- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
utomi
senior tag
válasz sompetike #1950 üzenetére
Valahol olvastam, hogy Szeptember 13.-tól lesz egy ilyen IMEI adatbázis amin le lehet csekkolni. Egyébként annyira belaktam már én is, hogy szívem szerint tényleg nem cserélném ki de hát ugye a fentebb is vázolt okok miatt muszáj lesz. Azért egy intenzívebb Waze nap után , közben ugye töltve az autóban , nekem is felmelegedett rendesen de szerencsére ennyi, más gond nem volt. Szerintetek van egyébként valami oka, hogy csak USA-ból jönnek szinte a felgyulladós sztorik? (Talán egy Ausztrál srác volt.) Se UK, se Német ,se Francia semmi. Érdekes.
-
zuioch
aktív tag
Üdv srácok! Jött valaki iOS-ről? Leírná az előnyöket-hátrányokat nagy vonalakban? (Nagyon tetszik ez a telefon és a felrobbanási mizéria sem igazán érdekel mert mire vásárláshoz érek, úgyis javítva lesz) Csupán még mindig tétovázok hogy mi legyen mert nem hogy Samsung, de még Androidos készülékem sem volt soha.
-
Colani
tag
Az miert lehet hogy átalakítóval nemnismeri fel a telefon 128as pendrive-ot?
-
Jolet
őstag
Áthúzod a kéz éled a kijelző felett
WOT - lunczgabo youtube: http://www.youtube.com/user/lunczgabo http://ph3lan.hu/replays?uploader=lunczgabo
-
Vesztern
csendes tag
Frissült a Sansung honlapja: [link]
Ebből kiemelném ezt:
Addig is kérjük, hogy kapcsolják ki Note7 okostelefonjukat, és SIM-kártyájukat helyezzék vissza régi mobiltelefonjukba.2. 2. Használhatom tovább a Galaxy Note7 készülékemet?
Igaz, hogy a probléma előfordulásának valószínűsége rendkívül alacsony, de nekünk a Samsungnál az Ön biztonsága mindennél fontosabb, ezért inkább azt javasoljuk, ne kockáztasson! Valamennyi Ügyfelünket arra kérjük, hogy amíg a Samsung vagy a Samsung hivatalos partnere fel nem vette Önnel a kapcsolatot a készülékcserét illetően, kapcsolja ki a Galaxy Note7 készülékét, és SIM-kártyáját helyezze vissza régi mobiltelefonjába.
Ez már elég durva. Nem tudom hányan vagyunk aki szolgáltatónál vette a készüléket és esetleg kereste e már, hogy ugyan kapcsold ki a telefont és várd a cserét. Se sms , se e-mail, se semmi....
Szóval egy hónapja megvettem ( amíg lesz csere) és nem használhatom. Semmi kárpótlás vagy csak egy elnézést kérő személyes levél.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Veszter
-
laci0530
senior tag
válasz Vesztern #1959 üzenetére
"SIM-kártyáját helyezze vissza régi mobiltelefonjába" - köszi Samsung, nyilván olyan élethelyzet kis hazánkban el sem képzelhető, hogy valaki egy 290 ezres telefon vásárlásánál az előző készülékét eladja. Ha cseretelefon úgy van (=nincs), mint a "prémium" assistance szervizszolgáltatásnál, akkor persze dupla köszi.
"amíg a Samsung vagy a Samsung hivatalos partnere fel nem vette Önnel a kapcsolatot a készülékcserét illetően, kapcsolja ki a Galaxy Note7 készülékét" - aki pedig a telefonján várná a hívást, e-mailt, egyéb értesítést, mert ezt az egy eszközt tartja ilyen célra, szintén kapcsolja ki a készülékét és várja türelemmel a kapcsolat felvételét (pl. pusztába üvöltött szavak, füstjelek alapján.. jó, ez utóbbi magas labda lenne, ha az akkumulátorból jönne, bocsi ). VICC.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztern
csendes tag
válasz laci0530 #1960 üzenetére
Nagyon jól látod a problémát. Szomorú valóság ez...
És az mennyivel jobb, hogy itthon hagyom a készüléket és a régit használom? Mi a garancia arra, hogy kikapcsolt állapotában nem lesz önálló az akksi???? Azt látom , hogy a Samsung nem tudja reprodukálni a hibát vagy nem is kell próbálkozniuk és már a gyárban az összes a tesztek alatt önállósította magát. Őskáosz van itt, minden téren....
Üdv: Veszter
-
laci0530
senior tag
válasz Vesztern #1961 üzenetére
Szomorú nagyon.
Én tegnap elégeltem meg és rendeltem másik telefont (sok évi márkahűségem után mostmár nem Samsung lett), mert a gyári hibás S7 edge-em augusztus 10-e óta náluk van, azóta ülnek rajta, javítgatják, vizsgálgatják, de cserekészüléket három hét után se adtak, amikor már elég türelmetlen hangnemben kértem. Ígérték ugyan, hogy megpróbálnak adni, de azóta sincs. Persze nagyon sajnálják és megértik a kellemetlenség miatti felháborodást, már sablonból.
Fasza dolog, hogy 270 ezer kiadott forint után most megint költhetek hatszámjegyű összeget egy normális telefonra és közben a náluk lévő készülékemet tőlem akarták bekérni további javításra, holott náluk van. Ez már lassan nem is fogyasztóvédelmi, hanem büntetőjogi kategória.
[ Szerkesztve ]
-
sulu1701
aktív tag
Sziasztok!
"Megváltó" kèszülèk cserén gondolkodom (S3-ról) ès 3 kèszülèk jött szóba nálam, köztük a Note 7 is.
Nagy a verseny a S7E ès a Note 7 között főleg úgy, hogy igènybe vennèm a Magenta1 csomagot és az 50 ezer Ft kèszülèk kedvezményt. Kèrdeznèm, van itt a valaki olyan aki S7E -ről váltott, és megosztaná velem , hogy melyik kèszüket találja jobbnak?
Sajnos élőben még nem láttam a készüléket de a videók alapján nagyon tetszik, a tollat egyenlőre nem tudom mennyit használnám (van note tabom ott nem sokat, de nem is vagyok rákényszerülve meg nincs is hozzá ennyi szolgáltatás).Alkalmanként bele olvasok a S7, S7E topikba, ott régebben előfordult valami hálózat/mobilnet probléma. Előfurdul ez a note 7 nél is vagy ez orvosolt hiba?
Mennyire agresszív a RAM kezelés?Az aksi probléma miatt nem aggódok, addig míg a ház le nem ég miatta
Köszi előre is az informális hsz okat
-
Parallaxis
addikt
válasz laci0530 #1960 üzenetére
köszi Samsung, nyilván olyan élethelyzet kis hazánkban el sem képzelhető, hogy valaki egy 290 ezres telefon vásárlásánál az előző készülékét eladja. Ha cseretelefon úgy van (=nincs), mint a "prémium" assistance szervizszolgáltatásnál, akkor persze dupla köszi.
"Ha ideiglenes cserekészülékre van szükség, ennek részleteit a kapcsolatfelvételkor készséggel egyeztetjük."
Kérdés, hogy ez a valóságban mit jelent.
Amikor a Telekomban jeleztem, hogy cserekészülékre tartanák igényt a procedura lezajálásáig, akkor közölték, hogy tudnak adni egy nyomógombos Samsung készüléket, mást nem...
Persze nem fogadtam el...[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz Parallaxis #1966 üzenetére
Az még a szerencsésebb helyzet, velem kifejezetten közölték, hogy ha cserekészüléket kérek, több hét múlva is bizonytalan, mikor állna rendelkezésre, mert egyáltalán nincs, amit adni tudnának. Három hét múlva rákérdeztem, hogy esetleg lenne-e már, azt mondták, értesítenek, ha lesz. Semmi azóta sem. Több mint egy hónapja nincs telefonom miattuk (a telemax szervizzel karöltve), a telefonszámlámat így gyakorlatilag szinte a semmire fizetem a nettel együtt, úgyhogy rendeltem egy másik gyártótól újat.
Leszerepelt nálam a Samsung ezzel, pedig tucatnyi prémium terméket vásároltam már tőlük, jócskán milliós értékben, de az első nagyobb hibánál csúnyán szívok, ez így elég egyoldalú számomra. Szeretem ettől függetlenül ezeket a termékeket, még nem kizárt így sem, hogy veszek egy Note 7-et is akár (fóliát, tokot is vettem hozzá, de a telefon előrendelést a visszahívás miatt is lemondtam), de igencsak odalett az eddigi bizodalmam.
-
majestic
őstag
Tudjátok mi nagy baj ebben az országban? Hát az, hogy barmok lakják... És ezt kost nem csak az idevágó Note problémakezeléssel kapcsolatban mondom... Szóval én egyszer tavaly vettem egy zsír új S7 Edge telcsit a SES-ban. Hazajöttem és meglepetésemre recsegett a hangszórója... Még aznap felhívtam a boltot és mondtam, hogy adják vissza a pénzt, nekem ilyen fos nem kell. A válasz az volt, hogy az nem úgy megy ám, el kell lüldeniük a szervízbe és ha ők is megállapítják, hogy rossz, akkor kérhetem a cserét vagy a pénzt. Na én erre mondtam, hogy olvassák mán el az idevonatkozó jogszabályt. Erre ő, hogy nekik meg kell bizonyosodniuk, hogy tényleg rossz a telefon és ezt csak a szervíz szakemberei tudják megállapítani...
Na miután megfenyegettem a boltot a fogyasztóvédelemmel, illetve, hogy felrakom a fészbukra és leírom az esetet, kértek egy pár percet. Vissza is hívtak 10 perc múlva csenget a telefon, hogy vihetem vissza a telefont. Azt kérték vsak, hogy a visszaszámlára írjam rá, hogy megingott a bizalmam a márkában...
Tudnék írni az iPhonnal kapcsolatos ilyen reklamációról, de nem akarom hergelni a kedélyeket, hogy mennyire kultúráltabban az ő rendszerük ebben az ügyben.
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
Parallaxis
addikt
válasz laci0530 #1968 üzenetére
Ezt mondjuk nem értem.
Ha be van regisztrálva a készüléked és szervizfutárt kérsz, akkor 1-2 napon belül kapod vissza a javított készüléket, vagy ha nem lehet javítani, akkor kicserélik és eleve, ha kéred, a futár már hozz egy telefont, amit használhatsz ez idő alatt (igaz legtöbbször egy gagyi Ace az, de az is jobb, mint a semmi).Nálam az a bökkenő, hogy a Note 7 nem szervizelhető készülék, így nem fogadják be a Samsungnál és mivel a Telekomtól vásároltam, rájuk kell várnom és tőlük kapnék cserét is.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz Parallaxis #1971 üzenetére
Na, ez az, ami jelenleg nem így van. A telefonom öt hibájából gyakorlatilag egyet javítottak, az valóban megvolt öt nap alatt. Csakhogy a többit is kellett volna nekik, plusz tiszta ragasztófolt volt a visszaadni kívánt telefon, így nem vettem át, visszaküldtem, a telemax nem találta a többi hibát, panaszt tettem, kiegészítve az egyik legfontosabb hibáról készült videóval. Augusztus 6-án kértem futárt, 10-én vitte el a postás, 15-én hozta egy másik, a leírt állapotban, nem vettem át, küldtem vissza. Cserét kértem, nem tudnak adni, azóta is bírálják a panaszt, nem sietnek. Leírtam korábban részletesen, nem akarom megint duzzasztani a topikot vele, de már nem bánnám, ha letelne a pénteki elbírálási határidő. Ha nincs megnyugtató rendezés, jogi útra terelem az ügyet.
-
Szellem.
nagyúr
válasz ForRedGlory #1974 üzenetére
Ha 3 napon belül hibás a készülék vagy valami nem stimmel vele akkor vissza lehet vinni és ki lehet cseréltetni. Vagy rosszul tudom?
-
utomi
senior tag
http://www.phonearena.com/news/Samsung-will-reportedly-deactivate-all-recalled-Galaxy-Note-7-units-after-September-30_id85296
A cikk lényege ,hogy Szeptember 30.-a után központilag deaktiválnak minden visszahívott Note 7-et ! Na most ez csak azért cinkes mert addig még lehet ,hogy sehol sem lesz itthon a csere. Végső soron én Szeptember 8.-an jelentettem a szolgaltatomnal (Telenor) ,hogy vissza kívánom adni a készüléket amire úgy 14 napom van azaz Szeptember 22-ig kell leadnom. Ha addig nem lesz semmi híre a cserének akkor vissza adom aztán rendelek egy újat !
-
-
majestic
őstag
válasz ForRedGlory #1974 üzenetére
Fogyasztóvédelemről szóló jogszabály, illetve a Magyarországon hatályos garanciális feltételeket szabályozó jogszabály, bár ez lehet, hogy az előző része.
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
majestic
őstag
válasz ForRedGlory #1978 üzenetére
Az amiről írtam, az pont arról szólt, hogy össze kellene fogni, posztólni a fészen, elálni a vásárlástól (legalábbis egy időre), stb. Rohadt gyorsan még SD kártyát is kapna mindenki ajándékba....
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
negroo
aktív tag
válasz ForRedGlory #1974 üzenetére
3 nap el állás jog van és nem szervizz.
-
davidi
tag
Rákérdeztem a Samsung-nál (chat), hogy mi lesz 30.-án?
"Nincs tudomásunk arról, hogy 30.-án történne valami a készülékkel.
Kérjük a készüléket ne használja."http://tiszavolgyidavid.com, iPhone 14 Pro, Mac mini, MacBook Air M1
-
laci0530
senior tag
válasz ForRedGlory #1985 üzenetére
Sajnos általánosan elmondható, hogy a fogyasztók nem kellőképpen tájékozottak a jogosultságaikkal, a szavatosság és jótállás közötti különbségekkel, a távéllévők között köttetett szerződések (pl. internetes vásárlás) tekintetében irányadó speciális szabályozással kapcsolatban. Ilyen vonatkozásban, bár azért erős - a korábban egyik fórumtársunk által használt - "barom" titulus és nem ideillő, nem is teljes mértékben légbőlkapott.
Sokszor régi beidegződések, korábban hatályban volt jogszabályi rendelkezések alapján igyekeznek a fogyasztók jogaikat érvényesíteni, és egy-egy tapasztaltabb kereskedő könnyen kibújhat a helytállás alól, elhajtja a hoppon maradó, felkészületlen vásárlót (már amennyiben hagyja magát és a kereskedő az ügyfélorientáltságot kevésbé tartja fontosnak; okos, fogyasztói elégedettségre hajtó kereskedő esetén a vásárló javára persze nincs korlátja a jogszabályoktól való eltérésnek, azok csak a fogyasztókat mindenképpen megillető minimumkereteket határozzák meg). Tisztelet a korrekt módon eljáró gyártóknak, forgalmazóknak.
Anélkül, hogy felduzzasztanám a topikot: valószínűleg a 3 napon belüli csere (nem elállás!) tekintetében az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 7. §-ában foglaltakra gondoltak, miszerint "ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Ettől eltérően, internetes vásárlások esetén él az elállás joga, nem is 3, hanem a jelenleg hatályos rendelkezések alapján a vásárlástól számított 14 napon belül. Az e tekintetben irányadó jogszabály a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, amelynek 20. § (1) bekezdése szerint "az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
A (2) bekezdés alapján "a fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja."Az objektív helyzet tehát az, hogy három napon belüli elállás a jelenlegi szabályozás szerint is létezik ugyan (azaz igazából 14 napon belüli, amiben a három nap értelemszerűen benne van), de csak egyes speciális szerződési körülmények fennállása esetén.
A Ptk. hibás teljesítésre vonatkozó szabályaira itt - terjedelmi okok miatt - külön nem térnék ki, így is száraz és hosszú egy-egy ilyen jogi okfejtés egy mobiltelefonos topikhoz, nem szeretnék senkit ezzel untatni.
Abban viszont van igazság, hogy sokkal tudatosabban, felkészültebben kellene fogyasztóként vásárolni. A saját ügyemben én is igyekszem így eljárni, egyelőre igyekszem a jogorvoslati lehetőségeket kimeríteni, átérzem a Samsung és a telemax helyzetét is, ugyanakkor nyilván az ő érdekkörükben a káromra tanúsított, nemtörődöm hozzáállás miatt - ha a helyzet nem rendeződik megfelelően - kénytelen leszek megtenni a szükséges lépéseket. Meg persze rohadtul dühít a hozzáállásuk és csalódott vagyok. Remélem, hogy nem fajul odáig az ügy, hogy további - időigényes - jogi lépéseket kell tennem, a panaszom elbírálásának határideje e hét pénteken zárul le.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztern
csendes tag
Egy kis érdekesség : [link]
Ha lejjebb görgettek , akkor látjátok azt, hogy az európai készülékek is ott vannak a listában...sajnos.
Üdv: Veszter
-
ForRedGlory
félisten
válasz laci0530 #1987 üzenetére
Ezt én tudom. 3 nap vagy ha úgy tetszik 72 óra az azonnali cserére vonatkozik, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű használatot zavarja, a 14 nap elállás meg távol álló felek közötti szerződésnél áll fent. Nyilván, ha online veszi, akkor 3 napon belül is elállhat indoklás nélkül is, akkor meg pláne, ha rossz a telefon és nem tudják cserélni, de nekem az jött le, hogy SES-ben vette és személyesen... arra nem vonatkozik elállás.
[ Szerkesztve ]
-
#24536576
törölt tag
válasz majestic #1983 üzenetére
Hozzászólásaidat is igazán összefoghatnád.
Egyébként szerintem felesleges lenne ilyen gyerekes módon "összefogni". Majd biztos az a 10 ember miatt fognak SD-t adni. Amúgy meg ha jól emlékszem neked nincs is N7-ed, mert dual simes kell, nem?
Amíg be nem jelentették, hogy mindenki kapcsolja ki a telefonját, nem ért minket semmi hátrány, viszont így már tényleg egy levásárolható utalvány lenne a minimum, amit a Samsung ad GLOBÁLISAN, nem a viszonteladókra bízva a dolgot, mert én pl az Euronicstöl max egy fityiszt kapnék.
-
laci0530
senior tag
válasz ForRedGlory #1989 üzenetére
Aha, gondoltam, hogy tudod, csak nem érkezett jogszabályhelyre tisztázó válasz, ezért - válaszként küldve ugyan, de úgy általánosságban írva inkább - küldtem rá egy kis anyagot.
-
anadroid
senior tag
válasz #24536576 #1990 üzenetére
Inkább azt lenne jó elérni, hogy az egyesült államokbeli megoldást alkalmazzák nálunk is. Kiküldenek egy csomagot, benne az új készülék, egy VR ajándékba (azért VR, mert ott memóriakártyát adtak az előrendelőknek, ehelyett lehetne más) és egy bérmentesített visszaküldő boríték a régi telefonhoz. Ez a megoldás lenne úgy a felhasználóknak, mint a Samsungnak a legkevésbé megterhelő. Lenne idő átmásolni mindent a régi telefonról. Emellett még 25 dollár jóváírást is kap a vevő.
[ Szerkesztve ]
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
anadroid
senior tag
A távvezérelten használhatatlanná tett készüléket meg az eladók fejéhez ütögetnék a vevők. Amíg be nem gyullad.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Luser2000
addikt
válasz ForRedGlory #1989 üzenetére
"... 3 nap vagy ha úgy tetszik 72 óra ..."
Semmiképp nem 72 óra, sokkal inkább 3 MUNKAnap.Apple iPhone 16pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
-
#24536576
törölt tag
Nem gondoltam volna, hogy az Euronics lesz az első...
"Kedves Vásárlónk! Az Ön által megvásárolt Samsung Galaxy Note7 készülék kapcsán az alábbiakban küldjük a Samsung hivatalos tájékoztatóját. Mint már arról a sajtóból is értesülhetett, kis számban akkumulátor probléma merült fel ezzel a típussal kapcsolatban, ezért a Samsung kicseréli Önnek egy új készülékre. A leírtak alapján javasoljuk, hogy készülékét a cseréig ne használja. Az új telefont várhatóan szeptember 21-től átveheti üzletünkben. Azonnal értesíteni fogjuk, amint az új készülék átvehető. A további részleteket az alábbi leírásban olvashatja. Megértését és türelmét köszönjük. Üdvözlettel: euronics.hu"
-
LaciGSM
aktív tag
Én meguntam ezt a hisztit! Elállok a vásárlástól! kivárom amíg rendeződik minden, meg az ára is, aztán megpróbálkozom vele megint talán...
https://www.twitch.tv/lacigsm Kövess be!
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- iPhone XR 64GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 81%/p3814/
- Iphone 15 Pro Max 256gb
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Eladó iPhone 12 Pro Pacific Blue 128Gb független Akku 80% ÚJSZERŰ ÁLLAPOT
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest