- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2460 üzenetére
Tisztában vagyok vele (sajnos) hogy miként "működik" a játék. Mindössze annyit írtam, hogy a koncepció az lehetett, hogy segítség nélkül is lehessen boldogulni (kellő tuning után). Az hogy a design és a kód ezer sebből vérzik nyilvánvaló, de "némi" játékfejlesztői múlttal eléggé szakmai szemmel tudom nézni a dolgot.
Nekem is jóval a kiírt szint alatt sikerülni szoktak az egyes pályák, mint ahogy Te is írtad.
Egy valamit azonban nem akarsz megérteni. Nekem nem az a bajom, hogy van egy verseny, ami nagyobb (szinte lehetetlen) kihívást hoz (elbaszták a fejlesztők a balance-t van ilyen), hanem hogy vannak játékosok, akiknek ilyen, mint írtam, és vannak akiknek meg nem. Ez a probléma és kíváncsi lennék mitől függ.Ki ne találd, hogy míg én max tuningggal vért izzadva nagy nehezen lekörözök két kocsit, addig más csak pénzes táppal nyolcat lazán (nekem ugyanazen a szinten meg 40-45 mp-es hátrányom van az utolsóhoz képest - mindez négy körön) az reális. Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz DigitXT #2464 üzenetére
Igaz, lusta voltam elolvasni az összes előzményt, most látom, hogy Thrillnél nincs kikapcsolva az összes segítség, úgy meg nehéz a legjobb időkhöz odaférni. Akkor meg pofára megy
Minden esetre át tudom érezni, mert én is így jártam.
De mondok egy példát, a ferraris le Mansi futamokat úgy kezdtem, hogy a startnál rögtön le tudtam gyorsulni és előzni a megszűnő betonfalig jó pár autót, most hogy közelítek az 500. futamhoz, már elhúznak tőlem mint az állat a startnál ugyan ezen a részen.
Az egyenesekben gyorsabbak, pedig Maxon van az F50-n. Annyi, hogy alkalmazkodott az AI és megunta, hogy 4000-4500 méterrel győztem mindig az elején. És a második helyezett az elején 14:30 körül volt ha jól emlékszem, amikor meg 13:26 körül mentem, bejött a második 14:00 alá, akkor is ha én pl kicsúsztam, és épp, hogy vissza tudtam előzni.
Én minden esetre valami ilyesmire gondoltam, amikor engem szívatott az AI a speedrush challengen[ Szerkesztve ]
-
Edebácsi
csendes tag
válasz DigitXT #2480 üzenetére
Maserati 9/3: A pálya végén a sikánt és az az előtti jobbos 90 fokost ki lehet hagyni. Előre ki kell menni a két gumifal között, egy lezárt pályarészre és már kész is. Persze a kormányrásegítést ki kell kapcsolni, vagy egy kicsit megfékezni mert különben behúz a gumifalba. Bár én nem ezzel a módszerrel csináltam meg hanem levágás nélkül 18/28 tuninggal, kb 5 autót lekörözve.
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2480 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az 1:27 volt vért izzadós, hanem a próbálkozások előtte, nem full tuninggal. Mindenesetre az 1:27 is odafigyelős volt, nem fért bele rontás (nekem azokkal az AI-kkal).
A többi felvetődött dologra (mielőtt újra hozzászólás gyűjtéssel vádolnak meg, így egyben):
- levágást ismerem, pont így csináltam én is
- nekem is kb. ilyen előny (2000 valahányszáz) gyűlt össze a végére a másodikhoz képest
- a végén ugye csak a legjobb időt látni, így arra nem esküszöm, hogy mind a három tiszta kör annyi volt, de kb. a környékén. így lehet eltérés az össz időhöz nézve
- low/low segítségekkel megyek igen. azért egy BH-s körön nézve csalóka, meg egy ember teljesítménye alapján. de a weekly TT-ben az elsőhöz képest egy átlagos pályán 4-6 mp-cel maradok le így.
- én is elsőre csak pénzes tuninggal mentem, és már akkor kemény volt az AI
- a 8. nap nekem is pite volt, kb. bruttó 15 perc alatt megvolt egyhuzamban. külföldi fórumokon meg azon rinyáltak mások, hogy milyen nehéz és egy csomóan postoltak képeket nagy büszkén, hogy megcsinálták csalás nélkül. szóval volt itt WTF másnak is, máshol
- nem idegeskedem a dolgon, köszi mindössze zavart, meg bántam a sok goldot amit beleöltem. de a maseratis széria miatt úgyis fel kellett volna tuningolni majdnem maxra, úgyhogy így utólag már nem sajnálom annyira.
- nekem még egy olyan elmélet jutott eszembe, hogy mivel viszonylag hamar kezdtem, lehet azért volt kemény - elsőkként teljesíthettem a challenge-et. arra gondolok, hogy vagy nem volt még más (human) idő, amihez viszonyíthatott a rendszer és azért volt kemény, vagy esetleg menet közben kicsit könnyítettek rajta. ugyan nem online toltam, de az új challenge nap megnyitásához ha rövid időre is, de fel kellett engedni a játékot netre. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2509 üzenetére
Sokszor sokkal jobban kilóg a lóláb (pl. 50 másodperces spai körök meg ilyenek) és mégsem csinálnak semmit.
Ahhoz képest, hogy mennyire drága a játék ha vásárolsz, ahhoz képest eléggé szarnak bele ilyen dolgokba. Az online multiplayer is egy vicc, pedig ott is lehetne aranyat gyűjtögetni. De ott is csíterek nyomulnak. Szóval az egész konstrukció egy nagy bukta a normális játékosok részéről, te fizess az aranyért nem keveset, de a csíterenek adunk hetente száz számraFeel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2512 üzenetére
Én hetekkel ezelőtt felhagytam az online multiplayerrel, rengeteg sebből vérzik, de ami végképp betette a kaput az az volt, hogy többen direkt arra utaznak, hogy kilökjenek a pályáról. Szinte minden futamom belefutottam ilyen playerbe és a rendszer semmit nem tesz ellenük, sőt még a kilököttet bűnteti speed limittel. Sajnálom, mert valóban izgalmasnak hangzik, és mivel számomra a játék végigjátszása a több tízezer gold szükséglet miatt gyakorlatilag elérhetetlen, ebben a játékformában még láttam kihívást, izgalmat és érdekességet, de így, ebben a formában csak bosszantó.
Feel Good Inc.
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #2564 üzenetére
WiFi only a tablet, és természetesen be van kapcsolva, aktív a kapcsolat. Már felraktam a Asphalt 8-at, Sims Free Play-t is, azok simán felmentek, de az RR3 nem, pedig letöröltem amit tudtam és 3.9 GB szabadon van. De továbbra is, elindít, majd kidob.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Mezcal
addikt
-
mirtex
csendes tag
válasz DigitXT #2604 üzenetére
Nem a késve rajt a lényeg
Látod te is, hogy nem azon múlna a dolog,mert az még behozható hátrány + kicsit laggolt a videó is.
A baj a váltáskor van. vagy fél másodperc amíg megtörténik 1-1 váltás, addig a másik autó csak gyorsul, és ezért vagyok elakadva ittSiemens M35 -> Siemens ST60 -> Sony Ericsson W810 -> Sony Ericsson Aino -> Nokia 3110 -> Sony Ericsson Arc S -> Nexus 4 -> Nexus 5x -> HTC U11+ -> Pixel 6 || Nokia 6220 Classic -> Nokia E52
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2604 üzenetére
Pedig rosszul vált. Olyan, mintha fél mpre túl pörögne a motor, hiába nyomja időben a váltást. Nézd a sebességet, annak folyamatosan kéne nőni szünet nélkül, de neki minden váltásnál egy kicsit egy helyben marad a sebesség. 12 mp-es drag race-nél 4*fél mp 2 mp-es lemaradás, ami tuti bukó....
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2618 üzenetére
Én valós FB profillal játszom. Van kettő ismerősöm aki rendesen játszik is, abból az egyikkel elég jó kis time trial csatákat szoktunk vívni
Igaz én nem trükköztem még semmivel. Meg is ragadtam valahol nyolcvan pár százaléknál de még vannak versenyek amik így is hátra vannak, keveset tudok modtanában játszani (meló + gyerek kombó).
Na, de itt a legfrissebb apk fel tudod rakni [link]
Feel Good Inc.
-
mirtex
csendes tag
válasz DigitXT #2607 üzenetére
NEM velem volt a baj!
Attól, hogy picivel később rajtolok (1.2 tized mp) még utol kéne érnem a mellettem lévő autót perfect shift-ekkel.
Vagy te talán mindig a rajtnál nyered meg a versenyt?Amúgy megoldódott a probléma:
Kijött a 3.0-ás frissítés, ami többet között ezt is javította:Fix for stick shift cars accelerating slowly
Telepítettem és jééééé a váltás sebessége megjavult, és jéééééé megnyertem a gyorsulást
Siemens M35 -> Siemens ST60 -> Sony Ericsson W810 -> Sony Ericsson Aino -> Nokia 3110 -> Sony Ericsson Arc S -> Nexus 4 -> Nexus 5x -> HTC U11+ -> Pixel 6 || Nokia 6220 Classic -> Nokia E52
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2628 üzenetére
Azzal, amit írsz, több probléma is van.
Egyik, hogy ez a játék nagyon messze van a valóságtól, kár bármiben a való élethez hasonlítani.
Másrészt az ugyanolyan autó dragben rossz rajttal simán verhető, mivel nem valódi személy versenyzik, hanem AI. A tsm egy ordas nagy kamu..Most meg igazán vicces lesz majd, hogy az f1es autókkal nyomhatunk majd ilyen 55mp-es spa köröket. Már a le mansi pályán is feltűnően gyorsabban mentek az lmp-k, mint a valóságban, de azokat a köridőket legalább kevesen ismerik. Viszont az f1es köridőket kb. mindenki tudja..
-
-
Lirion
addikt
-
NNME
tag
válasz DigitXT #2801 üzenetére
én is többet előztem külső íven és aztán belsőn is mint amennyit elfogadott, de mindkét versenyen a harmadik és hatodik kanyarban bárhogy előzhettem, nem ismerte fel. De végül elég volt 6 és 9 "helyes" előzés is a győzelemhez (az előírt 7 és 10 helyett) és mindkétszer 5-6 km után már kész is volt.
Ez most így tényleg nagyon bugos volt, de végre valami új, izgalmasnak tűnő kihívás volt. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2842 üzenetére
Ennyire durván azért nem látom a helyzetet, de nehéz és látszólag értelmetlen, de legalább kihívás.
Ha az első csúsztasd 20x (vagy 20 másodpercig) az autót dologra gondolsz, akkor az elvileg egy formációs kör akarna lenni, gumimelegítéssel, tehát nem a kilinccsel előre a lényeg, hanem az autó elejének megráncigálása.
Utána jön a gyere fel a 19. helyre az egyszerű. De aztán a maradj végig a 19, na hát az szívás. Vagy 20 próbálkozásból sikerült túlnélnem a sikánt előzés és megelőzésem nélkül, aztán az egyenesben előttem keresztbeforduló mellett elmente. Puff. Aztán megint jött x próbálkozás, a totál szervizeletlen autóval, de összejött.
Most itt tartok, a 10. helyre feljövetel és megtartás ezzel a lestrapált autóval nem akar összejönni, így nyomtam rá egy szervizelést.Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2877 üzenetére
Amúgy egyetértek azzal amit a körítésről írtál, eszembe se volt védeni a bandát, full hülyeség, de tudod ha meg kell b@szódni, akkor meg kell b@szódni. Jó a gépsárkány, ez az ára. A többi ilyen speciál eventben is voltak ordas baromságok szerintem, csak hát igen, nekem (is) szívügyem az F1, ezért itt jobban kijön, hogy hülyeség az egész.
Feel Good Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest