Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    Üdv. mindenkinek !

    Tegnap próbáltam a hideg indítását legelőszőr a járgányomnak, mióta feltettel az adagolót !

    Indult ugyan azonnal, de most sem tökéletesen, hanem döcögősen.
    Ugy járt egy darabig, mint ha nem járnak csak vagy kettő henger a négyből, és hiába adok gázt, csak minimálisat tud gyorsulni, amíg be nem indul rendesen a motor !!! :Y :U
    Ilyet csinált régebben is.

    Törtem a fejem, hogy mi a fene lehet, és vágül a fejszelepeknél lyukadtam ki, hogy azok nem zárhatnak minden adagoló elemben kezdetben ! :U

    Ha jól tudom, akkor ha nem zár a fejszelep, akkor nem tud felépülni a nyomás a nyomócsőben és minden alkalommal csak odáig jut, hogy úgymond felpumpálja feltöltse a csövet az adagoló dugattyú, de arra már nem jut gázolaj, hogy be is fecskendezzen ! :U

    Azért is következtetek erre mert túlfolyás vizsgálatnál éppen ki kell venni a fejszelepet, hogy szabadaon follyon a gázolaj és csak akkro szakadjon meg a folyás, mikor az adagoló elem épp szállítási kezdeten van !

    Másrészt, amikor próbapadon nézik az adagolót, akkor is figyelik, mikor feltették, és ráeresztik a gázolajat (de még nem tekereik, tehát nem adagol), hogy nem szivárog e valamelyik csonkból a gázolaj, mert akkor nem zár a fejszelep !

    Igaz, hogy az én adagolómnál ez nem állt fenn emlékeim szerint, mikor próbálták, de ott túl ideális körülmények voltak, 40 fokos gázolaj, folyamatosan áramoltatva azonnal megfelelően az adagolón át, . . .
    szóval ezek nem egy minimum egy napos állás utáni, teljesen hideg indulási körülmények ! :U

    Kérdésem, ha a fejszeleppel van a probléma, akkor megoldódik e a probléma csak a fejszelep cseréjével, vagy az ülést is cserélni, esetleg szabályozni kell, amibe beleül, amin felfekszik a fejszelep ??? :F :F

    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák