- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Honor Magic V2 fél év után
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei Pura 70 - fura lettem
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
válasz voyager4.4 #11372 üzenetére
Nekem is nyiklik nyaklik, jobb elől fentről hallom (S60 2002). Ha felnyitod a motorházteret nézd meg a toronycsapágyaknál, hogy ott a gumi egybe van-e. Esetleg picit ugráltasd meg a súlyoddal, hátha kihallani ott fent. Nekem ez segített.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Weareus
addikt
Üdv.
Közben alakult a T6 fogyasztása.
19.9-ről 10.4-ig ment le, majd alapjárat hullámzás miatt 10.7-ig visszament.
Közben ki lett takkerolva a pillangószelep, meg kapott egy oilcserét.
Most, télen ennél lejjebb nem fog menni már, szvsz, bár talán ez sem rossz az autóhoz képest:
P.S.: fogyasztásmérőt nem reseteltem.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Atomgeszi
veterán
2.0 V70 Benzin 145 lovas motorról mit érdemes tudni?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #11403 üzenetére
Amúgy de rohadt idegesítő, hogy ezen az átkozott mobile.de-n nem írják le, hogy 5 vagy 6 sebességes az az átkozott váltó. Nem hiszem el, hogy ebből nem volt még lázadás.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #11405 üzenetére
Parancsolj, jól kib@sztál velem mocskos hosszú lett pedig rövidet akartam
-
rayoliviero
veterán
A kocsim kiírja (V60), hogy kevés a motorhűtő folyadék, de csak akkor amikor fékezek. Eddig csak nagyobb fékezésnél, most már kisebbnél is.
Megnéztem, de a minimum és a maximum között van. Mi lehet a probléma? Fékezésnél nyilván elmozdul a folyadék. De akkor se kellene kiírnia. -
csabi94
őstag
Sziasztok!
Az alábbi autóról várnék információkat: [link]
Jó konstrukció? Szerintetek jó vétel lehet? Ezzel a motorral szerintem egy arany középút lehet fogyasztás, tartósság és erő tekintetében, a kérdés viszont az, hogy mennyire tartós.
Köszi előre is a segítséget!
Üdv,
Csabi. -
nesa
veterán
válasz rayoliviero #11407 üzenetére
A citro nekem is ezt csinálja , de szerintem ez gyárilag ilyen hogy tulparázza, ha maxon van nem izgul. A v50 bol meg hianyzik ez a hasznos dolog, sőt olajszintet se méri meg, peddig ezek filléres extrák .
-
troll81
addikt
válasz csabi94 #11408 üzenetére
Szia kicsit nagyobb teljesítményű kiadást keress 168 ps d5 pl jobb lenne a V 70 Ben. A kasztni nem kicsi és n papír.egy jobb nagyobb Diesel jobban mozgatja.
Itt tanácsolták ha veszel T5 Volvo t nem igazán kell nézni az arany közép utat. és le......om mennyi mert tele tankolom. -
Peti78
őstag
válasz troll81 #11411 üzenetére
Vagy vegyen V8-at. [link] 990 ért ha nincs más nagyobb hibája igazán megéri. 6-700 körül van a váltófelújítás. De ha ezt azt rendbe kell még rajta tenni, és belekerül annyiba mint a második találat, akkor is legalább tudja hogy mit cserélt. Ha nem lennének most teljesen más irányú terveim, akkor én biza megvenném a váltóhibásat.
Nekem S60 T5-öm van, az is eladó lesz két hónap múlva. Sajnálom hogy el kell adni, de ahova megyek, oda nem vihetem. Remélem, találok neki hozzám hasonló jó tulajt
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
kelekyle
őstag
válasz Peti78 #11412 üzenetére
Hmmm, 514k km abban a V8-ban nem egy életbiztosítás, ott lehet még ezer más dolog is, olajhami, hengerfej, hűtés stb. Max ha van a váltó javításán felül még egy millád, akkor lesz belőle egy fasza autó, csak aztán meg a km miatt nem fogod tudni eladni, amikor akarod.
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
Peti78
őstag
válasz kelekyle #11413 üzenetére
Úgy vagyok ezzel, hogy amit ki kell cserélni, arról legalább tudom, hogy ki van cserélve. Az 500+ km valszeg nem városozással került bele, engem a km nem igazán zavar, és vannak ezzel még így páran. A motor kifejezetten jó konstrukció, az olajhamit könnyű ellensúlyozni. Ami a V8 automataban gyenge pont, az a váltó. Nem szereti ha agyon van püfölve. A futóművel kapcsolatban meg úgy általában el lehet mondani, hogy nem a magyar utakra vannak tervezve.
A millió más dolog sajnos a 3 + milla példányoknál is előjöhet. Át kell rendesen nézni, vagyis nézetni olyannal aki valóban ért hozzá, szerelő, megvan a tapasztalata.
Nem félek a magas km-es autóktól, az enyémben is 397.000 volt amikor megvettem. Azóta önindító, kuplung, egyik hajtás fogaskerék, termosztát, lengéscsillapítók, gyertyák, féktárcsák, betétek, kormánymű(felújítva) ,és persze a szervizek lettek megcsinálva. Felújíttattam a bőrüléseket is. Nem volt véres a nyaka, de gazdája sem volt úgy igazán.Ha ezt a V8-at ki lehet hozni 3 misire, akkor is előrébb vagyok annyival, hogy tudom mi lett cserélve.
A fogyasztás sosem érdekelt, számomra legyen élmény a vezetés. A T5 ezzel bőven ellát, ezért nem figyelem a holtankoljak tippjeit. AKi pedig a fogyasztást részesíti előnyben, annak nem való premium autó , ugyanis nem az kerül sokba. Amikor hozzá kell nyúlni, az ritkán áll meg 100 ezer alatt. Tudomásul kell venni, hogy ez a kategória közalkalmazotti fizetésből nem tartható fenn. A v8 ugyanez, csak talán még többet kér. De nem ugyanazt adja mint egy ford mondeo. Amerikában Chevi Silverado-t béreltünk, ami bár csak v6-os motor volt, de idei modell. Igazi élmény volt amikor ráfeküdtem a gázpedálra... Akkor döntöttem el, hogy a következő s80 v8 lesz. Az élet ezt most keresztülhúzta, de egyszer veszek egyet.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
A Volvóm eldurrantotta magát!
-
minimal87
csendes tag
Hali, sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni olajcseréhez. Pontosabban hogy milyen olajat ajánlotok új tulajdonomba levő 2014-es V40 volvomhoz.
További adatok róla: D4 / 2.0/ 140kw / 190Le
Én nem találtam eddig egyértelműt keresésre.
Ha valaki tudna segíteni vagy hogy hol keresgéljem azt megköszönöm. -
Atomgeszi
veterán
válasz avena71 #11426 üzenetére
De gondolkodtam ilyenen is, de mindenképp a gyári vezérlőre szerettem volna rákötni, nem még plusz lukat furkálni, meg külön vezetékelni.
Időközben kicseréltem a fűtőlapot kompletten egy bontottra.
A szakadásnál lehetett volna forrasztani, de inkább komplett csere volt.Eltartott ki-be szereléssel mindennel együtt erős 4 órát.
Ez lehetett volna kevesebb is, ha nem nézem be, hogy melyik csati a támláé, és melyik az ülőlapé. Ugyanis én az ülőlapra hittem, hogy szakadásos, de mikor kibontottam és kimértem, nem volt szakadás, és utána láttam, hogy benéztem a két csatit, hogy honnan jön. Szóval feleslegesen lett lebontva az ülőrész.
Másodszor biztos gyorsabban menne,de remélem míg nálam a kocsi, nem lesz gond.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
veterán
válasz avena71 #11429 üzenetére
Mindenképp ki kell venni az ülést. Én a könyöklő alatti csavarral szoptam a legtöbbet, azt elég nehéz volt kiszedni. Visszafelé már kaptak a csavarok kis berneres csavarkenőcsöt, úgy 5 perc alatt az összes csavar a helyén volt.
Nem tudom milyen évjáratú a géped, régebbi üléseket még könnyebb bontani szerintem. Ilyen fém szegecs kapoccsal van egymáshoz fogva.
Én vissza már kötegelővel raktam a rögzítési pontokat.
Először a fejtámlát kell kiszedni, kb 5 cm a sínjének a vonalában fogsz érezni egy pöcköt, azt be kell nyomni és húzni kell felfelé a fejtámlát. Utána a bal oldali előre-hátra dönthető állású tekerőt kell simán (ha jól emlékszem) kitekerni majd óvatosan lehúzni a tengelyről, utána ami marad ilyen kerekszar, azon van egy csavar, azt kilazítani, majd kijön az a kis továbbítópersely vagy mi. Utána szedtem le a deréktámaszkeményítő tekerőbizbaszt, azt pedig ki kell tekerni teljesen, majd azt is húzni és egyszer csak leold, kicsit forgatni kell közben. Először azt hittem eltörtem, de van benne egy ferdesávos nút, szóval kinti végállás és teker jobbra balra és közben húzni. Meg kell találni azt a pontot, ahol lecsúszik a tengelyről. Vissza meg nyomni és tekerni amíg be nem megy a menetbe.
Utána meg alulról kell elkezdeni bontani a gyári fémvázról a rögzítési pontokat. És szépen le kell húzni, mint egy pólót, csak közben ne felejtsd el a háttámla keresztmerevítések rögzítési (ilyen fém kapcsok) pontjait oldani.
Igazából visszagondolva nem volt egy nagy was ist das, inkább türelemkérdése az egész.Én nem szedtem külön az ülőlapot és a támlát, mert nem akartam xopni azzal is,hogy még azt külön összerakni.
Ja és, ha van az ülésedben is légzsák, akkor, ha alul széthúzod a csatit, előtte legyen lehúzva az akksi saru, mert légzsák hibát fog bedobni, vagy,ha nem húzod le az akksi sarut, akkor pedig ne adj rá semmiképp gyújtást, mert bedobja akkor is a hibát az indításnál. Persze az a biztos, ha akksi saru le.
Ha nincs benne gyárilag akkor, ha jól gondolom csak 12V kell varázsolj, meg berakni a tekerős kapcsolóját a műszerfalba, vagy a kézifékkar mellé.
Nekem is az lett volna a B terv.
Ilyen fűtőpad van spanyol raktáras is, onnan szerintem hamar megjön.Eleve a szivargyújtóm fullon van(dash cam+ vezetéknélküli töltő), másrészt ez a berakós pad nekem nem tetszik. A rejtett azért mégis csak szebb, hogy nem látszik.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Ichiro55
friss újonc
Nemrég vásároltam egy Volvo v40 2.0 D (2016) autót . A kérdésem a következő : lehet-e Sensus infotaintment rendszerre új alkalmazásokat telepiteni ? Internetböngészésnél nincsenek képek, videók - gondolom kellene valami app hozzá.Tudtok esetleg ebben segiteni ?
Előre is köszönöm. -
FeRRaR1
őstag
Egy kérdés amire nem találtam egyértelmű választ. Tervezek egy kis fék rendszer fejlesztést. Semmi komolyat, csak egy jobb fékpadot és fékfolyadékot elsőre.
Fékpad: EBS Yellow stuff
Sokan használják itt Angliában, itt is gyártják, kevesebb fékpor, nem romlik a hatása extrém melegre sem, versenyeken is használják, hidegben is nagyot harap... Ezt már megrendeltem. Van pontos típushoz való elektromos kézifékkel.
Folyadék: Motul RBF 660
Itt vagyok kicsit elakadva. A folyadék kupakomon DOT 4-van. A neten azt írják valahol hogy DOT 4 Plus, valahol hogy DOT 4 ESP kell nekem.
Erre a motulra azt írják hogy túl teljesíti a DOT 3, DOT 4 és a DOT 5.1 specifikációit is.
Akkor elvileg ez jó nekem?
-
N0rthF4c3
tag
Sziasztok,
AWD témában kinek volt már olyan jelensége, hogy nagyon lassú, kis ívű kanyarodásnál (jellemzően parkolás) a hátsó kerekek irányából néhány kattanás hallatszik? Egyenes futásnál semmi gond, sebességgel nem nő az intenzitás, búgást nem tapasztalok. Csak is lassú kanyarodásnál hallom - akár előre, akár hátramenetben - de akkor sem mindig, az is teljesen random, hogy jobb, vagy balkanyarnál.
Difi? -
r.levente75
addikt
válasz N0rthF4c3 #11437 üzenetére
Ehhez hasonlót már én is írtam korábban!
"2007-es s40 jobb első keréktől jön egy kis zörgő hang. Idestova 5 éve megvan a jelenség. Szakszervíz szerint, most kérdeztem meg, valami a kerékagyben vagy tengelyben van ami kilazult, megpróbhatják visszaragasztani, igen nem írtam el, ha nem segít féltengely csere.
Csak indulásnál hallani kis sebesség enyhe emelkedő előre hátra sakkozásnál, síma uton, ha beállok valahová." -
N0rthF4c3
tag
válasz FeRRaR1 #11438 üzenetére
Próbálgattam most is, kitekert kormány, előre-hátra, halkan hallani - de nem mindig. Aztán haza érve csináltam videót, de ott lényegében semmi sem hallatszik, én sem hallottam bent. Mondhatni random a dolog, de mindenképp tolatás előzi meg. Búgni nem búg, max a téli gumik miatt kicsit zajosabb a futás. FB csoportban volt egy tag, aki feltöltött egy videót egy borzalmas hangú XC60-ról, azt megpróbálom feltölteni valami fapados megoldással. Vmi hasonló hangról van szó, de közel sem ilyen tré, mint ezen a videón.
-
N0rthF4c3
tag
válasz r.levente75 #11439 üzenetére
Ne szívass, ragasztani akarnak valami a féltengelyben?
-
FeRRaR1
őstag
válasz N0rthF4c3 #11440 üzenetére
Talán féltengely / kerékagy környékén nézelődnék. Kíséri valamilyen érezhető rángás a kattanásokat? Csak egyik oldalon csinálja?
Amennyiben van időd, lehetőséged én elkezdenék hibát kiszűrni. Felemelve is csinálja e, és ha igen akkor jobban beazonosítható. Kardánt lekötve csak elsőkerék-hajtással előjön e.
Olyan haldex vagy diffivel még nem találkoztam ami ilyet csinált volna (persze ez nem zárja ki)
Jobb ötletem nincs. Ott nem írta a srác hogy mi volt a baja? Vagy ha ráírsz... Esetleg egy márkaszerviznek vagy komolyabb Volvo garázsnak elküldeni a videót hátha tudják...
-
haxxika
senior tag
válasz FeRRaR1 #11438 üzenetére
Ikarus búgás nekünk is megvolt S80-on, utána jött az osztómű csere és az összekötő fém darabka (belül recés) került be új gyári.
Már csak a haldex modult kell cserélni, kérdés hogy csere megy 1-1ben vagy mindenképp fel kell programoztatni?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #11443 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, de nekem is van most egy olaj nyomás alacsony hibakódom haldexre, utánajárva ez 3. generációs, kicserélem a pumpát, felette a szűrőt, leszedem a DEM-et, azon kicserélem a nyomás szenzort, majd összerakva a betöltőn addig töltöm amég el nem kezd ugyan ott kicsöpögni és ennyi.
Utána törlök egy hibatárolót és elvileg készen vagyok vele.
Már itt is van minden alkatrész hozzá, de még kell valakit szereznem aki lelki támogatást nyújt a művelet alatt. Elvileg amatőrként is elvégezhető 3-4 órát vesz igénybe.
Ha nem üt be valami extra gebasz[ Szerkesztve ]
-
N0rthF4c3
tag
válasz FeRRaR1 #11442 üzenetére
Nem kapok infót arról, hogy végül is mi volt a tré azzal az XC60-al. A szakszervízben azt mondták neki, hogy haldex. De a Haldex miért adna ki ilyen hangot? Alapból hangot miért adna ki? Igazából tavasszal lett olaj cserélve a difiben, amikor frissítve lett a váltóolaj is, szóval elvileg a karbantartással gond nem lehet. Idén tavaszra terveztem a Haldex szűrő, plusz folyadék cserét is. Figyelgetem, aztán meglátjuk.
-
haxxika
senior tag
válasz N0rthF4c3 #11445 üzenetére
Bontott osztómű volt 35ezer angolból (XC70 alól jött ki), valamint az összekötő elemet rendeltem Skandix-ról [link]
Ezen felül munkaköltség volt még (autó alját kompletten le kell bombázni), de hát még kelleni fog az új vezérlő.FeRRaR1
Diagnosztika alapján (VIDA, Bosch) a modullal van problémánk.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
lorcsi
veterán
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #11444 üzenetére
Én egyszer kivártam a szervizbe az XC70 haldex olaj cserét, az úgy volt hogy leengedés után, feltöltöttek teljesen utána mentek vele pár km és ezután X ml le kellet belőle szívni, kérdeztem ott a szervizest hogy akkor miért nem annyival kevesebbet tölt bele de azt mondta ez a gyári előírás.
Ennek van valami értelme?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Spórolós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- DIGI kábel TV
- PlayStation 5
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest