Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
Ezzel a részével azért tisztában vagyok. Mármint abban biztos vagyok, hogy a 2.5-ös jobban autózható a magasabb nyomaték miatt, ezért keresném alapvetően én is azt
De ha az eddig hajtott szekerekhez képest (a sorosnál - no politics - nyomatékosabb boxer) jobban vagy legalább úgy teljesítenek a gyengébb példányok is, akkor nem fog megfeszülni, hogy az amúgy sem túl erős kínálatból nagy mázlival kifogjak egy 2.5-öst (közben elengedve hibátlan 2.0-sokat). De ha a kicsikből (főleg a leggyengébb) tényleg nagyon kevés, akkor teljesen kizárom.Mindenestre köszönöm a listát róluk. Érzésre a 187Nm is elég lenne az 1400kg mellé.
Korábban a kis Xsara 1.6i 8v tudott 88LE@5600RPM és 134Nm@3000. Cseppet se volt izgalmas, de szépen, dinamikusan tudtam azért mozgatni vele az 1100kg-s testét. Ezért is lenne ez az arány a belépő.
Ha jól tudom, akkor egy elsőkerekes esetén kb 10% veszteséggel lehet kalkulálni (BHP vs WHP), míg AWD esetén akár 20-25% is lehet.
Vagyis (pusztán papíron) itt kb 80LE jutott a kerekre, míg a 137lovas verzió esetén kb legrosszabb esetben is úgy 100 körül. Ami 20% többlet a megszokotthoz képest, persze önsúlyban is hasonló a difi.
A legideálisabb a vacak kis golfnál tapasztalt menetdinamika lenne (az mondjuk fele/harmadannyi idős volt, mint a xsara). Az kb 105lovas volt, vagyis durván 95LE a kerekeken. Tehát ez elvileg elég közel lehet a legkisebb 2.0 boxerhez, és ott a súly is kb ugyanaz.
Ha már 2.0, akkor az SOHC költségeit tekintve szimpatikusabb (nyomatékban nincs horror különbség, teljesítménye meg mindkettőnek elég a 140-150es tempóhoz).Tudom, eretnekség a fenti motorokat dinamikus autózással egy mondatban említeni
Azt is tudom, mire képes egy valóban erős autó (250+, nem a 150lovas passat)... de ezeket nem tudnám érdemben kihasználni, azon ritka alkalmakért meg nem racionális döntés. Ügyesen autózva egy ilyen motor is tud némi mókát nyújtani
Szóval a cél továbbra is egy 2.5 lenne, de akkor talán nem vetem el a kisebbeket se. Automatára viszont továbbra se tudom rászánni magam, így a 3.0 kiesik sajna(#2019) Jorus
Detto. Én is inkább belehúzom magam kicsit a kormányba, majdnem egyenes háttal. Szépen belátom a környezetem, gyorsabban, biztosabban tudok reagálni az egyes eseményekre. Sokkal inkább érzem így az autót a végtagjaim meghosszabbításaként, mint fetrengősben, folyamatos ficergéssel, hogy mindent rendesen elérjek.
Biztos van, aki szerint nagypapás, vagy rallys (bár azért messze vagyok egy tapasztal pilótától ), de nem különösebben szoktam adni így mások véleményére.[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
Új hozzászólás Aktív témák
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Projektor topic
- ASUS ROG Ally
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- BestBuy topik
- TCL LCD és LED TV-k
- World of Tanks - MMO
- Parfüm topik
- További aktív témák...