- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sompetike
aktív tag
Ha holnap be viszem egy SES-be a telefont szerintetek kicserélik?mert még mindig nem hívott senki...
n450-n1610i-e318-e628-e688-n3210-e10-e20-e28-er310-et65-sm35-sme45-n3650-n6220-mv360-n6230-n6230i-mitacmio a701-n5630xm-n8-NEXUS 4-mate7-Honor 7 Samsung Note7-S7edge-Huawei MATE 10 PRO-Samsung Note10–Iphone 13PM
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz sompetike #3002 üzenetére
Ha ilyen félve teszed, ahogy itt (lejött nekem) megkérdezted, biztos leráznak a majd hívni fog valaki dumával! De a kérésedre válaszolva, ha rájuk borítod az asztalt sem fogják, mert szerintem nincs náluk biztonságos készülék. A lényeg, hogy egyenesen mond a szemükbe, hogy te nem ezért vásároltad meg 300 ezerért ezt a készüléket, hogy lassan 1 hónapja kikapcsolt állapotban tartsd!
Követeld az azonnali és gyors készülékcserét, vagy a pénzvisszafizetést, akár kárpótlással együtt, ellenkező esetben már indulsz is megtenni a lépéseket, ahová csak kell. És persze tedd is meg!
-
anadroid
senior tag
válasz sompetike #3002 üzenetére
Nem, mert névre szólóan küldik meg az általad kiválasztott átvevőhelyre. A szolgáltatós készülékeket is.
Szerkesztve: Most szóltak a SES-ből, hogy megérkezett az enyém.
[ Szerkesztve ]
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Csepi84
csendes tag
Ma reggelre szépen frissitett magától az enyém is pedig ki volt kapcsolva az aut.frissites... Köszi Samu... Láttam h valaki belinkelt 1 képernyőfotót, h lehet módositani a 60%-ot 80-ra, ezt hol lehet beállitani? Egyébként a telóval meg vok elégedve maximálisan leszámitva ezt a cécót. Jó lenne ha kárpótolnának minket, mert elég sok kellemetlenség érte a felhasználókat. Jut eszembe, Nektek volt h hivást kezdeményeztetek és nem akarta? Az segitett rajta ha hálózatot váltottam vagy ha megcsörgettem. 30. ota van ezt 3* csinálta. A kamerahang meg nincs ha leveszitek a rendszerhangokat, fullra nem kell lehalkitani.
-
RSteve
tag
válasz anadroid #3004 üzenetére
Így van. Telefonon is azt kérték hogy pontosan mondjam meg mikor és hova kérem mert oda kell vitetni.
Most felhívtam az Allee SES Store-t mert én oda kértem holnapra. Nagyon értelmes segítőkész volt az eladó. Megkérdezte a nevem utánanézett mondta hogy már ott a készülékem.
Att javasolta hogy ne nyitásra hanem 11 körül menjek mert akkor plussz kolléga segít ha az adatáttöltést is kéri az ember. Továbbá szánjak rá időt ha a frissítést amitől lesz zöld aksi is meg szeretném várni mert az nem két perc.
A kárpótlásta is rákérdeztem olyan viszont nem lesz.
-
gyl66
tag
Én tegnap délután vettem át a Váci úti Samsung szervízben. Névre szólóan van kiküldve, az átvételi papírba csomagolva. Rajtam kívül még egy kolléga volt ott éppen akkor. Mindketten ráirattuk az átvételi papírra, hogy az elszenvedett kellemetlenségekért kárpótlást kérünk, mert az átadó ponton nem tudnak ilyen Samsung utasításról, vagy állásfoglalásról. Azt kérték, hogy ez ügyben közvetlenül a Samsung Magyarországot keressük, mert ők csak az "átadó pont"!
-
sompetike
aktív tag
Nem szándékozok bunkó stílusba asztalt borítani."pedig néha ráférne az emberiségre"
De holnap megyek Pestre,vidéki vagyok lesz egy kis időm és rászánom magam egy SES látogatásra.
Beszámolok a tapasztalotokról.
Egyébként nekem is elkezdte letölteni a frissítést,de 6%-nál megállítottam.nincs USB-c autós töltöm.még.holnap azt is veszek.n450-n1610i-e318-e628-e688-n3210-e10-e20-e28-er310-et65-sm35-sme45-n3650-n6220-mv360-n6230-n6230i-mitacmio a701-n5630xm-n8-NEXUS 4-mate7-Honor 7 Samsung Note7-S7edge-Huawei MATE 10 PRO-Samsung Note10–Iphone 13PM
-
majestic
őstag
válasz #24536576 #2987 üzenetére
Ha így gondolkodnék, akkor nem írnék ide és nem adnám a tippeket. Azt, hogy kivel egyeztettem az ügyben, azt is leírtam csak nevet nem adtam meg. Érdekes is kenne ha egy igen magas beosztású Samsungos nevét meg még talán a telefonszámát is kiadnám az ő engedélye nélkül? Hol élsz te ember? Azt, hogy én hol vettem a telefonaimat (mert nem egyet vettem) ahhoz neked barátom kuv@ra semmi közöd nincsen. De elárulom, hogy amit egy GSM boltban vettem, annak az árát már rég visszadták (ezt is leírtam). Amiről itt írogatok, az az a telefon, amit külföldön vettem és azt visszavinni nem tudom. Érted?
Azt meg, hogy hol és mit dolgozom végkép csak azért írtam le mert ez is segítség a többieknek: nem biztos, hogy mindenkivel így foganl bánni. ISIS? Mi vagy te, debil?
Olvasni kellene a sorok között is ám, kibarátom, de te csak fikázni tudsz ahogy látom. Inkább segítségre és tanácsokra fordítsd a pici agyvelődet és ne mások fikázására (persze ez csak tanács, nem kell megfogadnod).
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
majestic
őstag
válasz #24536576 #3001 üzenetére
Itt a hivatalos Samsung levél egy külföldön vásárólt DUAL SIM-es telefon cserével kapcsolatban:
Tisztelt ....................!
Köszönjük, hogy kérdésével megkeresett bennünket.
Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenséget!
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy az ilyen jellegű kérések elbírálásában központi irodánk az illetékes, ezért arra kérjük Önt, hogy velük legyen szíves felvenni a kapcsolatot.
Kérelmének elbírálása érdekében kérjük, szíveskedjen elküldeni az alábbi adatokat és a felsorolt dokumentumok másolatát jól olvasható formában (szkennelt vagy fényképezett változatban - ahogyan Önnek kényelmesebb) e-mailben vagy postai úton vagy központi irodánk számára:
- a vásárlás pontos időpontját igazoló számla
- a jótállási jegy oldalainak másolata
- a készülék sorozatszáma és IMEI száma
- az eddigi javítások leírása és a megfogalmazott kérelem
- az esetlegesen birtokában levő munkalapok
- az alább olvasható nyilvántartási számKözponti irodánk elérhetőségei:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
1385, Budapest, Postafiók 890E-mail: sehsupport@samsung.com
Biztosíthatjuk Önt, hogy amint az említett dokumentumok megérkeznek, ügyének kivizsgálását illetékes kollégáink haladéktalanul megkezdik és válaszukat minden esetben írásbanküldik, e-mailben vagy postai úton.
Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, ezért ennek jegyében biztosíthatjuk róla, hogy kollégáink segítségével lesz lehetőség alaposan kivizsgáltatni az esetet és mérlegelni a lehetőségeket.
Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének adtunk egy nyilvántartási számot: 2910674291. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is hivatkozhat következő megkeresésünkkor.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
ÜgyfélszolgálatMacbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
veterán
huuuu nem kicsit elszabadultak itt az indulatok!
egyébként nem lehetne inkabb a note 7-ről posztolgatni?? nem tudom hány napon keresztül nem masról mint a cseréről lehet olvasni, magáról a készülékről egy árva szót sem!!Eladó új, bontatlan Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512GB https://bit.ly/4aEqC1v
-
ForRedGlory
félisten
A cikk, ami lekerult Android Authorityrol:
Replaced Samsung Galaxy Note 7 devices still having battery issues
by: EDGAR CERVANTES
10 HOURS AGO
1.7K
961605The Samsung Galaxy Note 7 has been taking the heat of a major recall due to battery issues and phones catching fire. All affected devices are to get replaced, but it seems the new handsets are still not free of battery woes.
South Korean TV network YTN reports continued issues with exchanged Galaxy Note 7 smartphones. New units are said to be suffering from overheating problems and quick battery power loss.
We knew Samsung wanted to limit the battery from reaching its full capacity. This does mean the new phones should discharge faster, but these reports are disclosing rather extreme cases.
A user, surnamed Choi, claims his phone is draining at 1% per second, despite the phone being plugged in. After leaving it charging all night, his phone never reached even 10%.
What gives? We are not sure if this is happening only in Korea or around the world. We also don’t know if these are isolated events, but a Samsung Spokesperson claims they are, and says these are actually not problems related to the battery. Go figure!
Samsung Galaxy Note 7 devices have started making their way to the USA again, so hit the comments to let us know if you have been experiencing any issues with them.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz gyuri81 #3014 üzenetére
#1: Don't feed the TROLL! Ebben igazad van
#2: Sajnos nehéz magáról a készülékről posztolni, úgy, hogy a legtöbbünk talán maximum ha novemberben jut hozzá. Akinek meg van, annak már vagy lekorlátozták 60% akkura, ha használja, vagy már hetek óta kikapcsolta, ahogy azt a Samsung kérte.
#3: Marad az állóvíz, amit néha felkavar 1-1 trollkodás.My name is Bond, James... Dean.
-
majestic
őstag
válasz Memmaao #3019 üzenetére
Akinél még nem frissítette magát a telefon: azt hiszem Bodrik kolléga lenkelt be egy megoldást, az működik és nem befolyásólja a telefon működédét! Olvassatok vissza, nálam tökéletes minden!
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
addikt
válasz majestic #3020 üzenetére
Bocsánat igaz, még néha arról is szó van, hogy a visszahívás alatt lévő, samsung által szoftveresen korlátozott telefont hogy játsszuk ki (package disabler Pro), hogy kerüljük meg a korlátozó frissítést és használjuk úgy, mintha nem egy időzített bomba lenne. Aztán hőbörögjünk, hogy a veszteségeink miatt kárpótoljanak minket (ami ebben az esetben nem tudom, mit jelent, hiszen figyelmen kívül hagytuk azt a frissítést, ami tényleg okozna a használatban korlátozást, és úgy használjuk, mintha tökéletes lenne a telefon). Szóval igaz, jelenleg Troll és Darwin díj jelölt hőbörgők tömege ez a fórum, tisztelet a kivételnek... Nálad persze tökéletes minden! Ezt el is hiszem, hiszen Te még a korlátozó frissítést is megkerülted, a sufniGSM telefonod árát visszakaptad, az Abu Dhabi-ban hivatalosan vett telefonodat kicserélik egy dual-simesre, és már meg is küldték a samsung nagyon fejes kontakttól jogosan elvárt wireless charger-t meg USB travel-charger-t! És az akkud is 100%-ra tölt! Ha meg leég a ház, úgyis perelsz
És itt kérek megint mindenkitől elnézést, hogy táplálom a trollt. Vasárnap munkával töltöm a napot és itt eresztem ki a fáradt gőzt.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
CsabaZz
tag
válasz #45553408 #3023 üzenetére
Nekem elvileg holnap/hétfőn jön a futár, már várom. Kikapcsoltam a 60%-os korlátot, hogy kipróbáljam a 80%-osat is, de akármit csinálok, csak 79%-ig töltődik fel.
Egyébként nagyon aggódok, hogy az új teló közel sem lesz ennyire minőségi, mint a mostanim. Olvastam XDA-n, hogy van, aki bootloop problémásat, fagyósat kapott. Persze cserélik, de egy felesleges kör lenne. Kár, hogy nem lehet csak kipattintani az akksit belőle, és berakni az újat.
[ Szerkesztve ]
"[...] Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük." :)
-
gyl66
tag
Most próbáltam regisztrálni a tegnap kézhez kapott cseredarabot a mySamsungon, és közölte velem, hogy ezt a terméket nem a Samsung Magyarország hozta forgalomba! Kicsit felment a pumpa bennem, így írtam nekik, hogy nem biztos, hogy fokozni kellene a hangulatot, ami már így is parázslik.....
-
sompetike
aktív tag
Ma volt a kezemben s7edge.nekem érzésre sokkal gyorsabb volt.ez mitől lehet?az edge panel mindkét oldaláról lehetett alkalmazásokat előhozni.nem ugyanaz a szoftver van a note7en meg az s7edge-n?
n450-n1610i-e318-e628-e688-n3210-e10-e20-e28-er310-et65-sm35-sme45-n3650-n6220-mv360-n6230-n6230i-mitacmio a701-n5630xm-n8-NEXUS 4-mate7-Honor 7 Samsung Note7-S7edge-Huawei MATE 10 PRO-Samsung Note10–Iphone 13PM
-
Ákos19964
csendes tag
Sziasztok!
Akik már rendelkeznek Note 7-el azoknak mi a véleményük az üzemidőről, átlagos/intenzív felhasznnálás mellett mennyit bír a masina?
-
CsabaZz
tag
válasz Ákos19964 #3031 üzenetére
Én nem panaszkodok, a legintenzívebb dolgom vele a belakás volt, amit kb. 87%-ról kezdett (ennyi nafta volt a telóban a dobozból kivételkor), és 53%-on hagyott abba (62 alkalmazás telepített vissza, és 2 GMail fiókból kb. 13.000-13.500 levelet szinkronizált). Más telónál rá kellett töltenem. :-)
Azóta annyi tapasztaltam, hogy reggel 7:30-kor levéve a töltőről 100%-on van az akksi, nap végén 22:00-kor felcsatlakoztatva olyan 35-40% körül van.
Persze ez az update óta erendesen felborult. :-) Remélem a holnapi csereteló hasonlóan jó lesz, és nem amiatt fogok visszajönni, hogy csalódottságomnak adjak hangot. :-(
Mindent egybevetve megérte a nem kevés árát, mert abszolút minőségi a cucc, nagyon egyben van a készülék és 2-3 évig jól elleszek vele - csak ez a mizéria csengjen végre le!
"[...] Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük." :)
-
Jolet
őstag
Szerdán kapom meg a cserét
WOT - lunczgabo youtube: http://www.youtube.com/user/lunczgabo http://ph3lan.hu/replays?uploader=lunczgabo
-
Csepi84
csendes tag
Valaki leírná hogy hol lehet átállitani hogy 80%-ig töltsön a teló, tiszta ideg vok mert nem találom... Előre is köszi.
-
RSteve
tag
válasz CsabaZz #3032 üzenetére
A holnapi csere előtt nem tudtam megállni hogy elvigyem magammal az uszodába. Kellett egy kis idő mire rájöttem hogy a víz alatt csak cerkával lehet vezérelni.
De utána nem csak a telo került a medence aljára hanem az állam is.
Még csak a telon néztem vissza számítógépen nem de szerintem döbbenet a minőség. Majd teszek fel képet és videót is.
-
T0rnad0
addikt
válasz Ákos19964 #3031 üzenetére
Nekem is egész jól bírja, de még csak kb 3x töltöttem A gyorstöltést mondjuk én kikapcsoltam.
5 óra 30 perc kijelzőidő jött össze legutóbb, még kb 10% maradt az akksiban. Ebben volt böngészés, játék(csökkentett módban), viber, messenger, facebook, telefonálás, bluetooth fejhallgatóval videózás. A kijelző automatán van, 50%-on. Átlagos felhasználással bőven megvan egy nap.Z Fold 4
-
a71
csendes tag
Gyrekek .
Nekem is beftissitett a rohadt Skynet.
Rakom is ki a képeket.
De ebben az a legszomorubb hogy teljesen ki vagyunk szolgáltatva ezeknek a hernyóknak.
Úgy frissül a rendszer hogy én nem engedélyezem és nem akarom hogy frissítsen erre az a rohadt Skynet szar felrakja magát.
Rohadjon meg a samsung.. -
addikt
Nem értem, hogy mi a pélóért kell ezen ennyit problémázni????? Teljes visszahívás történt az összes telefonra, mert VESZÉLYES!!, éééérteeed??? Leéghet!! Érteeed? (by majestic éérteed? ) A gyártó megkért, hogy inkább kapcsold ki! És szoftveresen korlátozza az akku töltést, mert valószínűleg köze van a problémához. Ez azért eléggé felül írja azt, hogy Te döntsd el, hogy frissít-e a szoftver vagy nem...itt most nem arról van szó, hogy akarsz-e új android verziót vagy nem! Szóval minek kell ennyit lázongani azért, hogy a samsung jogosan korlátozza a visszahívott telefonokat?????? Le is tilthatná az összeset. És igen, jár a kárpótlás, mert ők korlátozzák szoftveresen, jogosan, de ez ront a felhasználói élményen. De mi bezzeg nem hagyjuk ezt, neeeem, nekünk senki ne mondja meg, hogy mi van! Persze legyen sd kártya, gear fit 2, mennyei manna! Szóval, ha elvárod a kárpótlást, nyeld le a korlátozást!
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
a71
csendes tag
Aha...
Na majd holnap meglátjuk hogy mi lesz.
Nekem semmi bajom nem volt a telefonomnak.
Ha szar lenne akkor már rég kigyulladt volna annyi tesztet csináltam vele.
Most már azért tényleg kezdem unni hogy a samsung korlátozzon.!!!
Ajjon már meg a skynet -menet ajobudos francia. -
addikt
Gondolom, akiknek spontán fáklya lett, addig a pillanatig amíg el nem füstölt, addig nekik sem volt vele semmi baj.
Jogos lenne a felháborodás, ha nem egy visszahívott termékről lenne szó. Így viszont már kicsit unalmas a hőbörgés!
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
CsabaZz
tag
Nekem a cicám fröcskölte le a telót pár estével ezelőtt (ugyanis a földön töltöttem), így minden mindegy alapon szappannal alaposan megmostam akkor, és egész este a mosdókagyló hagytam száradni. Azóta néha kontaktos a töltés, pl. nem érzékeli, hogy töltőn van, vagy pl. le/felkapcsol a töltés, ha megmozgatom a telót a töltőkábelre dugva. Előtte 1 héttel már fürdettem, akkor nem volt problémás.
#3046: nekem sem mondtak semmit, gondolom ha lenne Gear Fit vagy microSD, akkor kérdezték volna, mit választok, és azzal indítják el a futárt. Ez van.
[ Szerkesztve ]
"[...] Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük." :)
-
T0rnad0
addikt
Most próbáltam ki a VR-t, nem forrósodott fel kb egy óra alatt sem, csak melegedett. Tényleg pixeles amúgy, de elleszek vele, elsőre nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
Z Fold 4
-
MODERÁTOR
válasz CsabaZz #3047 üzenetére
Ez a mosdatás nem volt szerencsés, főleg nem szappannal. Ha sugárban éri a víz, az sokkal nagyobb víznyomást jelent, mintha simán vízbe tennéd. Ilyenkor simán beázhat a hangszóróknál és a mikrofonnál, és még ha nem is, tönkreteheti a vízállóságát annak az anyagnak, ami védi a hangszórókat/mikrofont.
***
-
majestic
őstag
válasz Memmaao #3043 üzenetére
Kedves trollkodó Memmaao!
Először is fogalmad sincs szerintem mit is jelent a MAJESTIC (rövidítésben). Megemlítesz és megint rohadtúl nincs igazad! A Samunak NINCS JOGÁBAN EZT A FRISSÍTÉST RÁERŐLTETNI A FELHASZNÁLÓKRA. Letílta pedig végkép nincs joga... Talán akkor lenne ehhez joga, ha ott dörömből az ajtódon a cserekészülékkel és te nem vagy hajlandó odaadni a régit. Akkor lehetne feltételezni, hogy rosszidulat vezérel. Rohadt nagy baj van az igazság érzeteddel, vagy valami mással.
Na megsúgok neked még egy kis infót, ez talán lehígaszt egy kicsit és nem cseszegeted azokat, akik szeretnék használni a készülékeiket negyed milláért: a Samsungos forrásom is bevallotta ezt (mármint, hogy a jogosság igencsak vitatható) megjegyezve, hogy CSAKIS AZÉRT TETTÉK, HOGY AZ EMBEREK LÁSSÁK, HOGY CSINÁLNAK A CSERÉIG IS VALAMIT. ÉRTED??? Elmondta még, hogy szinte 100% (nem tudják pontossan a galiba pontos okát), hogy az érintett telefonok már rég beszartak, aminek be kellett szarniuk. Azóta semmilyen új eset nem történt és nem a frissítés miatt, nemis azért mert többmillió ember azonnal kikapcsólta a telefonját, hanem azért mert már a hibás készülékek mind elégtek....
Attól, hogy valaki elvárja a kárpótlást, azért nem kell lenyelnie, hogy hosszú hetekig nem használhatja a telefonját vagy, hogy 3-szor kell tölteni egy nap a telcsit. Bőven elég az, hogy be kell menned a cserére, le kell mentened az adataidat, újra kell telepíteni a telefont, konfigurálni, stb, stb.
Mondom te ehte magyar vagy, ez a te nagy bajod. Javaslom, hogy gyüjts egy kis pénzt és utazz Soprontól kicsit nyugatabbra egy kicsit és meglátod, hogy ott teljesen más az emberek mentalítása, hozzáállása mindenhez, többek között ehhez az ügyhöz is....
Arra nem is merlek buzdítani, hogy utazd át az óceánt, mert sokkot kapnál, esetleg azt hinnéd, hogy időutazásban volt részed.
Elnézést mindenkitől, de rohadtúl idegesít pár emberke, aki csak cseszekedik mindenkivel, ahelyett, hogy erről a rohadt telefonról, annak használhatóságáról, előnyiről, hátrányairól beszélgetnénk. Bármennyire is utáljátok a szifonosokat, nézzetek már be a szakmai topikba, megér pár percet!
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Energiaital topic
- OLED TV topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xbox Series X|S
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/