- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Tecno Spark 20 Pro újra, immáron 5G-vel
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Galaxy Ring töltője
ma A július közepi dátum is biztosra vehető most már.
-
Újabb platformokra is elérhető lett a Monster Hunter Stories széria
gp Az első rész befutott PC-re, Switch-re és PS4-re, a második rész pedig PlayStation 4-re lett beszerezhető.
-
Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
ph Az információk szerint az eTVB hibás működése (is) okolható a 13. és 14. generációs processzorokkal kapcsolatos problémákért.
-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
Hát, srácok, ezt már egyszerűen nem hiszem el, tiszta paródia ez a Samsung prémium szervizelés.
Akit nem érdekel, bocsánat a hosszabb kommentért előre is, de leírom, mert még pár hete ígértem itt, hogy tájékoztatást adok a fejleményekről.
Szóval: augusztus 6-án bejelentettem öt hibáját a telefonnak, 10-én vitte el a postás a Premium Assistance szolgáltatás keretében a telemax szervizbe.
Augusztus 15-én hozta vissza, részben javítatlanul és összemocskolva, ragasztófoltosan, ujjlenyomatosan (makulátlan, karcmentes állapotban adtam le, végig fóliában, tokban tartottam, sérülés soha nem érte), nem vettem át, a futár adott azonnal egy elismervényt és vitte vissza a szervizbe az eredeti dobozával, papírjaival, stb. együtt.
A szerviz az elektronikus munkalap szerint a hibát nem tapasztalta, amit látva - előtte a mysamsung.com chates felületén a telefon karcosnak jegyzékelése miatt egy ügyintézővel egyeztetve - azonnal panaszt tettem a Samsung Központi Iroda felé e-mailben aug. 16-án, amihez aug. 17-én kiegészítésként megküldtem a hátlap illesztési hibájáról (ez volt az egyik bejelentett, javításra nem került hiba) készült videóval.
Cserekészüléket nem tudtak persze adni.
Ezek után, mivel a telefon az egyik legfontosabb munkaeszközöm, rendszeresen érdeklődtem a panasz elbírálásával kapcsolatban, érdemi információt eddig nem kaptam.
A mai napon jön viszont az e-mail a Samsung részéről, hogy:
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy a SM-G935F típusú xxxxxxxxxxxx imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.
Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe."
Azt a telefont és tartozékait, ami náluk van közel egy hónapja.
Természetesen azonnal jeleztem e-mailben és utána telefonon is, hogy nem tudom leadni, mert visszaküldtem "futárfordultával", figyelemmel arra, hogy nyilvánvalóan tojtak rá, hogy megfelelően leszervizeljék, megjavítsák (gondolom, a "bevizsgálás" is messzemenően alapos lesz, ha a telefonomat egyáltalán előkeríti a telemax szerviz)..
Remélem, hamar vége lesz ennek a kálváriának, mert már rohadtul elég ebből a balkáni ügyfélszívatásból. Komolyan.. ez egy agyrém.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Samsung hallgatott a felhasználókra: az ismerős ívek por- és vízálló burkolatot, microSD kártyafoglalatot, hatalmas telepet és ultragyors kamerát rejtenek. Szinte minden területen van fejlődés, ez tényleg modellváltás.
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Automata kávégépek
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- LEGO klub
- Politika
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- eGPU tapasztalatok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Eladó egy darab Új Samsung galaxy watch 6 Classic 47mm black okosóra
- Eladó egy darab Samsung galaxy watch 5 40mm pink
- Eladó egy darab Új Samsung galaxy watch 5 Pro 45mm Black Titanium, bontatlan
- Samsung Galaxy Watch 4 44mm, Bluetooth, 1 Év Garanciával
- Eladó Samsung galaxy watch 4 classic 46mm LTE Szép állapot