- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomboy0013
veterán
válasz janeszgol #42 üzenetére
Ez az "eladja önmagát" elmélet ott bukik meg, hogy ott van pl. a Coca Cola. 1885-től létezik az ital, boldog boldogtalan issza. Akkor mégis mi szükség van a dollár milliós reklámokra?
Elárulom: Mert ha nem lenne reklám akkor már nem inná a kutya se. Olyan nincs, hogy huzamosabb ideig működjön egy cég reklám nélkül. Ez a mai világba hatványozottan igaz amikor már mindenki reklámozhat ha elég pénze van hozzá. Itt a nagy cégeknek mégtöbbet kell költeni erre a területre, hogy a köztudatban maradjanak. Reklám=manipuláció, pszichológia és érzelmekre való hatás. Enélkül előbb utóbb kifingik bármelyik nagy cég.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Autós topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...