- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
válasz thedarkfox #21051 üzenetére
Es vagy husszor lett leirva, hogy minimum 10-20 toltesi ciklus kell neki, hogy a becsult erteke kozelitse a valos allapotot.
De jo hogy nem megy itt egyeseknek az erto olvasas....
P.S. Nem te vagy a "mobil nem tartos fogyasztasi cikk" csoka?
[ Szerkesztve ]
-
aswmaster
tag
Sziasztok
Nem kimondottan Note 9-re érvényes, de nálam itt jött elő a garancia téma és most tovább gondolva és olvasva a Samsung oldalát, valamint beszélve egy Samsung boltban is egyre kuszábbak számomra a dolgok.
Azt mondták a boltban kb egy hónapja (még a zöld kijelzős hibámnál), hogy ha vásárolsz báráhol (most maradjunk egyelőre mondjuk az EU-ban) egy Samsung telefont, akkor 1 év globál garancia van rá, amit BÁRMELYIK Samsung szervizben lehet érvényesíteni. Igaz, azt is mondta a kolléga, hogy a jótállási jegy (ami a telefonom dobozában volt) kb bárhol beszerezhető (ezért is nem volt rá érvényes a 2 év magyar gari, amit csak hivatalos Samsung partner adhat).
1. Vettem mondjuk Spanyolországban egy Samsung telefont egy GSM boltból. Bontatlan doboz. Két hónap múlva elfossa magát a telefon és beviszem itthon egy Samsung szervizbe. Honnan tudják, hogy mikor vettem a készüléket - ergo hogyan ellenőrzik az 1 lv garancia idő meglétét?
2. Honnan tudjam, hogy mi számít hivatalos magyar Samsung kereskedelmi egységnek? Hisz - az én példámnál maradva - azt mondták, a jótállási jegy kb bárhonnan hozzáférhető?Igazából az első az, ami a legjobban piszkájla a csőröm, de nem találtam rá egzakt leírást. Ha jól emlékszem, minden gond nélkül ment a telefon, amikor kibontottam, mert Apple-nél pl ugye aktiválja is, onnan számít az 1 év, de anélkül nem is tudod gyakorlatilag használni. Itt ilyenre nem emlékszem...
"A tudományban a kísérletek és az elemzésük időhöz kötöttek, mégis úgy képzeljük, hogy időtlen természeti törvények bizonyítékát tárjuk fel. A törvények nem időtlenek, ezek is a jelen tulajdonságai, és idővel változhatnak." - Lee Smolin
-
aswmaster
tag
Közben a 2. pontra találtam választ, oda kell EZ a jótállási jegy, ez így tiszta is.
Az 1. pontra viszont nem találok sehol sem hivatkozást...
"A tudományban a kísérletek és az elemzésük időhöz kötöttek, mégis úgy képzeljük, hogy időtlen természeti törvények bizonyítékát tárjuk fel. A törvények nem időtlenek, ezek is a jelen tulajdonságai, és idővel változhatnak." - Lee Smolin
-
m1lan
őstag
válasz aswmaster #21054 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy a Turbado-ügy kapcsán az volt a Samsung álláspontja, hogy csak az EU-ba szánt készülékekre érvényesíthető az 1 év garancia, amennyiben a számlán rajta van a készülék IMEI száma. Tehát ilyen esetben a számla mindenképpen kelleni fog, azon pedig látják a vásárlás dátumát.
[ Szerkesztve ]
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
1Konrad
tag
Páromnak rosszalkodott a Note 9-e , én meg MIU-isként* azt a balga tanácsot adtam, hogy frissítsen. (Android 10 2.5)
Ő alapvetően 2 dolgot használ(t) sűrűn azon:
Whatsapp.
Egyszerűen nem hajlandó jelezni a képernyőn, felugró ablakban az üzenetet - csak akkor látja, ha belemegy.Még inkább: hangrögzítés telefonálás közben.
Utána olvastam, hogy a GDPR... ...de nem nagyon érdekel, mert nagyon kéne!Hogyan lehetne ezeket visszahozni?
Van olyan felvevő, amin a másik fél is hallható?
Esetleg valamilyen mókolás?Vagy vissza lehet rá hozni az eredeti 8.1-et?
(Az sem bánom, ha tud valaki olyant Budapesten, aki segíteni tud, mert ezek nélkül nem tud meglenni...)
(*MIUI-nál a kínaiakat nem zavarja se GDPR, se a Whatsapp, mindkettő tökéletesen működik android 10-es alatt.)
[ Szerkesztve ]
-
gerner1
veterán
válasz 1Konrad #21057 üzenetére
"Még inkább: hangrögzítés telefonálás közben.
Utána olvastam, hogy a GDPR... ...de nem nagyon érdekel, mert nagyon kéne!Hogyan lehetne ezeket visszahozni?
Van olyan felvevő, amin a másik fél is hallható?
Esetleg valamilyen mókolás?"
- Ami biztosan járható út: .... - Az aktív-CSC -t kell olyan kódra át állítani, amelyen engedélyezett a gyári h.felvevő. Ehhez, az adott országból származó SiM kártya kell. Pl: israel-i, Thai, Indonez...."Hogyan lehetne ezeket visszahozni?"
- 10 -esről biztosan nem. 9 -esről akkor, ha a 9-es olyan verziója van most a telón, amelynek BL értéke megegyezik az utolsó 8.1 -es BL értékével. -
gerner1
veterán
Az elmúlt ~6-7évben, több készüléket is leadtunk a hivatalos szervizek valamelyikében, garanciális javításra, és minden esetben kérték a vásárláskor kiállított számlát, amelyen a készülék sorozat és imei számai is megtalálhatók. A 2020.12.31 -ig érvényben volt 1+1éves garancia feltételekkel eddig úgy volt, hogy a hazai szolgáltatónál vásárolt készülékeknél elegendő volt a számla (Telekom plö: nem is adott eredeti Samsungos garancia levelet....). Független készüléknél, ha a +1 garancia évében vittem (tehát, az alap 12hó után...), akkor eddig minden esetben kérték a vásárlás helyén szabályosan kitöltött, és lepecsételt Samsung -os Garancia levélt is.
Most, hogy a hazai garanciális feltételek az értékhatárhoz kötöttek lettek, nem tudom, hogy az eddigi "gyakorlat" fog-e változni (?), de az biztos, hogy a vásárlás dátumát, hivatalos dokumentummal, továbbra is tudni kell igazolni.
[ Szerkesztve ]
-
aswmaster
tag
válasz gerner1 #21059 üzenetére
Szia
Igen, ez a része most tiszta, de ez csak akkor igaz, ha nem sima 1 év garis készülékről van szó, hanem jár a 2 év (vagy most ugye már 3 év is értékhatártól függően). Ehhez, ahogy írtad is, adnak egy Samsungos formanyomtatványt, aminek a mintája fent is van a honlapjukon.
Nade én most nem erről beszélek. Bemegyek egy normál GSM shopba (most nem egy épp alapított cégről beszélek, hanem mondjuk egy 10 éve létező, normálisan működő boltról). Veszek egy készüléket, ami EU-s modell (akár lehet haznáékba szánt is, ez most mindegy). Amire bizony él az 1 év gyártói garancia. Na, ezt honnan tudja a Samsung, hogy mikor indult a garancia? Mert egy számlát IMEI és S/N számmal kb bárki kiállíthat (én is tudok számlát írni - most tekintsünk el attól, hogy nem priofilom a műszaki cikkek kereskedelme, de akár utána le is ronthatod). Lényeg, hogy mi igazoja a Samsung felé azt, hogy egy adott telefonnak mikor indult az 1 év garija? Mert ugye Apple-nél egyértelmű, addig nem tudod használni, amíg nem csatizik a netre és nem aktiválja magát. Nade itt? Akkor ennyi erőből - emlékszel a zöld kijelzpős problémámra, hogy kifutottam a gariból - , írok egy számlát IMEI számmal és máris le fogják garizni? Nem hiszem... Szóval, konkrétan nem látom azt, hogy egy dobozos, bontatlan, EU-s készüléknél mitől számít a Samsung által "világgaranciának" mondott 1 éves jótállás, mert nem látok mögötte protokollt...
Itt van az én dobozos készülékem (ami Portugáliába léett szánva S/N alapján), aminek ki van töltve a garpapírja, de nem él rá a 2 év, csak 1 év, mivel nem hivatalos Samsung partnernél vásároltam (legalábbis ezt mondták nekem a szervizben). Itt van a kitöltöt garpapírja, amiben teljesen egyérteléműen bent van, hogy 2 év jár rá:
Namármost, mivel a márkaszervizben azt mondták, hogy csak 1 év élt rá, mert nem Magyaro-ba szánták a készülék hanem Portugáliába de magyar kereskedés hozta be (viszont nem hivatalos Samsung partner, jelentsen ez akármit), ezért csak 1 év garit adnak. Nade mondom kérem szépen, ott a 24 hónap, akkor miért is nem, hát ez egy hivatalos Samsung garis papír, nem? Nem egy netről nyomtatott vmi...
És most figyelj a válaszra: "Ja, hát ilyen papírt gyakorlatilag bárki szerezhet!"
Tényleg? Hát azért ez nagyon érdekes, akkor ha én szerzek egy ilyent, kitöltöm fél évvel ezelőttre, nyomok rá egy pecsétet és aláírást, akkor máris megint él az 1 év garancia? Nem hinném...És akkor a tegnapelőtti történet, hogy mennyire nincsenek képben még a saját márkaboltjukban sem a garanciális dolgokról!
Nézegettem nejemnek az S21 Ultrát, direkt a samsung-hu-n. Na ez most konkrétan a német Samsungnál (samsung.de) kb 50e-el olcsóbb (jövő héten speciel ott leszek, akkor inkább ott venném meg). Ott 2 év a garancia a készülékre nem 3 év, mint nálunk:
https://www.samsung.com/de/support/warranty/
Megkérdeztem itthon a Samsung boltban, hogy ez a 2 év ugye itthon is élni fog, attól függetlenül, hogy kint venném? Válasz (szinte már szokásosnak mondható): nem nem, itthon csak 1 év él rá, mert kint veszem!Na, ellenben mit ír a samsung.de:
Szóval, hogy is van ez?! Nekem ez azt mondja, hogy nem hogy a 2 év él rá (ahogy kint eladják), hanem annak az EU-n + Svájcon belüli országnak a garanciális feltétele él rá, ahol le akarod gariztatni! Ergo, ha egy német készülék 2,5 évesen megnyekken, de te itt Magyarországon akarod gariztatni, akkor bizony kötelesek legarizni, mert itthon bizony 3 él rá! Na, erről sincs semmi fogalmuk! Úgyhogy most írok a Samsung Magyarországnak, hogy legyenek szívesek megmondani, hogy hogyan is van ez a téma + honnan tudják, hogy mitől él az 1 év általános Samsung szerviz garancia, ha a készülék nem Samsungnál lett direkt vásárolva. Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit írnak, ha többet tudok, megosztom majd veletek!
De azért komoly csalódás (ismét), hogy sehol nem tüntetik fel korrektül, hogy az 1 év garit mi alapján nézik, a boltbnan meg a válaszok, végképp no comment.
Remélem az ügyfélszolgálat azért jobban képben lesz, mert ez siralmas...@milan: igen, ezt a gondomat boncolgatom feljebb
elég akkor egy számla, amin rajtz van az IMEI és már garizzák is? mert akkor örök garanciám van minden Samsung telefonra[ Szerkesztve ]
"A tudományban a kísérletek és az elemzésük időhöz kötöttek, mégis úgy képzeljük, hogy időtlen természeti törvények bizonyítékát tárjuk fel. A törvények nem időtlenek, ezek is a jelen tulajdonságai, és idővel változhatnak." - Lee Smolin
-
gerner1
veterán
válasz aswmaster #21061 üzenetére
Szerintem ezt könnyedén rövidre zárhattad volna eddig is, ha ezt a kérdést felteszed a Samsung hazai support -jának, de a válasz ugyan az lesz. Nem te vagy az első, akitől ilyen témát olvasok valamelyik Samus topikban...
Szürke import, ergo, az itthon (a hazai hivatalos csatornákon forgalmazottakra érvényes..) önként vállalt +1év: nem érvényesíthető.
Ami a vásárlás helyén hivatalos, azt, abban az országban szervizbe adva lehet érvényesíteni..[ Szerkesztve ]
-
Wolfskin
őstag
válasz gerner1 #21042 üzenetére
Sajnos megszívtam a telefonnal, mert kértem róla áfás számlát, így nem számítok fogyasztónak, semmiféle védelem nem illet meg. Vagyis eladhatott volna egy féltéglát is, utólag, nekem kellene bizonyítanom, hogy az volt a dobozban.
mivel Ön cégre vásárolta a készüléket nem élhet az elállás jogával, nem tudjuk visszavásárolni a terméket! Megértését köszönjük!
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A fenti meghatározásból egyértelműen következik, hogy a jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.[/OFF]
Így a 14 napos indoklás nélküli elállás ugrott, nem tudom, hogy a sufnigsem (skyphone) esetleg a hiányos teljesítéssel megfogható-e, vagy ott is a felperest terheli a bizonyítási kötelezettség? Mert akkor szakértő kell, meg ügyvéd, ami önmagában külön-külön is többe kerül, mint a telefon.
Ez tulajdonképpen annyit jelent, hogy céges vásárló bármikor átverhető legálisan.
Az alábbi hiányosságokat tapasztaltam:
1. szingapúri telefon, (bár utólag megnézve annyi oda volt írva a honlapon, hogy "Ázsia")
2. ez önmagában nem baj, de semmilyen módon nem hívták fel a figyelmet arra, hogy bár újként árult készülékről van szó, semmilyen gyári garancia nem fog vonatkozni rá. (remélem hálózati korlátozások nem lesznek rajta)
3. garancia hiánya. bár a honlapon az áll az ajánlatban, hogy 1+1 év, de ennek ellenére semmilyen azonosításra alkalmas (pl IMEI számot tartalmazó) garancialevelet nem adtak hozzá, csak egy pdf-ben letölthető számlát, de azon nincs ilyen adat.
4. a dobozban a belső borítás fehér szennyeződés látható és vetemedés (elázott? penészes?)
5. a kijelzőn nem volt gyári védőfólia (csak oldalt meg a hátulján)
6. lengyel sim kártya regisztrálva volt az egyik slotbanEz így összességében egy masszív felháborodásnál többre nem igazán elég, igaz...?
[ Szerkesztve ]
''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
gerner1
veterán
válasz Wolfskin #21064 üzenetére
Van, ilyen ügyekkel foglalkozó/"tanácsot adó" topik.
Nem megnyutatásból, de én is jártam hasonlóképp [nem megfelelő SSD -t vásároltam (nem volt hibás, csak én figyelmetlen, és nem előzetesen alaposan tájékozódó...] és mi sem tudtunk élni a 14nap elállási joggal, mert a nejem cége volt a vevő, nem pedig magánszemély. Ez van.Nehéz bíztatni ilyen előzmények után...
[ Szerkesztve ]
-
Wolfskin
őstag
linkelted a képet a menüben, hogy van ilyen, hogy sötét téma választó opció a ebállításokban, és hogy ehhez elméletileg frissíteni kellene a telefont.
most 8.1.0 android van rajta, semmikép nem szeretnék 10-t, de még 9-t se. Ezt meg lehet oldani valahogy? Mert a sötét téma viszont nagyon kéne...
8.1 után mi a következő? Pontosabban mi az első android, amiben már benne van a sötét téma? És ezt hogy tudom elérni?
(amúgy azért nem értem, mert tudtommal a note7-ben már újra feltalálták a sötét témát... akkor meg hova lett?)
@(#21065) gerner1 köszi, biztató... legfeljebb elhasználom a telefont így
[ Szerkesztve ]
''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
aswmaster
tag
válasz gerner1 #21065 üzenetére
Ezzel kezdtem, ezt a részét hagyjuk is végre. A szürke importra plusz gari nincs. Mégegyszer: ez tiszta.
DE:
- az 1 évet - ami mindig jár -, mi alapján nézik, honnan számítják? hogyan "indítod" a garanciáját egy sela doboznak, amit egy GSM boltban vettél?...
- miért tájékoztatnak félre a boltban a egy hivatalos németországi Samsung-ban várásralndó készülékre vonatkozó garancia magyarországi érvényesíthetőségéről?
Ez viszont már nem mindegy, meg is fogom kérdezni, ne aggódj."A tudományban a kísérletek és az elemzésük időhöz kötöttek, mégis úgy képzeljük, hogy időtlen természeti törvények bizonyítékát tárjuk fel. A törvények nem időtlenek, ezek is a jelen tulajdonságai, és idővel változhatnak." - Lee Smolin
-
Pug
veterán
válasz Wolfskin #21067 üzenetére
If your phone is running One UI 2 (Android 10), then you'll see Dark mode as the name of this feature in both the Settings and Quick Settings menus. Android 10's Dark mode can also be used to trigger dark themes in many Android apps, whereas Android 9's Night mode isn't as all-encompassing.
If your phone is running One UI (Android 9 Pie), then this feature will be listed as Night mode and is only guaranteed to change system apps and menus from light to dark. The steps will be the same on both versions, the only difference is the name and its impact on third-party apps. -
Wolfskin
őstag
értem, köszi, tehát akkor a 9 a legkisebb, ami tudja, de csak a 10 tudja garantáltan minden appra-
.
a 9 nagy visszalépés a 8-hoz képest? sok benne a korlátozás? mire lehet számítani?
arra van lehetőség, hogy 8.1.0 -ról csak 9-re frissüljön, ne egyből 10-re?''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
gerner1
veterán
válasz aswmaster #21068 üzenetére
"- az 1 évet - ami mindig jár -, mi alapján nézik, honnan számítják? hogyan "indítod" a garanciáját egy sela doboznak, amit egy GSM boltban vettél?...
- Itthon, ami számít: ... - az értékesítéskor kiállított számlán a teljesítés dátuma. Innen indul a garancia. De, pl, egy GSM boltban vett -eredetileg svájci piacra szállított-, de "okosba ide importált" készülékre, itthon semmilyen nincs még az első évben sem. Legalább is, 2020.12.31 -ig, biztosan ez volt a gyakorlat.
"- miért tájékoztatnak félre a boltban a egy hivatalos németországi Samsung-ban várásralndó készülékre vonatkozó garancia magyarországi érvényesíthetőségéről?"
- Általános & pontatlan ismeretek, felületes "tudás", "valamit mondani kell", stb,stb ... Szóval, szerintem, zömében nem direkt van...[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Wolfskin #21070 üzenetére
Sztem a 9 -ben nincs érdemi korlátozás. Odin -nal felrakható a 9. Én is azzal frissítettem, hogy ne legyen 10. Azt nem tudom, hogy 9 -ből van-e olyan, ami az utolsó 8 -assal megegyező bootloadert használ. Ez az esetleges visszatérés miatt fontos, mert ha változik a bootloader verzió, akkor onnan már nincs visszaút. Nálam ez nem volt szempont, ezért az utolsó 9 -est raktam fel. 10 -ből van olyan, aminek a bootloadere még egyezik a 9 -esével. Ha egyszer megpróbálok egy 10 -est, akkor biztos, hogy először egy ilyet próbálnék ki.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Wolfskin
őstag
válasz Somatom #21072 üzenetére
kipróbálnék egy 9-et, de még sosem csináltam ilyet, lehet, nem ezzel kéne elkezdeni... vagy veszélytelen?
1. honnan tudom megállapatani, hogy milyen bootloadert használ a mostani 8.1, és ehhez milyen 9-es kell, hogy akár vissza is térhessek?
2. honnan tudom letölteni a megfelelő 9-es gyári romot? a sammobileról?
3. ott letölthető az Odin is. úgy emlékszem...
4. és a kivitelezés..? van ott bombabiztos megoldás? no rizikó? ez mennyire garanciavesztő? (vagy az én esetemben ez úgyis mindegy...? )
''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
gerner1
veterán
válasz Wolfskin #21075 üzenetére
1., ⇒Nem igényel ilyen vizsgálatot, mert letöltöd az a már említett első 9.0 -ás release -t, amelyről biztosan vissza lehet térni az utolsó 8.1 -re (még ha most nem is az van a készülékeden..).
2., ⇒Onnan is leszedheted (bár előfizetés nélkül lassan fog csordogálni..). De, vannak egyéb lehetőségek is, pl : updato.com .
3. ⇒ Igen, jól. ODIN- nal.
4., ⇒Nem jár gar. vesztéssel, mert ezzel nem ugrik odébb 0x0000 -ról a hardveres Knox értéke. Ezzel pedig, biztosan megmarad mindaz a "lehetőség", amit az eladó biztosít (bármi is legyen az...).
-
1Konrad
tag
válasz gerner1 #21058 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
A problémák jó része megoldódott (lekopogom, nehogy elkiabáljam ) - kezébe került egy nálamnál ügyesebb (vagyis hát 10 éve samus, informatikusnak ), aki a whattsapnál rájött, hogy valami jelvényt kell bekapcsolni, a health újra működéséhez milyen hozzáférést nem szabad kihagyni (azért milyen baromság már, hogy ahhoz, hogy megmérje mennyi a lépés, vagy a stressz, ahhoz kell neki a telefonkönyv! ).
...és addig túrtam, míg találtam olyan hangrögzítőt is, melyben azért érthetően hallatszik a másik fél - még akkor is, ha nincs kihangosítva (igaz illemtanos módon: nem szabad belebeszélni a másik mondanivalójába - reméljük nem csak demómód
-
Oldman2
veterán
válasz 1Konrad #21057 üzenetére
Hang, pontosabban hívásrögzítés...
Ez nálam is fontos volt, a Thai vagy Izraeli SIM-es megoldás mellett, olvasható a régebbi posztok között, hogy "sima" CSC váltással is megy.
Nálam ez nem ment, így letöltöttem egy Thailföldi ROM-ot és voilá, megy minden szuper minőségben.
Whatsapp-ot ugyan nem használok, de ahogy írod, ez közben megoldódott(?).Android 10 alatt, 2021.03.01 biztonsági szinten
-
gerner1
veterán
válasz Oldman2 #21078 üzenetére
"Nálam ez nem ment, így letöltöttem egy Thailföldi ROM-ot és voilá, megy minden szuper minőségben.
Whatsapp-ot ugyan nem használok, de ahogy írod, ez közben megoldódott(?)."
- Sokak segítségére lehetnél, ha ezt, részletesen leírnád, mert nincsen külön Thai ROM. SM-N960F esetében, a Thai régiókódok is ugyan abban az OXM firmware -ben vannak benne, mint az EU -s országoké, tehát: OXM.... -
Oldman2
veterán
válasz gerner1 #21079 üzenetére
Amit írsz, tudom.
Ennek ellenére mégsem ment, OXM ROM volt fent, de a leírásban olvasható dolgok nem működtek nálam.
Ugyanakkor most látom, hogy rendesen elírtam.
Nem a nemlétező Thaiföldi, hanem Indonéz ROM-ot töltöttem le.
N960FXXS8FUC4_N960FOLE8FUB1_XID_IND.zip
Amiben megy minden egyébként sokak által hiányolt funkció szépen.
Sorry
-
Somatom
veterán
válasz gerner1 #21084 üzenetére
Lehet ennek a külföldi kártya nélküli, hangrögzítős firm -nek 9 -es verziója? Lett egy új melóm és csomó infót tolnak nekem hanghívásban. Jó lenne, ha nem kéne live -ban jegyzetelnem.
Ez a frija miről szól? Tudom ezt a letöltést kiadni a NAS -omnak? Az idő nekem nem lényeg, ha egy hétig bohóckodik vele, úgy is jó.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
gerner1
veterán
válasz Somatom #21085 üzenetére
Persze, ahhoz is van több release.
Frija, egy firmware letöltő program PC -re. A régebbi release -ekből nem biztos, hogy minden fent van azon a szerveren, amelynek bázisából hív le, ezzel érdemes kalkulálni.
Sammobile -on megnézed, hogy mely release -eknek jó a BL érteke a mostani 9 -esedével ( alacsonyabb nem lehet), és az azzal azonosakat kigyűjtöd, vagy ugyan így rákeresel az OLE kódra az updato.com -on. Ez utóbbin, fent van minden egyes release -hez a hozzajuk tartozó 3 db azonosító kódsor (valójában mindegyikhez 4 zartozik), ami szükséges a Frija -hoz, ha régebbi firmware letöltése a cél (csak "Manual"). Ehhez kell a PDA, CSC, CP -t azonosító kódsorok.
Ez kell, ha régebbi firmwre -t akarunk letölteni, és nem a legujabbat ("Auto").Updato -ról is jobb tempóval dől a bit, mint a sammobile -ról free módban.
[ Szerkesztve ]
-
juuzer
addikt
Sziasztok!
Valaki használ Zoomot esetleg közületek a telefonon?
Tudom, hogy nem secure, de a pszichológusom Zoomon szereti tartani az üléseket, viszont a Note valamiért ki-be dobál az appból. (Friss installáció volt.) A kérdésem az lenne, hogy ez inkább network hiba, vagy telefon vagy app? A Huawei P30-amon elindult normálisan a meeting.
+ füles nélkül a telefonhívás hangminősége is borzalmas, erre meg a párom panaszkodik mindig. Pedig a Galaxy Buds (első generációs) se egy nagy eresztés beszélgetési hangminőség szempontjából, szóval akkor tényleg valami baj lehet. Kipucoltam a mikrofon nyílását, átváltottam WiFi-ről mobilnetre, de úgy se javult a minőség, ha rendesen a telefonon beszélek hívás közben.
Gondolom egy clear cache nem a legjobb megoldás ezekre ugye?
Előre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Vamos a la playa.
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest