- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FunPro
senior tag
válasz tomboy0013 #44 üzenetére
Ezt nem akarom elhinni!
Mármint, most komolyan vett már valaki azért Pepsi-t, mert azt issza a Messi a reklámban? Vagy valaki vette már meg azért a Fifa sorozat valamelyik részét, mert ott villog a fociközvetítések reklámtábláin? Biztos vannak ilyenek, dehogy ez nem a túlnyomó többség, az is biztos. Igazság szerint, én sem értem, miért fecsérelnek pénzt a nagyok reklámokra. A nagyobb cégek már szájhagyomány útján terjednek, ahogy az olyan kisebb cégek is, akik jó terméket adnak, csak kevésbé vannak nyomatva. A reklám inkább a feltörekvő cégeknek szükséges, hogy megmutassa, hogy van ám ilyen is.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
söncö
tag
válasz tomboy0013 #44 üzenetére
Azért reklámozzák ,hogy ne stagnáljanak és növekedést produkáljanak.
Az tök jó ,hogy megtanították neked ezt a "marketing nagy könyvet" ,de ha a gyakorlatban nem érted akkor mi értelme van.Az meg már tényleg kezd zavaró lenni ,hogy rohadtul nem vág témába ez a blőd szöveg a marketingről. Elméletileg az i8-ról olvasom a cikket és mégis ezt kell olvasnom.