Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mintcar

    tag

    Minél jobban tanulmányozom ezeket az adagolókat, már vagy két hete csak leírásokat, müködési elveket bújok, én arra jöttem rá eddig, hogy mehanikailag talán nem is annyira bonyolultak ezek az adagolók.
    De a beállításuktól, a jelleggörbéiktől kiráz a hideg!

    Pl.: a röpsúlyos adagolóknál miket kell beállítani a teljesség igénye nélkül: alapjárati szabályzás, végleszabályzás, inditási szabályzó út, alsó alapjárati helyzet, felső alapjárati helyzet,alsó és felső alapjárati fordulatszám, kibővitett alapjárati tartomány nullterhelesnél, és részterhelésnél, fordulatszám korrekció kezdet és vég, inditási helyzet benyomott gázpedál mellet és nélkül, szabályzó rugó működési tartomány, tolóüzem null-részleges-teljes terhelés mellett.
    És azek CSAK a fordulatszámra vonatkozó beálítások.

    Szerintetek mit szolna az adagolós ha megkérdezném a felsoroltak rendben vannak-e?

    De a dugattyúknál is elég sok szempontot kell figyelembe venni!
    Alsó holtpont(üzemanyag-hozzáfolyás), előlöket, tehermentesitő löket, hasznos löket, maradék löket, felső holtpont. Ezeknek mind megfelelő ponton kell lenniük, mert vagy túl sok v. kevés üzemanyag jut a porlasztokba, a megfelelő nyomásról és az időztésről nem is beszélve.

    [ Szerkesztve ]

    w123 200D 1.1millió km+

Új hozzászólás Aktív témák