Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dfsz34

    őstag

    válasz xenom0rph #56618 üzenetére

    vert stab a közelharchoz, meg úgy általában mindenhez

    vizes lőszerrekesz is kellhet, mert gyakran kap ammorack lövést és szép bumm, most már nagyon látványos, lerobban a tornya :)

    Én egy kicsit eltértem a konvencionális ajánlásoktól és vert stab + bino-t raktam rá. Legénységi skillnek adtam viszont elsőnek biztonságos elhelyezést.

    Azért binot, mert valahogy az én stílusommal vagy csak úgy, de nagyon sokszor kínlódtam a rossz látótávja miatt. Nem szoktam a lemming vonathoz csapódni és akkor nagyon nem mindegy, mennyire látok el. Illetve sokszor maradtam úgy, hogy vagy elhullottak a társak vagy messze voltak és meg kellett oldanom a helyzetet, binóval sikerült, anélkül bukta lett volna.

    Ez olyannyira így van, hogy pl tegnap egy t44-el kiszedtem úgy egy szerencsétlen is3-t, hogy végig spotoltam, lőttem, leláncolva tartottam és ő meg csak tekergette a tornyát, mert semmit nem tudott csinálni. Próbált néhány vakot lőni, de olyankor odébb mentem kicsit. Ha lett volna binoja, akkor meglátott volna.

    A látótáv legalább annyira fontos szvsz, mint a töltés gyorsítás (ha nem jobban) és mégis, amíg a másodikat mindenki elfogadja és felteszi a töltésgyorsítót, addig a látótávra legtöbben csak legyintenek, pedig rosszul teszik. Egedül a városi pályákon, pl himmelsdorf van minimális szerepe a látótávnak, de a térképek többségén nagyon is fontos dolog.

    (#56623) xenom0rph A szabadon cserélgetni annyit jelent, hogy költesz rá kreditet és elbukod ilyenkor a 10%-t a legény meglevő xp szintjének, ami kb annak felel meg, ha a második skill 30% magasságában van. Pontosabban ilyenkor az első skill marad 100%-os, ez pl a hatodik érzéknél fontos, a második meg valami minimális szintre esik vissza a csere után.

    Azért szokták ezt javasolni, mert vannak olyan tulajdonságok, amik csak 100% elérése után aktívak, de van olyan is, ami már azonnal aktív.

    2. vagy 3. skill kifejlesztése meg hosszú idő lehet, tehát ez alatt a hosszú idő alatt nincs ott neked egy inaktív tulajdonság, hanem egy olyant választasz pl tűzoltás, ami aktív folyamatosan, bármennyin áll és akkor cseréled ki egy másikra, amikor 100%-t elérte.

    Én ilyen cserét maximum első skill esetében csináltam, utána már valóban olyan nagy az xp veszteség, hogy átgondolom és ha hajlandó vagyok valamennyi aranyat beáldozni (akcióban 100, normál esetben 200), akkor csinálok cserét, de egyébként nem, hanem kiválasztom azt a tulajdonságot, amit tényleg akarok neki adni és inkább vállalom, hogy a kifejlesztés idejére inaktív.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák