- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SonyNex7
senior tag
válasz Ateszpapa #1143 üzenetére
Most vittünk vissza T-hez egy edget 3 napon belüli cserére,ott kicserélték, de ha garanciális gond van nem hogy viheti a Samsunghoz hanem oda is kell vinni, mondta az ügyintéző.
(Pécsett Extrém Digital mellett hogy ne pazaroljátok az időt)Tommy:nekem 1+3 van de én meg utálom hogy mindig kikapcsol. Állandó always on-ra állítanám.Van ilyen Samsung app is . Galaxy button lights
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #45553408 #1147 üzenetére
Ez a szervízt védi mert ők megcsinálják 5 napon belül csak a forgalmazó ül rajta hetekig akár.Tehát ha médiában vetted akkor beviszed ők átveszik aztán ki tudja mikor átküldik szervízbe,azok megcsinálják 5 napon belül és vissza is küldik(a munkalap mellé adott papíron különben rajta van mikor vették át a szervizesek és mikor küldték vissza)de az áruház lehet csak 2 hét múlva értesít addig a raktárukban porosodik.
-
anadroid
senior tag
Működik a Samsung oldalán a termékregisztráció. Ugyan T-től vásárolt készülék, és ez a variáns nem választható, de az SM-N930FZKAXEH választásával elfogadja.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Ateszpapa
addikt
válasz laci0530 #1150 üzenetére
Döbbenet.
Akkor sokat romlott a szinvonal mióta igénybe vettem őket.
Ez elszomorító, mert anno a gari miatt is vettem Samut.Remélem egyszer a fejükre koppintanak.
SonyNex7:
Igen, mert a T-ben vagy 2 éve nincs szerviz.
Ha otthagyod akkor ők küldik tovább, de gyorsabb ha egyből a Samu szervizbe kerül.[ Szerkesztve ]
-
baladam86
aktív tag
válasz anadroid #1153 üzenetére
A saját biztonságod érdekében azt javasolnám, hogy ezt a regisztrációt töröld, szerintem hamarosan lehet a T-s verziót is a TMH végződéssel regisztrálni, mert ha így hagyod és szervizre lenne szükséged, nem fogják elfogadni. Korábbi készülékeket is lehetett regisztrálni más piacról származó IMEI számmal például, mert a rendszer nem ellenőrzi regisztrációkor. Aztán aki ily módon regisztrált, annál jött a pofára esés, amikor gariztatni szerette volna.
SIISIIIS4Note3Note4Note9S23Ultra
-
anadroid
senior tag
válasz baladam86 #1156 üzenetére
Volt olyan, hogy még a T-től vásárolt készüléket is szürkeimportnak nézte a rendszer (GC100-as kamera), és nem adott rá 1 év hosszabbítást, vagy például az Alditól itthon vásárolt TV-t nem fogadta be (nem is ismerte a típusszámot), amúgy elvben élnie kellene a 12 hónap hosszabbításnak. Szóval elképzelhető, hogy laza trehányság, de az is lehet, hogy egyszerűen szabadulni akarnak a második 12 hónap kölöncétől, és ezt ilyen trükkösen vezetik be. A T-től kapott garanciafájlban egyébként 12 hónap szerepel, bár a honlapon 24 hónap teljes körű garanciával hirdetik ezt is és a Note 4-et is. Annak a garanciájában is csak 12 hónap szerepel, ott viszont nem volt meghatározva a regisztrációnál az altípus.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Karoly.r.hor
újonc
Sziasztok, nekem is volt lehetősègem hozzájutni, és engem lehet majd utálni, mert a hülye iphoneos megtért és már nemérti, uh előre is bocsi 😁😁
1. Milyen kombo vagy megoldas van arra, hogy a legutóbb megnyitott appra visszalép?mintha a tesztekben lattam volna ilyet de nem ugrik be. Valami ketszerkatt, vagy nyomvatart?
2. Milyen launchert ajanlotok?melyik amelyik nem zablja le az aksit?
Leginkabb valami miui ikonpack kene(tudom tudom akkkr vegyek olyan telefont)
Elore is koszi -
laci0530
senior tag
válasz nagy@gmx.com #1157 üzenetére
Én az edigital.hu-nál vettem, de ott is kaptam egyszer vissza pénzt, bár néhány kört feleslegesen le kellett futni egy külső akkumulátor miatt. Nálam a részben javítatlanul visszaküldött S7 edge 5 napon belüli javítást úgy "oldotta meg" a telemax szerviz, hogy egyszerűen letagadták, hogy a hiba tapasztalható. (öt hibát jelentettem be, az ominózus jelenséget - a hátlap kamera bal oldalán lévő illesztési hibáját és enyhe nyomásra a hátlap kattogását - a leadás előtt videóra vettem, a panaszomhoz azt is kiegészítésként mellékeltem).
Az elszomorító az, hogy én is a prémiumnak ígért garanciális szolgáltatások miatt vettem meg a telefont a 270 ezres nyitó áron, eddig hálistennek egy Samsung csúcskategóriás telefonomnál sem volt rá szükségem. (Volt előtte S III és Note 3 is, kifogástalanul működtek gari lejárta után is). Ez a helyzet viszont duplán is rossz, hiszen ha megveszem bolti garanciával olcsóbban, akkor ott van közvetlen kontaktszemély, akit adott esetben felelősségre vonhatok (nyilván nem fizikailag gondoltam). A "prémium" Samsung szervizes partnere, a telemax viszont a hibát cinikusan nem ismeri el, a Samsung rájuk mutogat, a panaszomon ülnek Pesten egy publikus, ügyfélelérhetőséggel nem rendelkező Samsung Központi Iroda megnevezésű helyen, nekem meg Nyíregyházán tele a hócipőm az egésszel. Na, ma reggel ezért töröltem inkább a Note 7 megrendelésemet, pedig útban a kifizetett fólia, tok is már hozzá, de már annyira unom ezt az egészet, hogy ha egy hibás készüléket kapnék ismét, valószínűleg elöntene a méreg és még földhözvágnám.
Ja, és a "prémium" Samsung egy cserekészüléket sem tud biztosítani az "akár egy napon belüli javítás" idejére, majd az ügyfél megoldja. (Mint én, már három hete nincs telefonom a jóvoltukból, és fogalmam sincs, mikor lesz, szóval számomra ez a "prémium" szolgáltatás nem az, amiért a mai napon a márciusi 270 ezer forint után újabb 290 ezret leperkálnék..) Dühít, mert egyébként nagyon szerettem az összes Samsung csúcskategóriás telefonomat.
Bocs, hogy hosszú lett, remélem, más nem jár így és sokáig örülhet a Note7-nek, én is szerettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Jolet
őstag
válasz Karoly.r.hor #1160 üzenetére
Alkalmazás váltó gomb alul bal oldalt, megnyomod és választasz
WOT - lunczgabo youtube: http://www.youtube.com/user/lunczgabo http://ph3lan.hu/replays?uploader=lunczgabo
-
Karoly.r.hor
újonc
Azt tudom, csak hogy van e olyan beállítás, hogy ha hosszan nyomvatartom mondjuk a visszagombot akkor visszanyitja a legutóbbi alkalmazást. Pl megy a fb, kapok egy emailt, megnyitom válaszolok stb, de visszamennék a fb-ra, csak hogy ne kelljen mindig lejátszani ezeket a köröket, tök jó lenne ha lenne rá egy "gyorsgomb"
-
-
Jolet
őstag
válasz Karoly.r.hor #1163 üzenetére
A vissza gomb visszavisz csak nyomogatni kell
WOT - lunczgabo youtube: http://www.youtube.com/user/lunczgabo http://ph3lan.hu/replays?uploader=lunczgabo
-
laci0530
senior tag
Igen. GG5 könnyű karcolódás, lag, akksi gyors merülése, hirtelen összeomlás.. nem akarok úgy járni még egyszer, mint az S7 edge-dzsel. Ilyen horror árak mellett főleg, bár nem kenyérre kell hálistennek, de nem is arra, hogy újbóli pech esetén idegeskedjek a kéthavi átlagfizuba kerülő előszériás hibahalmaz miatt és három hét után se tudjam, mi lesz az ügy vége, mert náluk ez az "akár egy nap alatt kijavítjuk" prémium szolgáltatás. Inkább élek Note7 nélkül egyelőre, de pár nappal/héttel tovább.
[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
Akinek Mobiltárcája van, Telekomos, és kapott új NFC-s nanokártyát a Note 7 mellé, ha használni akarja a Mobiltárcát, ne aktiváltassa az új kártyát! Azzal ugyanis letiltódik a virtuális bankkártyája, amiért egyszer fel fogják számítani a kártya megszüntetési díjat, és utána az új kártya létrehozásának a díját, ami együtt kb. 5000 forint. (Sajnos a nanokártya vékonyabb, tehát a körülvágás nem megoldás, mert beszorulhat.)
Az OTP mobiltárcás rendszere egyébként döglődik, még 13 órájuk van a megcsinálására, ugyanis augusztus végére ígérték. Már vagy egy hónapja nem lehet új virtuális bankkártyát igényelni. Most veszkődtem vagy 20 percet az ügyfélszolgálattal, a legjobb tanács, amit adtak, hogy hívjam őket egy hét múlva.
A Paypass kártya persze abban a pillanatban letiltódott, amikor a T tegnap aktiválta az új kártyát, tehát a régi telefonban levő régi kártya érintgetése sem megoldás. Letiltott kártyát pedig nem lehet feloldani.
Reméljük, hogy a Samsung Pay hozzánk is elér, és nem ilyen kreténül túlbiztosított rendszere lesz.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
laci0530
senior tag
válasz #45553408 #1167 üzenetére
Jól hangzik eddig, használd egészséggel, reméljük, ez lesz az általános!
A magam nevében tudok nyilatkozni, én is előrendeltem, nálam a lemondás oka a prémiumnak mondott, de a valóságban számomra katasztrofálisnak bizonyuló szervizháttér és azok a neten (angol nyelvű fórumokban) írt tapasztalatok, amiket az S7 edge-ből okulva egyelőre szeretnék inkább elkerülni. Később nem kizárt, hogy veszek majd, de egyelőre kivárom az S7 edge szervizes kálváriájának a végét.
-
anadroid
senior tag
válasz #45553408 #1167 üzenetére
Eddig 19 óra 15 percet ment a telefon, tegnap 94%-ig töltöttem, most 33%-on áll, és a kijelzőidő 4 óra 25 perc.
Telefonáltam vagy 10 percet, böngésztem rengeteget, TeamViewerrel piszkáltam az otthoni PC-t kb. 20 percet 4G-n, utazás közben. Lement egy teljes Antutu is (134515 lett). Nincs energiatakarékos módra állítva.
A szintén 6.01-et futtató Note 4-et minden szempontból (merülés, kijelzőidő, sebesség) többszörösen lekörözi. A note 4-ről egyébként minden át lett emelve, tehát ugyanaz fut rajta.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
laci0530
senior tag
+ 1173 Bodrik:
Pont ez az, mostanában - kényszerből - olvastam utána ennek a szerviznek, külön cikkek vannak róla a Homár blogon, de itt is van topikjuk. Ha 100 esetből egyszer-kétszer nem sikerül a javítás, az talán még oké, na de ennyi panasz és a legfelsőbb árkategóriás termékek sem képeznek kivételt.. Milyen telefont, elektronikai cikket vehet akkor az ember, hogy ezt a szervizt biztosan elkerülje?! Nekem a Samsung csúcskategória teljesen megfelelt eddig, a Note 3-at imádtam, nem is akarok váltani, de ez a lutri veszély borzasztó. Hogy a fenében van még mindig talpon és ilyen palettával egy ennyire gáz teljesítményű szerviz, nem értem. Ez óhatatlanul rombolja a márkába vetett bizalmat is.
Emellett örülök, hogy többeteknél jól muzsikál a cucc, remélem, én is ebbe a körbe tartozom majd hamarosan.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz #67656192 #1175 üzenetére
Pont ezen gondolkoztam én is. Viszont a fő hibája az S7 edge-nek, amivel beküldtem, eléggé zsebbenyúlós lett volna, a kijelzőm megjelent egy rózsaszínes árnyalatú függőleges pixelsor, állítólag gyártási hibás volt. Inkább egy megbízható, ügyfélközpontú szerviztámogatás kellene, korábban a házhozmenős szerviz ilyesmi lehetett.
Mondjuk, ha a sufni gsm is javíttattja, vagy rábírható,,akkor kit érdekel a javítás ára. Megbántam, hogy márciusban kiadtam rá 270-et. Most pont kb. egy kijelző árával olcsóbb, ahogy írod.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
-
#67656192
törölt tag
válasz laci0530 #1176 üzenetére
Visszaviszed a sufniba, oldja meg,vagy adjon egy másikat. Ha meg azt mondja, hogy megcsináltatja akkor addig adjon valamit amivel telefonálhatsz.
135 körül van egy uj sufnis s7. Ha beszarik vagy ha ledobod, elmész és veszel egy másikat, neadjisten beszámoltatod a rosszat /töröttet. Még mindig nem buktál akkorát mintha hitelre vetted volna 2 év rabsággal vagy esetleg teli áron a hülye azért nem vagyoknál.Én is Samsung gari párti vagyok de régebben mindig Alival csereberéltem, soha semmi bajom nem volt (egész addig amig nem akasztott rám egy knoxos alphát.
Anno ugy nézett ki a matek, hogy pl amikor megjelent az s5 akkor szépen bevittem hozzá a szintén nála vásárolt egy éves s4-et, ráfizettem kb 70-et és mentem haza boldogan. Ez mostanság jóval többre jön ki, ami nem is lenne akkora baj ha legalább ehhez a pluszköltséghez társulna komolyabb szolgáltatás is.[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz #67656192 #1179 üzenetére
Teljesen igaz a mostani helyzetre, egyszerűen a prémiumnak mondott szervizháttér és szolgáltatás vaskosan kifizetett feláráért gyakorlatilag rosszabb szopórollerre kerültem, mintha egy sufni gsm-ben vettem volna. Tiszta szégyen. És még rootolni se lehet így, garanciamegvonás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
RaveForce
veterán
válasz laci0530 #1178 üzenetére
mint írtam múlthéten, igénybe kellett vennem újra a garanciát.
1. a my.samsung.hu-n tudtam igényelni a futárszolgálat mellett, HELYSZÍNI JAVÍTÁST.... igényeltem is, másnap telefon...háát azt már nem lehet a note4-re, kérdem én, akkor miérrt van a lehetőségek között? mutogatás a samsungra... (oké, Magyarországon vagyok még ), aztán... cserekészülék TERMÉSZETESEN MOST SiNCS, leghmarabb 3 HÉT MÚLVA(!) igénylem-e így is? mondom nyílván... kérdem, akkor tartható az 1-2 nap javítási idő? Válasz: max 4-5...érdekes... Jön a postakocsi... búcsúzóul odaveti: "általában másfél-2hét és kész lesz"....ANYÁD!„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
anadroid
senior tag
válasz #45553408 #1173 üzenetére
A Samsungokkal érdemes megpróbálkozni a XIII. Váci út 30-ban (a Westend Nyugatitól távolabbi végével szemben) levő márkaszervizben. Helyben javítanak, volt már olyan, hogy reggel 9-re bevittem a telefont, és délután jött az SMS, hogy mehetek érte. Bár most egy kicsit "megvicceltek", mert a Note 4 bejelentett egyik hibája fölött elsiklott a szerelő, és másnap még egyszer mehettem érte.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
#24536576
törölt tag
-
RaveForce
veterán
válasz anadroid #1182 üzenetére
komolyan... én nem tudom miért kell elmenni fillérbaszó mentalitásba... imádtam amikor több mint 1 éve bejelentettem online a note4-re a hibát, MÁSNAP(!) jött a szaki, vizsgált, jóváhagyott, és egy akksi csere(amire elég volt annyit mondanom, hogy egyre gyöngébb-ami egyébként igaz volt), mérés nélkül, mellett kaptam egy full új telefont, ekkor csentittentem, hogy igen, EZ PRÉMIUM és MEGÉRI A FELÁRAT, és éreztem hogy a vásárló az ELSŐ...
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
majestic
őstag
Hát én még mindig rohadtúl hezitálok, hogy átvegyem-e. Hétfőig el van rakva, addig kivárok.
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
laci0530
senior tag
válasz RaveForce #1187 üzenetére
Ha most is így lenne, elégedett lettem volna.
Ma reggel is hívtam a 0680PREMIUM vonalat, hogy - mint mostanában sajnos hetente párszor - érdeklődjek, hogy "mivammán", erre felveszi egy ügyintéző, hogy most nincs szabad ügyintézőjük "wtf?!" ,adjam meg a telefonszámom, nevem, visszahívnak.
Megadtam az ügyem nyilvántartási számát is, azóta se csörrent meg az okosóra (Samsung (ez is) Gear S, abban van a sim kártyám most, merül, mint a betonba öntött tégla). Prémium. Vagy a kész átverés show. Még nem láttam magam ugyan a tv-ben, de lehet, tudtomon kívül minden ismerősöm a térdét csapkodja.
-
RaveForce
veterán
válasz laci0530 #1189 üzenetére
dühít. engem is. de ha bármi most érni fog negatívan, én rájuk borítom az asztalt a Dunavirág utcán (az Ő, és több százezer (talán millió)user nevében) mert egy samsung simán tudna befektetni egy saját szervízháló létrehozásán, ha már a szerződéses partner egy igazi patkány banda, és a cordonhoz méri magát(na, akkor lennétek öngyilkosok kb ha sonytok lenne )
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
RaveForce
veterán
válasz laci0530 #1195 üzenetére
ez a kék és piros tabletta dilemmája simán van arany középút, pedig én a fiatalabb korosztályban vagyok, de simán beoltom a haverokat ha a telefonjukat baszogatják egy asztalnál sőt volt hogy el is kaptam előle, aztán jött az ugrálás egy telefon után...
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
laci0530
senior tag
válasz RaveForce #1198 üzenetére
Ja. Nekem kb. a Nokia e66 volt az arany középút, az elég volt jobbára mindenre, amire hirtelen kellett, de nem volt olyan jó semmiben, hogy jobban lekötött volna a kelleténél. Persze ezeket a telefonokat is le lehet tenni.
Az asztalnál tényleg túlzás a telefonbújás szerintem is.
[ Szerkesztve ]
-
LaciGSM
aktív tag
Ha minden igaz, holnap érkezik nekem is a Coral blue Note 7
https://www.twitch.tv/lacigsm Kövess be!
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Új állapotú iPhone 13 256GB(!!) 91% akku - Vodafone - Ingyen csomagküldés!
- iPhone X 64GB Yettel Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3380/
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 98%