- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Ebben nincs semmi meglepo !!
-
veterán
Bullshit!
Sikeres lesz,mint mindig.HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Wesder
félisten
150 milliós eladást vízionálok az első hétvégére.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
szekra
őstag
Szokásos maszlag. Elemzők szerint nem lesz "sikeres". Millió dolláros kérdés: itt mi a sikeresség definíciója? Szépen ráhúzzák a csili-vili grafikonjaikat meg statisztikákat. A nép venni fogja, mint a cukrot, tök mindegy mennyibe kerül.
-
nagyúr
Aki ájfonyt akar venni..és megtudja venni, kb 0-ra leganéjozza hogy mekkora a sikere.
-
Juhaszatti
addikt
válasz HarleyCustom #2 üzenetére
Nem is azt írták hogy nem lesz sikeres. Csak nem lesz kiemelkedően sikeres. A 7 sem annyira sikeres mint az előző generáció.
-
hemaka
nagyúr
Azert par misi abbol is el fog kellni, nincs berezelve az alma.
Juhaszatti
Nem is csoda, harmadjara adtak ki egy mobilt ua. dizajnnal.[ Szerkesztve ]
-
MikeWazowski
addikt
Ezt mondták a hétnél is. Mert ugye abba nem volt sok fejlesztés, mindenki a nyolctól várta a csodát.
Szerintem nagy sikeres lesz, ahogy mindig.A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
#08176384
törölt tag
Nagyon sokan váltottak s8ra mostanában, nem valószínű, hogy ők vissza fognak váltani. Ma már az android sem rosszabb rendes vas alatt. Sok éves iphone után pl én is váltottam és nem látom miért vennék újra iphone-t a jelenlegi s8am helyett sokszoros áron. Semmi hátrányát nem érzem az androidnak. Nincs lag és fagyások. Havonta jönnek a biztonsági frissítések is. A kamera pedig sokkal jobb mint a 7plus-omban volt.
-
tomboy0013
veterán
Ha erős lesz a marketing márpedig az lesz, akkor siker lesz. Ennyi a sztori. Lehet itt bármit elemezni kizárólak azon múlik mennyi pénzt pumpálnak reklámokba, hirdetésekbe, sponzorációkba stb.
-
szekra
őstag
válasz tomboy0013 #11 üzenetére
Bocsi, de e mellett nem tudok elmenni. Náluk már egyáltalán nem ezen múlik, az Apple pont nem a hirdetésekbe és szponzorációkra pumpálja a pénzt, az ő termékeit elkapkodják, a bolt előtt sátraznak már napokkal ezelőtt, mindenki ezt várja és erről beszél. Ott keynote amit több millióan néznek, eleve egy hatalmas reklám nekik, illetve a jól felépített weboldaluk ami eladja őket.
-
Juhaszatti
addikt
válasz tomboy0013 #11 üzenetére
Biztosan nagy lesz a marketing és a hype, de az Apple pont az a cég akinek a telefonjait már enélkül is ugyanúgy vennék. Elég lenne bejelenteni hogy kijött az új iPhone, különösebb felhajtás nélkül is milliók vennék meg. Eladná a neve, akkor is ha még a specifikációk sem lennének feltünteve, a vásárlók zömét az sem érdekelné.
-
tomboy0013
veterán
1-2 évig lehet menne a szekér marketing nélkül is, de utána elkezdene meredeken zuhanni az eladás. Hogy ez ne történjen meg így folyamatosan lökik a pénzt bele mert tudják ők is pontosan (meg mindenki más aki behatóbban foglalkozott marketinggel, illetve ennek a pszichológiai részével), hogy ma már nem az számít milyen egy termék hanem az, hogy mennyire tudják hatásosan bejuttatni az emberek tudatalattijába mind a terméket mind a cégnek a nevét és logóját. Az apple termékek dobozaiban lévő ragasztós Apple logo is pontosan az ilyeneket szolgálja. Bármelyik cég elhasal marketing nélkül a mai világban ebben biztosak lehettek, legyen az bármekkora, még az Apple is, de mivel jól megy nekik a szekér ezért tudnak sokat a reklámokra áldozni. Ameddig így folytatják addig gyakorlatilag mindig szárnyalni fognak. Nincs ebben semmi varázslat, tisztűn pszichológia az egész.
[ Szerkesztve ]
-
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #11 üzenetére
Marketing szeletet reggelizel minden nap?
Mert mást kb. sehol nem látni tőled. -
RaveForce
veterán
válasz tomboy0013 #14 üzenetére
Olyan dejavum van.
Mintha ezt a dumat elsutotted volna az S8 sikeret taglalo hirnel is.. 😂„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
tomboy0013
veterán
Sajnálom ha zavarnak a hozzászólásaim, de elég jól benne voltam és tudom, hogy működik. És mivel szabad fórumon vagyunk ezért nyugodtan megoszthatom másokkal is. Ha ez téged zavar akkor ugrd át vagy tilts le
(#16) RaveForce: Elég egyértelmű kicsi utánajárással miért fogynak drasztikusabban jobban ezen cégek telefonjai a többinél. A kulcsszó: a marketing. Egyenesen arányos az eladott készülékek száma a marketingre költött összegekkel. Ezek nyilvános adatok, nyugodtan utána tudsz nézni. Ha meg nem dolgoztál marketingben vagy nem foglalkoztál mélyrehatóbban a témával és úgy szólod le a hozzászólásaimat akkor meg nincs is miről beszélni.
[ Szerkesztve ]
-
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #18 üzenetére
Engem nem zavar, csak kicsit vicces mindig ezt olvasni
-
kovaszoskeny
aktív tag
Lasabban mint gondoltam de az android maga alá gyűri .
Mára már az alsó kategóriás droidok több mint elegek nem is beszélve az aktuális csúcsmodellekrőlAbe due dembella
-
veterán
válasz Juhaszatti #6 üzenetére
Persze,rendben,igazad van.
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
szekra
őstag
válasz tomboy0013 #18 üzenetére
Ahhoz képest, hogy ezzel foglalkozol elég marhaságot írtál a #11 hsz-edben, én csak erre reagáltam. És igen, én is "szakmabeli" vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
Nem kell feltétlen butának lenni. Egy okos embert is simán lehet manipulálni (mert ez tiszta manipuláció) az ügyesen elhelyezett reklámokkal, termékbemutatókkal, stb. A lényeg, hogy minél több impulzust kapjon az ember. Ezért költenek olyan rohadt sokat rá a nagy cégek, hogy mindig menjenek a TV reklámok, mindenhol legyenek hírdetések, plakátok, szponzorációkban is részt vesznek. Van kismillió módja a dolognak és minnéál többet akar alkalmazni egy cég annál többe fáj a dolog.
(#26) szekra: Nem dolgozom benne, 5 év elég az emberek manipulálásából. De te még eléggé az elejét kapargathatod ha szerinted baromságot írtam.
[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
A fak nem nonek az egig, a piac meg elegge telitodott. Az ujabb modellek alig hoznak erdemi elorelepest, az utobbi evekben az volt a legfontosabb, hogy nez ki.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
enginev3.0
félisten
Hát most már dobhatnának valami nagyot, mert az utóbbi egyforma telefonjaik annyira nem voltak egetrengetők
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
bAtt001
addikt
válasz tomboy0013 #27 üzenetére
Igaz nem buta hanem fogékony a marketingre inkább. Apple-nek az a nagy előnye, hogy köztudatban az él milyen tökéletes az iPhone, mindenki azt szeretne, státusszimbólum még mindig sok helyen. Imádom amikor még mindig azt mondják az androidra az apple userek, hogy csúnya és használhatatlan amikor ez már régóta nem igaz, csak ugye nehéz elfogadni a meggyőződéssel szembemenő tényeket
-
RaveForce
veterán
válasz tomboy0013 #18 üzenetére
Sztem sehol nem szoltam le. Es addig oke h rengeteget koltenek marketingre, es van összefüggés a ketto kozott. De pusztan a marketingre kenni eleg buta dolog. Ha nem lenne mind az iphone mind a samsung ott a toppon keszulekekben is, es nem elegitenek ki megfeleloen a celcsoportok fogyasztoi igenyeit, akkor marketingelhetnenek orrba szajba, mert talan az elejen meg sikerulne ezzel bepalizni a vasarlokat de masodik korben mar nem... tehat ahhoz kepest hogy allitolag benne voltal, elegge faek-egyszeruseggel latod ezt, vagy csak ugy adod elo h ez jon le..
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
veterán
"... Imádom amikor még mindig azt mondják az androidra az apple userek, hogy csúnya és használhatatlan amikor ez már régóta nem igaz, csak ugye nehéz elfogadni a meggyőződéssel szembemenő tényeket ..."
Ez fordítva is igaz,nem?
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
RaveForce
veterán
válasz HarleyCustom #33 üzenetére
Mondjuk az iOS tenyleg nem egy szepseg..
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
veterán
-
roli543
őstag
válasz RaveForce #34 üzenetére
Figyelj, kinek mi. Van akinek az apple egyszerűsége, van akinek az android testreszabhatósága jön be. Ízlés kérdése, ezen kár is vitázni szerintem.
A cikkhez, szerintem nagyon fog fogyni a 8as, csak kérdés... mi lesz a 7s párossal? Azokat kik veszik majd? Maximum aki nem vágyik edge-to-edge kijelzőre. Szerintem a 8as el fogja vinni a 7s széria elől a vásárlókat..
Remélem hogy esetleg új SE modellel is keszül a gyártó majd.Apple iPhone 13 mini + Watch SE 44 mm / iPad 2017 & Airpods Pro
-
szekra
őstag
válasz tomboy0013 #27 üzenetére
Én konkrétan az Apple-re írtam amit, és úgy értelmeztem te is. Ezek szerint te meg őket nem ismered az látszik. Átmentél a nagy általánosságokba, de akkor ezt meg nem ennél cikknél kell kifejteni.
-
Parallaxis
addikt
válasz tomboy0013 #27 üzenetére
A lényeg, hogy minél több impulzust kapjon az ember. Ezért költenek olyan rohadt sokat rá a nagy cégek, hogy mindig menjenek a TV reklámok, mindenhol legyenek hírdetések, plakátok, szponzorációkban is részt vesznek.
No igen, ez remekül illik pl. a Samsungra, mert ez rájuk igaz, de az Apple-re pont nem (legalábbis 10 mobilhirdetésből 9, amivel összefutok, az Samsung és a maradék 1 sem Apple, hanem valamelyik kínai gyártó).
A szolgáltatóknál, elektronikai áruházakban sincsenek fizetett Apple szószólók, hogy az ő terméküket vegyed meg, ellenben Samsung igen.
[ Szerkesztve ]
-
Ricardo
félisten
A márka körüli hype miatt fokozott figyelem van a cég körül. Ez sokat segít az eladásokban, de nagy hátránya, hogy a legkisebb baki is óriási hírverést kap. Most a tizedik évforduló miatt a a szokottnál is nagyobbak az elvárások. Valami komolyat kell villantaniuk. Amennyiben nem teszik, tele lesz minden a csalódott felhasználók véleményével,ami sokat árthat.
-
tomboy0013
veterán
válasz RaveForce #32 üzenetére
"De pusztan a marketingre kenni eleg buta dolog."
Buta dolog lenne, ha nem azt láttuk volna pl az Apple-től, hogy elképesztően durva szériahibákkal kiengedett eszközök után is rekordokat döntöttek a következő szériák. Az antenna gate meg bend gate dolog azért igen csúnya volt, ahogy a Samutól is a Note 7 incidens. Ha nem csupán a marketingen múlna a dolog akkor ezek után csökkenie kellett volna az eladásoknak hisz tulajdonképpen silány minőséget adtak horror áron, de ennek ellenére folyamatosan nőtt, párhuzamosan a marketingre fordított összegekkel amik ismét leírom, hogy nyílvános adatok, nyugodtan utána tudsz nézni. Felettébb gyanús dolog lehet ez még egy laikusnak is, csak picit jobban bele kell ásnia magát a számokba. Ha a marketing erős és ezt folyamatosan tartja is akkor tulajdonképpen megallíthatatlan egy cég. A probléma egy rossz vezető döntéséből szokott eredni, illetve a sokat akar a szarka nem bírja a farka hozzáállásból. Előbb utóbb mindig jön valaki aki átreformálja a kiadásokat, ezek között marketingre fordított összegeket is, pont abból az okból kifolyólag, mert azt hiszi hogy a szóban forgó márka már eladja önmagát. Ilyenkor szokott erős visszaesés lenni, olykor cég felszámolás is. Ilyenkor általában más is rátesz még pluszba a dologra, de a kiindulópont ugyanaz, a korábbitól kevesebb marketing "budget". Tehát a marketing adja egy jól működő cégnek a lelkét manapság.
-
bAtt001
addikt
válasz HarleyCustom #33 üzenetére
Igaz persze, használhatatlannak nem az, csak megköti a kezed ennyi baj van vele, ami a design-t illeti eléggé gurulnak lefelé a lejtőn, amikor megláttam valami videón az új bétában, hogy néz ki a tárcsázó komolyan nem hittem el, [link] nekem senki nem fogja bemagyarázni hogy a jobb oldali jobban néz ki...
-
janeszgol
félisten
válasz Parallaxis #38 üzenetére
Általában ki nem állhatom a hozzászólásaid, de ebben egyetértek. Az iPhone-t eladja önmaga is már. Aztán meglátjuk, meddig elég ez. De akik ráépítették az életük egy részét (inkább USA), azok tuti nem váltanak.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
veterán
Olyan dologról beszélsz,amiről felesleges a vita.
Az,hogy megköti a kezed a rendszer...másét meg nem köti meg,mert nem foglalkozik vele.
A tárcsázó meg szintén... neked nem tetszik,másnak meg igen. És senki nem akar neked bemagyarázni semmit.
Dizájn? Mi? Gurulnak lefelé? Na neee.
Szóval,miről is van szó?
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
tomboy0013
veterán
válasz janeszgol #42 üzenetére
Ez az "eladja önmagát" elmélet ott bukik meg, hogy ott van pl. a Coca Cola. 1885-től létezik az ital, boldog boldogtalan issza. Akkor mégis mi szükség van a dollár milliós reklámokra?
Elárulom: Mert ha nem lenne reklám akkor már nem inná a kutya se. Olyan nincs, hogy huzamosabb ideig működjön egy cég reklám nélkül. Ez a mai világba hatványozottan igaz amikor már mindenki reklámozhat ha elég pénze van hozzá. Itt a nagy cégeknek mégtöbbet kell költeni erre a területre, hogy a köztudatban maradjanak. Reklám=manipuláció, pszichológia és érzelmekre való hatás. Enélkül előbb utóbb kifingik bármelyik nagy cég.[ Szerkesztve ]
-
Quqesz
nagyúr
Nekem az tünt ki a hírből, hogy az eladott össz telefonoknak a 65%-a 85e forint alatti készülék! Mi meg a csúcsokon rágódunk leginkább....
Az apple meg az áremeléssel kompenzálja az el nem adott darabszámot, ergo a nyeresége nem fog nagyot zuhanni...[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
FunPro
senior tag
válasz tomboy0013 #44 üzenetére
Ezt nem akarom elhinni!
Mármint, most komolyan vett már valaki azért Pepsi-t, mert azt issza a Messi a reklámban? Vagy valaki vette már meg azért a Fifa sorozat valamelyik részét, mert ott villog a fociközvetítések reklámtábláin? Biztos vannak ilyenek, dehogy ez nem a túlnyomó többség, az is biztos. Igazság szerint, én sem értem, miért fecsérelnek pénzt a nagyok reklámokra. A nagyobb cégek már szájhagyomány útján terjednek, ahogy az olyan kisebb cégek is, akik jó terméket adnak, csak kevésbé vannak nyomatva. A reklám inkább a feltörekvő cégeknek szükséges, hogy megmutassa, hogy van ám ilyen is.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
szekra
őstag
-
Eugene Roe
őstag
válasz Parallaxis #38 üzenetére
Nézz meg 10-ből 10 usa sorozatot, meg filmet is, és szinte mindenhol apple termékkel nyargal a főszereplő (meg néha Sony).
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
Scholes9
nagyúr
Nevetségesek ezek az """elemzések"""
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C