- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz rayoliviero #10901 üzenetére
A használati szerint ez az ideális szint.
Majd keresem én is a rövid nívópálcát, hátha találok az enyémben is. -
rayoliviero
veterán
válasz focvis #10902 üzenetére
A D5-re írták, hogy érzékeny a túltöltésre, ott csak 3/4-ig szabad feltölteni elvileg, mert a DPF ha regenerál, nőhet az olajszint, ha jól értettem.
Most, hogy a D4 mennyire érzékeny rá, azt nem tudom. Öcsém szerint az én kocsimban nincs DPF, szervizvezető, megnézte a gépben. Mondjuk ez hihetetlen kicsit, hogy egy 2013-as modellben ne lenne, Euro 5 amúgy.Kénytelen leszek megnézni ma indulás előtt az olajszintet hidegen, remélhetőleg hozzá tudok férni. Az elektromos olajszint mérőnek annyira azért nem hiszek.
De majd mutat maxot vagy felette, akkor se tudok tenni sok mindent. A szerviz azt mondta, hogy jó így, így ők leengedni nem fognak.[ Szerkesztve ]
-
Lackki
őstag
válasz rayoliviero #10903 üzenetére
nagyjából minden dizelre igaz, hogy ha sok a városozás és rövidtávozás akkor gázolaj kerülhet az olajba, ezért lehet hogy nem töltik tele, de ha rendesen van használva, akkor semmi gond
Privátot hamarabb észreveszem
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10906 üzenetére
Nem látom rajta meddig van. Jó a szint?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
ufo13
tag
Sziasztok,
kérdés, hogy belső motor burkolat szivacsa cserélhető? Olyat hol lehet beszerezni? Neten nem nagyon találtam ilyet.
1.6 D 109 LEMásik, hogy a légzsákon a logo ezüst része lepattog. Azt mivel lehet javítani? pl.: króm spray?
Visszapillantó külső oldal tükör műanyag burkolatot hol lehetne venni? Bontó? Újat?
köszi
-
molnarpeter
nagyúr
Szivacs: palmatex és radiátor mögé való hőtükör
Lufi: fólia talán, ha lejött az egész, vagy bontott szépet venni és ezt eladni (esetleg szerezni egy kinyíltat, hátha át lehetne műteni, de az már necces és esetleges nyitásnál nem ideális, ha az arcodba repül a logó )
Tükör: ha egyre gondolunk, akkor bontó, egyrészt a fényezést is megúszhatod, másrészt az jobb eséllyel illeszkedik majd pontosan[ Szerkesztve ]
-
veterán
V60 pollenszűrő how to: [link] a videó hasznosabb: [link]
Ugyanígy kell az S60 II, V60 II és XC60 esetében is eljárni.Kb. egy órát vett igénybe, mert nehezen jöttem rá, hogyan kell leszedni a nagy biztosítékdobozt; megoldás: a tetejénél húzni kell kifelé, a fenti videó ezért jobb. Utána elég macerás lesz még a pollenszűrőt betuszkolni a helyére, ehhez csak türelem szükséges.
Végül kapott egy Sonax klímafertőtlenítő bombát: [link].
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daninet #10916 üzenetére
Lámpa mennyire törött, darabjai ha kiestek megvannak? Kauffernél szűk 20k egy új, én megpróbálnám Hüllő Kft-nél javíttatni, ha nem hiányzik belőle.
A lámpamosó legolcsóbban színazonos bontottal pótolható szerintem, ebayen és Facebook csoportokban is érdemes körülnézni.
Fényszórót és lököst ellenőrizd esetleg még, fülek nem sérültek-e.
[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
válasz molnarpeter #10917 üzenetére
Nincsen meg minden darabja a lámpának sajnos. Írtam két bontónak is most.
illetve ma még visszamegyek hátha megtalálom a spricni elemét bár ott gondolom valami patent eltörhetett.
a lökös szétpattant, a fülek kijöttek előre de egyben vannak. Azt látszólag is vissza lehet kézzel rakni. Majd kicsit később feszegetem.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz focvis #10913 üzenetére
Elvittem olajcserére nemrég a kocsit, vettem szűrőket is. 9 éves végig volvo galériában javíttatta az elsőző tulaj. Gyári szűrő volt benne fekete trutymóval borítva amin semmi levegő nem ment át. Nehéz ahhoz a szarhoz hozzáférni, sosem cserélték ki. Gondolom minden alkalommal kiszámlázták
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
veterán
válasz rayoliviero #10915 üzenetére
Nem kerestem még, elég zsúfolt a motortér.
Merre található kb.? Ha szemből állunk az autóhoz, akkor a motor előtt / mögött; balra / jobbra?@ (#10919) daninet: Meglehetősen nehéz hozzáférni, rutinos szerelőnek is elmehet vele kb. 20 perce és tippre olyan 15 ezret számláz érte a márkaszerviz. Előtte VW Golfom volt, annál tényleg 5 perces művelet a csere.
(#10922) rayoliviero: Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
Jövő héten megy szervizbe az enyém: vezérlés és generátor ékszíj cseréje; első és hátsó lökhárító fényezése (parkolási horzsolások).
Továbbá tegnap kaptam egy hibaüzenetet, "motorrendszer szerviz szükséges" előtte rendesen megtapostam Power módban; később eltűnt az üzenet, de ma egy padlógáz után ismét megjelent.
Mi szokott ez lenni, van esetleg infód róla? (Tippre a turbószelepet mondanám.) -
daninet
veterán
Csináltam egy-két képet az őzikés kalandomról. Ma láttam, hogy behorpasztotta az ajtót is.
Szerencsére olyan dolgok amihez nem kell festeni egy elemet se. Holnap beszélek a karosszériással mi a helyzet. De lámpát meg a locsoló takaróját azt szereznem kell.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daninet #10928 üzenetére
TYC 12-5288-00-9 ha ennyiért van tényleg, az elég baráti volna.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10931 üzenetére
Nézd meg a kiegészítő biztosításokat is esetleg, hátha van olcsóbb megoldás. Mondjuk azoknál szokott lenni szűkebb limit is, stb.
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10932 üzenetére
Rendben.
-
daninet
veterán
válasz molnarpeter #10930 üzenetére
Köszi a lámpát meg is rendeltem.
Ezt a pöcköt még megnézem bontóknál nem akarok egy hónapot várni.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz rayoliviero #10931 üzenetére
Nekem félcasco-m van elemi károkra és lopásra 50k/év generalinál. Még nincs garázsom főleg a jégveréstől tartok.
Kb 250e a teljes casco, elolvastam egy csomó dolgot nem fedez használtautóknak.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
rayoliviero
veterán
válasz daninet #10935 üzenetére
Amit kaptam ajánlatot az évi 130 000 Ft.
Generali full casco: törés, lopás, üveg, elemi kár, bennülők balesetbiztosítása, elektroakusztika plusz biztosítás, műszaki hiba assistance. Plusz avulásmentes alkatrésztérítés. Ezt az én használt autómra számolták ki, akkor neked is hasonló lenne. Allianz hasonló áron van, de ott szerintem nincs benne az avulásmentes alkatrésztérítés.
A jégtől félek én is, például Sartin, ahova fogok menni nyaralni, rengeteg magyar autójában nagy károkat okozott a jég. De a múltkor itthon is elkapott a jégeső. Szerencsére az nem okozott kárt. De azóta tartok tőle. Nekem sincs garázsom, és ha menetközben elkap, akkor hiába a garázs.
De tapasztalom még nincs a Cascoval, most kötnék először.[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz focvis #10926 üzenetére
Van sajnos! És jó a tipped Keress rá a hsz-emire, éppen pár hete volt nálam ugyanez. Ha terhelés alatt kapod, majd másnapra eltűnik, akkor 90%, hogy ez a gondja.
Azóta nálam megoldódott: e hét szerdán voltam vezérléscserén, cserélték a turbószelepet is. Érezhetően jobban húz az autó magasabb fordulaton, illetve végre 150 fölött is van ereje.
Nekem 35eFt-ért cserélte Mátrai V60Service Zoltán
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10936 üzenetére
Jut eszembe, esetleg még a smart cascora is érdemes lehet kalkulálni egyet - ha pl garázsban tudod tartani, és nem mész olyan sokat, talán kijöhet kevesebb
-
veterán
Köszönöm, remélem hogy az enyémnek is csak ennyi a baja. (400 ezret szántam az autó rendbetételére, nem szeretném nagyon átlépni ezt az összeget.) Reggel viszem a szervizbe, van még fél év Car Garantie garancia az autón, 30 ezres önrésszel, ha nem muszáj, akkor nem erőltetem a bürokráciát.
Amúgy is gyanús ez a szelep, a legjobb 0-100 7,3 sec volt amit mértem. Illetve autópályán kicsit lassan indul meg. (Előtte egy 220 lovas, 350 Nm-es autóm volt, de csak 1300 kg (Golf GTI); az jobban szedte a lábát.)
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz focvis #10939 üzenetére
Szinte biztos hogy ez lesz
Egyébként ha ez infó, akkor én a következőkért összesen 334eFt-t fizettem szerdán:
- vezérléscsere
- olajcsere
- turbószelep csereAmi előtte volt:
- klímakompresszor csere
- klímakompresszor átmosás
- nagyfesz. generátor csapágycsere
- váltó átmosás + olajcsereEbből a komp. csere persze ingyenes volt (visszahívás), a többi összesen 270eFt.
Úgy gondolom, hogy most lett kész teljesen (kopp-kopp ), és ennek így kb. 600 lett a vége. Ha a váltó nálad már rendbe lett rakva mostanában, és nincs gond a generátoroddal sem, akkor ok lesz a 400 körüli terv.
Amúgy most jött el az a pont, hogy tervezem elvinni egy padra, szimplán csak kíváncsiságból. Tudtok esetleg ajánlani ehhez korrekt céget, ahol a hibrid hajtás sajátosságait is képes a mérés abszolválni?
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10938 üzenetére
Abban az nem tetszik, hogy mindig el kell indítani. Plusz napi kétszáz km-t megyek, úgy nem éri meg.
-
veterán
Estére - míg töltőn volt - megint eltűnt a hibaüzenet, utána csak villamosan mentem vele egy karikát.
A generátorral nincs probléma, vagy nem tudok róla.
A váltó hidegen kicsit karcosan vált, augusztus közepén viszem a V60 Service-hez, a klíma mosással egybekötve.
Neked mi a tapasztalatod a váltó mosással? Jobb lett, van értelme 90-et kiadni rá?Ha én padra teszem, akkor csipsz is megy rá. Erről jókat hallani: [link]
(#10940) molnarpeter : Ez, jól gondolom egy és ugyanaz?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #10943 üzenetére
[link] elvileg igen Ott leállítás után morgó/szellentő hang, illetve ingadozó teljesítmény/megtorpanás volt a panasz. Elvileg lehet mókolni vele, szűrőt tisztítani és tömítést olajozni, de nem biztos a siker.
Csipsz: V60service csinál volvotune okosításokat
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz focvis #10943 üzenetére
A generátorral nincs probléma, vagy nem tudok róla.
Nekem vásárlás előtti átnézetés alatt mutatta a v60service, hogy hol és mit kéne hallani (ez aztán alku tárgya is lett, mert a kereskedő is jelen volt, és elfogadta a diagnózist), akkor nem hallottam, de vétel után pár hétig még nem volt javítva, és hidegen néha lehetett hallani oda nem illő halk kerepelést, kattogást. Ha nem tudok a problémáról, valószínűleg soha nem veszem észre, csak akkor amikor széthullik. Save módban kapja amúgy a legnagyobb terhelést a generátort, próbáld meg, hogy meghallgatod hidegen, lemerülve, save bekapcs előtt/után, és ha bármilyen gyanús kopogást/kerregést hallasz a generátor környékéről, akkor esélyes hogy csapágyas. A Volvo csak kompletten cseréli amúgy, ha jól rémlik 500kHUF körül, Zoliék szétkaptak párat, és tudják már cserélni csak a csapágyat. Ha széttörik, akkor is tudják menteni, de drágább, és egyáltalán nem biztos (attól függ hogy a törés után mit/mennyire ver szét belül). A csapágycsere még időben amúgy 90kHUF náluk.
Neked mi a tapasztalatod a váltó mosással?
Nálam előtte sem volt semmi gond, de 168e volt az autóban, és nulla infó volt róla, hogy lett e benne valaha cserélve a váltóolaj, így elébe mentem bármilyen problémának, és cseréltettem (+átmosattam).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #10944 üzenetére
Köszönöm!
Zegen is csinálnak, 180 K. Ha megtartom, akkor megfontolom. Kicsit számoltam, eddig 84 K már ráment (átírás, olajcsere, szűrők, gumiszerelés, tartalék ablaktörlő).
Még jön biztosan:
- fényezés, vezérlés, ékszíj, minimum 200
- turbószelep legyen 40
- váltó-, kompresszorátmosás 180
- első fékbetét 20-30
Szóval 530+ mindjárt. Kár volt összeadni.(#10945) Chal: Köszönöm a részletes útmutatót, a következő lemerülésnél meghallgatom. Én most járok 194500 km-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy 2002es v70 d5. Tegnapi nap folyamán kicsit meghúzattam, kb 2-3percig tiltáson mentem vele. Erre kaptam egy hibaüzenetet, es 2500as fordulatnál tiltott az autó. Turbó hűtés után leálítottam vártam 5 percet majd újból indítottam. Eltünt a hibaüzenet, majd hazafelé ugyan ezzel a hibával leállt. Próbáltam indítani de semmi, 300km-t írt a komputer. 3-4 indítózás után leugrott 150km-re. Gondolom haldoklik az üzemanyagszint érzékelő. Hazavontattak, rátankoltam, majd behúztak de ugyan ezzel a hibával indúlt be. Esetleg valami tipp? Tudom diagra kell dugni csak jelenleg nem ér rá akihez szoktam vinni.
Élőre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest