- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veriakilis
senior tag
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
daninet
veterán
válasz focvis #11950 üzenetére
Nem működött. Szerintem ez csak az új verzióknál van, nálam a trip counter-t és a gyújtást kell együtt nyomni. De biztosan az, mert kiírja a hibaüzit is, hogy nem tudja visszaállítani a service counter-t.
nesa: már nem vagyok sajnos pécsen pedig nagyon szerettem ott laki
Most azon gondolkodom, hogy ezek a 16000 környéki VIDA DICE modulok ebayről/aliról mit tudnak? Valaki vett már ilyet?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz Veriakilis #11952 üzenetére
Nekem ez csak azt mutatja, hogy kevesebb volvo van az úton Opel súlyos balesetek aránya 27%, volvo 25%. Nem sok az eltérés.
Az összes baleset szám szerint van rendezve a táblázat és kb az autómárkák popularitását is mutatja egyszerre.van egy facebook csoport erre, mert az ilyen félrevezető térképek és statisztikák aránya egyre több, és az emberek nem mindig veszik észre, hogy a statisztika semmi mást nem mutat csak az emberek számát, vagy jelen esetben mennyi autót vesznek adott márkából: sounds like a population density map but ok
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Veriakilis
senior tag
válasz daninet #11954 üzenetére
Szerintem az akkor is nagyon jó, hogy a 116 balesetben nem halt meg senki sem!
Ha pedig összehasonlítom a BMW-vel, ahol 451 balesetből 13 volt halálos, akkor rövid fejszámolással 116*4 = 461, ami már 10-el több
lenne, akkor ha a 0-át szorzom 4-el, akkor is csak 0-át kapok.A híres neves "biztonságos" Mercedesben 358 / 12 az arány, ez még a BMW-nél is rosszabb, ami némileg meglepő.
Persze nyilván attól is függ, hogy a "wannabe" autókkal úgy is vezetnek (állat módra...), hogy úgyis az ő autója az erősebb,- ... hát nem.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy jó olyan autóban ülni, amiben 2019-ben senki sem halt meg.
Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
De ez is sokatmondó, még akkor is, ha SUV vs. Sedan.
A 7-est mindenki erős autónak gondolja, de az XC90 mindent visz
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
A riasztóm random bekapcsol. Vagy merül az elem, vagy a cserebogár maradt bent amivel harcoltam a minap menet közben. Melyiknek van nagyobb esélye?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
haxxika
senior tag
válasz daninet #11953 üzenetére
Működnek az alis/ebayes olvasók, kelekyle kolléga vett nemrégiben, azóta mindkét autónkat leolvastuk vele jól (2002 S60 / 2010 S80). Windows 10-re picit reszelni kell a programon (gyári VIDA DICE) de működik.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
-
Peti78
őstag
és BigBlackDoggyanítottam, hogy ez a helyzet. Elviszem valamelyik nap a szakihoz, csinálja meg. A lakótelepen nem nagyon örülnek annak, ha kajabál, nem kockáztatoma testi épségét. Max ne zárom le, úgyse tudnak belőle elvinni semmit
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
daninet
veterán
válasz haxxika #11964 üzenetére
pont ez a gondom, hogy nem csinálja meg azokkal a trükkökkel. Mivel magamnak cserélgetem az olajat ezért gondolkozok egy ilyen eszköz beszerzésén.
Tehát a gyári program alatt a vida dice-t érted ami működik ezekkel az aliexpresses cuccokkal?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
aneda
aktív tag
Cseréltettem az összes lengescsillapitot az XC70-en utángyártott Sachs-ra. Elöl V70, S80, S60-ét írt bele a Sachs, hátulra XC60-é került.
Sajnos nem lett jó a hangolása nagyon feszes lett, ezért vettem bele gyárit.
Fentiek miatt eladnám a Sachs-okat, nagyon nyomott áron.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #11969 üzenetére
Nem tudom érdemes-e, nekem másért kellene.
-
veterán
Sziasztok!
Egy 2012-es S80 D3 tualaja vagyok már pár hete. Az első Volvóm és eddig imádom, de most a múlt hét óta aktívan kell használni a klímát és nagyon nem akarja az igazságot. Szóval menet közben a pályán tökéletes viszont álló helyben és városi közlekedéskor csak a meleget fújja és meg lehet veszni az autóban. Esetleg valakinek volt már hasonló tapasztalat és amennyiben igen mi volt a megoldás?
Valami profi klímást esetleg Pesten tudtok ajánlani?
Előre is köszönöm!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
nesa
veterán
2012 xc70 D3 al úgy jártunk hogy ugyan ezt produkálta, ott az volt a baj hogy a hűtőnél lévő szivacs szigetelést bekapta és meglát az egyik venti, nézd meg hátha nálad is hasonló a helyzet, citronál is jártam így a probléma ugyan ez volt hogy egyik venti nem ment, csak ott a motorban lévő kefe kopott nullára, kefe csere után az is jó lett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Köszi srác!
Másik forumba is rá kérdeztem aztán holnap megnézem amiket magamtól is meg tudok, ha mégsem leszek beljebb akkor pedig keresek egy jó klímást, kaptam pár ajánlást!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Ad@m
tag
Sziasztok,
Eddig csak passzivan olvasgattam, de most belefutottam egy hibába, hátha ti tudtok segíteni.
Egy 2009es C30 az alany. A csomagtér ajtó nem hajlandó kinyílni.
Ha kinyitod az autot a kozponitval és próbálod kinyitni hallasz kattogó hangot (mintha valami gyenge motor probalna mozditani valamit).
Mi lehet itt a gond? Elkophatott a zárban a motor?
És hogyan lehet kinyitni most így? Kulcsnak nincsen helye a csomagtérnél.Belül sem láttam kis fogantyút.Van valami tippetek? így elég macerás a csomagteret hasznalni.
I am more than a fish, I am more than a man, Death will rise, from the tide! I am murloc!
-
Ad@m
tag
válasz molnarpeter #11976 üzenetére
Ezt láttam csak az nem tiszta h hogyan férjek hozzá
Ez a video alapján elősször a csavarokat kellene lentről leszednem ami nem opcio mert be van csukva.:
[link]I am more than a fish, I am more than a man, Death will rise, from the tide! I am murloc!
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
2001 es s60 hangrendszere hány ohm-os?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #11980 üzenetére
A legfontosabb dolog az előkészítés. Annyira lesz jó és tartós a munka amennyire jól van tisztítva, zsírtalanítva.
A nyereg első részét én leszedtem, a hátsót fennhagytam festéskor. Nagyon fontos a maszkolás is. A kerék ívet és környékét is zsákozd be hogy a szálló festék ne a kocsira menjen. Drótkefe, fúróba fogható fejek, csiszoló pappír. Utána én lefújtam a port. majd féktisztítóval és ronggyal áttöröltem, majd még egy adag féktisztító. Ha ekkor látható még valami rozsda akkor azt még egyszer megdolgoznám, majd rongy és féktisztító.
Festés előtt egy utolsó levegő fújás, féktisztító fürdés az egésznek. Utána én meg hajszárító / hőlégfúvoztam az egészet hogy biztosan meleg és száraz legyen.
Maga a fújás a leggyorsabb legegyszerűbb része a dolognak, viszont maszkold ki a fékcsöveket, fékhengereket, meg úgy mindent a kerékívben ami nem lesz fújva. Zsákot is használhatsz a nagyobb részekre, szalagot is ahol muszáj + széleken.
Az első réteggel csak ködölj. Ne akarj teljes fedést csak nagyjából ködöld be a festeni kíván területet. 10 percet vársz, hajszárítózód kicsit és mehet egy minimálisan vastagabb réteg. de még mindig nem baj ha nem 100%-os a fedés. Kivárod a két réteg közötti időt ami ált. 15 - 20 perc, majd hajszárító és mehet a végső réteg ami már fed mindent teljesen. 30 percet vársz, hajszárító. Majd másnapig vársz a szereléssel hogy teljesen kikeményedjen. Ha szükséges mehet még egy réteg, 30 perc, szárító. Túl sokat viszont ne fújj mert megfolyhat, illetve a túl sok réteg sem lesz jó.
Fekete Hammeritet használtam a porvédő mögötti részekre, rugóstag, lengőkarok, stb... Féknyeregre való ezüstöt a nyergen és a porvédőn.
Pepecselős, és nem is tudod a maszkolások miatt egy nap fújni a két színt de megéri.
Persze sokan választják a "másik" utat és kerék le, telibe fújják bármi előkészítés nélkül... Azokat meg lehet nézni menyire "minőséginek" hatnak, meg mennyire lesznek tartósak.
-
veterán
válasz daninet #11953 üzenetére
Azóta sem sikerült megoldani?
Az enyém hétfőn kapott olajcserét, utána a leírt módszerrel nulláztam. Azonban nekem is csak a 4. próbálkozásra sikerült. Valahogy rá kell érezni, hogy meddig tartod nyomva a gombokat - konkrétan nem tudom - az utolsó, egyben sikeres próbánál kicsit időbeli átfedésben nyomtam a reset és az OK gombot.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #11981 üzenetére
Bent az Eibach pro rugók, Elevate fékcsövek, Tarox tárcsa, EBC pad, Motul verseny folyadék, Pilot Sport 4 S, Erősített Meyle HD stab pálcák, új generátor szíj, feszítők, görgők, klíma kuplung...
Következő kör a lökhárítók fújatása, facelift grill rács, hátsó embléma, polír és kerámia védelem.
Meg lesz egy harmadik köröm is, de az meglepetés
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #11984 üzenetére
Ennél nincs alkalmasabb eszköz
A cél a meglepetés ereje, egy igazi sleeper.Gondolkoztam egy játszós C30 T5-ön, de túl sok lenne. Már van egy céges vivaro, van a napi futkosós lexus, meg a hosszútávú élmény gép az S80 V8. Egy negyediket is tartsak, se helyem, biztosítás sem olcsó erre felé, meg 4 kocsit a szintemen tartani...
molnarpeter
Nagyon alaposan elő volt készítve minden és több rétegben lekezelve. Illetve géppel meg volt a teljes folyadék csere a fékcsövek cseréje miatt is.Tegnap csapattam párat. Brutális a gép le robbantani nem lehetne az útról. Esőben nagy gáz vagy fék kanyarba, körforgalomba, semmi. Mint ha hozzá ragasztották volna az úthoz és vissza kérdez hogy csak ennyit mersz?
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #11987 üzenetére
Nem akartam túltolni, így ezek helyett maradt a gyári gátló és a gyári gátlóhoz tervezett Eibach pro. Nem akartam teljesen megölni a komfortot. Ez a 2-3 centi gyári gátlókkal egy egészséges kompromisszum. Nagyon boldog vagyok az úttartással, viselkedéssel. Előtte konit néztem, csak utána olvasva teljesen megölte vomna a komfortot.
-
veterán
válasz FeRRaR1 #11986 üzenetére
Ja vagy úgy! Ha sleeper a cél, akkor tökéletes az álca.
Én is bírom a zöldrendszámos kombi Volvomból (V60 D6 PHEV) kifelé is sugárzott leszedáltságot. De ha üzem meleg a D5, szeretem elrúgni neki piros lámpánál; állóból indulva katapult a 640 Nm + az AWD. 6,1 a 0-100, közvetlenül induláskor "mindent" legyorsul, nagymotorokat beleértve; később sajnos lanyhul, azért olyan 160-180-ig fickós.
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #11989 üzenetére
Az a 3 - 6 centi amint a B12 ültet brutál sok. Teljesen megölné a rugózást. Majd számolj be hogy a B6 mennyit ront a komforton, de mindenképp az tűnik az észszerű választásnak a mindennapokhoz. Ugye az S80 nagyon magas alapból, hatalmas kerékívvel. Feldobtam a 18-as gyári helyett a 19"-es Polestar felniket és még mindig nem volt az igazi. Viszont most az új rugókkal maga a tökély. Imádom, öröm ránézni. Mikor kész lett és megláttam 5 - 10 percig csak álltam és némán bámultam hogy ez valami gyönyörű lett.
focvis
Én is azt imádom a V8-ban hogy a nagy köbcenti AWD nem kérdez. Alapjárat felett nem sokkal már 400+ NM. A gázpedál reakció az meg szinte villanyautó szerű, amit a turbósok soha nem fognak tudni. Viszont a D6-ban az nagyon jó hogy az elektromos rásegítés elmaszkolja a turbó késlekedést. Mikor elektromosra váltottam XC90 -> Zoe én is néztem a V60-at csak a főként városi használatra nem akartam dieselt, meg olvastam a klíma / generátor gondokról így letettem róla. Aztán azóta hibrid lett még is, csak szívó benzin + villany Lexus. Egyébként majd leméretem mit tud hamarosan az S80, mikor megvettem akkor futott 5.9-es 0-100-at. De az ölég rossz gumival. PS4 S-nél szinte semmit sem villog a kipörgésgátló, még a pirellinél folyton villogott... A másik hátráltató az a váltó, hogy nagyon lassan kapcsol. Egy új gyors esetleg dupla kuplungossal állítom egy másodpercet javulna a 0-100.
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #11994 üzenetére
? Pontosan mi lenne?
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy v70 d5 03'. 3 ezres fordulat felett sípoló hangot ad ki a turbó, 3 ezer alatt viszont nem jelentkezik ez a hang. Szerintem lyukas az intercoolerem is, mivel olajos a radiátor teteje, plusz a motorháztető nyitó is. Adhatja ezt a hangot a lyukas cooler vagy inkább a turbóbol jöhet a hang? A másik dolog meg az, hogy hidegindításnál jön nemi kék füst a kipufogóból egy rövid ideig... (Pedig nincs hajtva hidegen, és mindig vissza van hűtve a turbó)
[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
troll81
addikt
sziasztok ha valakit érdekel berakom volvo t5 kellő minőségű és megfelelő intervallumban cserélt olajjal használva. [link] a tulaj 25 ezrenként cserélte,és kb 280 300 ps közt üzemelt
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #11999 üzenetére
Aki chipeltette az nyilván ki is használta a lovakat. Alap lett volna hogy legkésőbb 10.000 és olajcsere, komoly jó minőségűre. Ezt én tulaj trehányságnak könyvelem el.
Mindig rossz látni az ilyet, pláne egy remek 5 hengeresnél de ez gyakori olajcserével és rendes bemelegítéssel nem történt volna meg, vagy csak nagyon sokára.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen