltót pl Avensis, S80, Accord.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Crus
őstag
2005 S80 D5 163LE-hez nem tudjátok hol lehetne normális ablaktörlő lapátot venni, ami nem megy tönkre gyorsan? Valahol 20k körül gondoltam a kettőt.
Köszönöm, ha tudtok valamit ajánlani!
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
haxxika
senior tag
Olcsóval is (valeo), drágával is (bosch) szar. Mostani bosch kb 3 évig tartott, régebbi lapátot vettem (nem egybegumis, hagyományos), de már csíkoz.
ablaktorlok.hu-rol vettem utóbbit. Más helyen vett bosch-al már szivattak meg, hogy újraértékesített terméket adtak el és sáros volt.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Crus
őstag
válasz haxxika #13644 üzenetére
Unix-nál érdeklődtem, majdnem rám sóztak egy olyan Bosch-t 22k körül, ami rá se ment volna az ablaktörlő tartójára. Tudnám minek nekik akkor a forgalmi. Röhej, de jó 1.5 órát beletettem mire a Nordicstore.hu-ra rátaláltam a megoldásra. Ott elvileg gyári van 21k körül, meg is rendeltem. Remélem tényleg gyári. Csak azért, mert ami rajta volt az is gyári és bőven 6-7 évet kibírt, ami szerintem baromi jó.
Kis érdekesség, még Volvo alkatrész ügyben, hogy tavaly januárban adta meg magát az eredeti gyári Volvo akksi a kocsimban. 200k km-t bírt és 16 évet. Tizenhatot. Tény, hogy rövid távokra ritkán volt használva.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
őstag
Biztos lehetsz benne, hogy gyárit kapsz a nordicstoretól!
Én is épp a héten cseréltem lapátokat, 3,5 éves V40-en még a gyáriak voltak, de már fátyolosan töröltek és sok vizet hagytak az üvegfelületen (2 hete vettem az autót).
Most Bosch Aerotwin került rá, kíváncsi leszek az élettartamára, előre-hátra összesen 15,5k volt. Ugyanez gyáriban a fent említett oldalról a duplájába került volna."Less but better" - Dieter Rams
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Volvo V50 1.6 D2 2012 break vállalható?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Sziasztok!
Családi autóvásárlás előtt állok. Két típust néztem ki a Volvo V50 1.6D-t illetve a Saab 9.3 1.9 TiD kombit.
Mennyivel nagyobb rizikó a Saab? Árban a kettő között elég nagy az eltérés a Saab javára, de a kérdés, hogy ez mennyire ütne vissza...
Mindkettő egy egész megbízható diesel motorral készült, és mindkettőben van egr, dpf, kettőstömegű, turbó.
Szóval melyiket választanátok?
1.8m Ft a keret
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen