Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    Hát, srácok, ezt már egyszerűen nem hiszem el, tiszta paródia ez a Samsung prémium szervizelés.

    Akit nem érdekel, bocsánat a hosszabb kommentért előre is, de leírom, mert még pár hete ígértem itt, hogy tájékoztatást adok a fejleményekről.

    Szóval: augusztus 6-án bejelentettem öt hibáját a telefonnak, 10-én vitte el a postás a Premium Assistance szolgáltatás keretében a telemax szervizbe.

    Augusztus 15-én hozta vissza, részben javítatlanul és összemocskolva, ragasztófoltosan, ujjlenyomatosan (makulátlan, karcmentes állapotban adtam le, végig fóliában, tokban tartottam, sérülés soha nem érte), nem vettem át, a futár adott azonnal egy elismervényt és vitte vissza a szervizbe az eredeti dobozával, papírjaival, stb. együtt.

    A szerviz az elektronikus munkalap szerint a hibát nem tapasztalta, amit látva - előtte a mysamsung.com chates felületén a telefon karcosnak jegyzékelése miatt egy ügyintézővel egyeztetve - azonnal panaszt tettem a Samsung Központi Iroda felé e-mailben aug. 16-án, amihez aug. 17-én kiegészítésként megküldtem a hátlap illesztési hibájáról (ez volt az egyik bejelentett, javításra nem került hiba) készült videóval.

    Cserekészüléket nem tudtak persze adni.

    Ezek után, mivel a telefon az egyik legfontosabb munkaeszközöm, rendszeresen érdeklődtem a panasz elbírálásával kapcsolatban, érdemi információt eddig nem kaptam.

    A mai napon jön viszont az e-mail a Samsung részéről, hogy:

    "Sajnálattal értesültünk arról, hogy a SM-G935F típusú xxxxxxxxxxxx imei számú készülékével probléma adódott.

    Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.

    Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.

    A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.

    Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe."

    Azt a telefont és tartozékait, ami náluk van közel egy hónapja.

    Természetesen azonnal jeleztem e-mailben és utána telefonon is, hogy nem tudom leadni, mert visszaküldtem "futárfordultával", figyelemmel arra, hogy nyilvánvalóan tojtak rá, hogy megfelelően leszervizeljék, megjavítsák (gondolom, a "bevizsgálás" is messzemenően alapos lesz, ha a telefonomat egyáltalán előkeríti a telemax szerviz)..

    Remélem, hamar vége lesz ennek a kálváriának, mert már rohadtul elég ebből a balkáni ügyfélszívatásból. Komolyan.. ez egy agyrém. :W :W :W :W :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák