Navigáció
A már jól ismert MioMap V3 szólal meg a kütyüben Moha bá érces orgánumán, tehát iGO ez a javából, bár Andrea ezúttal nem választható extra. Ami azt illeti, én csakis Moha bával utaztam eddig is, ebből is látszik, hogy a cuccot kimondottan nekem fejlesztették, de remélem azért másnak is örömet okoz majd.
Az iGO színvonala most sem okoz csalódást, odataláltam vele sok eldugott helyre pillanatok alatt és a becsült időtartam is sokszor teljesen reálisan jelent meg a kijelzőn. Ja igen, apró, bosszantó fapadosság: az óra nem frissíti magát a műhold alapján, azt kézzel kell beállítani, és ehhez még a MioMapból is ki kellett menekülni, bele telt néhény percbe, mire megtaláltam. A bekapcsoláskor megjelenő beállítások menüpont rejti ezt az opciót.
Számomra újdonság volt az a feature, hogy nem csak hanggal dorgál Moha bá: „ Túl gyorsan mész”, hanem ki is teszi a sebesség határt jelző KRESZ-táblát a bal alsó sarokba, de vigyázat! Sajnos az ötlet nagyszerű, de még nem teljesen megbízható. Én úgy tapasztaltam, hogy többször téved, mint nem, sajnos még olyan triviális helyeken is, mint az Osztyapenko (khm, khm, nevezzük M1-M7 bevezetőnek... - Bog) környéke, vagy az Erzsébet-híd budai végén figyelő 40-es tábla. Bízunk abban, hogy a NavNGo folyamatos javításai ezeket a hibákat is orvosolják majd és az új funkció méltó módon integrálódhat a nagy magyar büszkeségbe.
A készülék remekül kezelhető, jól szolgál és valóban azt az érzést kelti, hogy lesi minden gondolatomat. Fura talán csak az volt, hogy az általam leggyakrabban használt hangerő-szabályozó is eltűnt az eszköz oldaláról a minimalizmus jegyében, így ha hirtelen Jamie Cullum, szólal meg a rádióban, arra kényszerülök, hogy a menüben turkálva bírjam suttogásra Moha bát, de ezzel azért együtt lehet élni.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!