Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Mobilarena
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz Dzsana #32099 üzenetére
Nem szívügyem, hogy automata legyen. Hasonló paraméterekkel felhúzós is hasonlóan drága, vagy azokból előfordulhatnak olcsóbbak? (A keret még megkeresés alatt áll, ha kifizettek, nyilatkozom róla, most fel akarom térképezni, hogy milyen típusok vannak, milyenek a jók )
[ Szerkesztve ]
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
csabulaxi
senior tag
válasz Dzsana #32144 üzenetére
Vicces volt, de el is gondolkodtam rajta főleg, ha az előző beírásomat is figyelembe veszem.
Most tényleg olyan hangulatba vagyok, hogy tudom hasonlítani az órákat az autókhoz.
Abban a különbségben, hogy autókból nincs hamisítvány csak gányolt több 10 éves felső kategóriás kocsik. Gondolom és látom a most "fillérekért" adott omegák, tissot stb órák is valamikor jó és drága órák voltak, míg most fanatikus hozzáértés nélkül csak ipari hulladékok. Én sem fogok az autómata orientemre soha egy fillér javítást kifizetni, inkább egy új 30ezerért, mint egy 15 ezres szerviz. Autóba ülve sem lehet összehasonlítani az új kocsiba való beleülést, hiába mondom, hogy a mostani autóim 9 és 14 év közöttiek és szinte minimális ráfordítással, komolyabb hiba nélkül használom őket, mondhatom tök jók, de egy újba beleülni na az igen. lehet polírozgatni őket, igen, de soha nem lesz az az érzés.
Órát is vagy a több millást megőrizni műtárgy formátumban, vagy használni és használni egy nekem tetszőt és mikor már nem ér meg nekem többet mint emlék mehet a fiókba. Hazudni meg hogy nagyfateré volt nem fogok.
nem bántani akarok senkit, csak most ez az én véleményem.
Tetszenek a 70-es évekbeli órák (bullhead) de inkább kéne a mai átirata.[ Szerkesztve ]
"A Világegyetem fényévmilliókkal is mérhetetlen irdatlan nagyságát emberi ésszel lehetetlen fölfogni. A jó hír viszont: nincs is rá semmi szükség, hogy fölfogjuk."
-
csabulaxi
senior tag
válasz Dzsana #32150 üzenetére
becsüllek, hogy hobbiként kitanultál egy szakmát, főleg az órást és értékelem a munkádat is.
Gondolom azért ez nem járható út minden óraszerető számára, pláne, hogy nem tőlük veszed a felújítandó órákat. Szerintem Te sem örülnél, ha akárcsak a fórum olvasói egyöntetűen ellepnék a hétvégi bolhapiacokat és aukciós oldalakat.
A régi omega 60-as években is 1/3 autó ára volt és az új most is annyi. Autó kategóriába sorolva merci, bmw, audi. Egy ilyen autó újonnan 10 milla és ha nem vitrinbe veszik hanem használni és mikor több a szerviz mint az értéke kerül másodkézbe és innen kezd pusztulni. Mikor 1-2 milla az értéke akkorra már csak roncs, de egy kellően fanatikus még csinálhat belőle használható jó kocsit, de sosem lesz egyenértékű egy új gyárival. Így volt a 90-es évek végéig a modern elektronikák elterjedéséig, most van jó pár ép állapotú kocsi betojt motor- váltó-elektronikával és esélye sincs autóként élni tovább csak bontóba kerülni és fillérekért elkelni a bőrkárpitnak. Ebből jobb helyzetbe vagy mert te nem foglalkozol elektronikus dolgokkal, csak több évtizedes mechanikus, de a nagyjavítás előtt álló órákkal. A 6-800 ezres mostani új árú omegák tehát több évtizedesen 60-80 ezret érnek, tizedét mint a kocsiknál, ott se itt se vállalja be mindenki a nagyjavításokat. Szerintem nagy a hasonlóság, de én csak a sajátomhoz kötődöm. Mivel nem vagyok olyan helyzetben el sem tudom képzelni azt a helyzetet, hogy lenne egy 30 éves rolex subom ami egy lakás ára volt anno és már 4 vagy 5 alkalommal megfizettem a 100 ezres szervizt rá és most is kéne annyit ráköltenem, hogy mennyit is érjen? 500ezret?Neked jó gyűjtögetést kívánok és sokáig élvezd a hobbidat!
Amúgy bennem is van bőven hajlam a gyűjtögetésre, ne tudd mennyibe van az Asterix gyűjteményem.
Ja és romantikából a 20 éve eladott akkor 30 éves VW T2-es buszt szeretném megszerezni és pikk-pakk állapotba."A Világegyetem fényévmilliókkal is mérhetetlen irdatlan nagyságát emberi ésszel lehetetlen fölfogni. A jó hír viszont: nincs is rá semmi szükség, hogy fölfogjuk."
-
csabulaxi
senior tag
válasz Dzsana #32154 üzenetére
"Továbbá az infláció miatt a mai több százezres Omega 60 év múlva milliós lesz, ha így haladunk! :-) Szóval ne hasonlítsd össze a kettõt, vagy nem értetted meg a lényegét."
A kulcsszó az infláció.
Ha milliós ára lesz egy PO-nak akkor az új 6 millióba fog kerülni.
A zsír új limitált modellek amik széfben várnak évtizedeket azok biztosan többért kelnek el mint új korukban kerültek. De ez mennyi az eladott modellek 5 %-a? Aki használja kopásig annak két lehetősége van, viszi szakszervizbe és kiad egy valag pénzt a felújításért, vagy ő dzsana és időt, tudást nem sajnálva megoldja saját erőből.
Haverom ezer euroért vett 7 éve egy certina kronot (külföld, nálunk 350ezer volt akkor ára), most kezd késni, mondom neki akkor a 7750-es miatt lesz minimum 50 ezres szerviz( meg festeni kellene a lünettán lekopott tachy skálát), erre teljesen el volt hűlve, hogy nem költ rá annyit. vett egy ProTrekket és most azzal nyomul."A Világegyetem fényévmilliókkal is mérhetetlen irdatlan nagyságát emberi ésszel lehetetlen fölfogni. A jó hír viszont: nincs is rá semmi szükség, hogy fölfogjuk."
-
Gabor970
addikt
válasz Dzsana #32204 üzenetére
köszönöm a választ!
Úgy gondoltam ki, hogy elkezdem figyelni az eladásra kínált Tissot órákat, és ha lesz köztük olyan, aminek a fém szíja megfelelő, és árban is ésszerű, akkor azt megveszem, és az órát továbbadom bőr szíjjal. A különbözet lesz a fém szíjam ára
Ebay-en találtam a már eladottak közt olyant, ami nagyon jó lett volna, 25EUR-ért ment el, az óra rosszként volt hirdetve, de a szíj szép jelölt fém volt, méretre és formára jónak tűnő. Talán a türelem meghozza a gyümölcsét.Már beadtam óráshoz az órámat, egy tisztításra, valamint nem tűnt tökéletesnek a nap dátum kijelzés, és szorult ahogy állítani próbáltam a dátumot és napot. Azt mondta, nem lesz gond, meg lesz javítva.
[ Szerkesztve ]
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
Gabor970
addikt
válasz Dzsana #32238 üzenetére
Gondoltam ha új használt autó olajcsere , akkor új 41 éves óra, megérdemel egy karbantartást (tisztítás, olajozás, kicsit szorulni éreztem, ahogy a dátumot és a napot állítottam) Ha szabad, teszek be két fotót róla.
Hoz az órás pár fém szíjat is jövő péntekre, hátha találok hozzá illőt.
[ Szerkesztve ]
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
Gabor970
addikt
válasz Dzsana #32243 üzenetére
köszönöm!
Talán az óra választott engem Egy nagy gyárban dolgozom. Két haver/kolléga már mechanikus órát hord, én is vágytam rá, több mint egy éve nézegettem, volt ami tetszett korábban vaterán, de nem sikerült megegyezni árban. Kicsit félretettem a dolgot, anyagi lehetőségem is átmenetileg nullára redukálódott. Hét elején mondja az egyik haverom, hogy van egy raktáros nálunk, aki árul egy automata tissot-ot, valami bolhapiacon vette egy zacskóban két másik órával együtt 15e Ft-ért. Megkerestem a srácot, behozta szerdán az órát, felvettem, és nem akartam lerakni. Nagyon tetszett a színátmenetes számlap, az acél tok, hogy automata, hogy nap - dátum jelzéses. Nem tetszett az új plexi ami forgott a helyén, és hogy szorult a nap-dátum állítás. Fél nap "szkanderozás" után 20e Ft-ér odaadta. Az órás szerint kimondottan jó állapotú a szerkezet. A számlap közel hibátlan, a tokon is csak a hátsó csavaros fedélen van karc. Jelzett gyári a korona. Az órás cseréli a plexit, azt mondja csak plexije van neki is, de garantáltan szorosan lesz a helyén. Nem tudom, van lehetőség valami karcállóbb üveg, esetleg zafír "plexit" rakatni rá, vagy nem szabad ezekre ilyent? Eredetileg milyen anyagból volt ezeken a plexi?
Ahogy nézegettem neten a 2571-es szerkezeteket, azokon a rotor belső része réz színű, és nem acél. Azokon csak a rotor külső cikkelye acél színű. Vajon miért lett az enyémen lecserélve? Az is el tud romlani?
[ Szerkesztve ]
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
Gabor970
addikt
válasz Dzsana #32246 üzenetére
nagyon köszönöm a válaszod!
Nem tűnt lötyögősnek a szerkezet a helyén, de lehet csak nem tudtam mire figyeljek. Amit írtál 310-es acélbetétes plexi, az beszerezhető újként? Nagyságrendileg milyen összeg? Szeretném az órát idővel mennél eredetibb állapotra hozni. Régi autók is a kedvenceim közé tartoznak, volt a 90-es években pár youngtimerem, ott is mindig az volt a cél, hogy közel olyanná váljon, mint ahogy a szalonból kijött. Ne legyen se kevesebb, se több.Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
csabulaxi
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen