- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LTE frekvenciák
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ad@m
tag
válasz troll81 #12200 üzenetére
Szia,
nekem c30 van elég sok alkatrész ugyanaz mint a focusban, azok általában reális áron vannak. Néhány volvo specifikus dolog viszont még bontóban is drágább mint egy focushoz utángyártottan.
I am more than a fish, I am more than a man, Death will rise, from the tide! I am murloc!
-
haxxika
senior tag
Tegnap sikerült végre hazajutnom vidékre és időt fordítani egy alapos mosásra. Autóápolás fórumban ajánlották ezt a két szert: Koch Chemie Green Star (általános mosás), Koch Chemie Eulex (ragasztó, kátrány, faenyv ellen)
Először az elsővel végigfújtam 1 oldalt, felkeféltem majd leöblítettem. Utána jött a második egy rongyra itatva és az apró faenyv darabokat egyből leszedte. Tele volt már az évek alatt ilyen pöttyökkel, semmi nem hozta le eddig.
Előtte pöttyökkel:
Utána nélküle:OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
mody123
tag
Sziasztok,
Lehet hogy butaságot kérdezek de s80 MK2-ben hogy lehet megnézni a vízhőfokot? -
mody123
tag
válasz molnarpeter #12206 üzenetére
Bocsi nem értem az összefüggést.
Műszerfal nem mutatja a vízhőfokot alapból. Menüből elő lehet varázsolni?
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #12210 üzenetére
Ha ez jó neki ingyen szívesen befúrom a műszerfalba
Amúgy faszság volt ez a volvotol.
[ Szerkesztve ]
-
mody123
tag
válasz molnarpeter #12208 üzenetére
Az klassz...
Engem az érdekel hogy nem hideg motorral járok e, ha bekapcsolom a fűtést és meleget tudja nyomni akkor az egy jó jel lehet.
-
Sziasztok!
Vennék egy használt 10-12 éves Volvo XC90-et. Tud vki vmi féle tapasztalatot megosztani erről a gépről? Főleg a várható hibák, és a javításainak a költségei (tudom magas).<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12214 üzenetére
Ez így kevés. Lehet alacsony futású lelkiismeretesen karbantartott, magas futású 2x visszatekert ott spóroltak ahol tudtak példány. Illetve a motor ami számít még, mert ha benzines akkor nem nagyon lesz vele gond. Ellenben a D5-nél már több minden elő jöhet. Persze nem kell félni tőle nagyon jó motor, de vannak tipikusan elromló részei.
Nekem lengéscsillapítókat kellett cserélnem körbe, illetve a váltó ha sokat futott és nem cseréltek benne olajat lehet problémás. Faternak a kormánymű dobta el az olajat egyszer. Egyik ismerősömnek a hátsó diffi ment szét.
Egy teljes folyadék csere akkor is szükséges ha minden rendesen működik, ami rengeteg. Váltó, szöghajtás, haldex, hátsó diffi, motor olaj, hűtő folyadék, fék folyadék, szervó folyadék, összes szűrő (haldex és üzemanyag is).
Egyébként általánosságban nagy és nehéz autó ami jobban eszi a fékeket és gumikat.
Szóval még ha nem megy tönkre semmi sem olcsó, viszont nagyon jó vezetni és olyan érzésed van hogy ez egy tank ami átmegy mindenen. Illetve terepen is nagyon jól boldogul.
[ Szerkesztve ]
-
válasz FeRRaR1 #12215 üzenetére
Benzinesból itthon alig van kinálat, én csak olyat szeretnék venni, ami legalább vmennyi tiszta a futott km-e, tehát legalább benne van az itthoni jármű rendszerben.
Benzins verzió városban pl. a V8-nál kb 20l/100km a fogyasztása, 70l tankkal nem sokat lehet menni vele<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12216 üzenetére
Tedd be ide ha van kiszemelt, és ránézünk amit tudunk segítünk.
-
válasz FeRRaR1 #12217 üzenetére
Még nincs konkrét autó. Használtauto.hu-n 10-13 évesek között van pár, amit megnézném. De kb ennyi: 10-12 évesek, 250e km-től 350e km-ig. Képek alapján úgy sem lehet jasznált autót venni.
Inkább az ebben a korban várható hibák + javítási költségei érdekelnének. Benzin vagy dízel, és melyik motorral érdemes megvenni, sokat használjuk a városban, hosszú út néha is beesik.pl. ez egy benzines, 2.5, és manuális: [link] Milyen?
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12218 üzenetére
Bár manuálisnak írja de a képeken automata van. Nem vennék facelift előttit, 2006 második felétől egyes régiókban 2007-től. A tükör is színre fújt indexes meg a hátsó lámpa a kockás nem a két körös megoldás.
Benzinesből nem erőltetném a 2.5T-t. Akkor már inkább D5 a nagyobb nyomaték miatt. Illetve sokkal többet enne a 2.5T kb 3-4 literrel láb függő. A sok városi használat nem baj a dízelnek sem ha havonta egyszer kap egy hosszabb utat ahol kitisztulhat minden.
2.5T-t nem is gyártották 2006 után mivel eléggé alul motorizáltnak érződött vele és túl fogyasztott.
-
TheMarci
addikt
válasz FireFox1996 #12218 üzenetére
Nekem mindig gyanúsak azok a hirdetések, ahol nem látszik a rendszám, és a kormány vajon ez alatt a 129.000 km alatt kopott le így?
Lépj be valami volvospecifikus fb csopotba, ott tudsz konkrét összegekről olvasni, vagy akár itt olvasgass vissza.Do You Dream?
-
válasz FeRRaR1 #12219 üzenetére
"Nem vennék facelift előttit"
Ez mit jelent?
Inkább csak 2007-től nézzem?
Tehát legalább 2007-es, és Dízel D5?TheMarci: nekem is gyanús, de ha érdekel a kocsi, kérni fogom ezeket az adatokat, és ha látszik, hogy kintről behozott, vagy vmi gond vna, akkor nem érdekel. Találtam is szép hirdetést, de lekérve látszik, hogy volt vmikor 380e km, és aztán visszatekerték
Azt hiszem ez a visszatekert autó: [link], és ráadásul 2x isFB csoport sokszor felejtős, mert 1x próbálkoztam csalatkozni, és egyből elutasítottak, azóta nem érdekel
Még vmi: Ha megvan a kocsi alvázszáma, akkor hogyan/hol tudom lekérni a szervíz történetét? (nem a régindult Jármű Szolgáltatási Platform-ra gondolok)
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
BigBlackDog
veterán
válasz FireFox1996 #12221 üzenetére
Általános szerviz hozzáállást nem tudom milyen, de én az S60 vétel után besétáltam abba a márkaszervizbe, ahová hordták újkora óta. Elmondtam, hogy nemrég vásároltam ezt az autót és szeretném a szerviztörténetét, meg megadtam az alvázszámot. Pár perc múlva jött a szervizes kolléga egy adag kinyomtatott papírral, amit a kezembe nyomott. Kérdeztem, hogy mivel tartozok, amire mondta, hogy szívesen.
-
válasz BigBlackDog #12222 üzenetére
Mivel tulajdonos vagy már, talán könyebb, de én vásárlás előtt is szeretném tudni.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
BigBlackDog
veterán
válasz FireFox1996 #12223 üzenetére
Igen, de a kérdésen kívül mást nem kértek, nem kellett igazolnom. Illetve, mintha akkor még át sem lett volna írva a nevemre. Egy próbát megérhet, ha van alvázszám. Hátha segítenek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12221 üzenetére
Amennyiben kap havi egy hosszabb utat is igen, 2007-től és D5.
-
mody123
tag
Sziasztok,
Végül vettem egy MK2-es s80 2,5T-t. Kissé fapados felszereltség de nekem igy is tetszik
Amiket eddig csináltam rajta:
-Olaj csere
-Minden szűrő csere
-Szíjak, feszítők csere
- Mivel nem írja a vízhőfokot így termosztát és vízhőfok jeladót is cseréltemEz az első benzines turbós kocsim és nem tudom hogy normális e amit hideg motor mellett csinál.
Hidegen nem lehet vele egyenletesen gyorsulni. Max 2 ezerig pörgetem a motort de állandóan elvesz a teljesítményből de csak 1-2 másodpercre amikor meg vissza adja akkor egy kicsit felpörög a motor de ha nagyon nagyon óvatosan megyek akkor nem jelentkezik ez.
Melegen nem csinálja ezt. Kérdésem hogy normális ez így? szerintem nem.
Hibakódot nem dob, nem füstöl.
November elején gyári olvasóval megnézik és kap egy optimalizálást is a motor. -
Játékos
addikt
Sziasztok!
Volvo XC90-re kerül nálunk utólag vonóhorog, és Oris/Bosal 025-048 CAN adapter kerül fel rá. A kérdésem az, hogy ehhez nem kell visszajelző a műszerfalra, mint régen?
Előre is köszönöm a segítséget.Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Jól tudom, hogy XC9 az első generációjában még vezérműszíjas, és nem láncos változat?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12228 üzenetére
Attól függ, melyik motor. Nekem csak a V8 rémlik, hogy láncos volt az első generációban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #12229 üzenetére
Dízel D5
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
veterán
válasz FireFox1996 #12230 üzenetére
Nekem 2014-es D5 van, az szíjas. Igaz V60-ban, de szvsz a motor egységes.
-
Tud vki bp-n vagy környékén olyan volvo szerviz, ahol alaposan átvizsgálja az autót a vásárlás céljából? Tehát menjen majd az utcára is 1-2 próbakörrel.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
mody123
tag
válasz BigBlackDog #12235 üzenetére
Manuális.
-
Peti78
őstag
válasz mody123 #12226 üzenetére
Ezer százalék,hogy nem normális a jelenség. Mielőtt optimalizálnád, szerintem használd egy ideig. Tudom,hogy így nem a legdinamikusabb, de csak jó lenne kicsit megismerkedni az autóval. Én biztos nem piszkálnék bele . De Te tudod. Nálam az volt, hogy magas fordulatszámon leesett a nyomaték. Na nem nagyon, de én éreztem. Ez kb 4500 felett volt tapasztalható. Nemrég meghalt a benzinpumpa, a csere után eltűnt a jelenség. Se hibakód, se semmi nem volt.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
mody123
tag
válasz molnarpeter #12239 üzenetére
Lehet hogy keverem a dolgokat. Nekem az lenne a célom hogy minden gyári értéken legyen mivel nem tudom hogy az előző tulaj buherált e valamit rajta.
VDASH-hoz vinném, rákötik a gépet mennek esetleg a kocsival egy kört gondolom ott előjönne az adatokból hogy valami nem okés.
Ha valami rosszat mondtam bocsi nem értek hozzá -
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #12239 üzenetére
Na kb. ezz szerettem volna én is írni, csak a piros lámpánál nem bírtam így összeszedni
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
mody123
tag
Akkor gyakorlatilag mivel nincs hibakód menjek vele addig amíg tönkre megy ami gyengélkedik? Mert vakon cserélgetni benne nem éri meg.
Nem megy így tönkre a kocsi? -
haxxika
senior tag
-
daninet
veterán
válasz focvis #12245 üzenetére
Pont így néz ki a lámpatest az autómon, még az autó színe is ilyen
Az a fura, hogy a kézikönyven pont így néz ki a lámpatest és h7 izzót ír bele.
Akkor a tompított sima halogén lenne és a távolsági xenon?[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
veterán
válasz daninet #12246 üzenetére
A lencse mögött van a xenon izzó. Mivel bi-xenon, így egyben tompított és távolsági is, D3S típusú xenon izzó kell bele. Nagyon javallott párban cserélni. [link]
A másik, a hűtőrács felé eső izzó az extra távolsági fényszóró, H9 típus.Javaslom letölteni a Volvo Manual alkalmazást.
[kép]Szerk: Ha mégsem xenonos, akkor H7 kell bele.
A fotó alapján szvsz xenonos. Ha felkapcsolod a tompítottat, akkor szintezi magát a fényszóró?[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
válasz focvis #12247 üzenetére
Igen, mozog. Kanyart is követi.
Leszedtem a manualt igazából az zavart össze. 324. oldalon írja az izzók listáját és dipped beam H7 LL.
De ez akkor ezek szerint valami alapszériás kocsi leírása.Mondjuk ez a párban csere elég erős, főleg, hogy 40k alatt nincs izzó bele
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz focvis #12249 üzenetére
Lementem kibontani a kocsi elejét, nem tudtam kiszedni az izzót 15 percig mozgattam a foglalatot. Pedig eltekertem mellette azt a rögzítőt, megnéztem yutubon is mások csak kihúzták
Mindenesetre arra jó, hogy láttam milyen izzó van benne. Nem nagyon szeretnék utángyártott izzókat az előző kocsimnál szerintem annyit költöttem utángyártottakra, hogy vehettem volna egy jót
20k ez ami benne van, lehet akkor veszek egy párt, legyen jó.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen