- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #49 üzenetére
Ahogy neked sincs még a mai napig sem, pedig állítólag szakmabeli voltál. Gondolom hatalmas sikereid voltak az 5 év alatt.
Ez sem megbántás volt. -
FunPro
senior tag
válasz tomboy0013 #49 üzenetére
Nem sértődök meg ezen, révén tényleg nem vagyok kiképezve üzletszerű marketingből. Számomra az a rész hihetetlen, hogyha a coca nem reklámozna, akkor becsődölne a cég. Azt sem tudom elképzelni, hogyha a coca és a pepsi kiszállna a reklám bizniszből, a queen meg ezerrel nyomatná a reklámjait, akkor hirtelen mindenki queen-t inna.
Ezek már akkora nevek lettek, hogy különösebb marketing nélkül is megállnák a helyüket. Például eddig életem során egy converse reklámot nem láttam, mégis tudok a kult státuszáról. A szájról szájra terjedés megtette a dolgát.
Azt persze nem vitatom, hogy a reklám plusz jövedelemhez juttatja a céget, vagy hogy sok embert tudnak vele manipulálni.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.