- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZsyfKo
senior tag
Akkor is egy ekkora cég egy ilyen problémát nem hagyhat annyiban hogy mindenki netezik, majd hallanak róla, szerintem a minimum lett volna legalább egy emailt kiküldeni a tulajoknak hogy ne használják vagy ha igen csak saját felelősségre, google accon úgy is látni kihasználja és akkor ők is levannak védve. Hisz azt se gondolta senki hogy valaki mikroban probalja megszárítani a macskáját és még is pert nyerték hisz nem volt ra írva hogy nem lehet.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 8T
-
joey04
titán
-
addikt
Vagy eleget tesz, jelen időben. Ez nem egy lefutott kör és nem egyik napról a másikra megy. A visszahívás óta volt egy hétvége, és nem sok munkanap telt el. Azért egy globális piacról visszahívni, cserélni nem két nap lesz a készülékeket. Aki hivatalos viszonteladótól/ szolgáltatón keresztül vette, azt a samsung csak közvetve fogja elérni, ez is idő. Azt meg nyilván belekalkulálta a samsung, hogy ha a visszahívás alatt valakinél leég a ház, akkor azt kártéríteni kell. De ez még mindig kisebb veszteség/presztizs veszteség, mint 1 millió/24 készülékre jutó leégett ház után perlekedni kussolás esetén.
My name is Bond, James... Dean.
-
laci0530
senior tag
A feszített tempó, kapkodás, piacra küldési nyomás ide vezet.. senkinek nem jó ez, sem a gyártónak, sem a fogyasztóknak, sem a részvényeseknek.
-
Vesztern
csendes tag
válasz robotkutya #1744 üzenetére
Nekem is az mondta a Samsung , hogy türelem. Megemlítettem hogy már az Oculus a honlapjukra is kitette, hogy a Note 7 felhasználók ne használják a készüléket amíg nem cserélik , tudják és türelem , cserélik. Ja és majd nekünk kell bevinni a márkaszervizbe és ott cserélik. Hű de jó lesz....
[ Szerkesztve ]
Üdv: Veszter
-
sompetike
aktív tag
Nagyon jó, mert a 7végén 100-ról 8%-ra merítettem a VR-el a telót,meleg volt de nem forró.... kibírta.
n450-n1610i-e318-e628-e688-n3210-e10-e20-e28-er310-et65-sm35-sme45-n3650-n6220-mv360-n6230-n6230i-mitacmio a701-n5630xm-n8-NEXUS 4-mate7-Honor 7 Samsung Note7-S7edge-Huawei MATE 10 PRO-Samsung Note10–Iphone 13PM
-
RaveForce
veterán
válasz T0rnad0 #1759 üzenetére
persze mert a paraszt többet kattint a robbanra, mint a kigyulladra, egyik oldal elkezdte, többi átvette. szokásos
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
-
addikt
Nem védeni akarom a Samsungot,de pár kérdésem adódott:
Biztos gond van az akkumulátorokkal? Mert állítólag olyan telefont mutattak,ahol még a Samsung felirat sem volt rajta.
Az ilyen hibát ki lehet szűrni hosszabb tesztekkel? Mi van ha beszállítói hiba történt,mert nem lehet mindenre felkészülni vagy letesztelni. Nem lehet eléggé felkésítenii a felhasználók képességeire
Lehetséges negatív lejárató kampány? A mai világban már fizetett tesztek is léteznek,bármi elképzelhető szerintem.De ami biztos,hogy bootlop előfordulhat. Felrobbanó akksiról itt még nem számolt be senki tudtommal. Elég sokan hibátlan készüléket kaptak és csak pár darabról hallani rosszat vagy csak annyiról tudunk egyelőre. Kicsit gyanús az egész nekem.
-
-
sompetike
aktív tag
Én nem parázok ennyire,miért nem jelentkezet még az EU-ból senki,hogy vele is megtörtént...
Az előrendelések már mind kilettek szállítva...és a korai példányokkal volt a gond.az enyém aug21-én készült vietnámban...n450-n1610i-e318-e628-e688-n3210-e10-e20-e28-er310-et65-sm35-sme45-n3650-n6220-mv360-n6230-n6230i-mitacmio a701-n5630xm-n8-NEXUS 4-mate7-Honor 7 Samsung Note7-S7edge-Huawei MATE 10 PRO-Samsung Note10–Iphone 13PM
-
ForRedGlory
félisten
Ebben az akksi paraban az a legnagyobb gondom jelenleg, hogy mostanaban nem kapunk uj romot az fix
-
T0rnad0
addikt
válasz ForRedGlory #1766 üzenetére
Irigylem a problémádat
Vöröseknél törölték az előrendelést, a hónap végére ígérik...Megnézem holnap, mit tud az új iPhone, még a végén azt veszekZ Fold 4
-
fogtunder
nagyúr
válasz ForRedGlory #1766 üzenetére
mi köze a kettőnek egymáshoz?
I hate morning people. And mornings. And People.
-
GabeTheWhite
tag
ma vettem át a samsung clear view flip tokot a coralhoz. megérte az árát
-
ForRedGlory
félisten
válasz GabeTheWhite #1773 üzenetére
Sok sikert hozza. Remelem van folia a kijelzodon, mert ha nem, akkor eselyes, hogy szepen meg fogja koptatni.
-
fogtunder
nagyúr
válasz ForRedGlory #1772 üzenetére
aha, nyilván, persze.
a következő ROM-ot már akkor elkezdték hegeszteni, mikor még egy darabot nem adtak el az országban a telefonból. ez nem egy garázscég, a szoftverfejlesztés lehet, hogy nem is egy országban van a gyártósorral, ne beszéljünk már csacskaságokat, hogy egyetlen termék visszahívása miatt leáll az élet Szöulban.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
OutsideR
aktív tag
válasz ForRedGlory #1774 üzenetére
nem raktak rá valami gumi szegélyt ami ezt akadályozza meg?
-
GabeTheWhite
tag
válasz ForRedGlory #1774 üzenetére
miért koptatná meg?
-
GabeTheWhite
tag
amúgy elvileg cserélik a készülékem, úgyhogy ha kicserélték hegesztetek rá fóliát westendnél
-
Ákkk
addikt
válasz GabeTheWhite #1778 üzenetére
Hát a clear wiew cover a legrosszabb választások egyike minőségi tokok terén szerintem. A fólia nélkül tele lesz karcal a kijelző de ha raksz is alá sűrűn fogod cserélni mert vagy karcos lesz az is vagy úgy megkoptatja a felületet, hogy alig Fogsz átlátni rajta.
Maga tok anyaga is olyan pormágnes a statikus feltöltődés miatt, és iszonyat hamar olyan karcos lesz a külső felülete is, hogy elcsúfítja benne lévő telefont.
Az aod már megy mert eddigiek során nem működött a tokban? Itt még pont értelme is lenne egyébként.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
RaveForce
veterán
View Egyébként, az megvan, hogy áttervezték az eddigi karcolós kivitelhez képest? ittene
[ Szerkesztve ]
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
Titana
tag
válasz Vesztern #1755 üzenetére
Azért az elég pofátlanság,hogy a kedves vásárló rohangáljon ki a márkaszervízbe cseréltetni a telefont.Ez úgy lenne fer,hogy ahol vetted ott cseréljék a készűléket,mert aki például nem pest környékén él az még fizessen is azért utiköltséget (ami nem kevés pénz is lehet).
Elba....nak valamit és még a vevő törje össze magát,hogy ugyan cseréljék már ki. -
Szellem.
nagyúr
válasz ForRedGlory #1774 üzenetére
Áttervezték teljesen a ClearView tokokat. A belső oldalán fut körbe egy szilikoncsík, hogy ne érjen hozzá a tok a kijelzőhöz. Így már nem karcolja össze az üveg felületét.
-
Jolet
őstag
nem olyan rossz ez
WOT - lunczgabo youtube: http://www.youtube.com/user/lunczgabo http://ph3lan.hu/replays?uploader=lunczgabo
-
Szellem.
nagyúr
válasz ForRedGlory #1783 üzenetére
S7-nél mit terveztek át? Amikor megvettem az S7 Edget, szándékosan nem vettem meg, mert ugyan úgy beleért a kijelzőbe a ClearView fedele! Persze, nem mondom,hogy ez a szilikonos betét jobb a Note 7 esetében. Szerintem aki ilyen vagy hasonló fedeles tokot vesz, az tegyen rá mindenképpen fóliát. Biztos, ami biztos alapon!
-
Szellem.
nagyúr
válasz ForRedGlory #1787 üzenetére
Azt értettem hogy a tokon változtattak, de mit?Kicsit a stílusodon változtassál már. Nem kell ez a kioktatás, stb... Azt hiszem, amióta ismerjük egymást én nem piszkáltalak!
[ Szerkesztve ]
-
Vesztern
csendes tag
-
Vesztern
csendes tag
Nem tudom láttátok-e már ezt, végre tájékoztatva vagyunk: [link]
Üdv: Veszter
-
robotkutya
tag
válasz Vesztern #1790 üzenetére
Én is most találtam rá.
Szeptember 19-től Galaxy Note7 telefonját új Galaxy Note7 készülékre cserélheti. Ez az opció a vásárlás helyén, illetve a Samsung.com weboldalon keresztül egyaránt elérhető lesz.
Illetve:
azt javasoljuk, ne kockáztasson! Arra biztatjuk a Galaxy Note7 felhasználóit, hogy vegyék igénybe a készülékcsere programunk által kínált előnyöket. -
ForRedGlory
félisten
válasz robotkutya #1794 üzenetére
Vegre valami konkretum.
-
Ákkk
addikt
válasz GabeTheWhite #1784 üzenetére
Nekem nem probléma mindenki a saját kárán tanul a szilikon csikokra is tapad por. Én szóltam.😐
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
-
RSteve
tag
válasz laci0530 #1792 üzenetére
Igen ez most rosszkor jött, fel is lett fújva, de azért gondoljunk abba bele, hogy napjainkban talán a mobiltelefon a legnagyobb példányszámban gyártott eszköz.
Jómagam lassan egy évtizede szoftver tesztautomatizálással foglalkozom és ugye tudjuk hogy lehetetlen egy alkalmazást teljes körűen letesztelni. Adódhatnak később olyan nem várt kombinációk, az események olyan láncolata ami előhoz problémákat. Lásd autóipar vagy a légi katasztrófák. Sokszor csak ilyenkor derül fény hosszú évek utólagos kivizsgálása során hogy valami konstrukciós problémáról van szó, amire senki nem gondolt az igen alapos akár évtizedes fejlesztés során sem.
Szóval évente egymilliárd feletti telefon gyártanak, simán előfordulhat hogy bármelyik készülék setében néhány tucattal nemvárt probléma adódik, mint ahogy volt ez már más készülékekkel is.
Szerintem egy kicsit túl lett lihegve, most mivel az forgalmazás megkezdése előtt rájöttek valamire, egyszerűbb csak az előrendelteket visszahívni, mint hogy később kezeljenek egy százas nagyságrendű problémát.
Nekem augusztus 31.-e óta megvan a Note 7-em, tökéletesen működik, nem melegszik, nem aggódom töltés közben sem, maradok a típusnál a csere után is.
-
Vesztern
csendes tag
válasz robotkutya #1794 üzenetére
Mik is azok az előnyök? Tudja valaki, mert a csere az nem előny vagy csak én nem találom az ehhez kapcsolódó előnyöket ?
Üdv: Veszter
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...