Pályák, extrák, értékelés
Pályából 14 darab van, plusz a már említett bónuszküldetések. A missziók előtti „oldalak megrajzolása” alatt tippeket, bölcsességeket olvashatunk, a kedvencem: „az ajtók kinyitásához használd a fejedet. Vagy egy őr fejét”. A jó tanácsokat valóban alkalmazhatjuk, utunk során ugyanis a Heroes mobiladaptációjához hasonlóan számtalan tárgyat az ellenfelekhez hajigálhatunk, a lista az abroncstól a bőröndön át a terméskőig tart. Hasonszőrű társaihoz hasonlóan a XIII is lineárisan játszható végig, a helyszínek viszont változatosak, sokszínűek, sohasem unalmasak.
Harci eszközök tekintetében sem kell szégyenkeznie cikkünk tárgyának, van itt shotgun, gránátvető, pisztolyból és uziból pedig akár kettővel is szaladgálhatunk egyszerre. A Memory bankban a dupla fegyverek hasznosságát a következővel magyarázzák: kettő jobb mint egy. Ilyen közhelyeket a fagylaltos pálcikákra írva olvashattunk még anno („Mi lehet jobb egy Magnumnál?”). Az ellenségek meglehetősen eltérnek egymástól, és itt most nem csak a grafikai megjelenítésükre kell gondolni - mozgásuk, fegyverük, taktikájuk egyedi. A "főgonoszok" legyőzése még éppen az elvárt nehézséggel abszolválható, egyiknél sem fogunk sokat elidőzni, de azért kell majd egy kis ügyesség.
Általános trend a mobiljátékoknál, hogy az adott termék vagy minőségi alkotás és szinte minden rendben van vele, vagy pedig szót sem érdemel. Sokat itt sem tévedtek a fejlesztők, látványosak az animációk, igényes a kivitelezés, élvezetes a játékmenet, ráadásul most még a hangokat is úgy-ahogy eltalálták. Az atmoszférát még egyszer kiemelném, ötletes ez a képregényszerű világ, talán ennek köszönhető, hogy többszöri végigjátszást is megérdemel a XIII – Covert Identity.
Bek
A tesztprogramot a Gameloft biztosította, köszönjük!
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!