Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz j.bravo #7011 üzenetére

    @alázógyík

    OK, deal.

    Azt autót megszámolom egy deákban, hisz' a nap végén ez csak egy Alfa...örüljek, ha elviszik. Viszont szerződéskötési díjra, kulcsátadásra, gépjárműátadásra, átadáshoz történő megjelenésre, megjelenéshez előzetes időpontbiztosításra, időpontbiztosítás adminisztrációjára, stb. még lehet, elmegy pár guriga. Tételes számla biztosítása most akcióban 0 Ft! :P

    @j.bravo

    Azóta még én is futtotam pár kanyart fejben...illetve megkértem Zsoltot, hogy nekem, mint laikusnak szájbarágósan mondja el, hogy wassup.

    A katalizátor a leömlőben van, nem külön elem a kipuff soron...gondolom ez mindenki másnak evidens, nekem nóvum. Ez kissé komlikálja a dolgokat.

    130k HUF az új gyári katalizátor Zsoltnál, szereléssel. Ehhez van a két monitoring szonda cseréje a kipuff oldalon: még 2x ~18k, de legyen 20k; az még 40k, összesen 170k. Ha már ott járok, akkor a végdob cseréje az esztétika kedvéért; ez mennyi lehet: 30-50k?

    Tehát valahol 200-250k magasságában állna meg.

    Alternatíva: a katalizátor hatásfok jelének (hátso szondák) fixre írása, illetve átkötése: előbbihez kell egy értelmes ECU író mókus, utóbbihoz egy jó elektroműszerész mókus. Magyarul a kat. marad xar és a kipuff 'büdös', de a kocsi nem foglalkozik vele.

    ...plusz természetesen a hátsó dob cseréje; abból nem adok. :)

    Ez valahol (ex-has becsléssel) 100k körül állhat meg. Cserében mókusokat kell kajtatnom...

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák