- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
freaghill
őstag
Ugyanez igaz az S40-re, S80-ra is, amiket írtatok, hogy milyen motorral ajánlott venni?
Vagy ennyi pénzért inkább az S40, max S60 felé kacsingassak csak?
Esetleg tudtok valakit aki árul ilyet, és ismeritek és ajánlott vétel lenne?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz freaghill #11108 üzenetére
Amire felkészülnék, hogy évente azért szerintem 200-300e Hufot igényelni fog egy 10-15 éves, dízel S60, ha jó állapotban szeretnéd tartani (mások véleménye és saját tapasztalat alapján is). Szerintem S80 is hasonló tészta lehet, de azzal nincs tapasztalatom. Ha esetleg még nem olvastad, itt írtam a saját élményeimről.
-
freaghill
őstag
válasz BigBlackDog #11109 üzenetére
Köszi, elolvasom!
-
Lackki
senior tag
-
freaghill
őstag
Köszi a segítséget nektek!
-
kelekyle
őstag
válasz BigBlackDog #11109 üzenetére
Szopó benzines is kéri azt a dollárt
Most nekem kicsit felgyűltek a dolgok.
-Kuplung munkahenger elkezdett nyikorogni melegben.
-Van egy rezonáló zaj 2ezres fordulaton, sanszos, hogy a generátor, bakokat néztem, mind épnek tűnik.
-Az 5.hengernél ocsmány a gyertya és a trafó mellett elektromos szivárgást látok, pedig ép a trafó, égéskimaradást a gép nem jelez, mégis folymatosan kopog az 5.henger terhelésen, sanszos, hogy injektor, de majd egy kompressziómérést még megejtek.
-Futómű teljesen rendben van mégis teljes kitekert állapotban fordulásnál valami beleér és surlódik, nagyobb tempójú fordulásnál mégjobban, az ütköző jó méretű és teljesen épek.
- Egy éve cseréltem kézifék pofákat, de elkezdett nyikorogni mint állat behúzott állapotban.
-Jah és főtengely szimeringnél folyik az olaj, mert a faszkalap, eddig jól bevált szerelőt megkértem a kuplung és kettőstömegű cserénél, hogy cserélje ki, meg is vettem, erre amikor mentem érte azt mondta, hogy hát nem ott folyt ezért nem cserélte ki de az olajhűtő tömítést nézte át, mondom oda gyári új tömítést vettemÉs f@szkivan amúgy, hogy nincs egy normális szerelő itt a Budapest és környékén, wrc és társai volvos szerelőkhöz meg nem viszem mert baromi sok idő és nem tudok sokat autó nélkül lenni.
Úgyhogy inkább magam szerelek, amit tudok, meg Haxxika ajánlott egy budapesti műhelyt, ahol asszonyának a kocsiját korrekt módon összekalapálták és jó áron.Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
ffodi
veterán
válasz freaghill #11099 üzenetére
Itt gyűjtöttem össze néhány infót/(típus)hibát a facelift-es D5 S60-ról (euro 4, ebben van részecskeszűrő, de a hibák nagy része igaz a korábbi verzióra is).
Az ott leírtakhoz képest egyébként:
- Cseréltem már a kormányszögjeladót.
- A turbónál a rezonátorban lévő tömítéseket még egyszer cserélni kellett azóta, mert elszakadt és leköpte a csövet (annak ellenére, hogy rögzítve volt.....ami szerencse is, mert teljesen nem tudta lefújni, így lehetett még vele közlekedni. Más kérdés, hogy ezt külföldön követte el autópályán.... )
- Megadta magát az örvényszelepeket mozgató aktuátor is, szelepek állandóan nyitva vannak teljesen, csak hibakód van, teljesítménycsökkenés nincs, így még nem foglalkoztam vele (a hibás kormányszögjeladóval is vígan elvoltam 1+ évig, amikor végül meguntam a sok hibakódot)
- Tankfedél motorját még egyszer felújítottam azóta.
- Állófűtés kályhája kéken füstöl, "köpköd", egyelőre kivettem a hozzá tartozó biztosítékot, de ezt is fel kell újítani[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
válasz freaghill #11117 üzenetére
Igen, amit felsoroltam az szinte mind típushiba egyébként.
Azt, hogy cserélve lett, azt csak a tulajtól, ha rossz, azt onnan látod, hogy a kormány eltekerésére hibakódot dob, és hibát ír ki ("Anti Skid Service Required").
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
voyager4.4
senior tag
Sziasztok !
Márciusban volt fójtószelep csere az autón (Ivanicsnál, 2001-es benyás S80 automata). Azóta magas az alapjáratom kb. 1400. Azt mondták, hogy idővel beáll. Amit furcsállok, hogy ha sebességbe rakom, akkor beáll 900-ra. Hibakód nincs.
no fate but what we make
-
lorcsi
veterán
hazafele elcsaptunk egy fácánt
nem lehetett már lelassítani és kikerülni
elkapta a bal első fényszórót, burkolat letört..foncsor rész megrepedt
fotókat készítettem ahogy biztonsággal meg tudtunk állni, de sajnos túlgurultunk már a tetthelytől..biztonsággal nem lehetett visszafordulni, hogy összeszedjem ami megmaradt..gyári, utángyártott vagy bontott alkatrész is érdekel
xc60-2011., halogénValeot vagy TYC-t, Parasco-t, Johns-t, Van Wezel-t, Abakus-t találtam eddig
melyik az ajánlott? -
Weareus
addikt
Üdv.
Kocsiba való élhető egérirtót/riasztót tud valaki?
Beköltözött egy cini a T6 csomagterébe.Ide:
Szó se róla, helyre kis fészket rakott, de azért...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
-
mody123
tag
Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni.
Kocsim 2005 évjárat s80, 2,4 D5,
Egy kicsit furcsán fogom elmagyarázni de remélem érthető lesz
A kocsinak automata váltója van.
Egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy elindulásnál felengedem a féket kb 1 másodperc múlva elindul magától a kocsi nyomom a gázt és szépen váltogat ahogy kell ez még szép és jó DE ha nem várom meg azt az 1 másodpercet és úgy nyomom meg a gázt akkor rúg egyet a kocsi.
Volt már valakinek hasonló?
Üdv
-
ttower
aktív tag
válasz mody123 #11125 üzenetére
Volt már felújítva a váltó? Ha sokat vár sebességbe váltás előtt akkor elég jó a sansz hogy előbb vagy utóbb hozzá kell nyúlni. Nekem is volt hasonló, bár hátramenettel, de amióta fel van újítva nem produkál ilyet.
It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.
-
veterán
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #11130 üzenetére
Húzd le a spricniről a csövet, ha úgy sem jön akkor nem dugulás, esetleg utána meg tudod nézni a biztosítékot, ad e hangot a pumpa ha húzod neki... Egyenként zárd ki amit tudsz, és meg fogod találni a hiba forrását, nekem ha ilyen gondom volt azt mindig dugulás okozta. Csak akkor fordult elő amikor vettem, használatom alatt soha. Gondolom hanyagul valami retket öntöttek bele...
-
Viktor8.
tag
Hali. Szerintetek ide mit szerkesszek, hogy ez a fos (2003 v70) ne ázzon be az anyós lábtérnél? Ki szilóztam már, hogy nem e az illesztésnél ázik be, de nem ott, hanem a terelőlapátnál folyik be a víz zárt állapotában is.
[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
-
rayoliviero
veterán
Sajnos a Xenon fényszórómmal a V60-ban alig látok valamit. Úgy állítja be, hogy maga elég világít és manuálisan nem lehet állítani a magasságot. Egy Ladával szerintem jobban lehet látni az utat, mint ezzel a kanyarkövető Xenon fényszóróval.
Ezen lehet állíttatni?
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11136 üzenetére
Nincs eltörve a szintező teleszkóp? Bal oldali kerekeknél van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
BigBlackDog
veterán
válasz rayoliviero #11136 üzenetére
Nem lehet, hogy meghalt az automatikus magasságállítás (pl. ballaszt rendben van)?
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz BigBlackDog #11138 üzenetére
Beindításkor felemeli a fényszórót, annyit látok.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11139 üzenetére
Eddig az összes Xenonomnak lehetett a magasságát állítani magán a fényszórón, valamelyiken a vetítési képet is (mind Volvo).
Egszer este belövöd hogy még ne vakítson de rendesen lássál, utána nem kell hozzá nyúlni, valamelyiken nekem is feljebb kellett állítanom, valamelyiken jó volt gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11141 üzenetére
Hirtelen ezt a két képet találtam sajátról:
Pirossal jelöltem, kis dugós kulccsal, pontos méretre már nem emlékszem. Este oda állsz egy egyenes falhoz, és egész jól be lehet lőni, mész egy próba kört hogy jó lett e, semmiképpen se vakíts. kb úgy lőttem be hogy ha haladok valaki mögött a rendszámokat még világítsa, de az ablakon be már ne. El lehet az állítgatással meg próbákkal játszani kicsit egyik este, csak egyszer kell jól megcsinálni.
Kis lépésekben változtass, látod a falon hogy ha az egyiket megemelted akkor a másik oldalt is hozzá kell lőni.
-
-
ffodi
veterán
válasz FeRRaR1 #11143 üzenetére
Emlékeim szerint 6-os a dugó (S60-on legalábbis).
rayoliviero:
Ökölszabály kb. hogy a fényszóró tompított állásban kb. 70 méterre világít, ez tehát nagyságrendileg másfél bója az út mellett.
Én a következőképp szoktam beállítani:
1. Odaállok sötétben egy világos színű fallal szembe (merőlegesen), egész pontosan tőle 10 m-re (lehet valamivel közelebb is, ha ez nem kivitelezhető, csak akkor mások lesznek az arányok). Az is fontos, hogy a terep lehetőleg sík legyen.2 Bekapcsolom a tompítottat ami így "képet" vetít a falra. Jobban megfigyelve a vetítési képet látható, hogy van "éle", na ezt (pontosabban ezeket) kell a későbbiekben állítani és ehhez kell viszonyítani.
3. Lemérem (pl. mérőszalaggal), hogy a lámpatest közepe (~foncsor közepe) milyen magasan van a földtől számítva. Ezt követően a mért adatokat felhasználva ragasztok két szigetelőszalag-csíkot (lehetőleg fekete) a falra (vízszintesen), oda, ahova a fényszórók vetítenek (ahol az említett "élek" vannak). Példa okáért legyen ez a mért adat most 650 mm.
4. Most jön a számítási feladat: Ha 0 m-nél 650 mm a vetített kép "éle" és 70 m-en kell kb. 0 mm-en lennie, akkor mennyi ez 10 m-en?
Offset = (10/70) * 650 = 92,86 mm --> Magasság = 650 mm - Offset = ~557 mmHa nem 10 m-re állsz, akkor értelemszerűn az arányt máshogy kell számítani. Túl közel pedig nem érdemes állni, mert az már túl nagy hibát fog okozni a mérésben/számításban.
5. Végül pedig jön a próbaút.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Weareus
addikt
A régi fogyasztási átlagot (19.9 L/100km) is beleszámolva (tehát reset nélkül) itt tartunk:
A tankolási számlák alapján 9.9-10 l körül jön ki a fogyasztás.
Kérdés: hány km-enként reseteli magát fogyasztásmérésileg a board computer?
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Weareus
addikt
Értem. Nem tudtam.
Akkor még várok egy kicsit, amíg már nem megy lejjebb és akkor resetelek egyet.
Bizonyára jobb lesz a boardcomputer által számolt fogyasztás, ha már nem kell belekalkulálnia a városi átlagfogyasztásokat...
Egyébként azt hittem, hogy 1000-2000 km-ként dob egy resetet magától.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest