- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2012 üzenetére
Ezért autózható jobban a 2.5-ös, mert lóban nem erősebb (165 ló mind a kettő) de nyomatékban elég nagy a különbség (196 vs 226 Nm) ami a használhatóságot nagyban javítja, nem kell forgatnod, hogy haladj ezért nem is eszik érdemben többet a 2.5-ös. Sajnos elég ritka a 2.5-ös többnyire a 2.0i-t vették közpes felszereltséggel akinek meg volt pénze az 3.0i-t vett amihez meg automata dukált gyárilag (kézi csak a Spec B-ben van ami kb fehér holló de azért van: [link] vagy van 2.5 turbó ami még annál is ritkább: [link]).
Igen a 137 lovas SOHC, a 165 az DOHC. 137 ló elég kevés de egy próbakört mehetsz vele, polgári közlekedésre végülis elég...
A gyári adatok így néznek ki a Legacy/Outback párosnál:
2.0i (SOHC): 137 Le@5600 / 187 Nm@3600 (Euro 4)
2.0i (DOHC): 165 Le@6800 / 196 Nm@3200 (Euro 5)
2.5i (DOHC): 165 Le@5600 / 226 Nm@3600 (Euro 5)
3.0i (DOHC): 245 Le@6000 / 297 Nm@4400 (Euro 5)Súlyukat nem vágom fejből pontosan de nincs nagy difi köztük a legkönnyebb a leggyengébb (1390 kg a sedan, a kombi 1415 kg), a legnehzebb a legerősebb (1495 kg). Az obk kicsit nehezebb mint a Legacy de azt aztán pláne nem tudom mennyivel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi