- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkinek !
Tegnap próbáltam a hideg indítását legelőszőr a járgányomnak, mióta feltettel az adagolót !
Indult ugyan azonnal, de most sem tökéletesen, hanem döcögősen.
Ugy járt egy darabig, mint ha nem járnak csak vagy kettő henger a négyből, és hiába adok gázt, csak minimálisat tud gyorsulni, amíg be nem indul rendesen a motor !!!
Ilyet csinált régebben is.Törtem a fejem, hogy mi a fene lehet, és vágül a fejszelepeknél lyukadtam ki, hogy azok nem zárhatnak minden adagoló elemben kezdetben !
Ha jól tudom, akkor ha nem zár a fejszelep, akkor nem tud felépülni a nyomás a nyomócsőben és minden alkalommal csak odáig jut, hogy úgymond felpumpálja feltöltse a csövet az adagoló dugattyú, de arra már nem jut gázolaj, hogy be is fecskendezzen !
Azért is következtetek erre mert túlfolyás vizsgálatnál éppen ki kell venni a fejszelepet, hogy szabadaon follyon a gázolaj és csak akkro szakadjon meg a folyás, mikor az adagoló elem épp szállítási kezdeten van !
Másrészt, amikor próbapadon nézik az adagolót, akkor is figyelik, mikor feltették, és ráeresztik a gázolajat (de még nem tekereik, tehát nem adagol), hogy nem szivárog e valamelyik csonkból a gázolaj, mert akkor nem zár a fejszelep !
Igaz, hogy az én adagolómnál ez nem állt fenn emlékeim szerint, mikor próbálták, de ott túl ideális körülmények voltak, 40 fokos gázolaj, folyamatosan áramoltatva azonnal megfelelően az adagolón át, . . .
szóval ezek nem egy minimum egy napos állás utáni, teljesen hideg indulási körülmények !Kérdésem, ha a fejszeleppel van a probléma, akkor megoldódik e a probléma csak a fejszelep cseréjével, vagy az ülést is cserélni, esetleg szabályozni kell, amibe beleül, amin felfekszik a fejszelep ???
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Suzuki topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gumi és felni topik
- Formula-1
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest